Vitara



Üzenetek időrendben
Keresés:
Hozzászólások száma: 13664 Oldalak:  <<  1  2  3  4  5  ... 270  271  272  273  274   >>

Hozzászóláshoz be kell jelentkezni!


2017.11.27 13:31:48 (13464.)
KozmaAdam
(Budapest)

Előzmény: Tibi @ 2017.11.27. 13:12:21


Köszönöm! Beszerzek egy párat :D
2017.11.27 13:12:21 (13463.)
Tibi
(Kerepes)

Előzmény: KozmaAdam @ 2017.11.27. 11:36:20


Belefér, az egyik Vitarában az volt, amit próbáltam. ;)
2017.11.27 11:36:20 (13462.)
KozmaAdam
(Budapest)
Üdv Uraim!

Kis segítséget kérnék, rakott már be valaki új bódés swift ülést kocka vitarába?

Már majdnem kész a kocsim... csak nem :D
A szerelő most jutott el odáig, hogy a kéznél lévő e36 üléseket bepróbálta és kiderült, hogy széltében köze nincs a játékhoz... :D

Az konzol átalakítás mértéke nem számít, csak az hogy fizikailag beférjen, mert nem akarok sámlin ülni... (gyár konzolok már nincsenek a kocsiban, nem feltétlen raknék vissza gyárit)

Tehát, új swift ülésről tapasztalat? (vagy egyéb nem túl régi gépjármű típus ülése ami belemegy)


Köszönöm!
2017.11.26 23:07:45 (13461.)
Barna
(Baja)

Előzmény: Spud12 @ 2017.11.22. 21:05:06


Előzmény: Tamás 419 @ 2017.11.26. 13:00:28


Nem jó ötlet csak a tünetet megszüntetni- meg kellene keresni a tünet okozóját.
Az adagoló attól még beteg marad, hogy elé teszel egy visszacsapót.

Barna szerkesztette 2017.11.26 23:09:43-kor.
2017.11.26 22:31:46 (13460.)
Teebee
(Irország)

Előzmény: RapaMoto @ 2017.11.26. 21:38:51


Koszi atadtam a sracnak a tanacsodat,koszoni szepen. Holnap nekiugrik megint.
2017.11.26 21:38:51 (13459.)
RapaMoto
(Kaposvár)

Előzmény: Teebee @ 2017.11.26. 20:29:06


Gyári termosztát? Hmmmm. Nekem kifújt a tömítés a termosztátháznál, gondoltam kicserélem egy újra, de a megvásárolt példány annyira nem volt méretpontos (meg bizalomgerjesztő), hogy a régit raktam visssza az új tömítésével... Előtte azért ellenőriztem a régit 90 fokos vízbe dobva.
2017.11.26 20:29:06 (13458.)
Teebee
(Irország)

Előzmény: RapaMoto @ 2017.11.26. 16:41:29


Köszi,csak annyit,hogy nem az én autom egy ismerosom szenved vele. Mar a masodik vagy harmadik gyari termosztatot csereli. De azert koszi szepen a segitseget.
2017.11.26 16:41:29 (13457.)
RapaMoto
(Kaposvár)

Előzmény: Teebee @ 2017.11.24. 15:59:18


A kérdésedre megadtad a választ is. Cserélj termosztátot (megint). Van, hogy az utángyártott termosztát szarabb mint ami benne volt. Próbálj más márkát.
2017.11.26 16:14:06 (13456.)
Spud12
(Dunaföldvár)

Előzmény: Tamás 419 @ 2017.11.26. 13:00:28


Köszönöm !!! Kipróbálom .Majd jelzek hogy mi a helyzet .
2017.11.26 13:00:28 (13455.)
Tamás 419
(Nagykanizsa)

Előzmény: Spud12 @ 2017.11.22. 21:05:06


Valószínű az adagoló lelevegősödik!
Az adagoló elé rakj be egy visszacsapó szelepet,aztán próba.
2017.11.25 19:05:33 (13454.)
otaszan
(Gödöllő)

