Vitara



Üzenetek visszafelé
Keresés:
Hozzászólások száma: 15240 Oldalak:  <<  1  2  3  4  5  ... 301  302  303  304  305   >>

Hozzászóláshoz be kell jelentkezni!


2017.08.10 13:59:30 (13101.)
Tibi
(Kerepes)

Előzmény: nyuszy @ 2017.08.10. 08:16:26



Azért ennyire nem durva a helyzet. ;)

Vallattam vagy egy órát mire megadta magát. Ki akartam próbálni rendesen, inkább otthon rohadjon le, mint valahol messze. :)

Szóval a leátlózást is bírta egyenesen, a bukkanós kanyarban sem recsegett, de leátlózva alászedve dombon fölfelé elindulva eltört sajnos.

Majd rakok föl képet a spanyol és japó féltengelyrõl. ;)

Tibi szerkesztette 2017.08.10 14:05:11-kor.
2017.08.10 16:48:12 (13102.)
nyuszy
(Székesfehérvár)

Előzmény: Tibi @ 2017.08.10. 13:59:30


Mármint a féltengely kihúzásához elég ha kitekered a kormányt :) :) :)

Ha alászedve rúgatod, akkor a japán is törik. Nekem az szokott törni :)
2017.08.10 19:57:52 (13103.)
RapaMoto
(Kaposvár)

Előzmény: Tibi @ 2017.08.10. 13:59:30


Most konkrétan a féltengely tört el, vagy a külsõ csukló? Mert nekem még tengelyt nem sikerült törnöm, csuklót annál többet. A tapasztalat az, hogy akármilyen árú és minõségû csuklót építek be, kb 6-8 hónapot bír. Tehát a legolcsóbbat használom...
2017.08.10 20:00:17 (13104.)
Tibi
(Kerepes)

Előzmény: nyuszy @ 2017.08.10. 16:48:12



Kihúzni ki tudtuk, hogy kitekertük a kormányt, betenni nem tudtuk. ;) Ahhoz ki kell buktatni a csonkálványt is?

Na szóval... hosszra a spanyol valóban hosszabb kb 2 centivel, de sokkal rövidebb maga a tengely hossza. A spanyolnak diffihez csatlakozó rész is hosszabb, kevesebbet tud amiatt mozogni.

Remélem érthetõ, látható :)
2017.08.10 20:09:43 (13105.)
nyuszy
(Székesfehérvár)

Előzmény: RapaMoto @ 2017.08.10. 19:57:52


Egyetértek.


Előzmény: Tibi @ 2017.08.10. 20:00:17


Valóban látványos a különbség. Mondjuk a csukló ránézésre ugyanaz, onnantól meg mindegy, úgyis törni fog.
2017.08.10 20:11:41 (13106.)
Krisztián83
(Kapuvár)
Jó estét!
Elsõ fékhez védõlemezre illetve elsõ lökhárító merevítõre van valami beszerzési forrásotok? Mindkettõ porállagú sajnos!

2017.08.10 20:20:15 (13107.)
nyuszy
(Székesfehérvár)

Előzmény: Krisztián83 @ 2017.08.10. 20:11:41


Féklemez valszleg van a bontósoknál, a jó lökhárítótartó az kb. esélytelen.

nyuszy szerkesztette 2017.08.10 20:20:30-kor.
2017.08.10 21:11:35 (13108.)
Tibi
(Kerepes)

Előzmény: nyuszy @ 2017.08.10. 20:09:43



Maga a tengely tört el, nem a csukló, ahogy a képen is látszik. Sajnos ez emelésnél elõfordulhat.  :/
A csukló tök ugyanaz a japánnál és a spanyolnál is.

Tibi szerkesztette 2017.08.10 21:12:15-kor.
2017.08.11 00:56:54 (13109.)
Krisztián83
(Kapuvár)

Előzmény: nyuszy @ 2017.08.10. 20:20:15


Hát ennek nem örülök! A féklemezeket még csak-csak el tudom készíteni de a lökösbetét fogós.

