Jimny



Üzenetek időrendben
Keresés:
Hozzászólások száma: 15579 Oldalak:  1  2  3  4  5  ... 308  309  310  311  312   >>

Hozzászóláshoz be kell jelentkezni!


11:45:58 (15579.)
Goodspeed
(Nagykáta)
Üregvédelemnél az alváz alsó furatait érdemes ledugózni ugye ? A szellőzés miatt gondolkodtam rajta, bár a hátsó részen meg nyitott az alváz, illetve a kereszttartókat is kinyomatom viaszos üregvédővel , azokat érdemes e dugózni?
21:57:24 (15578.)
difipeti
(Gergelyiugornya)

Előzmény: ONLYSUZI @ 2018.12.10. 20:16:18


Nem kímélték...tört a műanyag... 😃
20:16:18 (15577.)
ONLYSUZI
(Ausztria )

Előzmény: Vili @ 2018.12.10. 17:03:52


Nekem bejön. 👍😊

17:03:52 (15576.)
Vili
(Lakitelek)

Előzmény: ONLYSUZI @ 2018.12.10. 15:39:32


Ha tehetném én is beneveznék egy újra. Azért az más világ a samuhoz képest. :)
15:39:32 (15575.)
ONLYSUZI
(Ausztria )

Előzmény: Vili @ 2018.12.10. 15:32:11


Valószínűleg igazad van,de sajnos nincs régi jimnys tapasztalatom. 😁 Az Lj meg más műfaj. 😁😁
Majd meglátjuk. ☺️
15:32:11 (15574.)
Vili
(Lakitelek)

Előzmény: ONLYSUZI @ 2018.12.10. 15:17:43


Kár is hasonlítani a samuval. Cirka 30le a különbség az nem kevés. Egy gti motoros sj413-után meg az új jimnyre mondanád hogy ez meg miért nem megy. :D
15:17:43 (15573.)
ONLYSUZI
(Ausztria )

Előzmény: Hegyjáró @ 2018.12.10. 14:47:10


Helló.
A "gyorsulás" nekem tetszett. Pont előtte nem sokkal mentem egy samuraival az sehol nincs ehhez képest. A gumi az a gyári volt rajta 195 80 r15. Német csoportban akinek már van 7,6 körüli fogyasztást írnak, és 10 körül a terep. Szerintem nagyon jó az új motor,kényelmes a rugózása és nagy hely van benne elöl. ☺️
14:47:10 (15572.)
Hegyjáró
(Bp.)

Előzmény: ONLYSUZI @ 2018.12.09. 22:44:10


Most nézem, hogy a felvételed pont erről szól - de akkor legyünk ebben is pontosak: az új megy 3200-nél 105-öt (testvéri jóindulattal nem veszem halmazatinak a leolvasás pontatlanságát kézben tartott telefon esetén :-D - ám mindez óra szerint.
S mindez mekkora gumival, és milyenek voltak felette a gyorsulási viszonyok?
( Amúgy 3200-nél még a régi is csendes..)

Hegyjáró szerkesztette 2018.12.10 14:52:18-kor.
14:18:38 (15571.)
Hegyjáró
(Bp.)

Előzmény: Tobzos @ 2018.12.10. 09:05:44


Hogy pontosak legyünk: a 2006-2017-es kézi váltósak ennyinél, a gyári 205/70-es H/T-s gumival kicsivel 90_km/h felett mennek [ld. képeim között az ábrásat]; míg egy 195/80-as A/T-vel (Grabber AT3, 10_mm-es mintamélységgel) majdnem 100_km/h-al. (Egyszer megismétlem a mérést majd emezzel is, csak ne lenne annyival drágább a benzin pályán..) A nagyobb áttételnél viszont a ’’végsebesség’’, ill. a gyorsulás-képtelenség leesett egy szűk 10-essel, olyan 11x_km/h-ra (ahol x<<5) - azzal a 12x-hez már ’’gyűjteni kell a sebességet’’, mint egy C-150-essel a felszálláshoz -, míg a gyárival viszonylag könnyedén kivágja 125_km/h-t, ha pl. pályán kell előzni egy nyerges-vonatot. Aztán azt tudja tartósan is (semmi vízmelegedés: egyszer ezt is kipróbáltam :-) - csak akkor már ’vedel’..
Kérdés, hogy a nagyobb motor tudja-e mindezt ellensúlyozni, VALAMINT a vissza-szögletesítéssel megnövekedett légellenállást is(!) - utóbbi pont ilyen sebességeken kezd számítani -, és hogy milyen fogyasztással, különben nem sokat ér az egész... Ha igen, akkor ünnepélyesen visszavonom, a ’’JimNe’’-s és a ’’margecing’’-es véleményeimet, és talán nem 2017-est keresek majd 2030-ban ;-)

