Vitara



Üzenetek időrendben
Keresés:
Hozzászólások száma: 15184 Oldalak:  <<  1  2  3  4  5  ... 300  301  302  303  304   >>

Hozzászóláshoz be kell jelentkezni!


2008.01.28 12:42:43 (134.)
livinti
Sziasztok! Egy angol újságban olvastam egy 3ajtós grand vitara tesztet. 1.9 Dízel és felezõ is van benne. Amikor én nézegettem itthon, akkor a 3ajtósat nem árulták felezõvel és variálható 4WDvel, csak az 5ajtósat. Ez megváltozott volna?
2008.01.28 11:29:35 (133.)
nyuszy
(Székesfehérvár)

Előzmény: szvl @ 2008.01.28. 11:23:18


Hívd fel, mondd neki, hogy tõlem van meg a száma.
2008.01.28 11:23:18 (132.)
szvl
A kiolvasási folyamat elindul,majd rövid idõ után megszakad.Ezt többször is megpróbáltuk,mindig ugyanez ismétlõdik. Köszi a telefonszámot. SZVL
2008.01.28 08:20:48 (131.)
kotreba
heloka!köszike mindenkinek a hét képe lett a kocsim...
2008.01.28 06:29:39 (130.)
nyuszy
(Székesfehérvár)

Előzmény: bcszs @ 2008.01.27. 18:20:08


Jó móka lehetett :) :) :)
Mondjuk az alapszabály, hogy ha egyedül vagyunk, nem célszerû letérni az ismert és biztosan járható útról, különösen nem megfelelõ gumi és csörlõ nélkül :) Vagy ha mégis, akkor tudjuk, hogy kit lehet felhívni mentésért :)
2008.01.28 06:23:28 (129.)
nyuszy
(Székesfehérvár)

Előzmény: szvl @ 2008.01.27. 19:11:29


A számítógép hibakódját megpróbáltátok már kiolvasni?
Hívd fel Köpcit, szerintem neki lesz ötlete! +36209152577.
2008.01.27 20:02:06 (128.)
bcszs
igen, eshat kezdo terepezoknt a melyvizbe kezdtem...
jo volt, de ha lehet ne ismetlodjon meg :)
2008.01.27 19:57:12 (127.)
pirosjimny
Teljesen jó és rendben van!Élményekkel gazdagodtál :)
2008.01.27 19:11:29 (126.)
szvl
Lassan 2 hónapja küzdünk Suzuki Sidekick(92) alattomos elektronikai hibájával. A szerelõk tanácstalanul állnak a problémához, azt gyanítják, hogy a fedélzeti számítógép romlott el. A hiba tünetei: Indítás után a mûszerfal alatt egy relé szaggatni kezd. Ez a relé vezérli az alapjárati motort és az üzemanyagszivattyút. Ilyenkor az alapjárat leesik, a motor fuldoklik, leáll.Azóta kísérleteztünk pár dologgal ami némi javulást hozott,de nem oldotta meg a problémát.Az alapjárat lassan áll vissza, a motor nem húz rendesen. Lehet, hogy a lambdaszonda okozza a problémát? Ugyan is, ha széthúzom a csatlakozóját semmi változást nem lehet tapasztalni. Ha valaki tapasztalt már hasonló problémát (vitaránál) kére segítsen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2008.01.27 18:20:08 (125.)
bcszs
ja, a csorlozesi, vontatasi, hotakaritasi folyamat 6 (HAT) ora!
2008.01.27 18:19:06 (124.)
bcszs
a ti hetvegetek milyen volt? :P
2008.01.27 18:17:58 (123.)
bcszs
tanulsag: 1. TELEN NE MENJ AZ ERDOBE TEREPEZNI!
2. ha megis legyen JO gumid, lancod, csorlod, ES NE MERULJON LE A 3 MOBILBOL MINDENIK ha segitseget akarsz hivni....
2008.01.27 18:15:48 (122.)
bcszs
igy aztan visszafordultunk, h "keressuk" meg a masik utat. NA EZT NEM KELLETT VOLNA. este 10 kor megcsusztunk a havas, jeges avaron, es onnan tovabb semmi. 2 fanak nekocsusztunk, picit behorpadt az oldala hatul, de nem nagy munka, elol van egy horzsolas. igy aztan 23 orakorbesetaltunk a varosba 6km. a tobbi mar a ma reggeli mentoakcio. az ismeretlen jotevo jott, h kihuzzon, de o is beragadt, igy mindkettonket traktor kellett kihuzzon.
szemelyi serules nem tortent :)
2008.01.27 18:10:49 (121.)
bcszs
... VOLNA. ill haza is ertunk a varos szelere, de eszrevettuk, h nem azon az uton ertunk vissza, ahol mentunk, hanem a domb masik oldalarol kozelitettuk meg a varost
2008.01.27 18:09:37 (120.)
bcszs
2 ora alatt ott is voltunk. aztan kaja, bor, es elindultunk haza.
sokkal rutinosabban, ismertuk a terepet, 1 ora alatt hazaertunk.
2008.01.27 18:08:39 (119.)
bcszs
tegnap(szombaton) delben elindultunk a haverommal, h elmegyunk a varosunk melletti 3. faluba (uton 9 perc), ugy, h nem az uton megyunk.....
2008.01.27 18:07:14 (118.)
bcszs
na, mostanra sikerult kimosdanom a sarbol...
2008.01.27 18:05:12 (117.)
nyuszy
(Székesfehérvár)