2017.08.11 01:06:45 (13110.)
Krisztián83
(Kapuvár)
Van egy nagyobb nyûgöm!
Az egyik kerékagy anya szét van verve de sikerült leszednem. A csonkon menet nem sérült. Viszont ilyen anyát és biztosítót még nem láttam Vitarán(képeim közé feltöltöttem). Ja és a rugós biztosító is 3 darabban van!
Hol tudok ilyet beszerezni? Órák óta bújom a netet de az istennek sem találok ilyet. Esetleg a csavaros biztosítású jó lenne helyette? Azt hol találok?

Krisztián83 szerkesztette 2017.08.11 01:07:43-kor.
2017.08.11 12:05:32 (13111.)
deerhunter
(csákvár)
Suzukinál lehet venni nem egetverõ összeg csak sok nap apámé is ilyen volt
2017.08.11 16:22:38 (13112.)
janek10
Bazsika nick nevû bohóc felhasználó létezik még? emelésrõl prédikált fél évig kb, ha valaki közbe mert szólni azonnal lehurrogta.
2017.08.11 16:37:24 (13113.)
Bencel

Előzmény: Krisztián83 @ 2017.08.10. 20:11:41


Tapolcán hirdetnek lökhárító tartót:
https://m.facebook.com/laszlo.nyiro.96/posts/pcb.1435562999871396/?photo_id=1651182391580726&mds=%2Fphotos%2Fviewer%2F%3Fphotoset_token%3Dpcb.1435562999871396%26photo%3D1651182391580726%26profileid%3D1496277884%26source%3D48%26refid%3D18%26ref%3Dm_notif%26notif_t%3Dgroup_highlights%26_ft_%3Dqid.6453024209245650393%253Amf_story_key.1435562999871396%253Atop_level_post_id.1435562999871396%253Atl_objid.1435562999871396%253Acommerce_rank_obj.%257B%2522viewer_id%2522%253A1496277884%252C%2522target_id%2522%253A1210737532363741%252C%2522target_type%2522%253A0%252C%2522primary_position%2522%253A0%252C%2522search_query%2522%253A%2522%2522%252C%2522search_sid%2522%253A%2522%2522%252C%2522session_id%2522%253A0%252C%2522typeahead_sid%2522%253A%2522%2522%252C%2522ranking_signature%2522%253A7543877654274371608%252C%2522commerce_channel%2522%253A103%252C%2522commerce_type%2522%253A2%252C%2522ectr%2522%253A0%252C%2522value%2522%253A0.12270936159398%252C%2522ad_imp_delivery_data%2522%253Anull%252C%2522model_scores%2522%253A%257B%257D%252C%2522upsell_candidate_ids%2522%253A[]%252C%2522upsell_type%2522%253Anull%257D%26__tn__%3DEH-R%26cached_data%3Dfalse%26ftid%3D&mdf=1
2017.08.12 22:31:26 (13114.)
Krisztián83
(Kapuvár)

Előzmény: Bencel @ 2017.08.11. 16:37:24


Köszi! Fel is vettem a kapcsolatot! Holnap megyek érte!
2017.08.12 22:33:13 (13115.)
Krisztián83
(Kapuvár)
50mm emelõ szettet honnan érdemes rendelni? Csak a pogácsákra meg a lengéscsillapító hézagolókra lenne szükségem.
2017.08.14 18:57:51 (13116.)
Magyar1983
1998-as vitarába a két elsõ lámpába való index valamint helyzetjelzõ foglalata van valakinek esetleg eladó?
2017.08.16 16:40:39 (13117.)
guluka
(Baja)
Sziasztok!

92-es Vitarám minden elõjel nélkül felitta a vizét :(
Nem füstölt szinte, lehet hogy fagydugó?
Hengerfej hol szokta feladni legtöbbször?

