Vitara



Üzenetek időrendben
Keresés:
Hozzászólások száma: 13664 Oldalak:  <<  1  2  3  4  5  ... 270  271  272  273  274   >>

Hozzászóláshoz be kell jelentkezni!


2008.02.07 18:54:47 (214.)
nyuszy
(Székesfehérvár)

Előzmény: doki06 @ 2008.02.07. 18:47:44


Grat :)
Amúgy milyen összkerékhajtási rendszere van az új GV-nek?
2008.02.07 18:47:44 (213.)
doki06
Megjött a jó idő! 9l körüli lett a fogyasztásom! :)
2008.02.07 18:29:35 (212.)
nyuszy
(Székesfehérvár)
Felhívás!
Aki rendelkezik bármelyik szériájú Vitaráról vagy Grand Vitaráról (kivéve az aktuálisat) megfelelő minőségű és felbontású sajtófotókkal, jelentkezzen, jó volna feltenni ilyesmit az oldalra.
2008.02.06 10:53:01 (211.)
kekbon
Lement 170km az injektor tisztító adalékkal. Fogyasztási tapasztalatom még nincs. Két dolgot tapasztaltam, egyrészről a motor hangja selymesebb lett, villanymotorosabb, másrészről a gázpedál folyamatosabban szabályoz. Előtte a pici gáz és a kicsit nagyobb gáz közt nem volt különbség, most van.

Egyelőre ennyi. Majd még mondom a tovább....
2008.02.04 10:51:26 (210.)
kekbon

Előzmény: bcszs @ 2008.02.03. 19:37:51


A forgalmazó alváz és motorszám alapján pontosan megmondja.
Ne te akard kitalálni, bízd rájuk. Akkor az ő felelősségük :)
2008.02.03 21:03:56 (209.)
nyuszy
(Székesfehérvár)

Előzmény: bcszs @ 2008.02.03. 19:37:51


Igazából ez csak akkor derül ki, ha szétszedted..
2008.02.03 19:37:51 (208.)
bcszs
azt holnap tudom meg, mert nem tudja a cikkszamot. meg kell nezze.
vajon meguszom kuplungtarcsaval, vagy jo ha eccere cserelek csapagyat meg nyomotarcsat is....
2008.02.03 19:33:38 (207.)
nyuszy
(Székesfehérvár)

Előzmény: bcszs @ 2008.02.03. 19:29:19


Nem rossz. De a Sachs a legjobb.
Vagy a Start Autónál vagy a Unix Trade-nél van Sachs is.
Mennyiért mérik a LUK-ot?
2008.02.03 19:29:19 (206.)
bcszs
<shop.bard>
amugy felhivtam a kereskedot es azt mondja luk-ot tud hozni. azt ismeri vki?
2008.02.03 19:26:02 (205.)
nyuszy
(Székesfehérvár)

Előzmény: bcszs @ 2008.02.03. 19:14:07


Ilyesmit nyugodtan :)
2008.02.03 19:14:07 (204.)
bcszs
ha aztmondjatok, h nem reklam, hanem KOZERDEK, akkor belinkelem a ceg online katalogusat.
2008.02.03 18:52:25 (203.)
kekbon

Előzmény: bcszs @ 2008.02.03. 18:42:29


sajna nem, de a forgalmazó biztosan tudja.....
majd írd ide, mi az ára, kíváncsi vagyok rá.
2008.02.03 18:47:11 (202.)
kekbon

Előzmény: nyuszy @ 2008.02.03. 18:31:23


Minden a centiken múlik :)
Azért ezt olvasd el:
<totalcar.hu>
amint gazdag leszek, lehet veszek iylet.....
2008.02.03 18:42:29 (201.)
bcszs
vana katalogusban egy jeloles amit nem ertek:
ket tipusra van minden alkatresz: ET es TA tudjatok mik ezek a jelolesek?
2008.02.03 18:31:23 (200.)
nyuszy
(Székesfehérvár)

Előzmény: kekbon @ 2008.02.03. 18:27:41


Jó, de is tudod, hogy az Octaviáddal már a telekre sem mész ki, mert nem alkalmas rá... A 4x4 verzió max pár centivel lehet magasabb.
2008.02.03 18:30:25 (199.)
kekbon

Előzmény: bcszs @ 2008.02.03. 18:27:10


hallottam olyat, hoyg sahsot lehetett szerezni nagykerből 45 körül, szóval az egy igen jó vétel.....
2008.02.03 18:27:41 (198.)
kekbon