Előzmény: bcszs @ 2008.01.27. 16:15:01


Grat! Hogy sikerült? :)
2008.01.27 17:12:53 (116.)
kekbon

Előzmény: bcszs @ 2008.01.27. 16:15:01


És tört is a kocsi, vagy csak elakadt?
Én télen, meg esõs idõben nem is merek erdõ közelébe menni. Egyedül gázos....

Egyszer még 4WD-s swifttel elakadtam a semmi közepén. Felfutott egy hófúvásra és hiába a 4WD, pörgött a levegõben minden kerék. Az gáz volt. Aztán szépen nekiálltam kisétálni a fõútra, de hatalmas mákomra egy traktor találta meg a kocsit, és dudált utánam, amit meg is hallottam..... Szóval mákom volt....
2008.01.27 16:15:01 (115.)
bcszs
sziasztok. elkeszultek a hetvege kepei... nem hittem h ez lesz, dehat.....
a tortenet majd kesobbb
2008.01.25 18:13:41 (114.)
kotreba
mellett levõ faluban lakom Bõsön. miert?
2008.01.25 17:20:19 (113.)
pirosjimny
Dunaszerdahely?
2008.01.25 15:54:43 (112.)
kotreba
1x üen úgytudom elmondani hogy pl az a motor ami a 206ban vagy 406os puegeotban van az van ebbe is beépitve. akocsi franciából lett behozva és ott mondták hogy 1ideig renault 1,5 dcit raktak bele de gyengének minõsült igy visszatértek a peugeot motorhoz...
2008.01.25 13:24:50 (111.)
nyuszy
(Székesfehérvár)

Előzmény: kotreba @ 2008.01.25. 12:24:59


Szép az autód :)
Milyen ez a HDI motor?

Előzmény: kotreba @ 2008.01.25. 12:12:01


Pedig a tolatás fontos! Az a fekete izé ott az elsõ kerék közepén a szabadonfutó. Amikor hajtást kap a terepváltó felõl (mikor összkerékhajtásba teszed), automatikusan bekapcsol. A kikapcsolását pedig tolatással lehet elérni.
Asszem írok valami összefoglalót ezekrõl a dolgokról :)
2008.01.25 12:24:59 (110.)
kotreba
nézzétek meg a képeimet..
2008.01.25 12:12:01 (109.)
kotreba
szeva!köszi szépen a tanácsokat tolatni nem szoktam de mintha Faterom emlitette volna ezt.meg is próbálom. Difibe meg megnézem az olajat..köszike Ja és milyen kitolásról irtál?

kotreba szerkesztette 2008.01.25 12:12:31-kor.
2008.01.25 07:29:42 (108.)
nyuszy
(Székesfehérvár)

Előzmény: bcszs @ 2008.01.24. 21:48:07


Valószínûleg el van tömõdve a ventilátor beszívó része falevelekkel meg egyéb ilyesmivel. Pucold ki, csodákra képes :)
(Elég szar meló lesz valszleg.)