Hegyjáró szerkesztette 2018.12.10 14:24:17-kor.
13:27:40 (15570.)
kenci
(Bükkzsérc)

Előzmény: Sanyesz @ 2018.12.09. 22:15:04


Annyit nem szabad érte adni. Értem én hogy milyen jó, meg stb, de ennyi pénzért már más osztályokban érdemes gondolkodni...A belső mérete még mindig nagy hátrány...
13:25:04 (15569.)
kenci
(Bükkzsérc)

Előzmény: osvath14 @ 2018.12.09. 16:03:38


A lánc minden terepgumit lealáz, de azért kevésbé univerzális...
2018.12.10 10:44:33 (15568.)
ONLYSUZI
(Ausztria )

Előzmény: Tobzos @ 2018.12.10. 09:05:44


Olcsóbb biztosan nem lesz egy jó darabig. Németben és talán Spanyolországban a legolcsóbb osztrákban és természetesen Svájcban még drágább.
Ausztriában három verzióban forgalmazzák amit próbáltam ez a csúcs. Az automata, és a fekete tető feláras. Nekem a közepes felszereltséggel lévő tetszet. A csúcs verzióhoz képest nincs benne led lámpa, fényszóró mosó, fűthető tükör, digitális klíma, érintő képernyős fej egység, sötétített üveg, alufelni, hátul szivar gyújtó, és tároló doboz...
Viszont most jó áron vannak az utolsó kiadású jimnyk németben, mert sokan az ujjat szeretnék.. 👍
2018.12.10 10:14:44 (15567.)
difipeti
(Gergelyiugornya)
Fel nem foghatom, hogy miért kellett a Jimny váltóját ezzel a direkt ötödikkel vissza küldeni a múlt század elejére...
A Samurai is könnyített volt.
2018.12.10 09:05:44 (15566.)
Tobzos
(Budapest III. ker.)

Előzmény: ONLYSUZI @ 2018.12.09. 22:44:10


Ez a hosszabb végáttétel biztos jót tesz az országúti komfortnak, a régi 85-90 között forgott 3000-et ötödikben. Már csak az árnak kellene a helyére kerülnie, de miért akcióznának vele, ha nem tudnak eleget gyártani...
2018.12.09 22:44:10 (15565.)
ONLYSUZI
(Ausztria )
2018.12.09 22:34:59 (15564.)
ONLYSUZI
(Ausztria )

Előzmény: Tobzos @ 2018.12.09. 21:54:08


Nekem nagyon tetszett. Volt szerencsém kipróbálni egy pár órán keresztül. Szuper autó. Kívül belül "nekem" szebb mint az előző. Az 1.5-ös, motor csendes, jól húz. Sajnos sokat kell várni rá. Németben ha most rendelsz majd egy év a várakozási idő... Egyenlőre csak kereskedések előtt látok, de forgalomban még nem.

Várom... :)
2018.12.09 22:32:24 (15563.)
csblazso
(Tárnok)

Előzmény: Hegyjáró @ 2018.12.06. 18:09:11


Szia,
Nálam van ilyen első lökös, nincs is épp az autón egyelőre.
Tárnokon vagyok, segítek is ha szükséges.
Cs
2018.12.09 22:15:04 (15562.)
Sanyesz
(Somogyország)

Előzmény: Tobzos @ 2018.12.09. 21:54:08


Már hirdetnek egyet a Használtautón mindössze 8 millióért.
Mondhatnám azt, hogy ennyiért már autót is lehet venni :)
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/suzuki/jimny/suzuki_jimny-13754271

Sanyesz szerkesztette 2018.12.09 22:15:33-kor.
2018.12.09 21:54:08 (15561.)
Tobzos
(Budapest III. ker.)
Ma láttam először élőben az új Jimnyt. A szögletessége és a meredek szélvédője nekem egyelőre még megszokást igényel, de élőben valahogy jobb, mint a képeken. Viszont a belseje...az nekem nagyon bejön.
2018.12.09 16:03:38 (15560.)
osvath14
(Tét)
Kerültem ma egyet a Kajárpéci "havasokban" a Jimnykével. Feltettem két pár létra mintás hóláncot a gyári ht gumikra.(Ilyet kaptam, de nem bánom mert szemre elég erős) Volt sár rendesen de nem nagyon tudtam kifogni az autón ebben a formájában. Oldaltartása nem sok volt természetesen. De csak ha nem adtam kövérebb gázt bizony szinte alig forgott el valamelyik kerék.
Számomra aki eddig még csak Geolandar G012 gumikon terepezett, lenyűgöző élmény volt. :)
2018.12.09 14:06:27 (15559.)
kenci
(Bükkzsérc)

