-
Menü
- Suzuki 4x4
- Fórum
- Képek
- Cikkek
- Apróhirdetések
- Események
- Egyebek
- Letöltések
-
Legfrissebb képek
Jimny
Üzenetek időrendben | |
Hozzászólások száma: 18444 | Oldalak:  1 2 3 4 5 ... 365 366 367 368 369 >> |
Hozzászóláshoz be kell jelentkezni!
Előzmény: Kopter @ 2023.05.23. 20:16:57Köszönöm szépen de sajnos már vettem egyet ! :( |
Előzmény: pazii @ 2023.05.19. 13:20:06Szia! Nekem van jobbos, balos is. Az egyik gyári, 15-16 évig volt használatban, egyszer már polírozást is kapott, aztán újra bemattult. A másik utángyártott, a vetítési képe nem az igazi, ezt három hónapot használtam. Fejből nem tudom melyik a jobbos, melyik a balos. Ha Neked nem sürgős és érdekel, kb. két hét múlva tudom megnézni, akkor leszek otthon újra. Ha úgy döntesz, hogy kell, ingyen adom. Kopter szerkesztette 2023.05.23 20:19:19-kor. |
Valakinek Jimnybe jobb első lámpa van eladó? |
2001-es 1.3 Benzin G13BB suzuki Jimnyhez keresek homlokfalat motorháztetőt illetve első lökhárítót! Akinek van kérem jelezzen.Előre is köszönöm! |
Új tagként azután érdeklődöm, szereltetett-e be valaki klímát Jimnybe, vagy van-e infója egyáltalán erről? Adott egy 2005-ös, 1.3-as Jimny, a motortömbön rajta van a klímakompresszor bakja, a tűzfalon is megvan a csövek átvezető alagútja. Minden informá- ciót köszönök. |
Előzmény: Hegyjáró @ 2023.04.02. 11:01:18Kicseréltem a vez.szíjat már a műanyag borítással együtt ,nem volt probléma vele. 220e van benne,de nem megyek vele csak kb 5ezert évente,csak ha dzsuva az idő télen. Biztos sokat elketyeg még ![]() Rozsda meg van mindig, néha tüntetek el belőle egy adagot ![]() |
Előzmény: Hegyjáró @ 2023.04.02. 12:58:10 |
Előzmény: Gee @ 2023.03.31. 05:16:36Ja, és Szoboszlai alváz- és üregvéd’ hogy maradjon miben Előzmény: Hegyjáró @ 2023.04.02. 11:01:18mert máskülönben ugye nem egy jellemző igény![]() Hegyjáró szerkesztette 2023.04.02 11:16:56-kor. |
Előzmény: Gee @ 2023.03.31. 05:16:36Vagyis a tiedben még G13-as van? Vezérműszíjjal ill. cseréjével volt gond? S hány km van benne? Hamarosan a K15-ös téglákat is elkezdik majd törni - főként, mert amilyen drágák, inkább csak ’olyanok’ vehetik(?) -, s akkor lesznek ilyen bontott motorok is, ti. a szekrényének az elemei ... Előzmény: Hegyjáró @ 2022.05.30. 01:52:50Mondjuk arra már nem emlékszem, mennyire tűnt áttehető méretűnek (nagyon elütő alakú és elrendezésű nem volt, az biztos); mert pl. csak az ablakemelőt percekig kerestük, s végül eredménytelenül!.. (Nem az övé volt, csak náluk tárolta egy külföldi.)Hegyjáró szerkesztette 2023.04.02 11:08:33-kor. |
Előzmény: Hegyjáró @ 2023.03.30. 12:52:21Majd meglátjuk mit hoz a jövő, nekem jó lesz addig a régi bb-s mocival a gurulás ![]() |