Előzmény: kotreba @ 2008.01.24. 20:56:34


Nyilván más hangja van 4WD-ben, hiszen olyan dolgok is forognak, amiknek töredéke a futásteljesítménye.
A kitolatást megcsinálod? Különben nem old a kerékagy, és bár a terepváltó elvileg nem hajtaná az elsõ diffit, a kerék felõl mégis visszahajt.

Előzmény: bcszs @ 2008.01.24. 21:39:21


A mûanyagok ennyi idõs korra már eléggé elállnak ahhoz, hogy bemenjek alá a mocsok.
Úgyhogy vagy tényleg ne rakd vissza, mert többet árt, mint használ, vagy nagyon rendszeresen szedd le, és takarítsd ki alatta.

Előzmény: kekbon @ 2008.01.24. 21:44:51


Azok általában csak felületi rozsdásodni szeretnek...
Amelyiknél fényes futómûvet látsz, az biztosan rendszeresen jár terepen, és az aljnövényzet lecsiszolja a rozsdát (meg persze a festéket is, egy idõ után).
2008.01.24 21:57:50 (107.)
kekbon

Előzmény: bcszs @ 2008.01.24. 21:57:07


Tegyél még fel!
Neked is.
2008.01.24 21:57:07 (106.)
bcszs
ok. koszi. hetvegen remelem lesznek ujabb fotok ;)
jo ejt!
2008.01.24 21:55:17 (105.)
kekbon
akkor megvan a gond.
vagy eltömõdött a venti bemenõ oldala, vagy valami csõ leesett, kilyukadt.
Ezt nézd meg. Utána már lessz fûtésed.
valszleg ez a baj.
2008.01.24 21:51:59 (104.)
bcszs
zajosnak zajos, de pl a puntomon szel van ha maxon van a ventilator... itt nincs, csak zaj
2008.01.24 21:50:23 (103.)
bcszs
ja, :) es bezarni be tudom, de kinyitni mar nem egyik zarat sem :) )) ma hatulrol masztam be....
2008.01.24 21:49:26 (102.)
kekbon

Előzmény: bcszs @ 2008.01.24. 21:48:07


A ventillátor elég erõsen fúj? Lehet televan levéllel, szeméttel, és akkor a meleg sem tud bejutni.
2008.01.24 21:48:07 (101.)
bcszs
a 3. kepen hianyzik egy darab muanyag, azt ma vettem le... ott latszik a rozsda.
a futest megkell oldjam vhogy, mert ma du -10 fok volt, es eleg szar volt.... az ablakot viszont aranylag gyorsan leolvasztja...
2008.01.24 21:46:03 (100.)
kekbon

Előzmény: bcszs @ 2008.01.24. 21:43:05


Nekem szerencsére nem szorul. Amikor leszedtünk 8 éves korára, szép tiszta volt alatta a fém. Ha be tud szorulni, az valóban gáz. Azt nem szabad engedni.
2008.01.24 21:44:51 (99.)
kekbon
Az anyémnél a futómû vasai voltak rettenetes állapotban. Lekezeltük erõsen, remélem kibírják még sok évig.....
a kasztni szerencsésen megúszta. A küszöb mûanyagai alatt épp, hoyg megjelent picit a rozsda. Kapott anyagot sokat.
2008.01.24 21:43:05 (98.)
bcszs
igen, de beszoril kozeje-alaja a sar, ho, es csak eszi-eszi a vasat....
2008.01.24 21:41:38 (97.)
kekbon

Előzmény: bcszs @ 2008.01.24. 21:39:21


Nem biztos, hogy nem jó az oda.
Ugyanis kiválóan véd a felverõdõ kövektõl. Le kell venni, profimód lefesteni, jó vastagon, alatta a küszöböt, aztán visszatenni a mûanyagot. Nem rossz az, ha alá van kezelve....

kekbon szerkesztette 2008.01.24 21:42:08-kor.
2008.01.24 21:39:21 (96.)
bcszs
na, ma sikerult par kepet keszitenem. Egy '91-es 1,6 benzines, befescskendezosrol van szo.
eleg szep allapotban, nagyon keves feluleti rozsda, viszont a kuszob muanyag boritasa alatt eleg szep rozsdasodas kezdodott. kovetezeskepen megszabadulunk a muanyag boritastol, kijavitjuk, es SOHA nem tesszuk vissza a muanyagot :)
2008.01.24 21:34:51 (95.)
kekbon

