Samurai



Üzenetek visszafelé
Keresés:
Hozzászólások száma: 35928 Oldalak:  <<  1  2  3  4  5  ... 715  716  717  718  719   >>

Hozzászóláshoz be kell jelentkezni!


2017.09.28 16:05:03 (33351.)
otaszan
( )

Előzmény: Mlado @ 2017.09.26. 21:35:08


Kiveszed az egész óra egységet, aztán hátul vannak a csavarok.
2017.09.28 20:59:50 (33352.)
Mlado
(Gyömrõ)

Előzmény: otaszan @ 2017.09.28. 16:05:03


Köszönöm, megnézem.

Mlado szerkesztette 2017.09.28 21:00:27-kor.
2017.10.01 20:43:30 (33353.)
Tibcsi
(Szekszárd)

Előzmény: samuka @ 2017.09.28. 14:46:00


Ha a Landy sem tudott kihuzni(pedig jóval nehezebb mint a kis Suzuki) akkor azért nem meglepõ, hogy egy kézi csörlõ nem segített.
Nekem sok alkalommal segített 4 tonnás. Már amikor volt mihez kötni. Igaz volt amikor kellett ásó és emelõ mellé de akkor is megoldottuk és nem kellett traktorért gyalogolni. Én egyébként már csak úgy indulok el erdõbe, hogy bepakolok drótköteleket, hevedereket, sekliket, ásót, spanifert .
2017.10.03 19:45:52 (33354.)
Verhovina
(Miskolc)
Újra lábon a Samum :)
Hátul szerintem nekem Trabi laprúgók vannak bent, ezek alacsonyabbak, mint a gyáriak? Mert a segge lejjebb van a gépnek, pedig kicseréltem a 7 centis rúgókengyeleket 10-esre, de még így se szinel, nagyobbat már nem tennék be. A jobb háta ül kifejezetten, az valami kigyengült rúgó lehet, a bal az még el is menne. Érdemes bele gyáriakat keresnem? Meg ha ugye le is mérem, hogy nagyobb ívû legyen, kitudja mennyire lapul ki terhelésre......
http://jimny.hu/image/h/521/68755.jpg
2017.10.04 07:08:44 (33355.)
Rapid
(Nagykunság)

Előzmény: Verhovina @ 2017.10.03. 19:45:52


Nekem trabi rugók vannak hátul, de semmi baj nincs velük. Nem alacsonyabb, mint a gyári. Szerintem hamarabb van a tiédben törött lap, azért lapul annyira.
2017.10.04 18:04:49 (33356.)
Gewehr
(Székesfehérvár)
Hûtõrendszer úgy fest, egy idõre kipipálva, viszont a fûtésnél a motor adta meg magát. Nem lesz egyszetû mutatvány, de elõször is be kell szereznem egy új motort hozzá.
2017.10.04 22:03:06 (33357.)
hkiki!
(Sülysáp )
Üdv! 215/70 r15 ös Simex gumi megfelelõ nyomásának mennyinek kellene lenni az ideálishoz?? 2,3-25 körül? 2 barral laposnak vélem...
2017.10.05 06:22:11 (33358.)
nyuszy
(Székesfehérvár)

Előzmény: hkiki! @ 2017.10.04. 22:03:06


1,5-1,8.
2017.10.05 14:23:40 (33359.)
Andris
(Budapest II.ker.)

