Vitara



Üzenetek visszafelé
Keresés:
Hozzászólások száma: 15240 Oldalak:  <<  1  2  3  4  5  ... 301  302  303  304  305   >>

Hozzászóláshoz be kell jelentkezni!


2017.09.20 14:29:07 (13251.)
RapaMoto
(Kaposvár)

Előzmény: Tibi @ 2017.09.20. 12:49:59


Nekem kb ugyanúgy áll akkor, mint a tiéd. Én tettem bele pogit, de ki is vettem, mert teljes berugózáskor hallatszott, hogy beleér a váltóházba, és meg is forgatta a szimmeringet. Szóval max 1 centist tegyél bele...


...ugyanitt 2 centis kardán pogácsa eladó :D
2017.09.20 15:05:41 (13252.)
nyuszy
(Székesfehérvár)

Előzmény: Tomdriver @ 2017.09.19. 14:35:14


A diffiben ki kell támasztani az aktuátort egy megfelelõ méretûre esztergált anyaggal, a kerekekhez manuális féltengelyzár, és soha többet nem lesz vele gond :)
2017.09.20 15:26:52 (13253.)
Tibi
(Kerepes)

Előzmény: RapaMoto @ 2017.09.20. 14:29:07



Ha kettéfûrészeled az egyikre vevõ vagyok. :D
2017.09.20 15:27:27 (13254.)
Tomdriver
(Bakonycsernye)

Előzmény: nyuszy @ 2017.09.20. 15:05:41


Akkor annyira nem egyszerû, de mindenesetre köszi az infót.
Most még megcsináljuk, mert kíváncsi vagyok mi adta meg magát, de ha még 1 ilyen lesz, szánok idõt a végleges megoldásra.
Még jövök a tapasztalatokkal nemsokára!
2017.09.20 19:37:41 (13255.)
RapaMoto
(Kaposvár)

Előzmény: Tibi @ 2017.09.20. 15:26:52


:D

A viccet félretéve a fûrészelés nem jó megoldás, mert a pogácsa mindkét oldalán központozó váll van kialakítva, hogy ne rázza szét a kardánt/difit (meg a pilótát), szóval ebbõl max leszúratni tudok az esztergályossal, aztán ugyanúgy belevágatni a központozót. Erre figyelj oda Te is, ha csináltatsz.
2017.09.20 20:59:55 (13256.)
Vitaragabi
(Vasvár)
érdeklõdnék ki hogy emelte meg a vitaráját ? 1990 es 1,6 benzinesre vagyok kíváncsi fõleg. ja és rendszámos autó
2017.09.20 21:02:49 (13257.)
Pet-Air
(Tengheller- Erdély)

Előzmény: Vitaragabi @ 2017.09.20. 20:59:55


Faszbukon ha bejelölsz, találsz képeket nálam meg válaszolok is a kérdésekre ha gondolod.
Beimli Péter
2017.09.20 21:28:51 (13258.)
Magyar1983

Előzmény: Pet-Air @ 2017.09.20. 21:02:49


Szia ha nem gond akkor bejelollek én is, nekem is lenne pár kérdésem emeléssel kapcsolatban :)
2017.09.24 11:35:46 (13259.)
Robi
(Bokod)
Üdv!

Keresek '92-es 1.6 JLX Vitarához bal ablakemelõ kapcsolót, illetve Vitara bontós elérhetõséget!

Köszönöm!
2017.09.24 20:57:09 (13260.)
sekeres
(Székesfehérvár)

Előzmény: Robi @ 2017.09.24. 11:35:46


Hali!
Kb. két éve neten rendeltem, 5 ezer volt (utángyártott). Bontóban aranyáron adták volna.... Keress vissza a keresõben, a link is megvan valahol!
2017.09.25 10:06:55 (13261.)
Robi
(Bokod)

Előzmény: sekeres @ 2017.09.24. 20:57:09


Köszönöm az infót!
A linket nem találtam meg, viszont van egy oldal, ahol 14.000 az új (gondolom utángyártott). Bontóból még nem szóltak vissza, de gyanítom ott sem lesz sokkal olcsóbb.