Előzmény: deerhunter @ 2018.12.09. 10:06:38


Alánéztél már? Terepezés után jött elő, vagy csak úgy egyik pillanatról a másikra?
2018.12.09 10:06:38 (15558.)
deerhunter
(csákvár)
Akinek volt már problémája a nyomogombossal segitsen mert nekem eddig nem volt semmi .Köszönöm
2018.12.09 10:04:59 (15557.)
deerhunter
(csákvár)
sziasztok régen írtam már ide valamit.Most problémám van a nyomogombos 4wdvel gomb megnyom kapcsol (hallani hogy csattanik) és rögtön kikapcsolvillanik a visszajelző a műszerfalon kétszer és kikapcsol
2018.12.07 17:24:47 (15556.)
papas
(.)

Előzmény: Goodspeed @ 2018.12.07. 16:33:04


Húzd szét, aztán meglátod.. megtáltosodik a paripa :D
2018.12.07 16:33:04 (15555.)
Goodspeed
(Nagykáta)

Előzmény: papas @ 2018.12.07. 14:53:08


Azóta sem juttotam el odáig... :)
Majd most.
2018.12.07 14:53:08 (15554.)
papas
(.)

Előzmény: Goodspeed @ 2018.12.07. 12:07:39


Jaja, csak az az egy van benne. A motor hátuljánál van a csatija.
Még mindig baj van vele?
2018.12.07 12:24:04 (15553.)
Sipi79
(Szolnok)
Helló! Nem! Az olajba megy víz!🙁
2018.12.07 12:24:00 (15552.)
Sipi79
(Szolnok)
Helló! Nem! Az olajba megy víz!🙁
2018.12.07 12:23:56 (15551.)
Sipi79
(Szolnok)
Helló! Nem! Az olajba megy víz!🙁
2018.12.07 12:23:46 (15550.)
Sipi79
(Szolnok)
Helló! Nem! Az olajba megy víz!🙁
2018.12.07 12:23:34 (15549.)
Sipi79
(Szolnok)
Helló! Nem! Az olajba megy víz!🙁
2018.12.07 12:07:39 (15548.)
Goodspeed
(Nagykáta)

Előzmény: papas @ 2018.12.07. 07:34:52


Amit annó beszéltünk az az 1 db akkor csak?!
2018.12.07 12:06:41 (15547.)
Goodspeed
(Nagykáta)

Előzmény: Tobzos @ 2018.12.07. 07:33:59


1998
2018.12.07 11:39:52 (15546.)
Hegyjáró
(Bp.)

Előzmény: Sipi79 @ 2018.12.07. 03:54:59


Hűtőfolyadékba megy olaj?
2018.12.07 07:34:52 (15545.)
papas
(.)

Előzmény: Goodspeed @ 2018.12.07. 06:23:36


G13BB, 1 darab a kipufogó csonkban.
Az újabbaknál nem tudom.
2018.12.07 07:33:59 (15544.)
Tobzos
(Budapest III. ker.)

Előzmény: Goodspeed @ 2018.12.07. 06:23:36


Évjárat függő.
2018.12.07 06:23:36 (15543.)
Goodspeed
(Nagykáta)
Jimnyiben , csak 1 lambda szonda van ugye ? A motortérben...
2018.12.07 03:54:59 (15542.)
Sipi79
(Szolnok)
Üdv! Sziasztok! Kérdezem, hogy Jimny-ben cserélt már valaki hengerfej tömítést? Mennyire ingényel soeciális szerszámokat? Két éve “ újította” felvegy autószerelő a hengerfejet, de úgy néz ki nem sikerült! Jelenség: egyenetlen rázós motor. Fehéres kék füst. Olajos víz folyik a kipufogóból! A segítséget előre is köszi.
2018.12.06 18:09:11 (15541.)
Hegyjáró
(Bp.)
Van valakinek Pest közelében 2005 előtti, magasabb első lököse, amit alkalomadtán ’felpróbálhatnék’?
Nekem 2006 utáni, mélyebbre lenyúló van, de viharkár okán tervezem cserélni - erről itt már kitárgyaltunk mindent, viszont abban nem vagyok biztos, hogy annak is aláfér-e az első csörlő-horog tálcám, amit ma hoztam el homokfúvásból. Ahonnan kapnék régebbi lököst, ehető áron, az meg felpróbálni van rohadt messze...