Előzmény: hkiki! @ 2017.10.04. 22:03:06


Szia! A Simex gumit 90% terepre, földútra ajánlják. Kérdés, hogy Te mire akarod használni. Terepen 2 bár fölé nem érdemes fújni, ha meg sárba, hóba, homokba használod inkább az 1,5 jó neki. Ha kisebb fogyasztással akarsz esetleg országúton nagyobb távolságot megtenni, még 2,5-re is fújhatod mert elég nagy az ellenállási különbség. Ha meg vizsgára mész elég az 1 bár, úgy jobbnak tûnik a lengéscsillapító. :)
2017.10.05 18:20:03 (33360.)
Gewehr
(Székesfehérvár)
Tudna valaki segíteni abban, hogy Samurai-hoz pontosan melyik fûtõmotor passzol?
Megnézetem még a bedöglöttet is persze, de sanszos, hogy új kell bele, viszont kérdés, hogy pontosan melyik (esetleg más típuséval kompatibilis -e)? Ha nem muszáj, nem rendelném bele a legdrágább újat egyenest a suzukitól.
Köszönöm!
2017.10.05 18:29:12 (33361.)
Gewehr
(Székesfehérvár)
Egyébként az az érdekes az egészben, hogy végig rendben mûködött, aztán leparkoltam otthon és amikor másnap elindítottam a gépet, meg sem mozdult a ventillátor. Szóval semmi elõjelet nem adott arról, hogy most akkor köszöni szépen de befejezné a földi pályafutását.
2017.10.05 19:10:39 (33362.)
Sanyesz
(Somogyország)

Előzmény: Gewehr @ 2017.10.05. 18:20:03


Nyilván évjáratban nem passzolunk, az enyém 98-as, a fûtõmotor cikkszáma: 74140-83000
Ebay-en hirtelen ezt találtam: http://www.ebay.de/itm/PULSEUR-VENTILATION-SUZUKI-JIMNY-SAMURAI-74140-83000-/322807315857?hash=item4b28d0bd91:g:1pcAAOSwJ5tZ1UIA
Esetleg bontottat el lehetne csípni.



Sanyesz szerkesztette 2017.10.05 19:11:52-kor.
2017.10.05 19:26:18 (33363.)
Gewehr
(Székesfehérvár)

Előzmény: Sanyesz @ 2017.10.05. 19:10:39


Itt azt írja, hogy Jimny, Samurai, tehát ha más típushoz is jó, akkor talán jó lenne nekem is. Minden esetre köszi, talonba teszem mindenképp!
2017.10.05 19:33:41 (33364.)
Rapid
(Nagykunság)

Előzmény: Gewehr @ 2017.10.05. 19:26:18


Nekem van egy, házastól, radiátorostól. Anno az autóhoz kaptam. Szerintem semmi baja, de ha esetleg érdekel, akkor kipróbálom.
2017.10.05 19:34:58 (33365.)
Sanyesz
(Somogyország)

Előzmény: Gewehr @ 2017.10.05. 19:26:18


Közben megnéztem egy 88-as évjáratú Samurai-t, ott is ugyanez a cikkszám van megadva. Nem vacakoltak minden modellre más-más motorral :)
2017.10.05 19:42:54 (33366.)
Gewehr
(Székesfehérvár)

Előzmény: Rapid @ 2017.10.05. 19:33:41


Persze, minden lehetõség érdekel. Jelezz majd, ha mûködik, megnézetem én is most az enyémet, mi menthetõ belõle és megbeszéljük. Köszönöm!

Előzmény: Sanyesz @ 2017.10.05. 19:34:58


Gondoltam egyébként :)
Csak alakul a molekula.
2017.10.08 20:49:23 (33367.)
TZ
(Nagytarcsa)

Előzmény: nyuszy @ 2017.09.25. 08:47:08


Szia Nyuszy!
Köszönöm.
Látott már, tud valaki itthon ilyet esetleg? :)
2017.10.08 21:27:27 (33368.)
TZ
(Nagytarcsa)
Sziasztok!

Úgy fest, a motorgenerál zsákutca...
Egy korábbi (elõzõ tulajnál) történt hengerfejezés során egy filléres tömités miatt nem kapott olajat, úgyhogy gondolhatjátok.. Mivel túlméreten van, már nem fúrható tovább..
Ezen felül a vezérmûtengely is teljesen el van kopva, és a hengerfej is cserés.
Tud valaki esetleg egy megbizható 1000-es motort szegény Samuba?

