Samurai



Üzenetek időrendben
Keresés:
Hozzászólások száma: 35928 Oldalak:  <<  1  2  3  4  5  ... 715  716  717  718  719   >>

Hozzászóláshoz be kell jelentkezni!


2010.01.15 19:15:12 (2478.)
bolyongo
én is gondolkodtam elõre rajta /mármint a 4x4 onlinoson/, de inkább hagyom , mert ha hátsó zárral meg csörlõvel nem megy akkor megette a fene
2010.01.15 19:12:40 (2477.)
bolyongo

Előzmény: nono @ 2010.01.15. 19:03:27


hallod-e nem te vagy az elsõ, aki azt mondja vagy hallotta , hogy nem jó az a féle amit a 4x4-en árulak
2010.01.15 19:03:27 (2476.)
nono

Előzmény: bolyongo @ 2010.01.15. 13:08:32



Hát ez nekem új ,hogy a dioferr szar én személyszerint csak jót hallottam a zárról amit csinálnak.
Tapasztalt idõs off road-os emberekel beszélgettem és árban mint minõségben eszt ajánlották,és a versenytapasztalatok is aszt bizonyitják hogy jó középkategóriás dolog és az árához képest jó.
Persze tudom hogy nem ARB de nemis 350ezer,habár Zoli barátom mesélte sza...t már be a hires minõség.
4x4 onlinon aki hirdeti magát az szóba se jött mert akinek van (elég soknak) sorba dobálják ki, de kiváncsiságból beszéltem vele is 30ezerel olcsóbb lett volna ,de nem érdekelt .
Majd az idõ eldönti,hogy igaza volt e eggy nagy triálos baratomnak mert õ javasolta nekem,ésõ azt monta hogy lasabb akioldása de ez a zár jó.
2010.01.15 13:08:32 (2475.)
bolyongo

Előzmény: nono @ 2010.01.13. 19:18:45


hát kíváncsi leszek bírja-e, mert már az sem valami bombabiztos amirõl le van koppintva én azt hallottam , de legyen jó és bírja azt kívánom,
ez véletlen nem az aki a 4x4 onlinon hirdeti magát
2010.01.13 19:18:45 (2474.)
nono

Előzmény: bolyongo @ 2010.01.13. 18:32:24



A zár dioferr mintára készült levegõs rendszerû dolog.,finomitva
Anyagminõsége tuti birja a strapát ,nem a zár az elsõdleges hibafforás ,elöbb fog besz..ni a féltengely persze kimélni is lehet nem 5-6 ezres fordulatszámon kell berakni.
Tesztelem amikor csak tehetem eddig nagyon bevált.
Kompleten beszerelve komplesszoral 100ezer körül van
2010.01.13 18:32:24 (2473.)
bolyongo

Előzmény: nono @ 2010.01.13. 17:38:03


mindenre........ :)
2010.01.13 17:38:03 (2472.)
nono

Előzmény: bolyongo @ 2010.01.13. 17:32:04



Szeva ! mire vagy kiváncsi? tipusra vagy az árára.
2010.01.13 17:32:04 (2471.)
bolyongo

Előzmény: nono @ 2010.01.12. 19:05:54


engem is érdekelne az a jó zár, ha kaphatnánk bõvebb infót
2010.01.13 07:10:31 (2470.)
matyi
bevált csak féltem,hogy valamit elrontok
az oldás egy visszamozditással lazul, amugy nem sártenger volt hanem eltekeredés, a kötött kerék majd nem a levegõben
2010.01.12 22:14:46 (2469.)
Ice-Man

Előzmény: matyi @ 2010.01.12. 21:37:28


Egy nagy sártengerben ez szép mutatvány lehet, de a levétel sem lehet semmi... :D
(vagy talán simán levágod?)
2010.01.12 21:48:08 (2468.)
nyuszy
(Székesfehérvár)

