Samurai



Üzenetek visszafelé
Keresés:
Hozzászólások száma: 35928 Oldalak:  <<  1  2  3  4  5  ... 715  716  717  718  719   >>

Hozzászóláshoz be kell jelentkezni!


2017.11.03 21:47:04 (33451.)
Barna
(Baja)

Előzmény: mipo @ 2017.11.03. 21:38:51


Ha egyben van, ahogy mondják, akkor nem is olyan rossz ez az ár szerintem sem. A könyöklõ nagyon szét van nyomva, az gyanús, de elhiszem hogy valaki utólag rak egyet, én is szeretem.
2017.11.03 22:43:12 (33452.)
Verhovina
(Miskolc)

Előzmény: mipo @ 2017.11.03. 21:43:07



Hát szerintem az, hogy levan fújva alvázvédõvel az alja az nem baj, sõt. 20-30, meg még több éves, fõleg terepre szánt, és így valszeg ott is használt autókból erõsen ritka, amelyik még ne lett volna javítva alul, vagy csak szimplán megelõzésbõl lefújva, mert már ráfért. Ellenkezõ esetben méginkább elrohadtak.
Na persze, gyorsba a sárra ráfújt alvázvédõ az más nyilván.....
2017.11.04 08:38:49 (33453.)
Buksi
(Somogy)

Előzmény: Verhovina @ 2017.11.03. 20:36:07


Nekem is csin&#224;lta m&#224;r többször is,ink&#224;bb motorf&#232;knél kettyenik meg.Kiv&#224;ncsi lennék én is mi okozza...?
2017.11.04 08:40:48 (33454.)
Buksi
(Somogy)
Sr&#224;cok az sj 410re ak&#224;rmelyik fajta gallytöröt fel tudom szerelni?
2017.11.04 18:17:48 (33455.)
Verhovina
(Miskolc)

Előzmény: Buksi @ 2017.11.04. 08:38:49



Na akkor nem egyedi eset. Nekem motorfékben egyedül a 2-est szokta kidobálni, de hajtásban sosem. Ezzel együtt tudok élni, de ez a váltókar "elszabadulás" ez már nem az az eset. Most is hibátlan, nemtudom mi lelhette múltkor, majd valamikor kiszedem fényben a kart a váltóból, látok-e ott valami rendellenességet, van-e értelme megvenni a javítószettet. Viszont ha itt minden oké, akkor valami belül akadhat szét-össze néha.......
2017.11.05 17:33:52 (33456.)
fkorei
(Debrecen)

Előzmény: mipo @ 2017.11.03. 21:27:15


Szuper, köszi! Kiváncsi vagyok hogy lehet megoldani egyszerûen.

Más:
Pest közelében tudtok ajánlani karosszéria az akihez érdemes elvinni a gépet?
A Balatoni Kft-t néztem ki, de szinte csak találomra...
2017.11.05 18:21:47 (33457.)
Mlado
(Gyömrõ)
Sziasztok! Szilent csere közben vagyok belsõ nagy szilentekrõl kérdeznék. A gyári elsõ bordás szilent lötyög a laprugóban úgy kB 2 mm ért. Amit kiszedtem az is ekkora. Ezt így kell összeszerelni? A hátsó belsõ szilent amit kivettem az még egy egybeszilent persellyel. Nekem bordás van oda is, azt be lehet tenni helyette, pont passzol a méret. Persze persellyel. mintha láttam már így máshol is. Elég sürgõs várom a válaszokat. Köszi

Mlado szerkesztette 2017.11.05 18:22:01-kor.

