-
Menü
- Suzuki 4x4
- Fórum
- Képek
- Cikkek
- Apróhirdetések
- Események
- Egyebek
- Letöltések
-
Legfrissebb képek
Samurai
Üzenetek időrendben | |
Hozzászólások száma: 35937 | Oldalak:  1 2 3 4 5 ... 715 716 717 718 719 >> |
Hozzászóláshoz be kell jelentkezni!
Előzmény: mipo @ 2024.11.21. 21:43:06Lehet hogy valami nem a te kocsidhoz való a szettből és azért nem passzolnak össze. |
Előzmény: RapaMoto @ 2024.11.20. 07:19:14Köszi szépen, nincs esetleg fényképed a gyári összeállításról?? Csoportársak valaki?? |
Előzmény: mipo @ 2024.11.18. 18:17:29Vagy esetleg itt találsz rajzokat: https://www.catcar.info/suzuki/?lang=en&l=bWFya2V0SWQ9PTV8fHN0PT0zMHx8c3RzPT17IjEwIjoiTWFya2V0IiwiMjAiOiJFdXJvcGUiLCIzMCI6IlNhbXVyYWkgXC8gU0oifXx8bW9kZWxJZD09MTA%3D |
Előzmény: mipo @ 2024.11.18. 18:17:29https://www.ebay.com/itm/155320863216?chn=ps&norover=1&mkevt=1&mkrid=711-167022-144017-7&mkcid=2&itemid=155320863216&targetid=2252131029812&device=c&mktype=pla&googleloc=9106127&poi=&campaignid=21649304075&mkgroupid=164595911897&rlsatarget=pla-2252131029812&abcId=&merchantid=764976884&gad_source=1&gclid=Cj0KCQiA6Ou5BhCrARIsAPoTxrAexNkg2lOjLMzeq1WXpbuluILfvajC1d5pikH3vNWn4V8n-7uXImoaAsI1EALw_wcB itt egy teljes szett |
Tudtok segíteni ( esetleg fénykép, rajz ) első és hátsó dob összeillesztésénél milyen tömítések vannak? A gép 1.3 i 95’ Tűzkarika és rézlemezre emlékszem. Esetleg a csavar és rugókészlet cikkszámában? Köszönöm előre is. |
Robi1959 szerkesztette 2024.07.14 18:56:31-kor. |
Van egy 1.3-as samuraijom és melegen leáll. Központi befecskendezőt cseréltem mert a folytószelepen nem láttam, hogy befecskendezne. Adam rá (+ -) akkor nyitott a befecskendező. Ez közvetlen kapja a vezérlőtől a befecskendezési jelet? A vezérlő túlmelegedhet? |
Van egy 1.3-as samuraijom és melegen leáll. Központi befecskendezőt cseréltem mert a folytószelepen nem láttam, hogy befecskendezne. Adam rá (+ -) akkor nyitott a befecskendező. Ez közvetlen kapja a vezérlőtől a befecskendezési jelet? A vezérlő túlmelegedhet? |
Előzmény: samuray89 @ 2024.03.22. 02:54:51Ha leállítod a motort akkor álló helyzetben nehezebben fog forogni a kormány ha működik a szervód. Ha jó a futómű akkor nem szükséges a kormányt csillapítani. |
Ugy vettem a samut hogy kettő kormánylengéscsillapitó van beépitve. Ez mennyire jo megoldás vagy mennyire nem? Eddig még nem láttam és olvastam sehol olyat hogy bárkinek is kettő lenne. Illetve van szervóm is benne, de fogalmam sincs hogy működik e vagy sem, hogy tudom ezt letesztelni vagy kimérni? Menet közben nem igazan veszek észre semmit. A két lengéscsillapitó nem e befolyásolná a szervo müködését? |
Most készülök venni egy samurait 1.3 69/70le Régebben Puch g mercim volt részem azon más volt a jelzés és a difizar lent volt a váltó mellet egy kart fel kellett húzni. Az lenne a kérdésem hogy itt a samurainál hogy működik van a sima 2H értem hogy 2 kerèk hátsó vagy első? A másik hogy van a 4H és a 4L és az N, melyiket kell használni, nehezebb terep, közúton, és gyorsabban szakaszon 4x4be? Ja és hol kell keresnem a difizarat ha van benne? Én amit néztem az egyik karburátoros a masik injektoros melyiket érdemesebb megvenni? Ja és mit ajánlotok hogy műszaki is átmenyen magasitás céljából, az emelést be kell jegyezni a forgalmiba? Gondoltam 5cm megemelni, és új laprúgok lengéscsillapítóval., akkor a kormányt is meg kell emelni/toldani? Ja és melyik évjáratban van már szervó? Én 195 vagy 205 gumival akarom használni ahhoz kell a szervó vagy elég jó nélküle is ezt csak azért mert a feleségem is vezetné. Köszönöm a válaszokat. |