Előzmény: matyi @ 2010.01.12. 21:37:28


És bevált? :O
2010.01.12 21:37:28 (2467.)
matyi
spanifert átfüztem keréken a másik végét pedig alul a létravázat összekötõ merevkötésen majd megfeszitettem
2010.01.12 21:20:42 (2466.)
matyi
szia na meg nekem, de a szükség törvényt bont, viszont az ismerõsöd esete segit a döntésben. jó éccakát
2010.01.12 21:03:14 (2465.)
Szabolcs

Előzmény: matyi @ 2010.01.12. 18:39:37



Szia.Hat nemtudom ez mennyire jo otlet.Van egy ismerosom,aki a Vitarajan ugyan ezt csinalta.Eloszor alacsony fordulatnal probalta,de nem akart menni az auto fulladt le.Aztan vlmi 5ezer fordulatnal kicsapta a kuplungot es vlmi nagyon csuf dolgot muvelt :D MAr pontosan nem emlekszem,de vlmi nagyon csunyan elszakadt,a diferencialt vagy micsoddat kikellett cserelje.A minap elkacagtuk, hogy csak neki erte fel ez esze az ilyesmit :D
2010.01.12 19:47:30 (2464.)
nyuszy
(Székesfehérvár)

Előzmény: ZÉ. @ 2010.01.12. 19:37:32


Nekem az ezresen 7" felni volt, azzal még semmi probléma nem jelentkezett.
A guminyomás az valóban érdekes lehet, de nem könnyû eltalálni a legjobb beállítást.
2010.01.12 19:37:32 (2463.)
ZÉ.

Előzmény: nyuszy @ 2010.01.11. 16:41:54


Kösz! Megvolt a centírózás, jónak tûnik. Állítólag a guminyomásra is érdemes figyelni. Most 1.6. Soknak tûnik a 8"-os felni a keskeny hidasnak, a gyárival kulturáltabban viselkedik. Szerintem.
2010.01.12 19:37:21 (2462.)
Roadati
http://picasaweb.google.com/oziric
2010.01.12 19:13:31 (2461.)
ya06ard
(Szekszárd)

Előzmény: matyi @ 2010.01.12. 19:01:22


Valószínûleg inkább csak hóban, enyhe feljegesedéskor, de elképzelhetõ, hogy sárban is segíthet egy finom kézifékezés. (persze kardánfékes autónál ez nem mûködhet)
2010.01.12 19:05:54 (2460.)
nono

Előzmény: matyi @ 2010.01.12. 19:01:22



Adig csak óvatosan :) tudok jó zárat ha érdekel
2010.01.12 19:01:22 (2459.)
matyi
de ameddig nincs ?
2010.01.12 18:55:33 (2458.)
nono

Előzmény: matyi @ 2010.01.12. 18:39:37



Ez új ,mit akarsz igy elérni? hátsó zárra nem gondoltál az megoldás,lehet.
2010.01.12 18:53:34 (2457.)
nyuszy
(Székesfehérvár)

Előzmény: jéger @ 2010.01.12. 16:57:18


Mérget nem vennék rá, de szerintem különbözik annyira minden, hogy esélytelen a dolog.

Előzmény: matyi @ 2010.01.12. 18:39:37


Ilyen elven mûködik a SUV-ok "elektronikus diffizárja", azaz hogy elkezdi fékezgetni a kipörgõ kereket. Nem hinném, hogy okozol ezzel kárt, csak nem annyira tudom elképzelni, hogyan tudod ezt megcsinálni a gyakorlatban :)
2010.01.12 18:39:37 (2456.)
matyi
ha szûkség esetén lekötöm azt a hátsó kereket amelyik kipörög (a másik jó tapadási helyzetben van) és igy próbálok durváskodás nélkûl kijönni,nagyobb terhelésnek teszeme ki a difit, féltengelyt stb. mint egy difizár esetében ? elnézést ha zavarok és kösz
2010.01.12 18:08:00 (2455.)
Peace

Előzmény: nyuszy @ 2010.01.12. 16:37:31


köszi a választ!
2010.01.12 16:57:18 (2454.)
jéger
és a jimny emelõszettet belelehet teni a spirálorugós samuraiba ? kösz a választ nyuszy
2010.01.12 16:37:31 (2453.)
nyuszy
(Székesfehérvár)

Előzmény: jéger @ 2010.01.12. 12:36:37


Bele, de nem egy az egyben beledobós.