Mlado szerkesztette 2017.11.05 18:22:34-kor.
2017.11.05 18:55:20 (33458.)
HoHoCool
(Andráshida)

Előzmény: Mlado @ 2017.11.05. 18:21:47


Szia! Gondolkodj. Az elsõ tengely a kormányzott. Az elsõ tengelynek kell lenni pricizen megfogottnak, hogy jó legyen az uttartársa. Az elsõ rugóba a fix helyre tedd a perselyes sziolentet, a bordásat tedd a hátsó rugóba. Talán nagyon nem tévedtem!
2017.11.05 19:26:09 (33459.)
HoHoCool
(Andráshida)

Előzmény: Mlado @ 2017.11.05. 18:21:47


Gyorsan megnéztem, s tévedtem. A hátsó köteg elsõ szemébe ír a
katalógus szilentet, a többi helyre a bordás, két részes betétet adja. Mondjuk ez egy V70 változat, amit, megnéztem, 1994-s évjárat kb.
2017.11.05 21:52:53 (33460.)
mipo
(Bonyhád)

Előzmény: fkorei @ 2017.11.05. 17:33:52


Feltoltottem a kepeim koze. Ott megtalalod. Remelem ilyenre gondoltal
2017.11.06 09:04:10 (33461.)
Szalaics
(Vas megye)
Most csak érdeklõdésképp teszem fel a kérdésem:
Keskenyhidaas Samumon jelenleg 205/70 R15 4 évszakos gumi van. Ez gyári méret.
Mintája még okés lenne, de öregecske /repedezett/
Mivel nem terepen használnám :) inkább országút, kevés erdei úttal
Mivel mindenhogy cseréssé válik milyen méret az amit ajánlatok és a keskenyhidas samun az országúti közekedésnél komfortos úttartást biztosít?! /persze ha van ilyen, hogy komfortos! :)
215/75 R15-ös gumit /tudom nem váltóméret/ használ valaki?
Vélemények?
2017.11.06 11:09:26 (33462.)
fkorei
(Debrecen)

Előzmény: mipo @ 2017.11.05. 21:52:53



Köszi szépen, megnéztem!
Igen erre gondoltam. Keresek is hozzá ilyen üreges csavart, meg "szemet".
2017.11.06 11:12:03 (33463.)
keszeg
(Karcag)
Sziasztok!

Valakinek nincs véletlen eladó komplett 1.6-os motorja?
2017.11.06 13:20:28 (33464.)
Sanyesz
(Somogyország)

Előzmény: fkorei @ 2017.11.06. 11:09:26


Ez a szûrõ - a beépítést leszámítva - miben már, mint a másik?


2017.11.06 13:57:19 (33465.)
fkorei
(Debrecen)

Előzmény: Sanyesz @ 2017.11.06. 13:20:28


Szerintem semmiben.
Talán könnyebb cserélni a csavar miatt.
2017.11.06 14:52:14 (33466.)
Sanyesz
(Somogyország)

Előzmény: fkorei @ 2017.11.06. 13:57:19


Közben most látom mit írtam: már=más

Azt látom, hogy minimum háromféle benzinszûrõ volt az egyes Samurai modellekben. Az enyémben pl. a képeim közé felrakott változat volt gyárilag. Egy ugyanilyenre cseréltem, de kintrõl kell beszerezni, mert itthon nem találtam.
2017.11.06 15:36:51 (33467.)
fkorei
(Debrecen)

Előzmény: Sanyesz @ 2017.11.06. 14:52:14


Megnéztem, ugyan ilyen volt nekem is benne, én se nagyon kaptam, szóval, most kicseréltem egy ALCO ALC SP2018-ra, amit pl az 1.3-as
Swithez hoznak az autósboltok weboldalai. Méretileg kb. ugyan az.
Szerintem ellátja a funkcióját.
Legközelebb meg átszerelem a csavaros verzióra.
2017.11.06 17:29:20 (33468.)
Rapid
(Nagykunság)
Sziasztok!
Valaki esetleg le tudná írni nekem a szelepszár szimmering csere menetét? Mennyire kell lebontani az autót? Hûtõt le kell venni vagy kiférnek a himbák tengelyei tõle? Le kell vennem a gyújtáselosztót? Hogyan tudnám feltámasztani a szelepeket, hogy ne essenek be, amikor lenyomom a rugót?