Előzmény: nyuszy @ 2008.02.03. 18:21:48


tudod én octávia buzi vagyok :)
A totalcaron tesztelték nem túl régen, még az előzőt. Brahiból kivitték valami off road parkba a hungaroringre. Erre hibátlanul, leérés nélkül teljesítette a terepjáró alappáját :)
Tudom, nem terepjáró, nem is azt mondom, csak a hírek szerint nagyon jó terepbíró személyautó.....
2008.02.03 18:27:10 (197.)
bcszs
velhetoen be tudom szerezni, mert 2 ceg van ami alkatresznagykereskedessel foglalkozik, mindkettonel van JO ismeros, meg arkedvezmeny is, es mindketto magyarorszagi ceg kirendeltsege...
ugyhogy ha ott van itt is kell legyen :) ha nincs, lehozzak
2008.02.03 18:23:30 (196.)
nyuszy
(Székesfehérvár)

Előzmény: bcszs @ 2008.02.03. 18:08:51


PÜ-ben megbeszéljük!

Előzmény: kekbon @ 2008.02.03. 18:17:16


Én is a Sachs-ra szavazok, és kis utánajárással olcsóbban is megszerezhető.
2008.02.03 18:21:48 (195.)
nyuszy
(Székesfehérvár)

Előzmény: kekbon @ 2008.02.03. 18:13:04


Aszfalton igaz, de azért valószínűleg nagyon mást jelent a "terep" egy Octaviánál meg egy Grand Vitaránál :)
Szóval az, hogy a mi vasaink terepen tizenhuszat fogyasztanak, kicsit más kategória, mint egy 4x4-es Octvaia, ahol a terep az max. egy sáros, de tök sima földút lehet.
Egyébként állandó összkerékhajtással tényleg hihetetlennek hangzik a 7 liter.
2008.02.03 18:17:16 (194.)
kekbon

Előzmény: bcszs @ 2008.02.03. 17:35:27


Próbálj meg eredeti sachs kuplungot szerezni. A még létező 2-3 méretben futó típus csak kicsit olcsóbb, de sokkal szarabb. Ez sajna tapasztalat.

Nálunk létezik a legolcsóbb, az oylan 36000Ft. Az agyahalál, mintha takonyt taposnál, nyúlik, csúszik, én is kuplungoltam az autómat, mert azt hittem szar. Kiderült, vadi új, ilyen van benne.... Az eggyel drágább valami 45000, ez már "neves" utángyártó márka. Ez végülis használható, nem gáz, (akkor még nem tudtam milyen, ezt rakattam be) Csak képtelenség rángatás nélkül, finoman kapcsolni. A sachs meg 63000ft. de az tuti. Szóval akármennyi a pénzed, ezen választások között az a működő.

kekbon szerkesztette 2008.02.03 18:18:15-kor.
2008.02.03 18:13:04 (193.)
kekbon

Előzmény: nyuszy @ 2008.02.03. 17:57:31


Nem igaz.
Ugyanis itt most nem az számít, hogy mekkora a terepszöge, és miylen a tengelye, egyesegyedül az, hogy visz kb 1200-1500 kilót és futtat egy full time 4WD-t. Ezért a fogyasztási adatok összehasonlítása ezen szinten korrekt. Amúgy megnézem azt a 7 literes városi fogyasztást a 4wd-s octáviánál is..... Mégha dízel is.

kekbon szerkesztette 2008.02.03 18:13:30-kor.
2008.02.03 18:10:22 (192.)
kekbon

Előzmény: pirosjimny @ 2008.02.03. 13:32:13


Igen. Több helyen is dicsekedtek vele, hoyg ilyen jó autó, csak 10l-t fogyaszt. jaj :)
2008.02.03 18:08:51 (191.)
bcszs
erre szuletett egy otletem:
talaljunk ki egy jo kis programot es szervezzunk egy suzuki4x4/es talalkozot a hargitan nyarara....
2008.02.03 17:59:23 (190.)
nyuszy
(Székesfehérvár)

Előzmény: bcszs @ 2008.02.03. 17:36:30


Jaaaa, hogy Erdély? Így már értem :)
Sajnálom, hogy már egy éve nem sikerült arra járnunk :\(
2008.02.03 17:57:31 (189.)
nyuszy
(Székesfehérvár)

Előzmény: pirosjimny @ 2008.02.03. 13:37:12


Azé' az Octavia meg a terep egy elég viccesen hangzó párosítás :D
2008.02.03 17:36:30 (188.)
bcszs
ja, ho...
erdelyben a bodoki havasok labanal :) 50 cm ho, -15 C :) ))
2008.02.03 17:35:27 (187.)
bcszs
azt hiszem megfejtettem a hibat....
tegnap egy marha nagy, kemeny hobakancsban voltam, ennek megfeleloen nem is erzed benne a pedalt.
ma reggel elindulva azt vettem eszre, h a kuplung pedalrol szinte teljesen leveszem a labam, es akkor moccan meg az auto...
tehat v kuplung- v nyomotarcsa lehet a gond, es lehet h nem is nyit rendesen, mert szaga is van. csak azt hittem a tegnap, h a szag az eroltetestol, kuplungozastol van.... remelem CSAK ennyi
2008.02.03 13:37:12 (186.)
pirosjimny