Előzmény: Hegyjáró @ 2023.03.29. 14:06:34Előzmény: Gee @ 2023.03.29. 20:41:15Akkor idézem a Csevegőben behivatkozott cik... ollózást: "A kémek nemrég elkapták az Európában tesztelt jármű álcázott, hosszú tengelytávú változatát, míg az ötajtós, turbós Jimnyről szóló pletykák továbbra is pletykák maradtak" - vagyis nem... ( Hogy a kémeket idézőjelben, s inkább "elcsípték"-et kellett volna írni; meg van pontosvessző is, viszont a szóismétlés kerülendő, az ... tükör-fordítottak ebből, amit ’elfelejtették’ behivatkozni: https://www.drive.com.au/news/2024-suzuki-jimny-hybrid-in-development-report/ De ezek már nem mostani értesülések: ’21(!) jún. ill. aug... A szintén ’alul’sztrál CAR Advice nem tudom, hogy jön ide - talán ott is behivatkozták az utóbbit(?) Viszont keresés közben találtam egy komolyabb írást is (valaha ezt hívtuk cikknek!..) - bár ez is bő egy éves: https://electricvehicleweb.com/suzuki-jimny-electric-next-gen-ev/ E szerint a hátsó ülések visszahelyezése (ti. most csak "kishaszon"-ként van jelen a szov... uniós piacon!) és a csomagtér növelése végett hosszabbítanák/~ották volna, hogy már idén visszatérhessen. [ld. 1.alc.szak; 3.bek.] De az is lehetséges, hogy egy kicsinyített e-FJ-ben él majd tovább, ötajtósként - mivelhogy a Suzu’ nem csak az e-hajtásában működik együtt a Toyo’-val -, amit meg ’25 környékére terveznek beve[zet]tni. [ld. 2.alc.bek.+ fénykép(!)] Másként a Jeep máris készül lenyúlni a Jim’ elrendezését! [ld. 3.alc.bek.+ hivatk.] (Teszem hozzá én, hogy egy e-FJ-imny-vel két pótolhatatlan elrendezés veszne el!.. Bár a külseje alapján mégis kisebb arcvesztés, mint a legutóbbi, kétüléses G-Jim..) A többi csak egy műkedvelő CAD-rajzoló, s főként kinézeti álmodozása... (én: Bár ez a "neo-retro" - már itt tartanánk? - még épp ehető lenne; ám a dickó - eredetileg elírás, de így se rossz! - nem terepezhetett sokat: alváz elhagyása, panoráma-üveg vékony oszlopok elé, stb.. Meg legyen majd olyan telep, ami az álmodott nyomatékokat nem csak a szomszéd kiserdő körül képes leadni; no meg ötvözet, amiből egy önhordó szekrényt mindez nem teker szét...) A mindenhol hivatkozott Die Motorprofis cikk viszont 404-es - leszedették?.. És azóta semmi? - TÖBBIEK?.. A végén majd Nivákat kell csempésztetni a ’nyec-en túlról!.. (mondjuk a ’krajnaiak EZT megoldják majd...) // Nyuszy - v. aki fizeti a domain-t ill. a host-olást -, ezt a szerkesztési korlátot nem lehetne ...? Mondjuk a 15. Húsvétra... ( Igaz, még így is használhatóbb, mint az [f]..) Hegyjáró szerkesztette 2023.03.30 12:59:51-kor. |
Előzmény: Gee @ 2023.03.29. 20:41:15Akkor idézem a Csevegőben behivatkozott cik... ollózást: "A kémek nemrég elkapták az Európában tesztelt jármű álcázott, hosszú tengelytávú változatát, míg az ötajtós, turbós Jimnyről szóló pletykák továbbra is pletykák maradtak" - vagyis nem... ( Hogy a kémeket idézőjelben, s inkább "elcsípték"-et kellett volna írni; meg van pontosvessző is, a szóismétlés pedig kerülendő, az ... tükör-fordítottak ebből, csak ’elfelejtették’ behivatkozni: https://www.drive.com.au/news/2024-suzuki-jimny-hybrid-in-development-report/ De ezek már nem mostani