Robi szerkesztette 2017.09.25 10:07:41-kor.
2017.09.25 10:18:11 (13262.)
nyuszy
(Székesfehérvár)

Előzmény: Robi @ 2017.09.25. 10:06:55


https://goo.gl/U2oojw
2017.09.25 12:51:35 (13263.)
Robi
(Bokod)

Előzmény: nyuszy @ 2017.09.25. 10:18:11


Köszi
2017.09.27 15:00:23 (13264.)
mozdonyos
(Somogy(Baté).)
Ebben a videóban azért látszik valami abból,hogy mekkora hely van hátul
a 3-ajtós 1.6-os Grand Vitarában:
Gondolom kettõ személy azért jól elfér.
A csomagtartója talán valamivel nagyobb lehet a Jimny csomagtartójánál.
Igaza lehet Barnának. Játszósautónál nem kell nézni a fogyasztást,
és lehet hogy 171cm-es magasságommal a hekykínálatot sem,
valamint az ajtók száma sem mindenkinek fontos.
Szóval ha meg tudok békélni a három ajtóval,akkor ez a típus is nagyon bejönne az 1.6-os motorral.

mozdonyos szerkesztette 2017.09.27 15:04:21-kor.

mozdonyos szerkesztette 2017.09.27 15:04:58-kor.
2017.09.27 20:15:10 (13265.)
Tibi
(Kerepes)

Előzmény: mozdonyos @ 2017.09.27. 15:00:23



Én is ilyet akartam venni, de az itthoni 3 ajtós benzines, klímás kínálat elég csapnivaló volt.  :/
2017.09.28 11:34:35 (13266.)
Barna
(Baja)

Előzmény: mozdonyos @ 2017.09.27. 15:00:23


Előzmény: mozdonyos @ 2017.09.27. 14:18:29


Előzmény: mozdonyos @ 2017.09.27. 14:41:11


Igen, az RF a Mazdáé.
Levenni általában könnyebb valamit, mint felszerelni és bejegyeztetni. ;)
A GV szélesebb a Jim'-nél, és gondolom, a csomagtere mélyebb is. A Samuba nem volt szívem a beszerelt hátsó ülés mögé tenni a kutyát... Azért vettem (megint) ötajtóst, mert a két vizslát gond nélkül be tudom ültetni a fixen csomagtérben levõ csõrlõzõs-szerszámos-szirszaros láda mellé, ha a balos hátsóülés-támlát a függõleges pozícióba állítom. Így a férõhelyek is megmaradnak, bár a hátul ülõk hamar kutyanyálasak lehetnek :D
2017.09.28 15:04:49 (13267.)
Barna
(Baja)

Előzmény: Tibi @ 2017.09.27. 20:15:10


Megoldottad, kockát vettél.
Ha ilyen egy "Elkezdõdött átalakítás", akkor mik még a terveid? :)
2017.09.28 15:38:36 (13268.)
mozdonyos
(Somogy(Baté).)

Előzmény: Tibi @ 2017.09.27. 20:15:10


Talán amikor komolyra fordul a dolog,akkor nagyobb választék lesz.
Ha nem,akkor valószínüleg Jimny-t nézek.
2017.09.28 15:43:01 (13269.)
mozdonyos
(Somogy(Baté).)