Ahogy én csinálnám:
- szelepdekni le
- ékszíj le
- vezérlésfedél le
- vezérlés le
- bütyköstengely fogaskerék le
- himbatengelyek csavarjai ki
- himbák csavarjai ki
- gyújtáselosztó le (?)
- hûtõ le (?)
- himbatengelyek/szelephimbák ki
- szelep feltámasztás (?)
- rugók le, szimmeringek le/fel
- vissza az egész
- ha gyújtáselosztó le, akkor ugyanabba az állásba vissza
- vezérlés vissza
- szelephézag beállítás

Minden segítséget szívesen veszek, mert iszonyatosan füstöl és csak remélem, hogy nem gyûrûk, hanem szelepszár szimmeringek.

Rapid szerkesztette 2017.11.06 17:29:29-kor.
2017.11.06 19:48:18 (33469.)
O Andràs
(Pècs)

Előzmény: Rapid @ 2017.11.06. 17:29:20


A szerelésben nem tudok tanácsot adni, csak azt javaslom hogy a szerelés során vizsgáld meg a szelepvezetõket is, mert ha azok kopottak akkor hiába a szimmeringcsere, ki fogja enni hamar újra.
üdv
és hajrá!
2017.11.07 00:51:18 (33470.)
Verhovina
(Miskolc)

Előzmény: Verhovina @ 2017.11.04. 18:17:48


Remélem ennyi volt a váltógondom........eltörött az a vezetõ-csavar, amikor épp a helyére ugrott jó lehetett...........
http://www.veteranmiskolc.gportal.hu/portal/veteranmiskolc/image/gallery/1510011214_62.jpg
2017.11.07 07:53:14 (33471.)
Rapid
(Nagykunság)

Előzmény: O Andràs @ 2017.11.06. 19:48:18


Köszi!
Feltételezem, ha valamennyire is kottyan a szelep, akkor cserés.
Hol lehet kapni hozzá szelepvezetõket?

Rapid szerkesztette 2017.11.07 07:53:20-kor.
2017.11.07 08:27:19 (33472.)
O Andràs
(Pècs)

Előzmény: Rapid @ 2017.11.07. 07:53:14


Az egyik tippem a Kacsó Gép kft, õk gépmûhely, de alkatrészt is szereznek be.
2017.11.07 21:27:38 (33473.)
Vilmaboy
(Kaposvár)
Sziasztok!

Nemrég vettem egy 94es széles hidas Samut &#128512; imádom a kicsikét.

Meg szeretném kérdezni, hogy milyen difi zárat lehetne olcsón tenni bele. Értsd: nem 200ezerert. Szeretnék elõre és hátra is. Érdemes venni alá egy hátsó hidat, amiben bent a gyári zár? Vagy mást javasoltok?

Illetve instabil lenne e a kocsi, ha a rugokat a hid fölé tennénk. Milyen hatása lenne a kocsira? Rugózás, stb...

Vilmaboy szerkesztette 2017.11.07 21:28:36-kor.
2017.11.07 21:33:19 (33474.)
P.Misi
(Nsipek)

Előzmény: Vilmaboy @ 2017.11.07. 21:27:38


Szia
Ilyen hatso diffi ami nem kerul zsillirdokba
http://www.jimnybits.com/sj-samurai/drivetrain/suzuki-sj-samurai-powertrax-lockright-differential-locker-1510.html
2017.11.08 14:18:51 (33475.)
kenci
(Bükkzsérc)

Előzmény: Vilmaboy @ 2017.11.07. 21:27:38


A "gyári zár" nem igazi difizár, csak a kardános kézifék kiegészítõje.
2017.11.08 19:34:58 (33476.)
Vili
(Lakitelek)

Előzmény: Szalaics @ 2017.11.06. 09:04:10


Nekem ebben a méretben van bfg at erre a felhasználásra tökéletes. :)
2017.11.08 21:59:14 (33477.)
Peti
(Zala )
Sziasztok!
Azt szeretném tõletek kérdezni hogy probálkozott-e már valaki spirálrugós samurai emelésével? Ha igen, hogyan oldottátok meg hogy ne kerüljön több százezer forintba?
2017.11.09 07:22:30 (33478.)
geo
(Stötzer Gábor (South Yorkshire, UK))