értesülések: ’21 jún. ill. aug.. A szintén ’alul’sztrál CAR Advice nem tudom, hogy jön ide - talán ott is behivatkozták az utóbbit(?) Viszont keresés közben találtam egy komolyabb írást is (valaha ezt hívtuk cikknek) - bár ez is bő egy éves: https://electricvehicleweb.com/suzuki-jimny-electric-next-gen-ev/ E szerint a hátsó ülések visszahelyezése (mivel most csak "kishaszon"-ként van jelen a szov... uniós piacon), és a csomagtér növelése végett hosszabbítanák/~ották volna, hogy már idén visszatérhessen. [1.alc.szak., 3.bek.] De az is lehetséges, hogy egy kicsinyített e-FJ-ben él majd tovább, ötajtósként - mivelhogy a Suzu’ nem csak az e-hajtásában működik együtt a Toyo’-val -, amit pedig ’25 környékére terveznek beve[zet]tni. [2.alc.bek.+ fénykép(!)] Másként a Jeep máris készül lenyúlni a Jim’ elrendezését! [3.alc.bek. +hivatk.] (Teszem hozzá én, hogy egy e-FJ’imny-vel két markáns elrendezés veszne el.. Bár a külseje alapján kisebb arcvesztés, mint a legutóbbi, kétüléses G-Jim.) A többi csak egy kocsitervező CAD-es, főként kocsiszekrény álmodozása... (én: Bár ez a "neo-retro" - már itt tartanánk? - még épp ehető lenne, de sokat nem terepezhetett: alváz elhagyása, panoráma-üveg vékony oszlopok elé, stb. Meg majd legyen olyan telep, ami az álmodott nyomatékokkal nem csak a szomszéd kiserdőt képes körbejárni + ötvözet, amiből egy önhordót nem teker szét...) A mindenhol hivatkozott Die Motorprofis cikk viszont 404-es - leszedették?.. |
Előzmény: Hegyjáró @ 2023.03.23. 09:32:40Persze,ablak nyitva van fixen ![]() |
Előzmény: Hegyjáró @ 2023.03.20. 11:14:02Előzmény: Gee @ 2023.03.21. 17:27:32S az ablakot kinyitottad?.. ![]() + ld. "Csillagozott" meg tudj’mi’f@sz, hogy a dzsí-Kről - ti. már a frí is ilyen lett, de még az előfiz.-es tö-cöm-öst is tapasztaltuk blokk-olni önhatalmúlag és ért. nélk.(!) - szóval tudnék írni egy hasonlót.. Előzmény: Hegyjáró @ 2023.03.18. 23:53:20Hegyjáró szerkesztette 2023.03.23 09:37:09-kor. |
Előzmény: geo @ 2023.03.23. 07:35:43Itt, idén, Jim’-re - "telj.adó" (szül. súly~, tkp. út~) 11_kFt = 25Ł (és akkor ide vehetjük a megyei "matrice"-okat is: 5+_kFt = 12Ł/co); - "KGFB" = köt. fel. bizt.*, legmagasabb bonus-ban ~40_kFt = 90Ł; - a műsz. vizsga - nekem tavaly ősszel, itt két évente - 28_kFt ~> 32Ł/yr + felkészítés v.ki szerelőnél... Második kocsira a KGFB úgy 1,5-szerese lehet(?), többi u.a. A jellemző** alkalmazotti fizetés változatlanul(!) netto 250_kFt < 600Ł/mo... * csak az általad okozott kárt fizeti; hogy pl. viharkárt is, azt egyszer kérdeztem pár éve: 2x-ese lenne.. (de pl. az M1-es porfúvásos tömegbalesetből rögtön elkezdtek kifarolni, miszerint ott mindenki belement valakibe..) ** <> "átlag", ti. az eloszlás-görbéje olyan kétpúpú [ld. pl. D-Am..] hogy a vékony jet-set-é jelentősen felhúzza egy egyáltalán nem jellemzőre.. ( mint ahogy a fogyasztói kosárba beleveszik a toronydarut... egyszer hallottam rádióban kimondani a tavalyi tiszta élelm. infl.-ót: hivatalosan is 70%!..) Hegyjáró szerkesztette 2023.03.23 09:06:38-kor. |
