Jimny



Üzenetek időrendben
Keresés:
Hozzászólások száma: 18539 Oldalak:  <<  1  2  3  4  5  ... 367  368  369  370  371   >>

Hozzászóláshoz be kell jelentkezni!


2010.02.02 17:33:44 (2039.)
nyuszy
(Székesfehérvár)

Előzmény: ati001 @ 2010.02.02. 10:30:28


Nem feltétlenül baj az, ha egy kocsi törve volt. Az ember a sajátját sem adja el azonnal, ha egy kicsit összetöri :)
Én is úgy vettem az enyémet, hogy törve volt, mondjuk én tudtam róla. Azzal a részével semmi probléma nem volt azóta sem, korrektül javították.
2010.02.02 10:30:28 (2038.)
ati001

Előzmény: Ice-Man @ 2010.02.02. 08:02:48


Sziasztok!

Az én Jimny-m is onnét való, külföldi volt, szép állapotban, szervízkönyvvel. Gyönyörû fekete metál +klíma, tiszta odáig lettem. A papír ügyekkel nem kellett foglalkoznom, mindent elintéztek helyettem. Pár nap alatt a nevemre íratták.
Aztán utólag, nagyon tüzetesen átnézve, elég nagy a valószínûsége , hogy volt egy kicsit törve:(, meg egy kis km visszaállítás.....

De most már lassan két éve hajtom gond nélkül!

Előzmény: jéger @ 2010.02.02. 08:43:04


2010.02.02 08:43:04 (2037.)
jéger

Előzmény: Ice-Man @ 2010.02.02. 08:02:48


mindenhol csak az átverés megy . azért köszönöm szépen !
2010.02.02 08:02:48 (2036.)
Ice-Man

Előzmény: jéger @ 2010.02.02. 07:42:09


Ismerem a helyet, elég szépen rendebe rakják az autókat eladás elõtt. Van náluk samurai és jimny is mindig több darab. Ezeket az autókat külföldrõl hozzák be, kisebb-nagyobb törések után.
Azt tudom tanácsolni neked, hogy ha komolyan érdekel gyere el egy szerelõ barátoddal akiben megbízol, és a kiválasztott autót tüzetesen nézzétek át egy mûhelyben. Kívülrõl minden autó makulátlanul néz ki náluk, de azért érdemes jobban megnézni.




Ice-Man szerkesztette 2010.02.02 08:04:32-kor.
2010.02.02 07:42:09 (2035.)
jéger

Előzmény: Ice-Man @ 2010.02.02. 07:29:47


kaposváron a vásártéri ut 3 alatt van egy zöld benzines samurai , 50 ezer km van benne állitólag .az a baj hogy én kb 400 km -re lakom kaposvártól . ha arra járnál , megntudnád e nézni nekem hogy milyen állapotban van . szóval érdemes-e utaznom olyan sokat . köszi elõre is
2010.02.02 07:29:47 (2034.)
Ice-Man

Előzmény: jéger @ 2010.02.01. 22:08:49


Igen, jöhet a kérdés... :D
2010.02.01 22:08:49 (2033.)
jéger

Előzmény: Ice-Man @ 2010.01.14. 20:53:38


szia ! te kaposvári vagy ? lenne egy kérésem .
2010.01.31 20:46:05 (2032.)
kenci
(Bükkzsérc)

Előzmény: nyuszy @ 2010.01.31. 11:26:08


Attól függ, mennyiért mérik az újat és mennyiért a használtat. Ha sikerül jó árban megvenni az újat, a használtat meg elég drágán, akkor már nem sok a különbség :)
2010.01.31 11:26:08 (2031.)
nyuszy
(Székesfehérvár)

Előzmény: kenci @ 2010.01.30. 20:39:14


Szvsz. ez pont egy olyan dolog, amibõl felesleges megvenni az újat drágábban, mert gyakorlatilag sosem megy tönkre.
2010.01.30 20:39:14 (2030.)
kenci
(Bükkzsérc)

Előzmény: ipi65 @ 2010.01.30. 11:41:45

Mondjuk én vásárlás elõtt azért tutira megbizonyosodnék róla, hogy a kapcsolók a hibásak!
http://www.avm.co.hu/ Anno volt Jimnyre való kézi. Ha felhívod, tedd már közzé, hogy mostanság mit és mennyiért mérnek! Köszi!