Előzmény: samuray89 @ 2023.12.06. 09:34:24Vagy hengerfej vagy valahol máshol is lehet esetleg repedés. |
Előzmény: Gee @ 2023.12.05. 17:12:36köszi |
Előzmény: Gee @ 2023.12.05. 17:12:36köszi |
Előzmény: Gee @ 2023.12.05. 17:12:36köszi |
samuray89 szerkesztette 2023.12.06 09:41:16-kor. |
gondolom másnak is volt hasonló jelenség, fehér füstöt nyom ki az autó, alapjáraton is és gázadásra is. az olajbeöntő sapkát ha leveszem fehér trutymó gyűl össze benne, tehát víz jut a motor térbe valahogy. A hűtővíz nem fogy, legalábbis rövid távon nem tapasztaltam. Jól sejtem hogy hengerfej tömítés a gond ilyenkor? vagy mi lehet még? Köszönöm! |
Előzmény: Gee @ 2023.12.05. 17:12:36köszi |
Előzmény: lafi @ 2023.12.05. 13:27:42Van aki direkt ledugózza a visszavezetést. Próbáljátok meg lezárni hátha úgy nem lesz gond az emissziós értékkel. |
Nem vagyunk ismerősek még a témában, segítsetek! Vettünk egy 1994-es S.Samurai SJ413 -at. Voltunk próbaműszakin, ott vagy nem nézték, vagy nem volt gond a károsanyaggal, még csak a fék, meg lengéscsillapítók, stb... Tehát a műszakira készítettük elő a próbaműszaki utáni jegyzőkönyv alapján. A kipufogó rendszert is javítottuk, az elsőt dobot lecseréltük (csupasz dobra), a leömlőt kitakarítottuk... ...de van a leömlőn egy kb 10mm -es gáz visszavezető csatorna, ami (valószínűleg) az EGR szelephez vezet - legalábbis valami olyasminek néz ki a karbi körül van - na ez a lyuk totál be volt rakódva korommal (vszínű egy évtizede is így lehetett már), alig bírtuk kitakarítani, de sikerült. Amíg nem szedtük szét azt produkálta, a motor, hogy 2000-es fordulatról - főként hidegen hirtelen visszaesett 1500 -ra, majd újra felment 2000-re - és egy ideig így hintáztatott (de nem mindig, inkább hidegen csinálta), amúgy más gond nem volt vele, erő is volt terepen ... Most viszont megszűnt ez a durva hintáztatás, de iszonyatosan elkezdett füstölni és a műszakin 50x -es károsanyagkibocsátást mértek. Van valakinek tapasztalata mi lehet ez? Lehet köze annak a kis visszavezető lyuknak (a leömlő jobb alsó részén), vagy egészen máshol keressük a gondot... lafi szerkesztette 2023.12.05 13:28:41-kor. |
Előzmény: Gee @ 2023.11.25. 05:35:13Jaja igen azt tudom! valószínűleg igy marad akkor |
Előzmény: samuray89 @ 2023.11.24. 20:56:08A külső pumpát könnyebb cserélni mintha a tankban lenne. |
samuray89 szerkesztette 2023.11.24 21:04:54-kor. |
Van nekem egy 97 es injektoros samurajom. Nyáron levettem a tankot mert az üzemanyag szintjelzővel szórakoztam, amit sikerült is megcsinálni, viszont észre vettem hogy nincs a tankban ac pumpa, és helyette egy külső benzinszivattyú van a tank mellett. Szeretném majd cserélni a szivattyút is, de most az a kérdésem hogy érdemes e gyárilag visszaállítani az állapotot, hogy venni egy új ac pumpát a tankba. vagy pedig hagyjam a fenébe mert a külső szivattyú is ellátja a feladatot. Nyilván egy külső szivattyú zajosabb |