A tálca egyébként CAD-del lett tervezve és plazma-vágóval, élhajlítóval bármikor reprodukálható, hogy fix csörlőt is lehet rá rakni - majd teszek fel róla képeket is -, szóval ha valakit érdekel ilyesmi, írjon, és összehozom az ’elkövetővel’!
Szintén készül a képeim között látható, egy év tapasztalata alapján teljesen bevált, rozsdamentes osztóművédő-haslemez ismételhető mintája is..

Hegyjáró szerkesztette 2018.12.06 18:16:06-kor.
2018.12.06 12:29:58 (15540.)
Hegyjáró
(Bp.)

Előzmény: osvath14 @ 2018.12.05. 17:37:33


Vásárlói ráhatásra, n esetből m-szer (ahol m<n), végzik a szerződésben vállalt alaptevékenységüket - ez azért ne legyen kellemes csalódás alapja...

Hegyjáró szerkesztette 2018.12.06 12:30:33-kor.
2018.12.05 17:37:33 (15539.)
osvath14
(Tét)

Előzmény: osvath14 @ 2018.12.04. 20:16:46


Előzmény: Hegyjáró @ 2018.12.04. 22:33:09


Ma, hogy ismét voltam náluk viszont szerintem nagyon korrektek voltak, nem kértek semmit az utántöltésért. Továbbá ellenőrizte a szerelő az olajat a két hídba, és az osztóműbe is.

osvath14 szerkesztette 2018.12.05 17:37:54-kor.
2018.12.05 09:01:56 (15538.)
tga.zoltan
(Debrecen)

Előzmény: difipeti @ 2018.12.05. 07:16:38


Szia!

Hívj fel, 06 70 3178694
2018.12.05 07:16:38 (15537.)
difipeti
(Gergelyiugornya)

Előzmény: tga.zoltan @ 2018.12.04. 19:44:05


Szia Zoli!

Engem érdekelne a dolog...

difipeti szerkesztette 2018.12.05 07:17:20-kor.
2018.12.05 05:21:08 (15536.)
Gee
(Budakeszi)

Előzmény: Hegyjáró @ 2018.12.04. 12:14:25


Igen,ez igy lenne a normális,bár sok helyen nehéz visszasírni a pénzt...
2018.12.04 22:33:09 (15535.)
Hegyjáró
(Bp.)

Előzmény: osvath14 @ 2018.12.04. 20:16:46


Most ismételjem magam, hogy ’’szakszerviz’’...?
Tiszta szerencse, hogy mi legalább értünk hozzá ;)
2018.12.04 20:16:46 (15534.)
osvath14
(Tét)
Na, megvolt az első kötelező szervize az autómnak! Szépen felemelték átnézegették alulról majd nem kérdezte meg senki a stabilizátor rúd hova lett... Hozzáteszem ezt a részét nem bánom. Hozza vissza az úriember a kulcsot. Kérdezem halkan, automata váltóban ugye ellenőrizték az olaj szintet? Kulcs vissza, meg holnap az autó is mert pont a minimum szintjén van benne az olaj. De ha most nem kérdezek rá akkor úgy marad?


osvath14 szerkesztette 2018.12.04 20:17:28-kor.

osvath14 szerkesztette 2018.12.04 20:19:36-kor.
2018.12.04 19:44:05 (15533.)
tga.zoltan
(Debrecen)
Hali! 215/75R15 BFgoodrich all terrain ko2 használt, de hibátlan állapotú gumi, kb. 9..9,5 mm mintávan, 1db. pótkeréknek ingyen elvihető, ha valakit érdekel, Debrecenben van. Kilökni sajnálom😀 Üdv: Zoli
2018.12.04 12:14:25 (15532.)
Hegyjáró
(Bp.)