Előzmény: jéger @ 2010.01.12. 12:29:16


Valamelyest igaz ez, de nagy csodát ne várj.
A spirálrugósnak a gyári rugóival szinte semmi rugóútja nincsen, gyakorlatilag azonnal felüt.

Előzmény: Peace @ 2010.01.12. 15:54:15


Nem, a régebbiek karbisak. Az injektorosban alapvetõen mindben ugyanolyan a motor.
2010.01.12 15:54:15 (2452.)
Peace
A következõ kérdésem: minden 1.3 samu injektoros és ezek mind 69 lovasak(mármint gyárilag)?
Ui: bocs a hülye kérdésekért!
2010.01.12 15:18:30 (2451.)
Peace
Köszönöm a válaszokat!
2010.01.12 12:36:37 (2450.)
jéger
vagy pl : ignis motort belehet épiteni egy spanyol samuba ?
2010.01.12 12:29:16 (2449.)
jéger
a spirál rugó miatt gondolom sokkal kényelmesebb . nem ráz anyira
2010.01.12 10:12:32 (2448.)
*MEB*
(Békéscsaba)

Előzmény: nyuszy @ 2010.01.11. 21:09:38



Spanyol: VSE

Nekem egyébiránt volt spanyol, semmi különösebb gondja nem jelentkezett a két év alatt, elégedett voltam vele.
Talán hajlamosabb a rozsdára a nem megfelelõ felületkezelés miatt, a viszonylag fiatal autók is ijesztõen korrodáltak tudnak lenni néha.
2010.01.12 08:23:43 (2447.)
bolyongo

Előzmény: Peace @ 2010.01.11. 21:05:08


a spanyol hátsó lámpája másabb mint a japán gyártású samukon lévõ
2010.01.11 21:09:38 (2446.)
nyuszy
(Székesfehérvár)

Előzmény: Vili @ 2010.01.11. 21:00:19


Én is így tudom és én is ennyire vagyok benne biztos :)

Előzmény: Peace @ 2010.01.11. 21:05:08


A japán alvázszám JSA-val kezdõdik.
2010.01.11 21:05:08 (2445.)
Peace
itt találtam egy jó kis leírást: http://magyaroffroad.hu/index.php/autok/42-verdak/169-verdak
de pontosat nem írnak!de mivel javasoltátok, hogy "spanyolt ne" így érdekelne, hogy ezt hogy tudom megállapítani!

Előzmény: Vili @ 2010.01.11. 21:00:19


köszi minden infó érdekel!
2010.01.11 21:00:19 (2444.)
Vili
(Lakitelek)
Én úgy tudom hogy a 96 utániak amik a spirál rugósak azok már mind a spanyol összeszerelés de lehet tévedek.
2010.01.11 20:57:50 (2443.)
Peace
azt, hogy spanyol gyártmányú honnan lehet tudni?gondolom alváz ill. motor szám meg talán 91-92 utániakat gyártották?vagy valami más ismertetõ jel?
2010.01.11 20:36:13 (2442.)
Peace
Akkor inkább egy sûrû szövésû fém háló kellene! :)
2010.01.11 20:34:18 (2441.)
nyuszy
(Székesfehérvár)

Előzmény: nono @ 2010.01.11. 20:20:36


Nem rossz dolog egyébként, én akkor szedtem le, amikor egy szembõl jövõ ág törte be a szélvédõmet :) :)
2010.01.11 20:24:19 (2440.)
Peace
akkor jól gondoltam! de gondoltam van még valami ki-be kötözõ szerepe is(ha kell)! köszi a választ!!!!!!
2010.01.11 20:20:36 (2439.)
nono