Van nekem egy 97 es injektoros samurajom. Nyáron levettem a tankot mert az üzemanyag szintjelzővel szórakoztam, amit sikerült is megcsinálni, viszont észre vettem hogy nincs a tankban ac pumpa, és helyette egy külső benzinszivattyú van a tank mellett. Szeretném majd cserélni a szivattyút is, de most az a kérdésem hogy érdemes e gyárilag visszaállítani az állapotot, hogy venni egy új ac pumpát a tankba. vagy pedig hagyjam a fenébe mert a külső szivattyú is ellátja a feladatot. Nyilván egy külső szivattyú zajosabb |
Előzmény: XilON @ 2023.11.22. 08:44:58Vagy az 1.6 Baleno vagy Vitara motor, ami belemegy. (A köbcenti tuning a legjobb tuning) G13A motortömb ugyanaz mint a G16A RapaMoto szerkesztette 2023.11.22 21:48:11-kor. |
Előzmény: XilON @ 2023.11.22. 08:51:03A g13a motornak az alkatrészei nem kompatibilisek a g13bb-jével. Ha már a nevedre van íratva a kocsi akkor tudod vizsgáztatni másik mocival is ha van egy kis ismerettséged .És a g13bb-t sokan rakják a samuba a tartókon kell kicsit alakítani mert az máshol van mint a g13a-n. Neten tudsz halászni szerintem infót róla . |
Szert tettem egy 88as 13-as széleshidas Samura. Teljesen szét lett szedve, az alváz és az azon lévők (váltók, hidak, fékek stb) a blokk kivételével teljesen fel lettek újítva. A problémám és a kérdésemim a következők lenne felétek:. Adott egy 1.3as G13A gyári karbis blokk, aminek szó szerint a keze lába kivan. Az eredetvizsgán minden stimmelt, (alvázszám motorszám) még nincs rajta műszaki... A gyári karbitól mindenféle képen meg akarok szabadulni. Vannak alternatívák (Swift injektor, más karbi) ezzel nagyjából képben vagyok, viszont a blokkot azt fel kell újítani. Lehet kapni bontott blokkokat, viszont a motorszám nem fog ugye stimmelni, valamint ki tudja hogy az épp milyen állapotban van. Szóval, ha már úgyis szét kell szedni, akkor ha van lehetőség szeretnék egy kicsit erősebb blokkot bele. Van olyan blokk aminek a "blokktörzse" hengertől lefelé megegyezik a G13A-val? (Gondolok itt valamelyik swift blokkra.) Megoldható hogy egy másik pl 16szelepes blokkal összeházasítani? (Henger, hengerfely, vezérműtengely stb..) Ha ez nem járható út, akkor ugye van az a megoldás még hogy motorkódot kap... Csak G13A motorkódú blokkot tehetek bele utána is? Ha valamelyik másik G13 motorkódú blokk is belemehet, akkor melyikek azok, amelyikek nagyobb faragás nélkül az eredeti helyére passzol, valamint melyiket érdemes beletenni? Ha jól tudom akkor blokk csere esetében max 20%-al lehet erősebb a beépítendő motor. Hosszabb távra tervezek az autóval. Valami jó alternatív megoldást keresek, amivel egy kicsivel erősebb lesz, és a műszakin, közúton se akarják majd levenni a rendszámomat. Előre is köszönöm szépen a segítséget. További szép napot mindenkinek. |
Szert tettem egy 88as 13-as széleshidas Samura. Teljesen szét lett szedve, az alváz és az azon lévők (váltók, hidak, fékek stb) a blokk kivételével teljesen fel lettek újítva. A problémám és a kérdésemim a következők lenne felétek:. Adott egy 1.3as G13A gyári karbis blokk, aminek szó szerint a keze lába kivan. Az eredetvizsgán minden stimmelt, (alvázszám motorszám) még nincs rajta műszaki... A gyári karbitól mindenféle képen meg akarok szabadulni. Vannak alternatívák (Swift injektor, más karbi) ezzel nagyjából képben vagyok, viszont a blokkot azt