Előzmény: Gee @ 2018.12.04. 05:27:01


Ha az oda kifizetett összeg ’’elereszthető’’ (t.f.h. csak olaj- és simering-cserét számoltak fel, bár utóbbi sem biztos, hogy kevés..) akkor ... akkor sem: mert egy másik helyen megszereltetni, teljes szétszedéssel, érzésem szerint sok tízezer Ft, nem?
Én legf. abban állapodnék meg (később, ha már elfogyott a többi lehetőség és a küzdőerőm is!), hogy akkor adják vissza az összes pénzt, én pedig benyelem a helyreállítást - pedig az biztos többe kerül, mint egy olaj- és simering-csere...
Rapa’, tudsz becsülni ’hivatalos’ árakat, 10-esekre kerekítve?

Előzmény: RapaMoto @ 2018.12.03. 21:01:38


Igaz, de a leadás csak nem kerül még egyszer annyiba, mint egy japán motorba való finom, és jó márkájú olaj, nem? (számpélda: azt a 0W20 H-sat, amit a Castrol nagyker’-es ismerősöm nekem, árrés nélkül szűk 5eFt-ért tud továbbadni, azt a szervizek 10 felett számolják fel - Ő meséli..) A többi ’’cifraságot’’ - ami manapság könnyen lehet, hogy már törvényi szinten is aljasság - azokat pedig ne erre verjék rá, hanem az adott tételre - mondjuk a többiben sem szégyellősek... (ld. pl. gyújtótrafóm esete: 200%-os ’árrés’..!) Az viszont ártól függetlenül aljasság, hogy végül nem is azt teszik bele, hanem olajból akár egy kevésbé fáradtat!..
De azt is elismerem, hogy Bp.-en, ill. egy nagyváros környékén - ahonnan az én tapasztalataim származnak - gázabb minden, mint vidéken, ahol egy kisvárosban legf. 1-2 szerviz van, és hamarabb körbeér egy ilyen történet, meg szóbeszéddé is válik - szóval Nálatok azért nehezebb ’’radírozni’’ ;)

Hegyjáró szerkesztette 2018.12.04 12:19:32-kor.
2018.12.04 11:39:36 (15531.)
Hegyjáró
(Bp.)

Előzmény: Gee @ 2018.12.04. 05:27:01


Ha az oda kifizetett összeg ’’elereszthető’’ (t.f.h. csak olaj- és simering-cserét számoltak fel; bár utóbbi sem biztos, hogy kevés..) akkor ... akkor sem: mert egy másik helyen megszereltetni, teljes szétszedéssel, érzésem szerint sok tízezer Ft, nem?
Én legf. abban állapodnék meg - majd! ha már elfogyott a többi lehetőség és a küzdőerőm is - hogy akkor adják vissza az összes pénzt, én pedig benyelem a helyreállítást; pedig az biztos többe kerül, mint egy olaj- és simering-csere...
Rapa’, tudsz becsülni hivatalos árakat, 10-esekre kerekítve?

Előzmény: RapaMoto @ 2018.12.03. 21:01:38


Igaz, de a leadás csak nem kerül annyiba, mint egy japán motorba való finom, és jó márkájú olaj, nem? (számpélda: a 0W20 H-s, amit a Castrol nagyker’-es ismerősöm nekem, árrés nélkül szűk 5eFt-ért tud adni, azt a szervizek 10 felett számolják fel - Ő meséli..) Az többi ’’cifraságot’’ - ami manapság könnyen lehet, hogy már törvényi szinten is aljasság - azokat pedig ne erre verjék rá, hanem az adott tételre - mondjuk a többiben sem szégyellősek... Az viszont ártól függetlenül aljasság, hogy végül nem is azt teszik bele, hanem akár egy kevésbé fáradtat!..
De azt is elismerem, hogy Bp.-en és környékén - ahonnan az én tapasztalataim származnak - gázabb minden, mint vidéken, ahol egy kisvárosban legf. 1-2 szerviz van, és hamarabb körbeér egy ilyen történet, s szóbeszéddé válik - szóval Nálatok nehezebb ’’radírozni’’ ;)

Hegyjáró szerkesztette 2018.12.04 11:44:54-kor.
2018.12.04 10:52:46 (15530.)
Hegyjáró
(Bp.)

Előzmény: n.szlavik @ 2018.12.03. 20:19:32


Felezésbe kapcsoláshoz nem ritkán igényli azt is, hogy betedd sebességfokozatba IS (hogy mért, az vitatott: már értekeztünk róla korábban itt, többen, sokat; pl. 2017 elején - pörgesd vissza!); de hosszú össz’-be nem szokott ilyesmit, csak kivételkor, ha nem megfelelően álltál meg (nem egyenesen, terhelés maradt a hajtásláncon, stb.)

Hegyjáró szerkesztette 2018.12.04 10:59:22-kor.