Jimny



Üzenetek időrendben
Keresés:
Hozzászólások száma: 13922 Oldalak:  1  2  3  4  5  ... 275  276  277  278  279   >>

Hozzászóláshoz be kell jelentkezni!


21:43:35 (13922.)
Barna D.
(Cheltenham UK)
Koszonom Geo. Aszem a holnapi terepezes utan at kell nézzem mert nem jo h nem tökéletes.
Most folyamatosan zárt állásban van de nem tudom h meddig. Rem holnap meg kitart. 🙂

Előzmény: geo @ 2017.11.17. 07:49:40


21:39:50 (13921.)
Barna D.
(Cheltenham UK)
Koszonom. Probaltam de elmegy a levegő. Tudom fújni es szívni is.☹Szerintem megakadhatott félúton. Rem holnap meg kitart igy zárt állásban mert megyek terepezni.

Előzmény: papas @ 2017.11.16. 20:41:24


2017.11.17 23:42:46 (13920.)
Hegyjáró
(Bp.)

Előzmény: papas @ 2017.11.16. 12:00:27


;) - legalábbis az A/T-k tárgykörében én "integráltam" itt sokat, még tavasszal.

Előzmény: Zaza @ 2017.11.16. 14:19:00


És a General Grabber AT3-asa 3PMS-es, ami a lamellázottsága alapján hihető is. (Hóban én még nem voltam vele, de az USÁ-ban már tavaly télen megjelent, és nem mondtak róla rosszabbat, mint a korábbi AT2-esről...)

Hegyjáró szerkesztette 2017.11.17 23:45:45-kor.
2017.11.17 23:27:05 (13919.)
Hegyjáró
(Bp.)

Előzmény: geo @ 2017.11.17. 20:17:12


A G012-es mintát 2017-re felváltotta a jubileumi G015-ös - ez a Yoko' oldalán volt így olvasható; és ezzel párhuzamosan '17 tavaszától elkezdett kiürülni a piacról. A jobban ellátott nyugati piacokról nyilván lassabban - nekem itthonról már áprilisban sem sikerült szereznem.. És a G015-ös minta pedig szemlátomást közelebb áll a H/T-hez, mint egy komoly A/T, akárcsak a G012-es.
( Én ekkor döntöttem a General Grabber AT-je mellett, amiből az USÁ-ban nagyon bevált AT2-es minta addigra szintén kifutott, azonban az ő AT3-asuk inkább még jobb is lett téliesség és terepjárás szempontjából.)

Hegyjáró szerkesztette 2017.11.17 23:33:17-kor.
2017.11.17 20:17:12 (13918.)
geo
(Stötzer Gábor (North-West, UK))

Előzmény: Hegyjáró @ 2017.11.17. 12:53:23


Itt gond nélkül lehet venni, gondolom még készletről...vagy csak valami nagyokos eladó ezzel a dumával etetve akart rád sózni valami mást.
2017.11.17 12:53:23 (13917.)
Hegyjáró
(Bp.)

Előzmény: geo @ 2017.11.16. 10:21:41


Azt már nem gyártják; a mostani, G015-ösét pedig - szerintem margecing megfontolásokból - ki-HT-sítették (és az utóbbi már nem csak szerintem..)

Hegyjáró szerkesztette 2017.11.17 12:54:00-kor.
2017.11.17 11:20:18 (13916.)
cujoe
(Tiszafüred)
Sziasztok! Generátor és klíma ékszíj cserém lenne a Bando megfelelő márka? (M13A motor 2006)
2017.11.17 07:49:40 (13915.)
geo
(Stötzer Gábor (North-West, UK))

Előzmény: Barna D. @ 2017.11.16. 19:44:54


<www.bigjimny.com>
A felülről bemenő cső zár, az oldalról bemenő pedig nyit.
"The "lock" tube enters the top of the wheel hub assembly, hidden under the brake caliper. The "unlock" tube enters the side of the wheel hub assembly."

geo szerkesztette 2017.11.17 07:52:19-kor.
2017.11.16 20:41:24 (13914.)
papas
(.)