Előzmény: otaszan @ 2017.11.20. 08:20:12


Na EGR tisztitva. Az egész full el volt tomodve. 1.5 ora volt fem tisztara takaritani mindent. El volt tomodve a szivosoron a két furat, az EGR és az EGR-be menő 20 cm hosszú cső is full! Most úgy nézem jobban veszi a lapot nagy gázra és melegen is faszán indul.
Majd rakok fel képeket. Elég komoly.

otaszan szerkesztette 2017.11.25 19:05:47-kor.
2017.11.24 15:59:18 (13453.)
Teebee
(Irország)
Sziasztok kis segítségre lenne szügségem. 1997-es vitara j20a motorral forralja a vízet. Termosztat nélkül nem. Kilett cserélve a termosztat vízpumpa radiator. Ugyanaz a helyzet. Ha a termosztat bent van a víz forr ha nincs minden rendben müködik. Merre lehet a rendszer eldugulva? Fütés rendesen müködik. Köszi a tanacsokat.

Teebee szerkesztette 2017.11.24 16:01:33-kor.
2017.11.23 17:57:02 (13452.)
Barna
(Baja)

Előzmény: Spud12 @ 2017.11.22. 21:05:06


Adagolóhoz nyúlni eléggé szakmunka, szerintem nézesd meg valahol (adagolóssal). Nem hiszem, hogy villanybaj van.
2017.11.23 08:53:41 (13451.)
PerLaci
(Fót)

Előzmény: berkenye1200 @ 2017.11.20. 14:36:55


A 1,6 16v Vitarában lévő blokk ugyanaz mint a swift,és a balenoé, de a karter,a,szívócsonk és a kipufogócsonk is más,illetve a vezérműtengely és az gyújtás elosztó is más.Ha ezeket átpakolod akkor jó lesz. Nekem is baleno blokk van benne,De hivatalosan nem lehet lepapírozni,mert a Két motor között van 1 lóerő külömbség (injektorsor), csak átalakítási engedéllyel.
2017.11.22 21:05:06 (13450.)
Spud12
(Dunaföldvár)
Sziasztok !! Van egy 1997 2.0 tdi vitara és olyan probléma van vele hogy indításkor sokat kell hajtatni hogy el induljon az izzítás jó önindító jó az adagolónál van valami probléma mert a szerelő le vette a nyomócsövet és csak az ötödik tekeréskor kezet el nyomni a gázolajat .A gázolaj szűrő és az adagoló közt van nyomás de olyan mintha levegős lenne az önindító .van esetleg valakinek ötlete mi lehet a probléma ?
Erő van a motorban nem füstöl .már arra gondoltunk nem e valami elektromos hibája van . Válaszotokat előre is köszönöm!!!
2017.11.21 23:22:12 (13449.)
RapaMoto
(Kaposvár)

Előzmény: berkenye1200 @ 2017.11.21. 18:23:43


Ha vízszintesen közlekedek, akkor az enyém nem eszi az olajat, viszont ha 30 fokos szögekben dülöngélek, nekem is elcsippenti. Szerintem ez normális. Ezért tartom felső nívón az olajszintet mindig.

Egyébként egy szimpla gyűrűcsere csodákra képes...

..persze akkor már egy hengerfej fésű is dukál.

RapaMoto szerkesztette 2017.11.21 23:27:01-kor.
2017.11.21 20:53:33 (13448.)
Barna
(Baja)

Előzmény: berkenye1200 @ 2017.11.21. 18:23:43


Nem biztos, hogy olyan sokkal drágább megcsináltatni- és akkor kvázi új motorod lesz.