Plusz lang kivitelhez küszöböket keresek, mert nagyon közeleg a mûszaki!

Köszönöm!!!!
2017.08.16 17:48:17 (13118.)
t.kri
(Nagyatád)
Hali. 92 s vitara sárvédõ szélesítést keresek. Ha valaki megválna tõle ne tartsa magában. Köszi
2017.08.16 17:57:11 (13119.)
sgtbalage
(Budapest )

Előzmény: guluka @ 2017.08.16. 16:40:39


Inkább egy jó lakatost keress,mert hosszúhoz sem küszöb, sem hátsó sárvédõívet nem fogsz találni sajnos.
2017.08.17 08:58:38 (13120.)
guluka
(Baja)

Előzmény: sgtbalage @ 2017.08.16. 17:57:11



Köszi

Én már elbontottam volna, de ragaszkodó családból származom :)
2017.08.17 12:19:16 (13121.)
otaszan
( )

Előzmény: t.kri @ 2017.08.16. 17:48:17


Hali!
Õ hirdetett facebookon, szerintem írj rá.
https://www.facebook.com/profile.php?id=100007506823590

Vettem tõle pár apróságot, korrekt a srác. Ne legyél vele elõítéletes... :)
2017.08.17 12:20:24 (13122.)
otaszan
( )

Előzmény: guluka @ 2017.08.16. 16:40:39


Te hol laksz, hogy fagydugóra gyanakszol?
Náunk 32 fok van épp. :O
2017.08.17 13:11:20 (13123.)
hevizi
(Hévíz)
hali!
cseréltem nem rég múltban visco kuplungot és hûtõt is.
azóta olyan bajom van az autóval, hogy terepen kis sebességnél melegszik a víz. nehéz terepen fel is forr. viszont ha a fûtést ráengedem tökig és a ventilátort felhajtom akkor mérséklõdik a hõmérséklet.
van ilyen bajjal valakinek tapasztalata?
arra gondoltam esetleg egy elektromos ventilátor beépítése segítene.
2017.08.17 14:49:56 (13124.)
yano6ard
(Szekszárd)

Előzmény: hevizi @ 2017.08.17. 13:11:20


Elõbb a hiba okát keresd meg, utána ráérsz gondolkodni a megoldásán. ;)

A Samurait anno átépítettem elektromosra, kiválóan mûködött. Nekem Swift ventillátor, Megane hõgomba, valamennyi madzag, biztosíték és relé került a motortérbe.
2017.08.18 15:35:08 (13125.)
Teebee
(Irország)

Előzmény: hevizi @ 2017.08.17. 13:11:20


Amikor üzem meleg a motor, tedd a kezed a hüt&#333; közep&#232;re. Ha hideg akkor a hüt&#333; el van dugulva &#232;s a víz csak körbe forog de nem hül le. Emmiatt forrhat a vízed terepen.
2017.08.18 19:47:28 (13126.)
Egon
(Pétervására )
Sziasztok.

Egy olyan kérdésem lenne, hogy vitara 1.6-os 8v olajfogyasztást produkál. Viszont csak rabszodikusan jelentkezik az olajfogyasztásra jellemzõ fehér füst nem találok összefüggést benne, hogy hideg vagy meleg a motor. A motor szépen jár erõs és a kompresszió minden hengerben 12,5. Szerintetek lehúzó gyûrû vagy szelepszár szimering?
2017.08.18 21:20:58 (13127.)
kenci
(Bükkzsérc)

Előzmény: Egon @ 2017.08.18. 19:47:28


Szelepszár szimmering esetén csak hosszabb állás után, az indítás utáni másodpercekben okádja a füstöt...
2017.08.18 21:44:55 (13128.)
Egon
(Pétervására )
Ez a motor most került az autóba és állt sokáig , de ettõl tartottam e is hogy nem az lesz. Viszont lehet az hogy a kompresziómérõ semmit sem mutat ki ha valamelyik henger sántít? A 12,5-ös kompreszió az jónak minõsül?