Előzmény: Barna D. @ 2017.11.16. 19:44:54


Nyáron benne voltam nagyon, de már nem emlékszek rá.
Húzd le vmelyik csövet és fújj bele levegőt az agy irányába, ha kattan akkor már meg is van, h melyik cső az. :)
2017.11.16 19:44:54 (13913.)
Barna D.
(Cheltenham UK)
Meg tudna valaki mondani h melyik vákuum cső kapcsolja es melyik kapcsolja szet az elso kerek hajtást. A ket vákuum csőre gondolok az elso kerek agyba mennek. Folyamatosan bekapcsolva van nem enged szet. Persze nem nagy ugy mert a terep váltó szet kapcsol de folyamatosan villog a 4DW a műszerfalon mert elmegy a vákuum.
Ötlet valakinek?
Köszönet előre is.
2017.11.16 16:55:33 (13912.)
Zaza
(Erdély )
Köszi!
2017.11.16 14:49:00 (13911.)
Erik
(Sopron)

Előzmény: Zaza @ 2017.11.16. 14:19:00


Tudomásom szerint négyévszakos terepgumi nincs, ezesetben az AT gumik lennének a jó választás
2017.11.16 14:19:00 (13910.)
Zaza
(Erdély )
Mindennapi hasznalatra aszfaltra. De hetvegere egy kis terepezesre.
50-50%osra gondoltam. Vagy talán 70-30%. És legyen minden évszakos.
2017.11.16 13:55:53 (13909.)
Erik
(Sopron)

Előzmény: Zaza @ 2017.11.16. 09:37:03


Mire kell attól függ teljes mértékben
2017.11.16 12:18:59 (13908.)
4x4zsolt
(Érd)
Aszfaltra a legjobb bármilyen időben:
<www.michelin.hu>

Aszfaltra, ritkán terepre, földútra, havas útra: bármilyen AT-s gumi, de az sehová se lesz jó igazán :\(
<www.gumi-popgom.hu>

Kevesebb aszfalt, terepre, földútra, havas útra, terep túrákra: https:
//www.arukereso.hu/gumiabroncs-c3615/bfgoodrich/mud-terrain-t-a-km2-215-75-r15-100-97q-p57959046/

A teljesség igénye nélkül. Ez csak egy vélemény a sok közül.
2017.11.16 12:00:27 (13907.)
papas
(.)

Előzmény: Zaza @ 2017.11.16. 09:37:03


Sztem nincs olyan, hogy legjobb gumi, mindegyiknek van előnye hátránya. :)
Olyat válassz, ami Neked megfelelő/szimpatikus és nem megy rá a gatyád :D
Ha sok dagonyára készülsz, akkor MT, ha vegyesen, földút/aszfalt, akkor lehet el&#232;g egy AT is.
De ha jól emlékszek valaki itt a fórumon oda-vissza körbejárta ezt a gumi témát és még le is írta ide, keresővel biztos megtalálható.
2017.11.16 10:21:41 (13906.)
geo
(Stötzer Gábor (North-West, UK))

Előzmény: Zaza @ 2017.11.16. 09:37:03


Yokohama Geolandar A/T-S G012
2017.11.16 09:37:03 (13905.)
Zaza
(Erdély )
Sziasztok! Szeretnek gumikat vasarolni 205.70 r15-os méretben. Mit javasoltok? Mit talalok ebben a meretben? Mi a legjobb? Köszi!
2017.11.15 19:42:32 (13904.)
Hegyjáró
(Bp.)

Előzmény: tga.zoltan @ 2017.11.15. 13:44:40


General Grabber AT3 - ha kapsz...

Hegyjáró szerkesztette 2017.11.15 19:45:19-kor.
2017.11.15 17:03:43 (13903.)
papas
(.)

Előzmény: Kopter @ 2017.11.09. 20:19:07


Köszi, akkor marad a hagyományos izzó. Gyanítottam, hogy vmi furfangosság van a dologban. :)

Előzmény: Hegyjáró @ 2017.11.10. 07:32:58


Neked is köszi! Akkor utána nézek ezeknek a Hellak-nak ;)

Előzmény: tga.zoltan @ 2017.11.15. 13:44:40


Nekem Dunlop Grandtrek AT3 van. Ez is kipörög ha kicsit dinamikusabban indulok.
Komolyabb fékezésnél meg blokkol a jobb első (nincs ABS az autóban).
2017.11.15 13:44:40 (13902.)
tga.zoltan
(Debrecen)
Sziasztok !