Előzmény: Tibi @ 2017.11.21. 19:59:51


Szerintem az van a (régi) Swiftben is.
2017.11.21 19:59:51 (13447.)
Tibi
(Kerepes)

Előzmény: berkenye1200 @ 2017.11.21. 18:23:43



Az 1.6 16V-ben Baleno motor van.
2017.11.21 18:23:43 (13446.)
berkenye1200
(Budapest)
300 kilóméterenként 1 liter olajat megeszik sajnos.
2017.11.21 15:50:16 (13445.)
RapaMoto
(Kaposvár)

Előzmény: berkenye1200 @ 2017.11.20. 14:36:55


Szerintem nem csereszabatosak az említett motorok a vitaráéval, de javítson ki valaki, ha tévedek. Mi okból akarsz motort cserélni?
2017.11.20 14:36:55 (13444.)
berkenye1200
(Budapest)
Sziasztok!
Abban szeretném valaki segítségét kérni, hogy az 1,6-os vitarába az ignis vagy a swift 1.6 motorja bele tehető? Illetve kompatibilis a váltóval ?
2017.11.20 08:20:12 (13443.)
otaszan
(Gödöllő)

Előzmény: kbalintt @ 2017.11.17. 22:59:06


Előzmény: RapaMoto @ 2017.11.16. 15:16:17


Sziasztok, köszi a tippeket!
A PCV szelepen van vákuum ha alapjáraton járatom. Leszedtem róla a csövet és szívja az ujjam, ha rárakom). De biztos ami biztos kitisztítom majd.
Még az EGR-t is tisztítom majd, de ránézésre ez is működik (kis fordulaton zár, ha wattolom neki akkor nyit, ha jól látom).

A benzinnyomást egyelőre nem tudtam megmérni, mert nincs hozzá eszközöm. Intézek valahonnan.
2017.11.19 23:28:07 (13442.)
Zozo74
(Ittis-ottis)
Üdv!
1.6 16v Vitarám motorfékezés után ha kinyomom a kuplungot nagyon visszaesik az alapjárati fordulatszám,majd lassan kezd emelkedni ,de néha le is fullad.Találkozott már valaki ilyen problémával,amúgy könnyen indul hidegen-melegen,más baj nincs.
Köszi
2017.11.17 22:59:06 (13441.)
kbalintt
(Hol-itt, hol-ott..)

Előzmény: otaszan @ 2017.11.16. 14:42:14


Tisztítsd ki a pcv szelepet ami a szelepfedélbe csatlakozik bele...
2017.11.16 15:16:17 (13440.)
RapaMoto
(Kaposvár)

Előzmény: otaszan @ 2017.11.16. 14:42:14


Mérd meg az üzemanyag nyomást, minimum 2,4 bar-nak kell lennie. Ha kevés, cserélj benzinpumpát.
2017.11.16 14:42:14 (13439.)
otaszan
(Gödöllő)
Hidegen pöc-röff, melegen viszont nem jól indul az autóm (1.6 8V).
A gyújtás részen cserélve lett a rotor, elosztófedél, gyertyák, kábelek.
Szerintem a benzinnel lehet a baj, vagy keveset kap, vagy kicsi a nyomás, mert ha indul akkor nehezen pörög fel, gázt kell adni.
Ja, kapott injektor tisztítót, de nem használt.
Volt valakinek hasonló problémája, esetleg tipp, hogy mit nézzek meg?
2017.11.15 17:16:21 (13438.)
Barna
(Baja)
Sziasztok!
Sajnos szükségem volna J18 vagy J20 hengerfejre, ha külön nem megy komplett motor is érdekel. Ha valaki tud ilyenről, szóljon, legyen szíves.
Előre is köszönöm!
2017.11.12 13:11:06 (13437.)
Mészi68
(Nagykanizsa)

Előzmény: Bencel @ 2017.11.12. 03:18:51


Köszi!
Így már oké.
2017.11.12 11:06:05 (13436.)
sgtbalage
(Budapest )

Előzmény: otaszan @ 2017.11.12. 06:21:07


Magyarországon is lehet kapni, powerflex.hu-n
2017.11.12 08:53:58 (13435.)
RapaMoto
(Kaposvár)