Előzmény: Barna @ 2017.09.28. 11:34:35


Értem,köszi.
Azért tartom így elsõre praktikusabbnak kutya szempontjából
az 1.6-os Grand Vitarát a Jimny-nél,mert teljesen síkba lehet dönteni a hátsó üléseket. Ha jól nézem,akkor a 2005-ös ráncfelvarrás óta
a Jimnyben az ülõlapra kell ráhajtani a háttámlát,így nem sík a hely.
A 2005 elõtti Jimnyk-nél nem tudom hogy másabb-e ez a dolog.
2017.09.28 15:56:44 (13270.)
osvath14
(Tét)

Előzmény: mozdonyos @ 2017.09.28. 15:43:01


Másabb igen. A hátsó ülõlapokat fel lehet hajtani az elsõ háttámlák mögé függõlegesbe. Így a hátsó háttámlák már teljesen síkba dönthetõek.
(2003-as az enyém ebbe így van legalábbis).

osvath14 szerkesztette 2017.09.28 15:57:44-kor.
2017.09.28 18:23:54 (13271.)
geo
(Stötzer Gábor (South Yorkshire, UK))

Előzmény: mozdonyos @ 2017.09.28. 15:43:01


A 2005-ös Jimnymbe az ülõpadot egyetlen mozdulattal ki lehet venni, majd a háttámlákat vízszintbe lehet hajtani. Az ülõpadot a lehajtott támlák és az elõ ülések közötti keskeny résbe élére állítva be lehet rakni. A csomagtartó kivehetõ padlólapja viszont alacsonyabb mint a lehajtott háttámlák, ezért én oda készítettem egy "szép" méretpontos dobozt, hogy egyetlen vízszintes csomagterem legyen. A dobozban pedig a szerszámokat tartom.
2017.09.28 18:36:08 (13272.)
RapaMoto
(Kaposvár)

Előzmény: geo @ 2017.09.28. 18:23:54


Minek egy Suzukiba szerszám?!?

:D
2017.09.28 19:39:53 (13273.)
Tibi
(Kerepes)

Előzmény: Barna @ 2017.09.28. 15:04:49



Így van. ;)
Tervben vannak még nagyobb kerekek, japán elsõ diffi, illetve vas lökösök csörlõvel. :)

Aztán hogy mi valósul meg belõle, a jó ég tudja. :D
2017.09.28 21:15:15 (13274.)
Barna
(Baja)

Előzmény: RapaMoto @ 2017.09.28. 18:36:08


Mer a Lanróverek a vízmosásba az út közepén halnak, és ha nem javítja meg, nem tud tovább menni. Jó válasz? :)
2017.09.28 21:17:43 (13275.)
Barna
(Baja)

Előzmény: Tibi @ 2017.09.28. 19:39:53


Hajrá!
Én a feléig szoktam jutni a terveknek, viszont már csak a difi módosítás meg a snorkel van hátra a mostaniból... :D
2017.09.28 21:19:02 (13276.)
geo
(Stötzer Gábor (South Yorkshire, UK))

Előzmény: RapaMoto @ 2017.09.28. 18:36:08


Nincs annál égõbb mikor egy defekt miatt segítséget kell hívni, mert pótkerék ugyan van, de szerszámra már nem gondolt a tulaj és ezért szõke nõ módjára az útszélén várakozik. Tartok ott még pumpát meg 5l tartalék benzint, izzókat, elakadásjelzõ háromszöget, kesztyût stb.
2017.09.29 10:44:38 (13277.)
Vili
(Lakitelek)

Előzmény: Barna @ 2017.09.28. 21:17:43


Vegyél visszább kiscsávó! :D
2017.09.29 12:04:17 (13278.)
Barna
(Baja)

Előzmény: Vili @ 2017.09.29. 10:44:38


:D
Azért halad jól a projekt, mert nincs idõm használni... :(
2017.09.30 15:58:34 (13279.)
Krisztián83
(Kapuvár)
Kézi kapcsolasú féltengelyzárt mindig oldani kell ha nem négykerékben megyek?
Most hogy bejött a sáros idõ ha kiérek az erdõre-mezõre akkor szinte mindig kell. Kb. 3km-et megyek aszfalton mire kiérek a vadászterületre.
2017.09.30 16:21:18 (13280.)
Tibi
(Kerepes)

Előzmény: Krisztián83 @ 2017.09.30. 15:58:34



Nem kötelezõ, semmi baja nem lesz, de olyankor a kerekek visszahatják a féltengelyeket. Plusz energia és fölösleges "elhasználódás". Bár 3km... :D
2017.09.30 18:19:36 (13281.)
mozdonyos
(Somogy(Baté).)