Kérdeznék.. BF goodrich AT 205/70R15 gumikat használok, eddig nagyon meg voltam elégedve velük, most ott járok, hogy a profilmélység kb fele kopott le, és azt vettem észre, hogy viezes aszfalton életveszélyes. Isonyatosan csúszik, lehetetlen elinduléni vele kifarolás nélkül, a legkisebb félezésre is kattog az ABS (még jó, hogy van !) Jön a tél, és kezdek félni :-)
Tud valaki oylan gumit, ami jól viselkedik nedves aszfalton, és terepen is ér valamit ?

THX:

Zoli

tga.zoltan szerkesztette 2017.11.15 13:45:42-kor.
2017.11.13 20:22:08 (13901.)
Tobzos
(Budapest III. ker.)

Előzmény: Herakles @ 2017.11.13. 18:17:49


Ez nálam is volt, de sajnos évekkel ezelőtt és ha agyonütnek sem emlékszem, hogy mi lett a megoldás. Pénzbe nem került, mert arra emlékeznék. :)
Kezdetnek fújd meg kicsit szilikonnal az ajtógombot. A pöcökre gondolok, ami feljön, ha nyitod kulccsal. Ugyanis ha az szorul és nem tud feljönni eléggé nyitáskor, akkor már az ajtó becsapása is mozdít annyit rajta, hogy visszazárjon. Ha ez nem segít, akkor kárpit le és vezetékek ellenőrzése.
2017.11.13 19:44:56 (13900.)
osvath14
(Tét)

Előzmény: Herakles @ 2017.11.13. 18:17:49


Egyszer már az enyém is bezárta a kulcsot. :D Szerencsére otthon az udvarban.

osvath14 szerkesztette 2017.11.13 19:45:11-kor.
2017.11.13 18:17:49 (13899.)
Herakles
(Debrecen)
Képzeljétek, megbolondult a központi záram. 2000-es évjáratú Jimny, gyári a zár benne, ami csak a vezetőoldal felől zárja az ajtókat.

Most ha becsapom az ajtót 2 - 6 szor ki /be zárja magát. Már nem merek kiszállni belőle kulcs nélkül, mert minden további nélkül bezárja magát. Kiszállni sem egyszerű, mert ha kézzel felhúzom a kapcsolóját , kirántja a kezemből és ki/be zárogatja magát. Szóval csak ideális pillanatban tudom kinyitni az ajtót...

Szerintetek hol lehet a baj és hol keressem? Az ajtóban vagy van valami központi vezérlő valahol?
2017.11.13 15:35:09 (13898.)
Barna
(Baja)

Előzmény: Vili @ 2017.11.13. 15:14:43


Ja-ja. :D
2017.11.13 15:14:43 (13897.)
Vili
(Lakitelek)

Előzmény: Barna @ 2017.11.13. 15:07:33


:D Lényegesen de még így is sok. :D
2017.11.13 15:07:33 (13896.)
Barna
(Baja)

Előzmény: geo @ 2017.11.12. 21:50:09


Az arb saját gyártású tartálya 4 literes alu-boci. Nincs jelentősége (nekünk, hobbiterepjárósoknak), hogy mekkora, csak azt szabályozza, hogy hány nyitás-zárás után kapcsol majd a kompresszor. Ülés alatt kis tűzoltópalackot láttam beépítve, másfél-két literes lehetett. A bukócsövet csak példának hoztam fel: akármiből lehet légtartályt csinálni.
Mindent tönkre lehet vágni, de a silány beépítés is lehet az oka. Sokszor tökig érő, kisebb-nagyobb fákat, ágakat, sziklákat és minden földi jót rejtő sárban nyúztuk a szekeret, de még nem volt problémánk a levegőcsövekkel, pedig elől-hátul van...
A Dioferr jó alternatíva lehet. Nem hiszem, hogy sokkal rosszabb lenne, viszont lényegesen olcsóbb.
Az automata zárak legnagyobb hibája a szememben, hogy automaták. :D Kapcsolnak, ha akarod, ha nem.