Előzmény: doki06 @ 2008.02.01. 18:57:23


A mai 1.6-os autók (Lsd. A2 mostani száma) is elég sokat esznek,meghíztak,bunkeresdtek,a Jetta 1.6 városban 9.9.
10 liter a 2.0 literesnél 4X4-ben kombináltban szerintem jó.
Ami igazán jó az a Skoda Octavia Scout 4X4 szabadidőautó
2.0TDi 5 liter alá is vihető városon kívül!Város 7 körül,de "terep" 10.

pirosjimny szerkesztette 2008.02.03 13:38:15-kor.
2008.02.03 13:32:13 (185.)
pirosjimny

Előzmény: kekbon @ 2008.02.02. 10:10:25


A két literes RAV4-ra gondolsz?
Azt hallottam hogy a Panda 4X4 is szereti a benzint,jobban mint
a Jimny :)
2008.02.03 11:05:36 (184.)
nyuszy
(Székesfehérvár)

Előzmény: bcszs @ 2008.02.03. 08:28:02


Fogyasztást csak úgy számolj, hogy két telitank között méred a megtett kilométereket, és ebből számolsz vissza. Valamiért a Suzuki terepjáróknál nagyon nem lineárisan esik a benzinszintmérő mutatója.
Egyébként a hó az egy nagyon aljas dolog, baromira megfogja az autót, simán ki lehet hozni 25 literes fogyasztást.
2008.02.03 10:59:37 (183.)
nyuszy
(Székesfehérvár)

Előzmény: bcszs @ 2008.02.03. 08:43:48


Mit értesz az alatt, hogy alig megy? A motor forog, csak nem haladsz, vagy megfogja a motort is?
Hol van ilyen jó kis hó? :)
2008.02.03 09:22:20 (182.)
kekbon

Előzmény: bcszs @ 2008.02.03. 08:28:02


Fulll 4wd-ben havas aszfalton 15 l fogyasztás már jött ki nekem hosszabb távon (50km). Én, ha nem muszáj, azaz nincs nagy sár, vagy gyilkos emelkedő, kiveszem 2WD-be, az nagyon sokat számít a fogyasztásban. Elakadás nélkül 10l körül megvan könnyű teren, földúton 2WD-ben.
Az adalékokról.... épp ma töltök injektortisztítót a kocsiba. (lásd lenn), kb 1-2 hét, mire kiderül, milyen hatása van.....

Amúgy az óra közel sem mutat helyesen. Arra ne alapozz.

kekbon szerkesztette 2008.02.03 09:24:15-kor.
2008.02.03 09:18:19 (181.)
kekbon

Előzmény: bcszs @ 2008.02.03. 08:43:48


nézd meg az olajakat az első diffiben és a váltóban (mindkettőben). Ha bármi tört, akkor oda megy a sár először.

2wdben pont olyan mint volt?

Esetleg az első gömbcsukló műanyag burkolata is sérülhetett.....

De igazából ez így elég rejtélyes.... Ha 2wd ben semmi változás, de 4wd-ben igen, akkor az első agy és a váltó normál fokozata között lehet csak a baj az erőátvitelben.

kekbon szerkesztette 2008.02.03 09:18:51-kor.
2008.02.03 09:07:59 (180.)
pirosjimny

Előzmény: bcszs @ 2008.02.03. 08:28:02


Terepen/munkában egy 700-as quad tud 12-14 litert enni...szóval nem is rossz!
2008.02.03 08:43:48 (179.)
bcszs
szombaton ujra nekivagtunk... igaz, most nem mentunk erdobe, de igy is sikerult 2x beragadni a hoba...
a masodik beragadas ota az ereztem, h bekapcsolt 4wdvel "alig" megy az auto.... legalabbis nem ugy mint azelott... mintha nem lenne ereje. tortenhetett vmi? tippek?
U.I. azert most hazaertunk traktor nelkul!!!! :) ))
2008.02.03 08:28:02 (178.)
bcszs
sziasztok!
ujabb kerdes:
elkepzelheto az, h 40 km-t tudok menni 10 liter benzinnel?
es ez nem is durva terep, csak havas foldut (igaz, 2 beragadassal) bekapcsolt 4wd-vel? vagy az ora nem mutat jol?
milyen adalekot erdemes hasznalni, h egy picit rendbetegye adolgokat/kimelje a motrot?
2008.02.02 10:10:25 (177.)
kekbon
Amúgy az automatikus 4WD-s kocsik se jobbak. A Toyota rav4-esről is 10 lityi körüli fogyasztást hallottam. Nekünk a cégnél volt 4WD-s swiftünk, az is elment télen 12-14 literig városban....
Ennél jobb csak a kapcsolható 4WD lehet, de az meg nem kompatibilis a mostani "terepjáró" vásásrló célközönség vezetési intelligenciájával....
2008.02.01 19:29:25 (176.)
kekbon

Előzmény: doki06 @ 2008.02.01. 18:57:23


Tesztelték őket nemrégiben, talán a totalcaron. A 2.0-ás nekik is annyit fogyasztott.