Előzmény: Hegyjáró @ 2023.03.20. 10:34:37A Road Tax-ot minden évben emelik. 215 font volt 2015-ben, szóval akkor sem volt olcsó mulatság. De legalább nem kapsz érte semmit! Max. egy szívrohamot, amikor meglátod az összeget... ![]() geo szerkesztette 2023.03.23 07:36:46-kor. |
Előzmény: Hegyjáró @ 2023.03.20. 21:04:46Küldtem ![]() |
Előzmény: Gee @ 2023.03.20. 13:42:21Forum-káromkodáson kívül mibe van még @? (F1: nem pics@, mégis küldenek oda [dolgokat] - Ne add fel: meg lesz az...! ![]() Hegyjáró szerkesztette 2023.03.20 21:09:11-kor. |
Előzmény: Hegyjáró @ 2023.03.20. 11:14:02Hogy mit dobjak püben? ![]() |
Előzmény: Gee @ 2023.03.19. 05:34:10Dobsz’a pü.-ben @-ot? Ez Előzmény: Hegyjáró @ 2020.10.09. 18:39:05[az első] már nem él, de <3-esen "küld.fény.post!"Hegyjáró szerkesztette 2023.03.20 11:15:10-kor. |
Előzmény: geo @ 2023.03.19. 16:37:37Ájm inn!.. ![]() S a kezdőlapi képekből már látom, miként bujtódtál fel a hajtómű-szétszedésig is... Csak ez a topic-okra szétszedettség ... (túdom, ekkoránál ... legutóbb egy német radioa. sug. mérésinél volt ilyenhez szerencsém, ráadásul azt DeepL-lel..) Itt azért otthonosabb ![]() Hegyjáró szerkesztette 2023.03.20 11:05:01-kor. |
Előzmény: geo @ 2023.03.19. 16:37:37Jól fel-tuning-olták a kocsikiszorító "illetékeket" odafent is... vagy ez ott mindig is hasonló volt? Mondjuk a 2. kocsi idehaza se ... bár azt számszerűleg nem tudom, mert sose futotta.. + az aránya a bérekhez(?) Nekem csak arra volt érkezésem kiakadni, hogy az "útadó" - itt egy ideje "telj~" - Jim’-nél magasabb lett, ’merthogy’ fiatalabb és korszerűbb... (de azért persze szévdövöld..) // S a fájv-minit-sziti-t is nyomják már mindenütt, vagy egyelőre csak a sötétzöld gettókban merik?.. Hegyjáró szerkesztette 2023.03.20 10:40:09-kor. Hegyjáró szerkesztette 2023.03.20 10:40:28-kor. |
Előzmény: Gee @ 2023.03.17. 05:13:05Előzmény: RapaMoto @ 2023.03.17. 07:01:46De nagy az egyetértés! ![]() Előzmény: Hegyjáró @ 2023.03.18. 10:19:41Megnyugodhatsz, azt csak gúgliztam. Azért van kivonva, mert nem akarok költeni rá. Az út adó idén 275 font erre a motorra, a biztosítás kb 500 font, műszaki kb 50 font évente. És akkor még nem tankoltam, nem költöttem semmit a karbantartásra sem. Most másra kell a zsé’, sokkal nagyobb tételben, így erre nem jut, sajnos. A BigJimny.com fórumára pedig csak egy egyszerű regisztráció szükséges. geo szerkesztette 2023.03.19 16:39:03-kor. |
Előzmény: Hegyjáró @ 2023.03.18. 23:53:20A bigjimny angol,azt jól lefordítja google nekem úgy tűnt ![]() |