Előzmény: kenci @ 2017.08.18. 21:20:58


2017.08.19 00:43:49 (13129.)
Teebee
(Irország)

Előzmény: Egon @ 2017.08.18. 21:44:55


Keresd meg a PCV szelepet lehet az van kiakadva.
2017.08.19 12:28:44 (13130.)
Egon
(Pétervására )
Valami bõvebbet hogy az mi és merre keressem?

Előzmény: Teebee @ 2017.08.19. 00:43:49


2017.08.19 12:34:25 (13131.)
Egon
(Pétervására )
Ja és még annyit, hogy nincs jelentõs kartergáz.

Előzmény: Teebee @ 2017.08.19. 00:43:49


2017.08.19 16:48:34 (13132.)
Egon
(Pétervására )
Az a pcv szelep az az ami alul az injektor és a szívótorok közé van beépítve, felül pedig a kartergázcsõ és a légszûrõbõl jövõ femcsõbe van bekötve? Ennek nem tudom, higy mi a neve.

Előzmény: Teebee @ 2017.08.19. 00:43:49


2017.08.20 02:37:01 (13133.)
Teebee
(Irország)

Előzmény: Egon @ 2017.08.19. 16:48:34


Ha a PCV szelep kiakad nyitott állapotban akkor a motorolaj az ég&#232;st&#232;rbe tud jutni. Ez lehet lehet az egyik oka ha n&#232;ha füstöl. A szelep elviekben a kartergáz elvezeto cso egyik vegen van. Pontosan milyen &#232;vjáratu a motor?
2017.08.20 11:01:58 (13134.)
Simon Krisztián
(Zalaegerszeg)
Sziasztok,segítséget szeretnék kérni,adott egy Vitara (1.6 8V I ),motorvezérlõt kellett cserélni,miután kicseréltem az autónak nagyon alacsony lett az alapjárata,éppen hogy jár.Mi lehet a gond ?Rossz lenne a másik motorvezérlõ is ?Vagy tudok rajta valahol állitani ?Elõre is köszönöm a választ.
2017.08.20 12:27:25 (13135.)
Egon
(Pétervására )
Megtaláltam és beáztattam benzinbe utánna meg forró mosószeres vízben megmostam, így mostmár rázásra a golyó könnyen mozog benne mind a két irányban. Úgy kell neki vagy az egyik irányban valaminek kellene, hogy csillapítsa?

Előzmény: Teebee @ 2017.08.20. 02:37:01


2017.08.20 12:28:36 (13136.)
Egon
(Pétervására )
Az évjáratot nem tudom. Valamibõl meglehet tudni?

Előzmény: Teebee @ 2017.08.20. 02:37:01


2017.08.20 12:30:35 (13137.)
kenci
(Bükkzsérc)

Előzmény: Egon @ 2017.08.20. 12:27:25


Így mûködik helyesen.
2017.08.20 12:58:15 (13138.)
Egon
(Pétervására )
Köszönöm.

Előzmény: kenci @ 2017.08.20. 12:30:35


2017.08.20 15:39:48 (13139.)
Egon
(Pétervására )
Új helyzet állt elõ mert most vettem észre, hogy a szelep fölött a csõ le van vakolva. Kivettem belõle a dugót így viszont az alapjáratot nem bírom 1500-tól lejjebb hozni, ami így levakolva 800-900. A vákumcsövek újak és a helyükön vannak. Mi lehet a hiba jelenség oka?