kenci szerkesztette 2010.01.30 20:40:57-kor.

kenci szerkesztette 2010.01.30 20:43:35-kor.
2010.01.30 17:38:26 (2029.)
nyuszy
(Székesfehérvár)

Előzmény: ipi65 @ 2010.01.30. 15:54:14


Passzol. Egyedül a kerékcsapágyat biztosító anyáról kell legyilkolni a vákuum miatti peremet, de ezt látni fogod, amikor leszeded a gyári kapcsolót.
2010.01.30 15:54:14 (2028.)
ipi65
Én is arra gondoltam hogy a samurai-ét rá rakom csak azt nem tudom még hogy passzol-e rá! De akkor te azt mondod hogy az rá megy egy azegyben?! Mert ha igen akkor tutira veszek egy samurai szettet és akkor rá dobom azt, mert ez a megoldás egy nagy kula....!
2010.01.30 11:52:34 (2027.)
nyuszy
(Székesfehérvár)

Előzmény: ipi65 @ 2010.01.30. 11:41:45


Hát közvetlenül nem, mert nem nepperkedek.
Samuraira való kézi agykapcsolót keress, 25-30 pénz körül kell lennie. Arra figyelj, hogy meglegyenek a saját kúpos csavarjai.
2010.01.30 11:41:45 (2026.)
ipi65
Sziasztok!
Nyuszy!

Jó multkorában még tavaj küldtél nekem egylinket a manuálisan kapcsolható agyról. Mert vettem egy jymny-t és nem teljesen jól mûködik a 4 wd és valószinûleg hogy az automata agy nem kapcsol. Vennék most bele egy manuálisan kapcsolható agyat. ebben tudnál nekem segíteni?

2010.01.29 20:31:19 (2025.)
kenci
(Bükkzsérc)

Előzmény: alexa @ 2010.01.29. 08:50:56


A Te napi néhány kapcsolásod jóval több, mint az én havi néhány kapcsolásom, de jóval kevesebb, mint amitõl a szerkezet tönkremehetne.Szóval használd nyugodtan! Én szeretem, ha "rázza a farát", csak akkor húzok a terepváltón, ha már megállni készül. Persze ez csak a munkába járás során van így, ha sarazás és hétvégi "gyógyszerkergetés" van, akkor szinte ki sem jön fél 2 -bõl :)
2010.01.29 18:48:37 (2024.)
alexa

Előzmény: andrew @ 2010.01.29. 17:14:19


Sajnos a márkaszervizekkel nekem nagyon rossz tapasztalataim vannak a jimny vonatkozásában. Elkezdve ott, hogy a zsír új szalonból kihozott autón 2.6 bár nyomásra állították a keréknyomást minden keréknél, mert nem tudták megkülönböztetni a bár-t a psi-tõl...amikor szétzilálta a hátsó lengéscsillapítót, akkor azt mondták, nincs az autónak semmi baja, szokjam meg, hogy "ráz" és lemászik az útról na meg úgy szitál a kormány, mint a centrifugáló mosógép...végül egy hatósági gépjármûszakértõ nyomására kicserélték a tönkrement lengéscsillapítót garanciálisan. Még voltak kisebb ügyek, de februárban letelik a garancia és akkor mehetek máshová...csak azt nem tudom még, hogy hová....
2010.01.29 18:34:43 (2023.)
nyuszy
(Székesfehérvár)

Előzmény: andrew @ 2010.01.29. 17:14:19


Na az azért tényleg szánalmas, ha a márkaszerviz szerelõje nem sejt semmit a saját típusuk felépítésérõl...
2010.01.29 17:14:19 (2022.)
andrew
sziasztok!