Előzmény: osvath14 @ 2017.09.28. 15:56:44


Értem köszi.
Akkor 2005 elõtti a legszimpatikusabb megoldás.
2017.09.30 18:20:52 (13282.)
mozdonyos
(Somogy(Baté).)

Előzmény: geo @ 2017.09.28. 18:23:54


Értem. Köszi.
Nem gondoltam volna,hogy ekkora különbségek vannak Jimny-nél
a hátsó ülésekkel kapcsolatban.
2017.10.01 12:09:34 (13283.)
kenci
(Bükkzsérc)

Előzmény: Krisztián83 @ 2017.09.30. 15:58:34


Semmi gondot nem okoz. Több terepjáró van, amiken nincs is féltengelyzár... Ha több 10 km-t készülsz megtenni betonon, akkor érdemes kitekerni, egyébkén felesleges....
2017.10.02 10:04:44 (13284.)
otaszan
( )
Haverom kocka Vitaráján cseréltünk gátlókat, gólyalábakat.
Nyilván az eredeti állapotot állítottuk vissza, ami elöl-hátul 4 cm emelést eredményezett a korábbiakhoz képest!
Igaz a gólyalábak csak annyira voltak kukák, hogy fejjel lefelé lerakva a földre a saját súlyuknál fogva benyomódtak. :D

Számokban:
205/70 R15 téli gumik vannak most rajta.
Elöl a gumi és a sárvédõ ív között 10 cm helyett 14 cm van.
Hátul ugyanez 13 helyett 17 cm.

És ami e legfontosabb, nagyon jó állása lett a gépnek.
2017.10.02 13:31:08 (13285.)
RapaMoto
(Kaposvár)
Féltengelyzár témához:

Hétvégén váltót cseréltem, mert az egyik csapágy elkezdett morogni az osztómûben (meg akkor már kuplungot is). Sikerült szépen összerakni, tesztkör, féltengelyzár beteker, ugyanaz a morgás...

Tehát a levett váltónak sincs semmi baja, a féltengelyzár hangoskodik.

Tudomásom szerint ezek nem szoktak elromlani, illetve javítson ki valaki, hogy javítható-e (hézagolással, vagy mittudomén) a féltengelyzár? AISIN márkájú egyébként a cucc, teszi a dolgát, kapcsol ki-be, csak búg-morog, ha be van kapcsolva. Leginkább akkor szól, amikor csak simán visszahajt a féltengely, ha kapcsolom a 4x4-et elhallgat, de néha-néha akkor is megszólal.
2017.10.02 15:24:03 (13286.)
Bencel

Előzmény: Krisztián83 @ 2017.09.30. 15:58:34


Ilyen rövid távra nem kell kiszállni miatta.
2017.10.02 16:42:25 (13287.)
otaszan
( )

Előzmény: RapaMoto @ 2017.10.02. 13:31:08


Van különbség a Samu kapcsolható agy és a Vitara automata agy között? Mi kell a kapcsolható Samu agyhoz, hogy rá lehessen rakni a Vitarára?
2017.10.02 17:36:05 (13288.)
nyuszy
(Székesfehérvár)

Előzmény: otaszan @ 2017.10.02. 16:42:25


A Samué kézzel kapcsolható, nem jellemzõen romlik el.
Az automata meg egy idõ után garantáltan megellik, ha keményen bánsz vele.
Egy az egyben csereszabatos a kettõ.
2017.10.02 19:03:06 (13289.)
otaszan
( )

Előzmény: nyuszy @ 2017.10.02. 17:36:05


Ismerem a samuét is, csak a kettöt nem láttam egymás mellett. Azért kérdeztem, mert ott a csukló legvégén van a seger gyürü, a vitaráén pedig 20-30 mm-re a végétöl.
De ha 1v1-be rámegy, akkor be kell szereznem egyet.