Köszönöm:

TZ
2017.10.09 08:00:24 (33369.)
nyuszy
(Székesfehérvár)

Előzmény: TZ @ 2017.10.08. 20:49:23


Én láttam már, amikor Samum volt, gondolkodtam is rajta.
De hogy most éppen tartanak-e ilyet a nepperek, az passz.
Spanyolországban biztos beszerezhetõ.
2017.10.10 15:24:58 (33370.)
Gewehr
(Székesfehérvár)
Üdv! Jobb hátsó fék munkahengerem egy vészfékezés után sajnos megadta magát (ami azért vicces). Tud valaki ajánlani egy megbízhatót 93-as gépezetembe?
Köszönöm!
2017.10.10 15:35:53 (33371.)
otaszan
( )

Előzmény: Gewehr @ 2017.10.10. 15:24:58


Sumo suzukiban van munkahenger, meg azt hiszem felújító készlet is.
2017.10.12 12:05:00 (33372.)
Sigma6
(Budapest)
Sziasztok!
Minden építõ jelegû tanácsot szívesen olvasnék autó vásárlás ügyében. A kiszemelt jármû egy 1988-as évjáratú 1,3-as Samurai a zárt fülkés változat. A hirdetésben látható, olvasható részletek alapján tetszik. Viszont ilyen autom még nem volt. Van valami amire kiemelten kell figyelni amikor elmegyek megnézni vagy elég úgy mint bátmilyen terepjárónál. Egyáltalán szabad gondolkodni egy 29 éves autóban?
Üdv, Feri
2017.10.12 14:51:19 (33373.)
Gewehr
(Székesfehérvár)

Előzmény: otaszan @ 2017.10.10. 15:35:53


Volt náluk, köszi!
2017.10.12 20:24:34 (33374.)
kenci
(Bükkzsérc)

Előzmény: Sigma6 @ 2017.10.12. 12:05:00


Tartalékban még legyen 300 ezer forintod lakatolásra.... ;)
2017.10.12 21:14:21 (33375.)
sgtbalage
(Budapest )

Előzmény: Sigma6 @ 2017.10.12. 12:05:00


Ismerek egy jó mûhelyt, ahol bármit meg lehet javítani ;)
2017.10.12 21:42:13 (33376.)
Gewehr
(Székesfehérvár)

Előzmény: Sigma6 @ 2017.10.12. 12:05:00


Konkrétan melyik lenne az? Csak kíváncsiság.
2017.10.13 18:27:10 (33377.)
Rapid
(Nagykunság)

Előzmény: Sigma6 @ 2017.10.12. 12:05:00


Ha az alváz nem rohad, a többi javítható. Teljes aláfekvés javasolt, mert nekem utólag derült ki, hogy az alvázon is van rohadás, ami még sokba fog fájni. Mondjuk, ha a doboz felfogatási pontjainál rohad, az gáz, nehezen és drágán lakatolható.
Simán lehet gondolkodni egy 29 éves autóban, de akkor én már injektorost keresnék a helyedben. Megbízhatóbb, üzembiztosabb és kevesebbet is eszik. 91-tõl van benne.
Viszont mindenképpen számíts pluszköltségekre. Szimmeringek, kardánkeresztek, vezérlés, összes olaj cseréje javasolt, hacsak nem tudja a tulaj igazolni valahogy, hogy megtörtént, de még akkor sem 100%. Viszont, ha ezeket megteszed, hûséges társad lesz. :)
2017.10.13 18:32:14 (33378.)
Hanso

Előzmény: sgtbalage @ 2017.10.12. 21:14:21


Ez engem is érdekelne lenne egy két dolog amit még kéne :)
Jöhet az info privátban is. Köszi
2017.10.13 19:46:00 (33379.)
Gewehr
(Székesfehérvár)

Előzmény: Rapid @ 2017.10.13. 18:27:10


Igen, a gond csak az, hogy amik jelenleg fent vannak a használt autón 88-as évjáratú dobozosok, nos.....
Kivétel nélkül mindegyik kapott már terepen eleget, ráadásul mûszakin élbõl kiröhögnék bármelyiket.