Előzmény: Peace @ 2010.01.11. 20:17:21



Ág, gallyvezetõ erdõbe benöt részeken eltereli csekmetet. :)
2010.01.11 20:17:21 (2438.)
Peace
Van egy hülye de egyszerû kérdésem, mint kezdõ.....! Mi a q......annya az a "drót" amit kifeszítenek a motorháztetõ és a kocsi teteje közt?
2010.01.11 20:10:33 (2437.)
Peace

Előzmény: lacikahunter @ 2010.01.10. 19:52:28


ja! szóval nem én!
2010.01.11 17:53:31 (2436.)
jéger
hajtás és ilyenekre vagyok kiváncsi
2010.01.11 17:37:35 (2435.)
nyuszy
(Székesfehérvár)

Előzmény: jéger @ 2010.01.11. 17:23:20


Gyakorlatilag nincs közös alkatrészük :)
2010.01.11 17:23:20 (2434.)
jéger
sziasztok . mi a külömbség a spirálrugós samurai , és a jimny között ?
2010.01.11 16:41:54 (2433.)
nyuszy
(Székesfehérvár)

Előzmény: ZÉ. @ 2010.01.11. 12:52:43


Nézd meg centírgépen a felnit, jó eséllyel átment tojásalakúba.

Előzmény: kiskasza @ 2010.01.11. 13:36:36


Ha viszont "csak" 80-100 kHUF a regadó, akkor tényleg nem éri meg variálni az egésszel. Egy normális állapotú rendzsámos Samurai értéke 1 milla körüli, szvsz. nem ezen az összegen múlik, ha valakinek fontos a papír.
A 200 kHUF értékû autókat meg úgysem lehetne átlökni egy NKH-s mûszakin.
2010.01.11 15:41:25 (2432.)
kiskasza
Persze , persze igazad van tényleg nagy rábasz..s ez a regadó de samunál nem akkora tétel , egy komolyabb autónál már számít ez így van .
2010.01.11 14:00:17 (2431.)
*MEB*
(Békéscsaba)
Samuraira valóban nem egy horror tétel a regisztráció, de az én Landcruiseremre csekélyke egy millió forintot kellett volna befizetni, amiért cserébe adnak egy szép A4-es lapot...
Ez meg azt hiszem, hogy egy olyan összeg, amit bármelyikünk is sokkal szebb, jobb és értelmesebb dolgokra is el tud költeni, mint hogy kidobd a semmire... mert az ég egy adta világon nem adnak semmit a regisztrációs adóért.

Épp most délelõtt volt itt az egyik barátom, neki egy Terrano II. tgk. van. Mondta, hogy múltkorában megállították sima közúti ellenõrzésnél, de egy szót sem szóltak a hátsó ülésekre.

Persze, mindenki olyan rizikót vállal be, amennyi neki még belefér...
2010.01.11 13:36:36 (2430.)
kiskasza

Előzmény: nyuszy @ 2010.01.10. 20:08:23


Nem lehet teherautóként forgalomba helyezni azt a gépjármûvet ami kint is személy autóként szerepel itthon teherautónak.
Élõ példa én vagyok. nem volt beírva kinti forgalmiba hogy LKW, vagy Pkw de kpm addig silabizálta hogy tipuskód alapján beazonosították hogy ez bizony 4 személyes személygépkocsi.
Ha ez ilyen egyszerû lenne ahogy Nyuszy írja minden második X5 vagy Ml merci teherkocsi lenne...
Igaz az is amit Meb barátunk írt csak mire ezt megoldod addigra simán kifizeted a regadót ami most egy átlag samura 80-100 ezer , ha kiszámolod az utána járást stb akkor felénél több megvan a regadóra... másik ha visszarakod teherautóba ülést egy büntit befizetsz azt megvan a másik fele is regadónak...


kiskasza szerkesztette 2010.01.11 13:41:31-kor.
2010.01.11 13:21:35 (2429.)
bolyongo

Előzmény: *MEB* @ 2010.01.11. 10:43:15


:)