Felhasználók képei - geo



2015 Augusztusában vettem 10 évesen, nagyon megkímélt állapotban. 55255 mérföld = 88905km volt az óra állása vásárláskor, amit igazolt az autó általános jó állapota és a papírok is. Kivétel nélkül minden működik rajta, nem használták komoly terepen. Kivehető vonóhoroggal szerelve.
 
Amit eddig kapott:
 
- 5db új Yokohama Geolandar A/T-S G012 205/70R15 gumi a gyári Alloy felniken. Eladtam
- Waxoyl alváz és üregvédelem
- összes olaj és szűrő rendszeresen cserélve
- Suzuki sárvédő lapok
- kerekek műanyag dobbetéteiben a patentek cserélve
- JBL hangszórók elől-hátul ( + pantentek cserélve a belső műanyag borítás alatt)
- GPS tracker
- Nextbase 402G dashcam
- 4db új Kumho Road Venture MT KL71 195/80R15 gumi új Dotz Dakar 6" R15 ET0 felniken
- Dashmat a műszerfalon
- 3mm2 vastag 12V-os tápkábel, biztosíték dobozzal, dupla USB-s töltő aljzatta,
  feszültség mérővel a kabinban
- 330L-es tetődoboz
- MAD Individual méretpontos üléshuzatok
- Armster könyöktámasz
- Egyedi szerszámos rekesz (döntött hátlapok mellett azonos szintben van az egész csomagtér)
- Pumpkin 6.2" Android alapú érintőképernyős multimédia rendszer (DVD lejátszó, TomTom Go Mobile navigáció, autórádió, Bluetooth kihangosító, tolatókamera, Internet / email stb.)
- Jimnybits 4mm vastag acél osztómű pajzs
- Jimnybits 4mm vastag acél üzemanyagtank pajzs
- Jimnybits 4mm vastag acél pajzsok a hátsó lengéscsillapítók végei alatt Nem vált be, leszedtem.
- Land Rover Discovery 1 kormány rezgéscsillapító
- Trail Master 2"/50mm emelőszett
- felújított lengőkarok Floflex poly szilentekkel
- ORA 6mm vastag acél lengőkar pajzsok
- kerékcsapágyak és tömítéseik cserélve
- függőcsapszeg csapágyak és tömítéseik cserélve
- gömbfej tömítések cserélve
- váltó csere (4x4zsolt) Csapágyas kezdett lenni, így kiszedtem mielőtt megellik itt nekem.
- felújított eredeti váltó
- új Sachs kuplung szett. Még jó, de nyugdíjaztam a 4x4zsolt féle váltóval együtt.
- X-Shock Dakar Stage 3 kerámia betétes kuplung a Sachs helyett
- kivehető sötétítés a hátsó és oldalsó ablak üvegeken
- AVM manuális féltengely zárak
- Jimnybits 4mm vastag acél difi pajzs elől. Hátsó pajzs nem vált be, leszedtem.
- Goodridge fékcsövek (100mm emeléshez)
- 5db új Hankook Dynapro RF10 AT 195/80R15 méretben a gyári Alloy felniken
- Jimnybits akkumulátor tálca a tervezett második akkumulátornak
- T-Max Split Charge rendszer
- Jimnybits küszöbök (rock sliders)
- Jimnybits vonoszemek elöl-hátul
- X-Shock Dakar XL csomagtartó a tetőn
- tárcsafék elől és hátul
- ORE acél osztómű bakok
- 50mm-es gumi dugós szervíz lyuk váltó olaj cseréhez
- diffik, váltó és osztómű szuszogók kivezetése a motortér tetejéig "push fit" csövezéssel
- alváz, hidak, diffik, rugók, lengőkarok stb. festése
- full floating rear axle conversion (tárcsafékek, kapcsolható kerékagyak, tartós, de könnyen cserélhető kerékcsapágyak, teher mentesített egyedi féltengelyek)
 
Ami hátra van még:

- meglévő axle truss-ok felhegesztése a hídtokokra
- lakatolás meglévő új padlólemezzel, ha a régi kilyukad majd...
- Odyssey Extreme Dual purpose akkumulátorok
- Kaiser automata difizár hátulra
- erősített (pl. X-Shock Dakar vagy Rhino Ray's) első lengőkarok, mert a gyáriak gyakran görbülnek... eredeti első karok alul méretezettek lennének?!
- Jimnybits korrigált fogaskerekek az osztóműbe (High - 17%, Low - 87%)


Erdély 2018. Azóta sem tudtam még vissza látogatni...pedig jó lenne! Új UK model felül, régi RU model alul. ABS vs non-ABS Első agy hátra is jó, tudtad? 😉 A jobb hátsó oldalon kész. A bal hátsó is meglesz hamarosan. Az egyedi gyártású féltengelyek is megjöttek. Made in UK. Szerviz lyuk pozíció. R72 típusú váltó M13A motoros A légbeömlő cső alatt van. X-shock Dakar