A lelkesedésbõl kiindulva (hirdetés szövege tetszik és társai) kísértetiesen hasonlít az eset ahhoz, amikor megvettem az elsõ rendszámos off road autómat. Mit ne mondjak, jó tanulópénz volt!

Gewehr szerkesztette 2017.10.13 19:47:08-kor.
2017.10.13 21:01:54 (33380.)
Rapid
(Nagykunság)

Előzmény: Sigma6 @ 2017.10.12. 12:05:00


Facebookon kukkants be a Suzuki Samurai adok-veszek csoportba.
Ez érdekelhet:
http://kepkezelo.com/images/h154cbmas75kqvfzmqbo.jpg
2017.10.15 12:42:11 (33381.)
Mlado
(Gyömrõ)
Sziasztok!
Csinálni szeretnék nyomtáv szélesítõt 20 mm est. KB 2.5 kg lesz vasból /db. AT gumival használnám, jól gondolom hogy az Mt gumi vagy egy futózott gumi jóval nehezebb, tehát jobban terheli a csapágyat mint ez a 2.5 kg? Ha vki használ vas szélesítõt, megköszönném mit tapasztalt vele. Aluból kB 1/3 al könnyebb lenne, de az anyag elég drága.
2017.10.15 13:06:20 (33382.)
kenci
(Bükkzsérc)

Előzmény: Mlado @ 2017.10.15. 12:42:11


Nem a súlya terheli a csapágyat!

kenci szerkesztette 2017.10.15 13:06:29-kor.
2017.10.15 15:58:35 (33383.)
Mlado
(Gyömrõ)

Előzmény: kenci @ 2017.10.15. 13:06:20


Kintebb van a kerék, tehát hosszabb az erõkar azért?
Akkor mi ez a mizéria az alu és vas között? Akkor nyugodtan csináljam vasból?
2017.10.15 16:29:16 (33384.)
kenci
(Bükkzsérc)

Előzmény: Mlado @ 2017.10.15. 15:58:35


Így van. Igazából én ezt a nyomtávszélesítési mizériát sem értem. Tényleg szükség van rá? Nem a te esetedben, csak úgy általában. Én a keskenyhidas samuval sohasem éreztem hiányát - hamarabb kezdtem parázni, mint ahogy a gép a billenési holtpontra ért volna. Esetedben egy mínuszosabb ET-jû felni nem lehet megoldás?
2017.10.15 20:23:49 (33385.)
Mlado
(Gyömrõ)

Előzmény: kenci @ 2017.10.15. 16:29:16


Nem lenne szükségszerû, amiért szeretném az esztétika inkább. 20 mm el pont a kerékívvel lenne egy síkban, szebben mutatna. A mínuszos felni jóbb megoldás de az alsó hangon 50.000 a pogácsákat megcsinálom ingyen cnc - gépen dolgozok.
2017.10.15 21:40:13 (33386.)
Barna
(Baja)

Előzmény: Mlado @ 2017.10.15. 20:23:49


Szépnek szép, de a laza talajt jobban felteszi az oldalablakra. Ha nincs épp leengedve. Szerettem a ponyva tetejét, hátulját belül pucolni a félökölnyi sárdaraboktól :D
2017.10.16 20:16:52 (33387.)
TZ
(Nagytarcsa)

Előzmény: Barna @ 2017.10.15. 21:40:13


Dettó
Imádnivaló ahogyan repkednek be a sárdarabok menet közben :D

TZ szerkesztette 2017.10.16 20:17:20-kor.
2017.10.16 20:57:30 (33388.)
Sigma6
(Budapest)
Sziasztok!
Köszönöm mindenkinek a hozzászólását. Végül nem Samu lett hanem egy 2001 1,6 Vitara 5 ajtóval.
Üdv, Feri
2017.10.16 20:58:52 (33389.)
Sigma6
(Budapest)