Előzmény: Gee @ 2023.03.18. 14:07:57// A gúgl csak inglisről, de legfőképp ~RE fordít jól - vajon mi célból is?.. -, meg a hasonlókra (dajcs, dáccs et al.) esetleg még egyszerűbb ’nyelvekre’ (amik inkább looser-friendly interface-ek) - node két komolyabb között ... Nézz meg vele pl. v.milyen szláv v. latin nyelvű cikket: apuCia nyelvére még érthetően teszi át, de magyarra képes annyit ill. annyira elbuktázni, hogy gyak’lag olvashatatlan.. Szanszkrit gyökerűből pedig még jenkire is sahh-matt!.. (Amikor a "demokratikus értékek" jegyében letiltották az eRTé dél-ázsiai oldalait is, tettem pár kísérletet utóbbiakkal is: annyira bírt velük, mint Tájszon az ólatinnal...) Meg egyszer kellett írnom egy rövid, érdeklődő levelet franciául - abból csak a harákolás megy, de azért már dicsértek is meg ![]() Aztán megismertem a DeepL életérzést ![]() De én nem [csak] ezért BigJimny-znék - meg arra van itt saját, nem-mesterséges ’interface’-ünk ![]() ( És ilyesmi pá-rúszki se jönne rosszul - csak olyan oldalra lehet, nem mostanában kéne feliratkoznom?..) Hegyjáró szerkesztette 2023.03.18 23:57:56-kor. |
Előzmény: Gee @ 2023.03.18. 14:07:57// A gúgl csak inglisről, de legfőképp ~RE fordít jól - vajon mi célból?.. - meg hasonlókra (pl. dajcs, dáccs et al.) esetleg egyszerűbb ’nyelvekre’ (amik amolyan looser-friendly interface-ek) - node két komolyabb között ... Nézz meg vele pl. v.milyen szláv v. latin nyelvű cikket: apuCia nyelvére még érthetően teszi át, de magyarra képes annyit ill. annyira elbuktázni, hogy gyak’lag olvashatatlan.. Szanszkrit gyökerűből pedig még jenkire is sahh-matt!.. (Amikor a "demokratikus értékekre" hivatkozással letiltották az eRTé dél-ázsiai oldalait, tettem pár kísérletet utóbbiakkal is: annyira bírt velük, mint Tájszon az ólatinnal...) Meg egyszer kellett írnom rövid, érdeklődő levelet franciául, és az eredményt kíváncsiságból visszafordítottam - utána csak jenkiből mertem ilyet indítani + az eredményt rögtön vissza, és a ’bonyolultabb’ [angol] szerkezeteket agyon kellett egyszerűsítenem, mire ugyanazt kaptam vissza... Aztán megismertem a DeepL-t ![]() De én nem [csak] ezért BigJimny-znék - meg arra van itt saját, nem mesterséges ’interface’-ünk ![]() Hegyjáró szerkesztette 2023.03.18 23:23:38-kor. |
Előzmény: Hegyjáró @ 2023.03.18. 10:19:41google a te barátod ![]() |
Előzmény: geo @ 2023.03.16. 21:33:18TKS!.. Dee, nyugtass meg, hogy a képen nem Little Big Silver szíve látható, ugye?.. (S mért nem az idén? Még csak az első negyedév telik ki.. Később meg jönnek majd a ’szévdövöld’ korlátozások, stb...) // Amúgy a daruzós, siklóernyős rendtárs filippínó, s otthon él-repked - gyönyörű tájaik vannak!.. Nem olyan száraz, mint azonos szélességen beljebb. Kár, hogy a kormányaik mindig mindent túltolnak... Erre a BigJimny-re kell meghívó, v. v.mi ilyesmi? Nekem meg az angolt kellene gyakorolnom, mióta nyugalmaztak.. Hegyjáró szerkesztette 2023.03.18 10:24:06-kor. |
Előzmény: RapaMoto @ 2023.03.17. 07:01:46Mármint a fojtoszelepházon van rajta ,úgy értettem ![]() |
Előzmény: geo @ 2023.03.16. 21:33:18Alapjárati motor a magyar megnevezése ![]() |