Előzmény: otaszan @ 2017.11.12. 06:21:07


Ebay -> suzuki vitara camber adjusting screw
2017.11.12 06:21:07 (13434.)
otaszan
(Gödöllő)

Előzmény: Bencel @ 2017.11.12. 03:18:51


Így van.
Ha már excenteres csavar. Tudja valaki hol lehet kapni?
A futómüves elhajtott, hogy vegyek. Ha visszemegyek a csavarokkal akkor tud majd állítani... :)
2017.11.12 03:18:51 (13433.)
Bencel
(Balatonkenese)

Előzmény: Mészi68 @ 2017.11.11. 21:24:41


Ha leveszed az első kereket, a féktárcsa felett, a gólyaláb alsó részén látható két csavar. Ez tartja a kerékagyat és a felső excenteres.
2017.11.11 21:24:41 (13432.)
Mészi68
(Nagykanizsa)
Sziasztok!
Érdeklődnék, hogy valaki látott-e már illetve tudja-e, hogy a Vitarában (1989-es) hogyan kell illetve lehet állítani a kerékdőlést?
Az összetartás az oké. Elviszem szakihoz, de a dőlést is kellene állítani, mert az egyik talán függőlegesen áll, a másik meg kifelé dől. Aztán szeretném mondjuk megkönnyíteni a szaki dolgát annyival, hogy pl. megindítom, megjáratom a csavarokat.
Van egy elképzelésem a dőlésről, de ez csak egy elképzelés!!
A motortérben fellazítom a toronycsapágyat és ha pl. hornyolt a csavar helye, akkor megfeszítem a megfelelő irányba és lehúzom a csavart??
Vagy a gólyalábban excenteres a csavar??

Köszi minden infót!!

2017.11.10 11:47:25 (13431.)
Sigma6
(Budapest)
Szia!
Köszi, arra gondoltam.

Előzmény: Tibi @ 2017.11.10. 07:43:27


2017.11.10 07:43:27 (13430.)
Tibi
(Kerepes)

Előzmény: Sigma6 @ 2017.11.09. 16:31:59


Nincs. Már ha kocka Vitarára gondolsz.
2017.11.09 16:31:59 (13429.)
Sigma6
(Budapest)
Sziasztok!
Az 1,6 klímás autóban van pollen szűrő?
2017.11.08 18:24:05 (13428.)
Simon Krisztián
(Zalaegerszeg)

Előzmény: samurai @ 2017.11.05. 08:44:19


Helló,nekem motorvezérlő volt a hiba...
2017.11.08 07:55:16 (13427.)
Barna
(Baja)

Előzmény: Tibi @ 2017.11.07. 22:26:52


A diffi leengedése a féltengelyek szögét adja. Ha megnézed a radzikone szettet, abban hosszabb rugók és gátlók is vannak, ahhoz "pozicionálja" a diffit.
2017.11.08 07:46:30 (13426.)
Tibi
(Kerepes)

Előzmény: RapaMoto @ 2017.11.08. 07:06:47



Na ez megnyugtató, köszi. :)
Jövőre reményem szerint még kap egy csörlőt és vas lököst. :)
2017.11.08 07:06:47 (13425.)
RapaMoto
(Kaposvár)