fel kell újítani. Lehet kapni bontott blokkokat, viszont a motorszám nem fog ugye stimmelni, valamint ki tudja hogy az épp milyen állapotban van. Szóval, ha már úgyis szét kell szedni, akkor ha van lehetőség szeretnék egy kicsit erősebb blokkot bele. Van olyan blokk aminek a "blokktörzse" hengertől lefelé megegyezik a G13A-val? (Gondolok itt valamelyik swift blokkra.) Megoldható hogy egy másik pl 16szelepes blokkal összeházasítani? (Henger, hengerfely, vezérműtengely stb..) Ha ez nem járható út, akkor ugye van az a megoldás még hogy motorkódot kap... Csak G13A motorkódú blokkot tehetek bele utána is? Ha valamelyik másik G13 motorkódú blokk is belemehet, akkor melyikek azok, amelyikek nagyobb faragás nélkül az eredeti helyére passzol, valamint melyiket érdemes beletenni? Ha jól tudom akkor blokk csere esetében max 20%-al lehet erősebb a beépítendő motor. Hosszabb távra tervezek az autóval. Valami jó alternatív megoldást keresek, amivel egy kicsivel erősebb lesz, és a műszakin, közúton se akarják majd levenni a rendszámomat. Előre is köszönöm szépen a segítséget. További szép napot mindenkinek. |
Előzmény: Gee @ 2023.09.21. 13:40:07Közben kaptam egy elfogadható magyarázatot: Ha kopik, középen fog kopni és ha ráállítunk még nem fog szorulni a széleken. Tehát így rendben van. Bob63 szerkesztette 2023.09.22 16:25:10-kor. Bob63 szerkesztette 2023.09.22 16:26:17-kor. |
Előzmény: Bob63 @ 2023.09.21. 13:30:35Én csak beállítottam a jimnyn, és nekem is ez volt a tünet. Úgy voltam vele hogy országúton lehet tartani az egyenest vele, ha meg be van tekerve nagyon akkor úgy is lassan megy az ember |
|
Előzmény: photoart @ 2023.09.20. 16:24:26g13bb-t be lehet rakni ahogy nézem ezt a videót. biztos találsz komplett leírást a neten, szét kell nézni. |
egy gyors valaszra lenne szuksegem, attol, aki csinalt mar hasonlot. Szoval, az eredeti Samu motor megadta magat g13a karbi, es modomban lenne beletenni g16a vagy g13ba motort esetleg g13b motort. Mennyi nindent kellene valtoztatni az eredetihez kepest? Valaszotok azert lenne fontos, mert az auto 10 nap mulva menne muszakira. Koszonom photoart szerkesztette 2023.09.20 16:30:05-kor. |
|
Kit láttam ma az Örs alatt, a svéd garázsban? - nagyon szép gép!.. |
Előzmény: Zöldbéka @ 2023.01.22. 14:19:49Hátsot már cseréltem igaz nem ezen hanem még a 413son ugye annak nem bowdenes a kézifék. Szerintem is rosszabb cserélni mind az elsőket, igen én is ráakarok nézni az anyákra de ha így marad akkor egyenlőre nem szedem szét a hídat de legalább meg lesz hozzá minden majd a jobb időkbe max. Nem szeretném elhanyagolni se meg inkább jobbat teszek bele amiből lehet ha meg nincs rá úgy pénzem akkor várok egyre több a silány cucc már... Gabi szerkesztette 2023.01.23 16:28:53-kor. |
Előzmény: Gabi @ 2023.01.21. 22:29:58Ja igen bocs a hátso csapágyra gondoltam csak lemaradt. Mert azt kellett cserélnem. Az elsők kontrái lazák voltak beállitottam bezsiroztam jok. De az nem nagy ügy kiszedni. Hátso szarabb. A hátso sima golyos csapágy műanyag kosárral. De lehet tovább birja mint a fém. Amugy szinte a golyot nem is látni mert vastag a kosár szerűség igy lehet nem is veri olyan hamar szét. Golyo asszem dbra megegyezik. |