Az állandó 4WD biztosan ront a helyzeten....

kekbon szerkesztette 2008.02.01 19:32:50-kor.
2008.02.01 18:57:23 (175.)
doki06
10.000 km-es 2.0-es benzines Vitara, állandó négykerék- 10l/100 km, szerintem óvatos vezetéssel... Nem sok egy kicsit?
2008.02.01 17:33:26 (174.)
nyuszy
(Székesfehérvár)

Előzmény: livinti @ 2008.02.01. 15:44:54


Előzmény: kekbon @ 2008.02.01. 15:49:45


Nem az, úgyhogy ez jellemzően működik :)
2008.02.01 16:29:22 (173.)
kotreba
nem is azert irtam ide csak mert mindenki leirta a gepet azert.
2008.02.01 15:49:45 (172.)
kekbon

Előzmény: livinti @ 2008.02.01. 15:44:54


Nem, nem vákumvezérelt. Valami tisztán mechanikus szerkezet.....
2008.02.01 15:44:54 (171.)
livinti

Előzmény: trainmodeller @ 2008.02.01. 09:49:24


A Vitarában viszont nem vákumvezérlésű az agy, ugye? Azért van a spec. procedúra...
2008.02.01 14:18:43 (170.)
kekbon

Előzmény: kotreba @ 2008.02.01. 11:59:49


egy 2l-es hdi motor egészen más világ. Nem feltétlenül hasonlítható össze egy 1.6-os benzinessel.....
2008.02.01 14:17:52 (169.)
kekbon

Előzmény: trainmodeller @ 2008.02.01. 09:19:58


8 l körüli fogyasztással én is maximálisan elégedett lennék. A guminyomásom tuti jó, 2 bar körül szoktam járni. A gyergya, légszűrő jó, a terepezés logikus... (pl volt full 4WD-ben, havon, volt hogy 13-15 litert kajált :) ) de mi köze a fogyasztásnak a melegítéshez? Mármint, hacsak nem arra gondolsz, hogy olyan hosszan melegít valaki, hogy az megdobja a 100km-re eső fogyasztását.....

kekbon szerkesztette 2008.02.01 14:19:42-kor.
2008.02.01 11:59:49 (168.)
kotreba
nekem a 2.0 HDI Diesel nagyon jól kajál közuton 6-6,5 ha van terepezesem akkor 7l max 7,5 de akkor már nagyon keményen nyomjuk
2008.02.01 11:57:22 (167.)
kotreba
koszi szépen. oróbáltam már és igy minden rendben van
2008.02.01 09:49:24 (166.)
trainmodeller

Előzmény: kotreba @ 2008.01.24. 20:56:34



Az normális, hogy más hangja van 4WD-állásban. Kitolatni ne fejeltsd el, az a lényeg.
Az enyémnek is más hangja van, ha összkereket kapcsolok.

Ez csak azért furcsa, mert a Jimnynél ilyen nem volt. Ebből is látszik, hogy mennyivel régebbi konstrukció (lassan húsz éves a kocka Vitara, 1989-től van!).
2008.02.01 09:19:58 (165.)
trainmodeller
Én nem követem excelben a fogyasztást, csak egy gyors számolást csinálok minden tankolás után. 8 L körüli értékeim vannak, alapvetően elégedett vagyok ezzel. (1.6 hosszú)
Tegnap elfelejtettem tankolni, kissé szórakozottan indultam hazafelé, és félúton vettem észre, hogy az E jel alatt van a mutató! Gyors telefon, hogy van-e otthon valaki, ha megállok, tud valaki menteni, aztán mentem tovább, tojáshéj a gázpedálon... A kúton 48L -t tankoltam bele :) A tegnap mért fogyasztás egyébként 7.8L /100km volt. A legtöbb 8,6 volt most a téli időszakban.

Fogasztást befolyásoló tényezők:
-használat, motorfordulat (mikor hogyan váltasz)
-mennyit mész terepen
-guminyomás
-gyertyák, légszűrő
-melegíted a motort vagy rögtön indulsz hidegindítás után

(...folytassuk a sort, érdekes a téma.)