2017.11.13 14:29:40 (13895.)
Kopter
(Vác)

Előzmény: M. Zoltán @ 2017.11.13. 13:23:41


Köszi.
2017.11.13 13:23:41 (13894.)
M. Zoltán
(Budapest)

Előzmény: Kopter @ 2017.11.13. 12:01:58


A fényvisszaverő csík olyan, mint a kéményseprő autón van, jobban látszik, mint a Jimny saját fényvisszaverő része, a többit nem tudom, tegnap tettem fel. Lehúzni nem akarom, ha lejön és nyomot hagy, akkor könnyebb lesz felragasztani a következőt, nem kell annyit méricskélni a helyét.
2017.11.13 12:01:58 (13893.)
Kopter
(Vác)

Előzmény: M. Zoltán @ 2017.11.13. 08:28:38


Már én is gondoltam erre. Melyik fajta fényvisszaverő csíkot használtad? Nem tépi le a fényezést ha lehúzod róla? Vagy nem sül rá, nem hagy nyomot? ...Vagy ezeket még nem tudod...
2017.11.13 11:50:15 (13892.)
Kopter
(Vác)

Előzmény: geo @ 2017.11.12. 21:05:42


Előzmény: geo @ 2017.11.12. 21:50:09


Alátámasztom a Barna által lírtakat a levegős diffizár helyigényével kapcsolatban. A Tiédben biztos lehetsz, hogy elférne, mert az ényém dízel - ami motortere zsúfoltabb, mint a benzinesé - is befért a levegős zár kompresszora és légtartálya. Az utastérben tényleg csak a kapcsolókat érzékeled, meg halkan behallatszik a légsűrítő. Igaz, nem ARB, hanem Diósi, Dioferr ki hogy ismeri. Egyelőre nem ez a járgány legsérülékenyebb pontja, de nyilván szólnak érvek mellette is és ellene is. Nem teljesen ugyanaz a működése, mint az ARB-é, de feleannyiba került. Abban viszon teljesen egyetértek Veled, hogy egy gondozásmentes automata zár ami nem úgy működik, mint a LockRight, a csúcs. Ha létezik majd ilyen Jimnyhez, akkor elgondolkodom majd a hátsó lecserélésén, de első diffihez majdnem biztosra veszem, hogy nem fognak gyártani ilyesmit.

Kopter szerkesztette 2017.11.13 11:57:03-kor.
2017.11.13 08:28:38 (13891.)
M. Zoltán
(Budapest)
A múlt héten - sötétben - az útra merőleges parkolóban pakoltam a csomagtartóba és egy autós majdnem neki ment a nyitott ajtónak (még jó, hogy nem csukta rám), úgyhogy ragasztottam piros fényvisszaverő csíkot az ajtószárnyra, az alsó lámpa piros részével azonos hosszan, pont fölé. Remélem így már elég feltűnő lesz, ha nyitva az ajtó.
2017.11.12 21:50:09 (13890.)
geo
(Stötzer Gábor (North-West, UK))

Előzmény: Barna @ 2017.11.12. 21:28:37


Rákerestem de csak 5-10l nagyságú tartállyal szerelve láttam. Úgy látszik nincs rá "szabvány" megoldás, mindenki barkácsol. Bukócső meg nem lesz, mert idétlen és a biztósítóm sem díjazná. Viszont kiábrándító képeket találtam diffiházból kiszakadt légcsőről, meg olyat is, ahol úgy néz ki az autó alja, mint egy nyomás próbán lévő gázvezeték. Biztos jó a cucc amíg működik, de egy gondozás (és cső-) mentes kompakt automata zárral nem vetekszik a szememben. Elég sérülékenynek tűnik azért a kb. félmillió forintért, amibe a szereléssel együtt kerül.
2017.11.12 21:35:27 (13889.)
Barna
(Baja)

Előzmény: RapaMoto @ 2017.11.12. 21:29:41


És ez így több, mint tökéletes. :)
2017.11.12 21:29:41 (13888.)
RapaMoto
(Kaposvár)

Előzmény: geo @ 2017.11.12. 21:05:42


A két küszöbben elég sok levegő elfér. Ha annyira zavar a tartály. 4 colos vastagfalú csőből megcsinálod, és a tuskók/sziklák miatt sem kell aggódni.
2017.11.12 21:28:37 (13887.)
Barna
(Baja)

Előzmény: geo @ 2017.11.12. 21:05:42


Nincs képem, a versenygépen van ARB kompresszor, kb. kétökölnyi a védőburkolattal együtt. Ott a tartály a bukócső, nem kell ifa-légtartály méretekben gondolkodnod.