Előzmény: geo @ 2023.03.16. 21:33:18Fojtószelep ház szerintem a magyar neve . Kivonattad forgalomból? Vizsga is kell még rá? Akkor lesz még mit intézned mire gurulhatsz vele közúton . |
Előzmény: Gee @ 2023.03.13. 05:17:53Még nem szalad sajnos.Előbb forgalomba kell helyeznem. Na az sem az idén lesz! :( |
Előzmény: Hegyjáró @ 2023.03.16. 15:46:49Előzmény: Hegyjáró @ 2023.03.16. 16:33:30A tipp forrása a BigJimny.com volt. Eddig mindenre ott kaptam választ. Feltöltök egy képet, hogy hol van. A videó kommentátora szerintem hasonló cipőben jár, mint én. Nem tudom az alkatrészeket anyanyelvemen megnevezni, csak angolul: Idle air control valve =IAC valve (alapjárati levegőt szabályozó szelep?) Kétlem, hogy ez lenne a magyar neve...nem is ez a lényeg, hanem, hogy viszonylag könnyen és olcsón javítható a tünet. Karburátor tisztító spray, és tömítések kellenek, hozzá (na, meg szerszámok). Ja, és, hogy tudd, hogy hol van elrejtve... |
Előzmény: geo @ 2023.03.12. 22:18:18// Amúgy ez milyen nyelvű felvétel? amiből bizonyos alapszavak hiányoznak, hogy azokat is angolul mondja? :-D S a daru-ellenőrzőset láttad? - a műa. kertiszék üt, mint a lengő teher XD Ill. egyet árulj még el: ehhez a bizbaszhoz a "szedjük le/szét ezt is" v. valami oksági gondolat nyomán jutottál? :-P Jólvanna, de mostmár itt a tavasz - ragad a quad - szóval mars túrázni!.. ;-) Hegyjáró szerkesztette 2023.03.16 16:41:29-kor. |
Előzmény: bigi @ 2023.03.10. 17:44:16Háát, azért rendszeresen 5k-val ’hajózni’ ... majd lesz ![]() S motorfékkel biztosan ’pihen’ a motor?.. mondjuk ha tartós 5k után csak 3k-val, akkor lehet.. Ha pedig olaj, ilyesmit lehet nem a gyárival csinálnék, pedig az is elég híg... Akárhogy is, itt, a Jim’ fórumon, egészséges Jim’-nél eleddig csak alacsony fordulatú terheléssel tudtuk kibillenteni a hűtőfoly. hőm.-őt! (Nekem talán még akkor, amikor már csak két henger ’robbant’, ti. az egyik gyújtás-trafó megsülése után - de akkor már kenyérszag is jött szegénykéből..) Hegyjáró szerkesztette 2023.03.16 16:14:33-kor. |
Előzmény: geo @ 2023.03.12. 22:18:18És ez a - hogy szakszerű legyek - bizbasz-pörgettyűház, ez a motor-telep melyik negyedé[be]n éGtelenkedik? - De ha a tűzfal felőlin, mint az EGéRke, v. v.mi komolyság alatt, akkor inkább nem akarok tudni róla... Máskülönben hasonló esetekben a részemről - bár bevallom: hosszú féktisztítós korszak után - "Brigéc’ol, mindenhol!.." (ld. rég. Gesarol) mégpedig a 2000-es, víz alapú. Mézgás metszőollótól a sugárszennyeződésig; talán csak a hüvelyöblítést kivéve ![]() Hegyjáró szerkesztette 2023.03.16 15:52:31-kor. |
Előzmény: geo @ 2023.03.12. 22:18:18Akkor végre ismét szalad a bringa ![]() Nekem is hullámzik az alapjárat, pucolás vár erre is ![]() |
Előzmény: geo @ 2022.10.28. 05:35:47Végre sikerült az alapjáratomat helyreraknom. Gyakorlatilag az IAC szelepet (?) kellett kipucolnom karburátor tisztító spray-el, mert el volt kicsit koszolódva és nem pörgött szabadon az a bizb@sz, amit a csávó pörget a videón.. |