Előzmény: Peti @ 2017.11.08. 21:59:14


Soha nem volt Samum, de ha spirálrugós, akkor a legegyszerûbb/olcsóbb megoldás a rugók pogácsázása. Fontos, hogy amennyivel emelsz, ugyan annyival told meg a rugó bakokat is, különben maximális berugózásnál sérülhet valami (pl. a lengéscsillapító). Persze ez sem két fillér, ha készen veszed, pl. a Bits4Vits-tõl...
2017.11.09 15:05:11 (33479.)
Szalaics
(Vas megye)
És méretben maradtál a gyári 205/70r15-nél vagy 215/xx r 15 vagy egyéb méret?!

Előzmény: Vili @ 2017.11.08. 19:34:58


2017.11.09 15:32:15 (33480.)
Vili
(Lakitelek)

Előzmény: Szalaics @ 2017.11.09. 15:05:11


Az sj nek a gyári mérete eleve a 195/80 vagy 195r15 volt. Mivel a bfnek a 215/75 a legkissebb így nem is kellett gondolkodnom :)
2017.11.09 18:12:34 (33481.)
Vilmaboy
(Kaposvár)
94es samu elsõ lámpáját ki lehet cserélni valamire, ami mondjuk h4es izzós és nem ez a "körte" izzós? Vagy bármi másra ami rendes fényt ad? Csak E betüs érdekelne a mûszakik miatt. Kompatibilis valamelyik autó lámpájával? Vagy át lehet alakítani?
2017.11.09 18:20:36 (33482.)
Rapid
(Nagykunság)
Egy energiaital áráért megszûnt a füstölés. :D
Mivel nem volt Swifthez való kartergáz csövem és ennek a szívócsonknak a kartergáz csövén nincs beépített PCV szelep, így a csonkot ledugóztam, a kartergázt meg belevezettem a légszûrõbe. Na, ez volt a baj. Ma egy energiaitalért "vettem" Swifthez való kartergáz csövet, a samu csonkjáról a PCV szelepet belehekkeltem és teljes mértékben megszûnt a füstölés. :D Jupijééé!

Rapid szerkesztette 2017.11.09 18:20:59-kor.
2017.11.09 20:35:55 (33483.)
mipo
(Bonyhád)

Előzmény: Vilmaboy @ 2017.11.09. 18:12:34


Már ledesben is tudsz gondolkodni. Hajdarnal találsz E jelest.
2017.11.09 20:39:27 (33484.)
mipo
(Bonyhád)

Előzmény: Rapid @ 2017.11.09. 18:20:36


Akkor nem is áltál neki a szimering cserének?? Hát mindig így sikerüljön a mutatvány!! Amúgy ez okozta a füstölést?
2017.11.10 10:58:02 (33485.)
Szalaics
(Vas megye)
Ez az izzó kérdés engem is érdekelne! Nekem elég lenne a H4-is, nem kell led! :)

Előzmény: Vilmaboy @ 2017.11.09. 18:12:34


2017.11.10 11:07:14 (33486.)
Szalaics
(Vas megye)
Elnézést a láma kérdésért, de ma láttam egy samut amiben a felezõ mögött volt egy 3. kapcsoló. Ez mit kapcsol? Ez a difizár gyáriban?
Még nem találkoztam ilyennel, csak azért érdekel és az enyémben sincs.
2017.11.10 11:35:44 (33487.)
Erik
(Sopron)

Előzmény: Szalaics @ 2017.11.10. 11:07:14


keskenyhidasban hátsó zár
2017.11.10 11:39:21 (33488.)
Szalaics
(Vas megye)
Köszi az infót!
Akkor ez extra?! :)
Enyém is keskenyhidas, de nincs bent ilyen.