Előzmény: sgtbalage @ 2017.10.12. 21:14:21


Köszönöm élnifogok a lehetõséggel. :)
2017.10.17 15:28:08 (33390.)
Gabesz
(Szentlõrinc)
Sziasztok! Van egy 89es 1,3-as samuraiom, még az eredeti karbis motorral. A karbinál van egy csonk, amin nincs bekötve sehova és folyik az üzemanyag. készítettem fotót, azt hogy kell csatolni?
2017.10.17 17:00:22 (33391.)
geo
(Stötzer Gábor (South Yorkshire, UK))

Előzmény: Gabesz @ 2017.10.17. 15:28:08


Csak töltsd fel a képeid közé, ott majd ránéznek a Samurait nyüstölõk és remélhetõleg nyilatkoznak is a témában.
2017.10.17 19:47:40 (33392.)
Palfy
(Baranya)
sziasztok! 1.3 samum dacia karbis azt a tünetet produkálja ha enyhén gyorsítok megtorpan, de ha letaposom neki megindul ahogy kell, a karbiba már kicseréltem mindent és kezd elfogyni az ötletem
Ha valaki járt már így, vagy ötlete van kérem ne tartsa magába
2017.10.17 19:54:22 (33393.)
Rapid
(Nagykunság)

Előzmény: Palfy @ 2017.10.17. 19:47:40


Nekem ugyanez volt. Én gyújtótrafóra tippeltem, mivel minden más kicseréltem, de mivel a Suzuki Sumo 3 hónap alatt nem tudott hozni, használtat meg nem akartam, így most injektorosítom.
2017.10.18 22:32:38 (33394.)
andras5
(somogy)
Nyuszy!mukodik meg a lock right?erdemes beszerelni?
2017.10.20 17:15:30 (33395.)
Palfy
(Baranya)
Sziasztok 1,3 karbis gyujtását hány fokra kell állítani ?
2017.10.20 20:29:48 (33396.)
Palfy
(Baranya)
megtaláltam a gyújtást http://samurai.tilde.hu/doku.php?id=elektro

hasznos oldal szerintem http://samurai.tilde.hu/doku.php?id=samurai_wiki
2017.10.22 07:51:04 (33397.)
Szalaics
(Vas megye)
SJ413 -as Dacia karburátorral. Van valakinek a karburátorhoz beállítási segéde? Hidegen kicsit füstöl. Nem vészes, lehet ez normális is így? De Kpm vizsgára készül.
2017.10.23 13:40:56 (33398.)
Gabesz
(Szentlõrinc)
Sziasztok ! Egy új kérdés..... hidegen fuldoklik az üzemanyagtól a motor a fordulatot nem tartja. Kb 5 perc után bemelegszik a motor és már nincs gond vele, beáll a fordulat 1200-ra és szépen tartja. Még az eredeti 1,3-as karburátoros motor. Mi lehet a probléma? Kb 1 hónapja van a birtokomban. Most próbálom teljesen rendbe hozni.... olajcsere, szûrõ, légszûrõ cserélve, vezérlés cserélve, szelepfedél tömítés cserélve... gyújtás elosztó cserélve, gyertyák cserélve..... most a karbit akarom renoválni.

Gabesz szerkesztette 2017.10.23 13:45:02-kor.
2017.10.24 12:03:11 (33399.)
bigi
(Dunakeszi)
sziasztok. samuráj váltomat kéne átnézni, ha lehet röviditeni. olyasmi hangok jönnek ki belöle, mint a régi faros ikarusz 55-böl. olaj van benne. Dunakeszi és közelében.
2017.10.24 16:10:21 (33400.)
Gabesz
(Szentlõrinc)

Előzmény: Gabesz @ 2017.10.23. 13:40:56


több emberrel is beszéltem... állítólag az autómata szivatóval lesz probléma. Tudnátok mellékelni képet róla, hol található. Valószínû cserélni kéne....