Előzmény: Tibi @ 2017.11.07. 22:26:52


Így van. A rugó hosszával csak az előfeszítést szabályozod. Pl, ha vas lökhárítód van csörlővel, ami ugye kb +50 kg súly az autó elején, akkor érdemes erősebb/hosszabb rugót berakni. Ha a sima műanyag van elöl, akkor elég a kicsivel hosszabb, de a kirugózás mértéke mindkét esetben csak a lengéscsillapító teljes hossza lesz.
2017.11.07 22:26:52 (13424.)
Tibi
(Kerepes)
Sziasztok, kész a spanyol-japó diffi átépítésem. :)
De ismét lenne egy kérdésem emelés témában. A szerelőm azt mondja, hogy az első lengőkarnál a kirugózás mértékét a lengéscsillapító teljes hossza határozza meg, tehát ha azon csak 3,5cm toldás van, akkor a hosszabb rugó tökmindegy, hogy 3, 4, vagy akár 6cm-vel hosszabb, a lengéscsillapító úgyis csak annyit enged a lengőkarnak kirugózni, mint a tiéteken kb, akiknek a rugó is pogácsázva van. Tehát szerinte itt a toldás mérete a lényeg, és nem kellene diffi leengedő a géphez.
Végül is van benne logika, csak a fene tudja már. :D
2017.11.05 21:34:49 (13423.)
RapaMoto
(Kaposvár)

Előzmény: Krisztián83 @ 2017.11.05. 21:18:43


<ala-plast.com>
2017.11.05 21:18:43 (13422.)
Krisztián83
(Kapuvár)
Sziasztok!
Kocka Vitara sárvédőszélesítőt honnan érdemes rendelni? A gumi szélesítővel van valakinek tapasztalata?
Kb. 5 centis kellene.
<www.4x4drive.hu>
2017.11.05 08:44:19 (13421.)
samurai
(Nagykőrös)
Érdeklődni szeretnék hogy találkoztatok e már olyannal hogy az üzemanyag szívatyu relé csak kattog folyamatosan és nem marad behúzva a vákum szelep ugyan ilyen kattogó hangot ad ki.Mi lehet az oka? Csatlakozókat átnéztem test vezetékeket is Segítségeteket előre is köszönöm.
2017.11.05 08:42:55 (13420.)
rettegett
(Bekecs)
Ez szerszám ami jó vitarához?
<www.amazon.com>
2017.11.04 22:23:50 (13419.)
rettegett
(Bekecs)

Előzmény: duck @ 2017.11.04. 19:56:26


Nagyon köszönöm az infot a másik kérdés csapágyon tudom lehet szorítani is, de kerék pár milit kottyan de egyik irányba se tudtam mozdítani, arra gondoltam már nem lehet húzni rajta. Meg mióta nálam van autó még javítottam a futóművet. Most valamit bontok sorra jönnek is elő a dolgok szépen.
2017.11.04 19:56:26 (13418.)
duck
(Verőce)

Előzmény: rettegett @ 2017.11.04. 19:34:18


ach soo :) én azt úgy oldottam meg, hogy fogtam egy hatos csavart (legalább 8.8-ast), bedugtam az egyik furatba és arra tettem oldalról egy megfelelő csavarhúzót/hidegvágót, amit már bátran ütöttem kalapáccsal, le is forgott szépen. Épp nem nyíródott el a csavar szára, mire megindult az anya.
De lehet hegeszteni megfelelő átmérőjű cső végére négy pöcköt, avval picit kulturáltabb és összerakáskor ráhúzni is könnyebb. Evvel a kalapálós módszerrel egy hangyabránernyit kottyan a csapágy meghúzás után.
2017.11.04 19:34:18 (13417.)
rettegett
(Bekecs)

Előzmény: duck @ 2017.11.04. 19:24:18


Szia! Amivel a speciális kör keresztmetszetű anyát le tudod szedni, lazitani (4 lyuk van rajta), próbáltam tompa pontozóval kocogtani de meg se moccan.
2017.11.04 19:24:18 (13416.)
duck
(Verőce)

Előzmény: rettegett @ 2017.11.04. 19:15:00


Én használtam a művelet során villás kulcsokat, fogókat, kalapácsot, ki- és bepréseléshez prést. Tudjuk szűkíteni a kört?
2017.11.04 19:15:00 (13415.)
rettegett
(Bekecs)
Valaki tud linket küldeni a vitara első kerékcsapágy levevő célszerszám beszerzési helyéről? Vagy mi a neve amit keresek?