Előzmény: Erik @ 2017.11.10. 11:35:44


2017.11.10 12:01:18 (33489.)
Rapid
(Nagykunság)

Előzmény: mipo @ 2017.11.09. 20:39:27


Nem, hozzá sem nyúltam a szimmeringekhez.
Ma voltam vele közúton egy 30 km-t és csak gõz, meg kondenzvíz jön a kipufogóból. :D
2017.11.10 13:20:10 (33490.)
Vili
(Lakitelek)

Előzmény: Szalaics @ 2017.11.10. 10:58:02


Lehet kapni halogént aminek a foglalata olyan mint a gyári gömbé. Azt tegyél bele! :)
2017.11.10 13:32:04 (33491.)
Erik
(Sopron)

Előzmény: Szalaics @ 2017.11.10. 11:39:21


évjárat szerint van benne egy, bizonyos évjárat után már nincs arról hogy mikortól nem szerelték azzal nincs információm
2017.11.10 17:24:28 (33492.)
kenci
(Bükkzsérc)
Addig volt benne ez a difizárnak titulált dolog, amíg a kézifék a hátsó kardánt fogta, nem pedig a kerekeket - annak a kiegészítõje volt, nem pedig extra.
2017.11.10 17:37:50 (33493.)
Rapid
(Nagykunság)

Előzmény: kenci @ 2017.11.10. 17:24:28


Nekem a kézifék a kardánt fogja, de nincs "diffizár". Akkor ez most hogy?
2017.11.10 17:38:54 (33494.)
Vili
(Lakitelek)

Előzmény: kenci @ 2017.11.10. 17:24:28


Ez így mind szép és jó. Amirõl te beszélsz az 88-tól van samurai néven. Akkor a 84-88 között gyártott sj 413-asokba az összes 410-esbe Lj80-asba miért nincs benne mindben? :)

Vili szerkesztette 2017.11.10 17:43:02-kor.
2017.11.10 17:48:07 (33495.)
Szalaics
(Vas megye)

Előzmény: Vili @ 2017.11.10. 17:38:54


Én is így vagyok, 88-as SJ50 kézifék a kardánt fogja. Még sincs bent...
2017.11.11 07:03:50 (33496.)
Vilmaboy
(Kaposvár)

Előzmény: Szalaics @ 2017.11.10. 10:58:02


Bárdi autónál lehet kapni 165mm-es lámpatestet ehhez a típushoz H4-el. :) Alul keresd. Van Valeo sokért, és Klokkerholm olcsóért.

http://www.bardiauto.hu/webshop/autoalkatreszek/szemelygepjarmu/SUZUKI/SAMURAI/1994/1_3/B/karosszeria-lampak-bowdenek/lampatestek-es-alkatreszeik/fenyszoro-bura-es-tartozek

Vilmaboy szerkesztette 2017.11.11 07:07:42-kor.
2017.11.11 11:57:57 (33497.)
Gee
(Budakeszi)
Andris nevû klubtagnak van ledes elsõ lámpája, a képei közt látni is. Volt róla szó korábban és ha jól emlékszem akkor van benne E jelzés is.
2017.11.11 15:10:01 (33498.)
Rapid
(Nagykunság)

Előzmény: Gee @ 2017.11.11. 11:57:57


Ha minden igaz, ugyanaz a méret, mint a Wrangler-ön. Ebay-en van jópár szép darab. Kérdéses viszont, hogy belekötnek-e a mûszakin, függetlenül az E jelzéstõl.
2017.11.11 21:36:14 (33499.)
kenci
(Bükkzsérc)

Előzmény: Vili @ 2017.11.10. 17:38:54


Mert erre csak késõbb jöttek rá! : o) Egyébként fogalmam sincs.
2017.11.12 06:10:29 (33500.)
Gee
(Budakeszi)

Előzmény: Rapid @ 2017.11.11. 15:10:01


Igen, a vizsgán bármi elõfordulhat :)