még a tegnapi Suzuki szervizes esettel kapcs.
amikor felemelték a kocsit az "1." számú szerelõ végezte a dolgát és odajött egy "2". számú szerelõ és gúnyosan azt mondta nekem amikor hallotta, hogy mi a gondom a kocsival,
azt mondja nekem:
ez az autó nem való terepre !!! csak városi gyerekeknek való villantani ! - ez hülye!!!! gondoltam,
majdnem beszóltam neki, nem akarom a nevét megnevezni, de ha már a Suzuki szervízbe dolgozik legyen már fogalma az autóikról ! az annyát! Nem volt fiatal férfi, viszont szerintem csak a Swiftekhez ért.
annyit mondtam neki, hogy nézzen alá hogy milyen robusztus az autó és nem egy divatSUV!
Felba...ott !
Nagyon jó szerelõk vannak itt, de vannak gúnyos szemétkedõk!
:) bocs, h ide írtam, csak gondoltam leírom nektek...
2010.01.29 08:50:56 (2021.)
alexa

Előzmény: kenci @ 2010.01.28. 21:39:46


Kenci, ez tökéletesen kimerítõ válasz volt, már már úgy éreztem a végére, hogy értem amit írsz :) Köszönöm!
Nem tudom mi számíthat "túl sok kapcsolgatás"nak. Én naponta elmegyek itthonról 4 WD-ben le a hegyrõl, a betonra érve átkapcsolok 2WD-be és hazafelé megteszem ugyanezt. Ez átlag napi 2 kapcsolás ki-be. Remélem ez nem "sok" a kisöregnek. :) . Igaz most a havas szituk miatt gyakrabban hagyom 4WD-ben a jeges-havas betonon is, egészen rövid utakra(3-4 km a boltig meg vissz)

alexa szerkesztette 2010.01.29 08:52:42-kor.
2010.01.28 21:39:46 (2020.)
kenci
(Bükkzsérc)

Előzmény: alexa @ 2010.01.28. 16:02:02


A betonon történõ 4wd használat nem a vákuumos rendszerben, hanem az osztómûben okozhat galibát, ez pedig sokkal rosszabb, mint az agykapcsoló elmúlása!!!De azért nem kell megijedni, nem mûanyagból van ez sem és természetesen nem megy olyan hamar tönkre, mint ahogyan azt leírják, de jobb megelõzni a bajt. Egyenes vonalú haladásnál aszfalton sem feszül össze a rendszer, én húztam már kisebb traktort is aszfalton fél 1-ben. Az agykapcsoló igen keveset "mûködik", kizárólag a nyitás és zárás alkalmával moccan.Nyitott állásban egy mágnes, zárásnál pedig egy rugó tartja helyén. Nem túl bonyolult szerkezet, kevés alkatrésszel, idõnként mégis elmúlik valami benne :( Szóval ezt inkább a gyakori kapcsolgatás teheti tönkre (vagy esetleg a túl ritka használat? :) ) az osztómûvet pedig a betonon való szlalomozás 4wd-ben!

kenci szerkesztette 2010.01.28 21:42:45-kor.
2010.01.28 21:12:25 (2019.)
kenci
(Bükkzsérc)

Előzmény: andrew @ 2010.01.28. 16:40:58


Örülök, hogy nem kellett mélyen a zsebedbe nyúlni és a Suzuki is megvédte a megbízhatóságát. Hát ezért nem szeretem én, amikor egy terepjáró tele van "madzaggal". Elszakad, kihúzódik, nem érintkezik, stb........ mi lenne, ha tényleg terepjárna.? :) Ezt a sok bizbaszt hagyják a telekjáróknak meg a suv-oknak.

kenci szerkesztette 2010.01.28 21:16:14-kor.
2010.01.28 17:05:18 (2018.)
nyuszy
(Székesfehérvár)

Előzmény: andrew @ 2010.01.28. 16:40:58


Gratula :)
2010.01.28 16:40:58 (2017.)
andrew
sziasztok!

Nagy örömmel jelentem, a tegnapi 4WD-s problémám megoldódott. :) :) :)
Kimentem a helyi szervízbe, felemelték és ... 1 perc alatt láttuk a hibát. Az osztómû kapcsolójából egy 2eres vezeték megy valami 22-es csavarra. az egyik szál el volt szakadva!
Biztos beakaszthattam valamibe...
Lecsavar... szétszed ... forrasztás... és a csavart az ismerõs szerelõ bevonta olvasztott mûanyaggal, nehogy kikezdje valami legközelebb.
De basszus, van néhány vezeték amit "Suzuki úr" csak úgy védelem nélkül hagyott. Ez gáz. ABS vezetéke is és van még 1-2 elektromos cucc különösebb védelem nélkül.
Egy nagy kõ esett le szívemrõl! :) Mûködik!