Köszi!
2017.10.02 20:20:47 (13290.)
Barna
(Baja)

Előzmény: RapaMoto @ 2017.10.02. 13:31:08


Nem valami csapágy lesz inkább a ludas? A féltengelyzár max. kattogna, azt gondolom.
2017.10.02 20:32:51 (13291.)
RapaMoto
(Kaposvár)

Előzmény: Barna @ 2017.10.02. 20:20:47


Holnap leveszem róla a zárakat, és felteszem a fix tengelyvégeket, hogy kiszûrjem a hibát.

Előzmény: otaszan @ 2017.10.02. 19:03:06


A Vitaráé kicsit másabb, mint a Samué, de egy 3 mm-es alátéttel ami a féltengelyzár alá megy, fel lehet tenni.
2017.10.02 21:05:42 (13292.)
bihu
(Baktalórántháza)
Sziasztok!

Nem tudjátok hol tudnék venni sárvédõ betétet?
Szükségem lenne egy balosra, de sehol nincs.
Üdv:
2017.10.02 21:39:50 (13293.)
Bencel

Előzmény: otaszan @ 2017.10.02. 10:04:44


Mindössze a gátlók cseréjével értétek el az emel(ked)ést, a rugókhoz nem is kellett nyúlni?
2017.10.02 21:40:19 (13294.)
Bencel

Előzmény: nyuszy @ 2017.10.02. 17:36:05


Majdnem...
2017.10.02 21:47:17 (13295.)
Bencel

Előzmény: otaszan @ 2017.10.02. 19:03:06


Vigyázz, én tönkr etettem az enyémet, miután nem vettem észre, hogy az automata féltengelyzárat mûködtetõ reteszes gyûrû kb 2 mm-rel kijjebb van a ritznis tengelyvégen, mint a samu manuális zárjának oda illõ része. Kitörte a közepét ahogy ráhúzattam a csavarokkal. A második nekifutásra már 4 mm vastag gyûrût esztergáltattam alá.
2017.10.03 06:43:00 (13296.)
otaszan
( )

Előzmény: Bencel @ 2017.10.02. 21:39:50


Csak a gátlókat cseréltük.
De nem emelni akartunk, csak kpm vizsgára megy a kocsi és muszáj volt gátlókat cserélni.
2017.10.03 06:43:12 (13297.)
otaszan
( )

Előzmény: Bencel @ 2017.10.02. 21:47:17


Köszi.
2017.10.03 06:57:24 (13298.)
nyuszy
(Székesfehérvár)

Előzmény: Bencel @ 2017.10.02. 21:47:17


Nekem semmi varázslat nem volt vele :O
2017.10.03 07:30:23 (13299.)
sgtbalage
(Budapest )

Előzmény: nyuszy @ 2017.10.03. 06:57:24


Nekem is felment anno minden bajság nélkül. Mondjuk én utángyártottat vettem, amirõl azt írták, hogy minden suzukira jó, aminek 26bordás a féltengelye.
2017.10.04 20:36:33 (13300.)
Black
Üdv Mindenkinek!

Az alábbi problémával kapcsolatban kérném a segítségeteket:
A Suzuki Sidekick 4WD (1994, 5 ajtós) autóm karosszériája nagyon elrohadt alulról.
A szerelõ azt javasolta, hogy kerítsek egy "donor" autót, amelybõl elsõsorban a karosszériát fel lehetne használni az Suzukim "megmentéséhez".
Abban kérném a segítségeteket, hogy honnan lehetne "keríteni" megfelelõ karosszériával rendelkezõ "donort".
Illetve van-e egy egyéb megoldásra ötletetek...

Elõre is köszönöm mindenkinek!