Előzmény: Hegyjáró @ 2023.03.10. 09:51:47én 5000rpm-el járok 3.-ban 20km-t és nincs baja a motornak, időnként hosszabb lejtőkön motorfékkel megyek csak, hogy egyrészt hűljön a motor, másrészt a kenés is jobb ilyenkor. Meghálálja. |
Előzmény: pazii @ 2023.03.10. 05:53:54Hát ld. a 18394..97 sz. h.sz.-aid, v. "mszl"-től a 18389..91-eseket: ua.-ok ismétlődnek, ami ált. úgy szokott előállni, hogy billentyűs gépen az F5-össel, v. a böngésző említett gombjával frissítik az oldalt; s gondolom, ezeknek meg van a megfelelője mobil-on is - utóbbit nem használok.. Inkább kattints át pl. a Csevegőre, majd vissza ![]() S ha az előző tulaj’ ilyen ’fűrészeltetős’ lehetett, akkor miután bejáratod, azt is tanácsos lehet megejtened, hogy pályán v. orsz.úton mégy egy 50_km-t ~4.500-ös rpm-mel: 5-ösben 125+szal, v. 4-esben kevesebbel (ez egészséges motornak nem szabad ártson: majd figyeld a hőm.-őt!) ami ’kipörköli’ a rendszert, hogy utána még a fogyasztás is visszaesik la. fél literrel(!) Nem saját ötlet, de saját tapasztalat is: többször megcsináltam már; főként, ha hónapokig csak városoztam vele, meg E10-es, ’sapkás’ iszapok után... Hegyjáró szerkesztette 2023.03.10 10:00:08-kor. |
Előzmény: Hegyjáró @ 2023.03.09. 12:38:06a volt tulajdonosából kinézve inkább ez az alacsony fordulaton való használat.. Csak ne F5-tel v. farkába szúró nyíllal frissítsd az oldalt, mert az sajnos ismétli a bejegyzést... EZ MIT JELENT???… |
Előzmény: pazii @ 2023.03.09. 05:58:04TKS!.. Szóval csak jó helyen kapiskált ’’A’’ fórum ’esmént ![]() Csak ne F5-tel v. farkába szúró nyíllal frissítsd az oldalt, mert az sajnos ismétli a bejegyzést... Hegyjáró szerkesztette 2023.03.09 12:45:22-kor. |
Előzmény: Gee @ 2023.03.05. 05:25:20Igen, most kap a Jimny egy komplett hengerfej felújítást új szelepekkel mindennel és akkor vége a találgatásoknak, egyébként a szelepvezető túlzott kopása volt a hibajelenség(motofék után gázadásra kél füstöt nyomott az autó) oka. Ha esetleg más is így járna neki egy tanúság( mindig legyen kimérve a szelepvezető ha már lent van a hengerfej mert nem biztos, hogy szelepszár szimering a probléma okozója, de az is lehet hogy mind 2… ezért kell kimérni! |
Előzmény: pazii @ 2023.03.04. 15:31:52Ha kopott a szelepvezető akkor valószínű hogy a szimeringek sem illeszkednek már rendesen . |
kopott szelepvezetők okozhatnak olyan tünetet, hogy az autó egy hosszabb motor fék után gázadásra kék füstöt nyom? |
kopott szelepvezetők okozhatnak olyan tünetet, hogy az autó egy hosszabb motor fék után gázadásra kék füstöt nyom? |
kopott szelepvezetők okozhatnak olyan tünetet, hogy az autó egy hosszabb motor fék után gázadásra kék füstöt nyom? |
kopott szelepvezetők okozhatnak olyan tünetet, hogy az autó egy hosszabb motor fék után gázadásra kék füstöt nyom? |
kopott szelepvezetők okozhatnak olyan tünetet, hogy az autó egy hosszabb motor fék után gázadásra kék füstöt nyom? |