Valmivel meg kéne óvni a sérülékeny részeket!
Gondolkodom rajta...

2010.01.28 16:02:02 (2016.)
alexa
Namost nem nyugodtam meg attól amit így utólag elolvastam a vákumos szisztémáról. Én nem panaszkodom 3 éves a kocsi egyfolytában váltogatok, s villogás ide meg oda nekem eddig "csattan" a 4 WD-re váltáskor mindig. Namost én azzal szoktam ellenõrizni, hogy minden oké-e a váltással, hogy néha 4WD-L-re (felezõre) kapcsolok. Az tökéletesen mûködik.Onnét vissza váltok és az is tökély. Tehát remélem ez még sokáig így is marad. Én úgy olvastam a használati utasításban, hogy betonon nem szabad 4WD-ben menni tartósan. Ez okozhat talán gondot a 4WD-s vákumos szisztémában. Mit gondoltok?
2010.01.28 15:53:54 (2015.)
alexa

Előzmény: kenci @ 2010.01.26. 22:07:05


Köszönöm!
Az autó viselkedésén nem érzek különbséget amikor ez a kijelzõ probléma van. Az valószínû, lehet, hogy az érzékelõnél lehet a gond, mert amikor elalszik, utána megint szabályosan 2x felvillan, mint amikor ténylegesen kapcsolok és tovább világít, mintha akkor kapcsoltam volna be. De mondom, volt már olyan is, hogy nem kapcsoltam és egyszerûen villogás nélkül világított a kijelzõ folyamatosan. Magától meg menet közben, sebességben nem hiszem, hogy átváltott 4 WD-re. Ezt azóta mûveli amióta ilyen fagyos, havas idõ van.
NADE, amint tudok elgurulok egy szervízbe.
Mégegyszer köszi!
2010.01.28 10:48:07 (2014.)
Drathaar

Előzmény: nyuszy @ 2010.01.27. 16:46:10


Kösz Nyuszy a gyors választ valószínûleg a kapcsoló izé lesz rossz jó ötlet felcserélni a kettõt, ha az akkor veszek helyette valamit.
2010.01.27 22:02:50 (2013.)
kenci
(Bükkzsérc)

Előzmény: andrew @ 2010.01.27. 21:59:29


Sok sikert!
2010.01.27 21:59:29 (2012.)
andrew
Oké! köszi srácok.
mindenképp szólok, ha valamit megtudok.
Elõször itt helyben, majd ha tágra nyílt szemekkel néznek, akkor Pest -Hollós-! :)
2010.01.27 21:50:33 (2011.)
kenci
(Bükkzsérc)

Előzmény: nyuszy @ 2010.01.27. 21:46:51


Igen! Ha él a garancia, akkor vidd vissza - inkább õk rontsák el, mint Te! :) :) :) Azért majd tájékoztass a fejleményekrõl, kíváncsi vagyok!!!

kenci szerkesztette 2010.01.27 21:51:46-kor.
2010.01.27 21:46:51 (2010.)
nyuszy
(Székesfehérvár)

Előzmény: andrew @ 2010.01.27. 21:31:04


Ha garos az autó, akkor mindenképpen vidd vissza.
A kézi kapcsoló, amirõl beszélünk, az a Samuraié. Jimnyn kizárólag ez a vákuumos õrület volt, a régieken is. A tapasztalat azt mutatja, hogy a régiek használattól függõen 6-8 év után döglenek meg, úgy látszik, az újabbak kevésbé tartósak...
2010.01.27 21:44:51 (2009.)
kenci
(Bükkzsérc)