Barna szerkesztette 2017.11.12 21:32:13-kor.
2017.11.12 21:12:00 (13886.)
difipeti
(Gergelyiugornya)

Előzmény: geo @ 2017.11.12. 20:54:47


Nem hinném, hogy különbözik...
2017.11.12 21:05:42 (13885.)
geo
(Stötzer Gábor (North-West, UK))

Előzmény: Barna @ 2017.11.12. 20:08:26


Nem tudom mekkora tartályra gondolsz, de a motortér a terveim szerint kicsit zsúfoltabb lesz a jelenleginél a második akkumulátor miatt. Jó lenne tudni, hova-mit lehet beszorítani, mert a kompresszort nem szívesen hallgatnám az utastérben. Kép esetleg?
2017.11.12 20:54:47 (13884.)
geo
(Stötzer Gábor (North-West, UK))

Előzmény: difipeti @ 2017.11.12. 19:59:46


Feltételezem méreteiben különbözik. Ez pont elég ahhoz, hogy ne legyen valami csereszabatos. Ha mégis jó, akkor boldogság van! ;)
2017.11.12 20:08:26 (13883.)
Barna
(Baja)

Előzmény: geo @ 2017.11.12. 08:41:17


Abból a "nem kis helyből" belül csak a kapcsolót érzékeled. Elég kompakt az ARB kompresszor, és pici tartály is elég hozzá. Minden elfér a motortérben. A mondvacsinált helyhiány ne akadályozzon. ;)

Barna szerkesztette 2017.11.12 20:10:46-kor.
2017.11.12 19:59:46 (13882.)
difipeti
(Gergelyiugornya)

Előzmény: geo @ 2017.11.12. 19:40:19


Miben különbözik a híd?
2017.11.12 19:40:19 (13881.)
geo
(Stötzer Gábor (North-West, UK))

Előzmény: difipeti @ 2017.11.12. 19:35:56


Ezt nevezem én optimizmusnak! :) LOL
2017.11.12 19:35:56 (13880.)
difipeti
(Gergelyiugornya)

Előzmény: geo @ 2017.11.12. 15:35:10


Szerintem belemegy.
2017.11.12 18:47:58 (13879.)
geo
(Stötzer Gábor (North-West, UK))

Előzmény: Ata @ 2017.11.12. 18:40:47


Igen! A jelenlegi hozzászólásod előtt 4 hozzászólással korábban pont ezt linkeltem be! Le vagy maradva, ember! :D Sebaj, a lényeg, hogy Te is megtaláltad. Majd kiderül mit írnak vissza a kis vágottszemű ufók. (<< olvass vissza) ;)

geo szerkesztette 2017.11.12 18:52:17-kor.
2017.11.12 18:40:47 (13878.)
Ata
(Telki)

Előzmény: geo @ 2017.11.12. 14:11:16


Itt?
<www.marxxon.com>
2017.11.12 15:35:10 (13877.)
geo
(Stötzer Gábor (North-West, UK))

Előzmény: difipeti @ 2017.11.12. 15:27:18


Hogyan? Vagy Samu hidad is van?
2017.11.12 15:27:18 (13876.)
difipeti
(Gergelyiugornya)
Nekem van egy Detroit valamelyik garázsban.
A Samuban szerettem.
Ha lesz időm és hangulatom lehet beleteszem a Jimnybe...
2017.11.12 15:16:38 (13875.)
geo
(Stötzer Gábor (North-West, UK))

Előzmény: geo @ 2017.11.12. 14:37:48


Írtam nekik emailt. Remélem értik az anglo saxon nyelvet... :D Ha igen, akkor hamarosan megtudjuk jó-e a Jimny-be, mibe kerül és hol lehet megvenni on-line. Ha nem értik akkor bukta, mert az én kínai nyelvtudásomon még sokat kell faragni... :D

geo szerkesztette 2017.11.12 15:22:21-kor.
2017.11.12 14:37:48 (13874.)
geo
(Stötzer Gábor (North-West, UK))

Előzmény: 4x4zsolt @ 2017.11.12. 13:39:41


<www.marxxon.com>
Ez nagyon hasonló és talán Jimnybe való. Tudom, tudom a pici sárga emberek terméke, de ők már sokat fejlődtek a 90' évek óta! ;) Mi még nem!

geo szerkesztette 2017.11.12 14:41:02-kor.
2017.11.12 14:11:16 (13873.)
geo
(Stötzer Gábor (North-West, UK))

Előzmény: 4x4zsolt @ 2017.11.12. 13:39:41


Sajnos nem gyárt senki Torsen elven működő diffit a Jimny-hez...még az oroszok sem. De ha mégis, akkor tessék a forrást itt megosztani, kérem!