Előzmény: Egon @ 2017.08.20. 12:58:15


2017.08.20 17:16:46 (13140.)
Teebee
(Irország)

Előzmény: Egon @ 2017.08.20. 12:28:36


Elviekben a motorszámból kiderül. Probálj meg újjat venni az ebay-en. Legalább az árát megtudod nezni.
2017.08.20 17:27:26 (13141.)
Teebee
(Irország)

Előzmény: Egon @ 2017.08.20. 15:39:48


Az lehet,hogy a PVC szelet cserelned kell,n&#232;zd meg az automata szívatot, nem vagyok benne benne biztos de valahol a legszuruhazban van egy homerseklet erzekelo talan azzal is lehet baj. De szerinten pont ezert dugoztak le a csovet,mert a a PVC szelepeddel lesz a baj. Viszont ha a cso le volt dugozva akkor az olajfogyast mashol kell keresned.
2017.08.20 17:34:43 (13142.)
Egon
(Pétervására )
Igen sajnos van egy rossz elõérzetem, mégpedig, hogy gyûrûzni kell a motort. A szelep beszerezhetõ itthon autó alkatrész üzletekben valahol? Megnézem a légszûrõt hátha megtalálom azt a jeladót.

Előzmény: Teebee @ 2017.08.20. 17:27:26


2017.08.20 19:48:10 (13143.)
Teebee
(Irország)

Előzmény: Egon @ 2017.08.20. 17:34:43


Azt irtad a kompresszio ertek 12.5 az nagyon jó a benzinesnel. Akkor viszont nem lehet gyurus a motor szerintem. Olvasd el ez a cikket,hogy hogyan merj kompressziot.
http://totalcar.hu/magazin/technika. Ez talan segit.
2017.08.20 20:05:22 (13144.)
Egon
(Pétervására )
Szerelõ mérte és ugyanez a véleménye, hogy amelyik henger sántít ott kizárt az, hogy ne legyen valamennyi különbség. Viszont jelentõs az olaj fogyás mivel kb 100km 1-1,2 dl. Nem csepeg nem folyik sehol. A gyertyák nem szürkén vannak kiégve de nem
Is mondhatom, hogy csúnya kokszos lenne. Bár azt gondolom most még a fogyasztás is magasabb mint a régi motorral volt. Eddig 9-10l most 11-12l az okát még igazából nem kerestük.
2017.08.20 21:49:56 (13145.)
Teebee
(Irország)

Előzmény: Egon @ 2017.08.20. 20:05:22


Irtad,hogy motor csereltel,motorcsere utan elvitted computer diagnosztikara? Mert az lehet,hogy valami nincs rendesen beallitva az uj motoron viszont azt egy markaszervizben megtudjak nezni.
2017.08.20 21:59:09 (13146.)
Egon
(Pétervására )
Az autó 98-as a most belekerült motort nem tudom. Viszont elméletileg a hozzávaló motor vezérlõvel együtt kaptam a motort és az is cserélve lett. Ilyen idõs autónál mutat valamit a diagnosztika?

Előzmény: Teebee @ 2017.08.20. 21:49:56


2017.08.21 00:19:35 (13147.)
Teebee
(Irország)

Előzmény: Egon @ 2017.08.20. 21:59:09


Persze,hogy megmutatja ha valami nincs jol beallitva. Nekem az elozo vitaramon a fojtoszelep volt elallitodva sokat evett bevittem a szervizbe ott ujraprogramoztak 45 euroert azt jo lett. Ez a baj ezekkel az ujjabb motorkkal,hogy barmi elallitodik egy kicsit rogton computer kell hozzajuk.
2017.08.21 07:47:59 (13148.)
Egon
(Pétervására )
Akkor ezt megnézetem. Köszönöm.

Előzmény: Teebee @ 2017.08.21. 00:19:35


2017.08.21 09:35:21 (13149.)
hevizi
(Hévíz)

Előzmény: Teebee @ 2017.08.18. 15:35:08


köszi
2017.08.21 09:37:07 (13150.)
hevizi
(Hévíz)

Előzmény: yano6ard @ 2017.08.17. 14:49:56




Köszi

és a hõgombát hová építetted be?