Előzmény: andrew @ 2010.01.27. 21:31:04


Valamit félreértettél : az összes Jimny vákuumos szabdonfutó kapcsolóval van ellátva! Neked a terepváltód is elektromos vezérlésû (na ez sem egy megbízható dolog).Nézz utána a kezelési leírásban, hogy az egy felvillanás mit jelent, mert lehet, hogy nem is az agyak nem zárnak, hanem maga a terepváltó nem kapcsolja a 4wd-t! Egyébként ez a vákuumos dolog a legkényelmesebb, de nem a legmegbízhatóbb!A kapcsoló egy elég egyszerû szerkezet, azt mondanám, hogy nincs is minek tönkremenni benne, de mégis meg tud halni!Javítani pedig nem lehet, mert nem férni hozzá a beléhez.Én szétbombáztam az enyémet, de nem tudtam mit kezdeni vele - látszólag jó, de az autón nem mûködik, így cserélni kellett.Azóta jó (gyorsan lekopogom) Sajnos bármi el tud romolni egyik pillanatról a másikra :( Ha van idõd és pénzed, gurulj be egy szervizbe (suzuki) és részletesen meséld el a hibajelenséget! Ha szerencséd van tudják, hogy mit és hol keressenek, de azon se lepõdj meg, ha még nem láttak ilyen autót :) :) :) mert sajna ez is gyakori !
2010.01.27 21:31:04 (2008.)
andrew
kenci !

"Ha csak egyik oldali, akkor nagyobb az esély, hogy maga a vákuumos csoda állt be - ezt kipróbálhatod a két oldali kapcsoló felcserélésével. "
-ezt pontosan hol kell megnéznem? légyszives részletesebben írd le!

Most beparáztam amit írtatok, de ha ez a vákumos izé enniyre kényes akkor miért nem alkalmazzák a jól bevált kézi kapcsolásút, mint a korábbi Jimnyknél ? az enyém 2007 / 4-es
egyébként az autóra a Hollós 5 év gart vállalt!
próbáljam meg ott ügyintézni a dolgot?

A másik a mi érdekelne, hogy ez a vákumos megoldás, csak egyik pillanatról a másikra így megadhatja magát? pedig eddig tökéletes volt, semmi elõjele nem volt.

Egyébként nem folyamatosan villog, csak amikor rányomom a 4WD-t 1-et felvillan és elalszik.

Mit tegyek ? :(


2010.01.27 20:35:02 (2007.)
nyuszy
(Székesfehérvár)

Előzmény: andrew @ 2010.01.27. 17:45:14


Annyit tennék hozzá a kenci által leírtakhoz, hogy 25 körül lehet venni használtan kézi kapcsolót, amivel sosem lesz gond. Anno én ennél sokkal többet költöttem a vákuumos rendszer hibakeresésére, és soha nem lett jó...

Amúgy meg ha még segítene is a fûtött garázs, azzal akkor sem mennél sokra, amikor szükség van a 4WD-re odakinn, hidegben :)
2010.01.27 19:56:57 (2006.)
kenci
(Bükkzsérc)
Újakat itt találsz: http://www.avm.co.hu/
2010.01.27 19:52:22 (2005.)
kenci
(Bükkzsérc)

Előzmény: andrew @ 2010.01.27. 17:45:14


Ha villog, akkor az agy nem zár be.Szerintem a fûtött garázs ezen nem igen fog segíteni.Én megnézném, hogy melyik oldali sz@rakodik.Ha egyik sem zár, akkor a rendszerben lehet a hiba.Ha csak egyik oldali, akkor nagyobb az esély, hogy maga a vákuumos csoda állt be - ezt kipróbálhatod a két oldali kapcsoló felcserélésével. Ezt nem igazából lehet javítani, úgyhogy kukagyanús a dolog, bár külhonban forgalmaznak hozzá javító készletet, nálunk nemigen hallottak még róla.Nézhetsz bontottat( nem tom' mennyi), vehetsz újat (2éve 50-60 ezer volt darabja) vagy vehetsz rá kézit (2 éve 50 volt párja). A kézi sohasem fog elromlani (legalábbis kicsi az esélye) , viszont ki kell szállni tekergetni 4wd elõtt. Ezt is meg lehet szokni és nem olyan macerás, mint amennyire elsõre annak tûnik.
2010.01.27 17:45:14 (2004.)
andrew

Előzmény: nyuszy @ 2010.01.27. 16:46:10


szia nyuszy!

nekem is segítettél már 1 pár x, közel hasonló kérdésem lenne. 3 éves az autó, eddig még nem volt panasz a 4wd-re, de épp ma mentem ki terepre és nem zár össze!
villogás az van, de a szokásos kattanás nincs, hogy hallanám,hogy összezárt!
Viszont több mint 1 hete nem volt kapcsolva a 4wd, és hidegbe állt 2-3 napja. Nem lehet ez a baj forrása?
Megpróbálom a fütött garázst.
Nem lett megeröltetve, helyesen használtam, nincs olajfolyás stb.
Van valami tipped ? mi lehet a baj?
Ja és a ha holnap reggel a fütött garázst követõen sem fog mûködni, akkor melyik az a szervíz aki érthet hozzá?
Mert itt Baján biztos , hogy nincs .
köszi.