Előzmény: Zöldbéka @ 2023.01.21. 21:49:49Nekem is furcsa, de a csillapito az kuka vot szerintem az semmit nem csinált de majd kiderül azért megveszek mindent a hídhoz is meg a csapágyra is ráakarok nézni. Van igen jobb csapágy Ntn vagy Koyot néztem. De most te a hátso csapágyat mondod én első hídba. Mibe műanyag a csapágykosár? |
Előzmény: Gabi @ 2023.01.21. 15:25:51Érdekes. Pedig a csillapito azért van, hogy csillapitsa a rázást meg nehezebben veszi ki a kezedből ha terepen valami miatt el akarna fordulni valamerre. Én megvettem acsapágycuccot bele. Ha ne jo csere. Igaz csapágy biztos van valami.másfajta is meg a szimering sem drága de a zsugorgyűrű az kell tőlük. Amugy műanyag a csapágykosár benne. Érdekes de lehet többet bir mint a fém? Majd kiderül. |
Előzmény: Zöldbéka @ 2023.01.21. 00:27:19Szia! Hát eddig az van hogy a kormánycsillapitot cseréltem ki meg a hídfelujitot rendeltem meg a sumotol, megkérdeztem tegnap a csapágyat annyit mondtak hogy indiai utángyártott közepes minőség. Szerintem nem teszem bele inkább veszek jobbat. De kormánycsillapito csere után eddig ugynézki jó lett pedig aztírják hogy nincs köze hozzá érdekes pedig még a csapágyra se huztam rá igaz semmi kottyanása nincs!! |
Előzmény: Gabi @ 2023.01.19. 19:50:34Szia! Mi van a rázással? Én hátso csapágy garniturát rendeltem. Szimering porvédő távtarzo zsugor meg csapágy van benne. Majdnem Minden jo. Kb. 10ezer kmet ment. Egy szimering csere volt mert galléros porvédős szimeringet adnak amit elősször beleraksz utánna a tengelyel a csapágyat. Szoval a porvédőt beletoláskor befele forditja zsirozva is a belső zsugorgyűrű igy egy idő után leszakad amit becsip a szimering és nem tömit. Vagy olyant veszel ami nem porvédős vagy a porvédőt levágod szikével. Mert az amugy is felesleges oda. Csapágyat meg rakd meg zsirral. Amugy egyszerű sima szimering 800ft. |
Lenne 1 kérdésem sumotol rendeltetek már csapágyat vagy is hid felujito készletet? nekem ezt az OBJ japán csapágyanak írja valakinek van véleménye vagy tegyek bele inkább Koyot NTN FAG ot???? |
Előzmény: Zöldbéka @ 2022.12.30. 19:20:12Előzmény: Zöldbéka @ 2022.12.30. 19:20:12Megnézzük majd úgy is köszi a segítséget jó lenne kiderülne végre már!! |
Előzmény: Zöldbéka @ 2022.12.31. 10:32:00van hogy kompletten cserélek, van hogy csak valamilyen alkatrészt belűl, ez eléggé változó, attól függ, mit szeretnék elérni. Általában mindig erősités, illetve rövidités a cél. |
Előzmény: bigi @ 2022.12.31. 09:42:31Igy van. Erről beszélek. Pl. Indikátor ora. A beállitási adatokkal kezdtem a kérdést, amik sehol nem találhatoak. Akkor irtad, hogy képbe vagy a difivel mert szinte évente cserélsz. Akkor te átszereled a jo difit a hibás helyére ?. Ezért kérdwztem az adatokat mi alapján csinálod. Mert az irtad, hogy cserélsz csak azt nem, hogy alkatrészt vagy csak a komplett difit. Elnézést , ha félreérthető volt. Igaz a neten vannak dolgok majd keresgélek. |
Előzmény: Zöldbéka @ 2022.12.30. 18:11:34te miről beszélsz??? nagyon pontos mérőmőszer kell a difi beállitáshoz, század miliméterekről beszélünk! |
Előzmény: Gabi @ 2022.12.30. 18:59:52Függőcsap. Mozgasd valaki meg belül kézzel fogja meg a függő csapágyfedelet a hiddal együtt |
Előzmény: Zöldbéka @ 2022.12.30. 18:20:48Rendben talajon is megmérjük majd de benyomott féknél is kottyanik mer ugy is probáltuk ma |