2010.01.27 16:46:10 (2003.)
nyuszy
(Székesfehérvár)

Előzmény: Drathaar @ 2010.01.27. 14:08:27


Üdvözöllek a vákuumos rendszer tisztelõinek körében :)
Szóval ha minden tömítés és szimering oké, akkor csak maga a csövezés lehet rossz, repedt, ilyesmi.
Illetve lehet rossz még maga a kapcsolóizé is az agyon, amin csak a komplett csere segít.
A legolcsóbb megoldás, ha veszel egy kézi agykapcsolót, persze ez a komfort rovására megy, de legalább megbízható.
2010.01.27 14:11:40 (2002.)
kjoci
(Miskolc)
Szóval megkérdezték de nem tudták megmondani a keménységet.Mindegy.Jövõ héten megveszem és majd beszámolok róla milyen.

Előzmény: nyuszy @ 2010.01.26. 20:34:29


2010.01.27 14:08:27 (2001.)
Drathaar
Sziasztok!

Új vagyok! Lenne egy olyan problémám, hogy a 4 kerék kapcsolásakor hol bekapcsol az elsõ hajtás hol pedig nem. A lámpa van hogy ég folyamatosan és mégsincs 4X4. Már mindenütt voltam de nem jönnek rá mi a baj vákuum rendben, szimeringek jók, mi lehet még a baj ha bekapcsol akkor jól hajt. ha van ötletetek írjatok
2010.01.26 22:07:05 (2000.)
kenci
(Bükkzsérc)

Előzmény: alexa @ 2010.01.26. 15:29:22


Örülök, hogy jól sikerült az autózás! :) Ha kikapcsolt állapotban is volt már, hogy bevillant, akkor szerintem csak a kijelzõ vacakol. Ha villog, akkor az elsõ kerékagyak nem zárnak, nincs elsõ hajtás, de bekapcsolt 4wd-nél nem hiszem, hogy néha kioldana valami, aztán pedig zárna és ezért aludna el a lámpa.Ha van idõd nézesd meg, szerintem csak kontakt hiba a kijelzõn, vagy az érzékelõn!
2010.01.26 21:06:09 (1999.)
kjoci
(Miskolc)
A keménységet még nem tudom.Zsolt szerint jó bele.De több adatot is találtam a hosszra vonatkozóan.
A bárdi ugye 370-545 hosszt ad meg a Japanpats-ra.Viszont az e-bay en találtam olyat ami 311-505-öt ír valami más gyártóra.De holnap megmérik a Bárdiban Pesten és rákérdezek a keménységre is.Délelõtt megmérem az enyémet is végállásokon.Ma megnéztem és alapterhelésen 335-öt mértem.Kiváncsi lennék az alap benzinesen mennyi ez az érték.

Előzmény: nyuszy @ 2010.01.26. 20:34:29


2010.01.26 20:34:29 (1998.)
nyuszy
(Székesfehérvár)

Előzmény: alexa @ 2010.01.26. 15:29:22


Én megnézetném, mert nem biztos, hogy csak a kijelzõ hülyül...

Előzmény: kjoci @ 2010.01.26. 15:56:27


És akkor a kocka GV elsõ gátlója tutira jó az 5 centit emelt Jimnybe elõre?
Keménységre milyen?
2010.01.26 16:46:46 (1997.)
kjoci
(Miskolc)
Bocs ez a jó link.http://shop.bardiauto.hu/index.php

Előzmény: kjoci @ 2010.01.26. 15:56:27


2010.01.26 15:56:27 (1996.)
kjoci
(Miskolc)
Nyuszi itt a GVitara lengéscsillapító mérete ha még érdekel.http://shop.bardiauto.hu/index.php
10 ezer pénz/db áron van Lipmesában.(kedvezménnyel)
2010.01.26 15:29:22 (1995.)
alexa

Előzmény: kenci @ 2010.01.24. 17:09:32


Nagyon köszönöm a bíztatást! Nagyon örülök, hogy hallgattam a biztató szavaidra, mert pompás utunk volt, ragyogó napsütés, itt-pici köd, de 360 km-ert gond nélkül autóztunk, csont száraz úton, autópályán ezzel a fránya nyári gumival. Kár lett volna elbátortalankodnom az utat.
Mégegyszer köszönöm!
Van valakinek köztetek elektronikus váltós (4WD felezõ)?
Nekem mostanában amikor 4WD-re van kapcsolva, menet közben olykor el-el alszik a kijelzõ. Más "tünetet" nem tapasztalok. Egyszer meg simán magától kigyulladt és folyamatosan égett anélkül, hogy váltottam volna....
Ezt szerintetek meg kell nézetni?
Amúgy a váltás normálisan mûködik, csak a kijelzõ tréfálkozik velem.
2010.01.24 17:09:32 (1994.)
kenci
(Bükkzsérc)

Előzmény: alexa @ 2010.01.24. 15:59:28


Akkor meg, ÜDV újra köztünk és látogass gyakrabban! :) :) :)
2010.01.24 15:59:28 (1993.)
alexa

Előzmény: kenci @ 2010.01.24. 15:23:10


Nagyon kedves vagy, nagyon köszönöm a bíztatást! Amúgy már 3 éve megvan a kocsi, lassan megszokom, megszeretni még nem tudtam igazán. Nem vagyok elég vagány ahhoz, hogy kihasználjam az adottságait, de mindig meg tud lepni, hogy "jéééé ezt is tudja" és hát az életkörülményeink miatt MUSZÁLY a terepjáró. Jártam már itt a jimny.hu-n regisztrálva is voltam, csak egy elhúzódó betegség miatt egy darabig nem látogattam az oldalt. Amúgy meg nagyon kedves és "hasznos", hogy össze tartja a Jimnyseket. Pl. én itt a környékünkön minden jimnyst rászoktattam a villogo, kézfeltartós üdvözlésre. Csuda klasszul mûködik már, és jó érzés. Egészen meglepõ, hogy tudok 10 db jimnyrõl akikkel rendszeresen találkozom az úton Nagyvázsony-Zánka-Tapolca körzetben.

alexa szerkesztette 2010.01.24 16:02:04-kor.
2010.01.24 15:23:10 (1992.)
kenci
(Bükkzsérc)

Előzmény: alexa @ 2010.01.24. 14:41:10


Hidd el, hogy azért sokkal kevesebb a rizikó egy új autónál, mint a használtnál.Az újat is lehet csinosítgatni és az igényeidhez igazítani, de ezek a beruházások ráérõsek. A használt autónál viszont nagyobb a rizikó egy nem várt kiadásra.A ködlámpát, rádiót és egyéb kiegészítõket utólag is beszerezheted és a listaár töredékéért!Persze, ennyi pénzért benne is lehetne, de akkor hol maradna a busás haszon?
A gumira visszatérve: a lefagyott, jeges úton a téli gumival is simán elszállhatsz, az sem csodaszer! Szóval én csak biztatni tudlak: nyugodtan és bátran indulj(atok)! Gratulálok az autóhoz és balesetmentes km-eket kívánok!
2010.01.24 15:10:52 (1991.)
Ice-Man

Előzmény: alexa @ 2010.01.24. 14:41:10


Azért 4.6 millióért ködlámpát, rádiót, csomagtartót, könnyûfém felnit stb. adhattak volna hozzá szerintem. Klíma van benne?

2010.01.24 14:41:10 (1990.)
alexa

Előzmény: kenci @ 2010.01.23. 12:36:16


Nagyon kedves vagy, köszönöm! Tegnap már esküszöm mindenhol kipróbáltam, a jeges hó az ami nem tetszik neki, de azon is elment 4wd-ben. Valójában a lefagyott útszakaszok miatt aggódok, de kell hoznom egy döntést...Azért még mindig dühít, hogy egy 4.6 milliós autót nyári gumival, ködlámpa, rádió csomagtarto stb. NÉLKÜL adnak el...persze így jár aki újat vesz....