Előzmény: bcszs @ 2008.01.24. 13:55:09


Nagyon helyre a masina :)

kekbon szerkesztette 2008.01.24 21:36:39-kor.
2008.01.24 21:33:13 (94.)
kekbon
Nézd meg van-e elég mennyiségû és minõségû olaj a difibe.
4WD-bõl 2WD-be kapcsolás után szoktál kicsi tolatni? Az automata agyak arra szoktak oldani.
2008.01.24 20:56:34 (93.)
kotreba
szevasztok!Vitarám van 2.0 HDI motorral!eddig semmi gondom vele 60000km van rajta 2003as evjárat.!Lenne pár kérdésem 1- pl amikor berakom a 4wdt és elindulok vele akkor furcsa sipolás jön a difibõl, de viszont amikor kikapcsolom akkor 1ideig kb 2kmig tart ez a hang aztán elhagyja.??ennek mi lehet az oka?Az okozhatja ezt hogy 4wd használatakor túlságosan ki volt tekerve a kormány 1x alkalommal, mármint hogy feszülés nem e okozhatta??Válaszotokat elõre is köszönöm

kotreba szerkesztette 2008.01.24 20:57:28-kor.
2008.01.24 18:02:44 (92.)
kekbon
amúgy tegyél fel fotókat, nagyon érdekel a gép :)
2008.01.24 17:39:24 (91.)
kekbon

Előzmény: bcszs @ 2008.01.24. 12:47:27


Nekem a fûtéssel eddig 2 gondom volt:
Elõször, az elektromechanikus lamellák volt, hoyg beálltak. Aztán egy kis csiki-csuki után megmozdultak. Azóta, ahányszor beleülök ha kell, ha nem, végigzongorázom az összeset.
Másodszor, lábra eléggé alig fúj valamit. A szerelõm szerint ez normális.....

A fûtés egyébként nem igazán fantasztikus. Nekem az a tapasztalatom, hoyg laza cirkálásnál, ha kinn minus 3-4 van, akkor észrevehetõen lehûti a motort, mondjuk egy mutatóval hidegebb, mint szokott. A fûtés szabályzás, meg kicsit darabos. Egy löttyenetnyi karmozdítás elég komoly melegváltozást állít elõ.

A ventillátor motor be volt kapcsolva, amikor próbáltad? Annélkül alig ér bármit. Nekem 3. fokozaton szokott menni, kb 1-2 kattra a piros mezõben. Persze plusz 5-10 foktól már más minden....

Ha a ventillátor frog és mégsincs levegõáram, akkor nézd meg nincs-e kosszal tele a beszívó rész...

Azt, hoyg hideg motornál a motorfordulat hullámzik, még nem tapasztaltam. Meg kéne nézetni valami szakival. A tied még porlasztós, vagy már lambdaszondás befecskendezõs?

kekbon szerkesztette 2008.01.24 17:40:11-kor.

kekbon szerkesztette 2008.01.24 17:41:04-kor.
2008.01.24 14:19:04 (90.)
*MEB*
(Békéscsaba)

Előzmény: bcszs @ 2008.01.24. 13:55:09



Ha zárva maradna,akkor igen. És lenne fûtés is,bõven...
De ha nyitva marad,akkor nem melegszik a víz és értelemszerûen a meleg levegõ is elmarad egyúttal.

2008.01.24 13:55:09 (89.)
bcszs
de ha termosztat lenne, akkor fozne a vizet....
itt inkabb a levego csoveinek eldugulasa, esetleg valamelyik hianyara gyanakszom, ill. akar a terelokkel is lehet gond....
2008.01.24 13:52:22 (88.)
*MEB*
(Békéscsaba)

Előzmény: bcszs @ 2008.01.24. 13:48:55



Több ismerõs Vitarájában is termosztát probléma miatt volt gyenge a fûtés,ezért gondoltam erre.... Akkor passz... :(
Egyébként jó és hatékony a Vitarák fûtõrendszere,tehát valami gebasz biztosan van a Tieddel,úgy tûnik!
2008.01.24 13:48:55 (87.)
bcszs
a vizhofok szepen felmegy az ora feleig, nyom is valami langyos levegot, de biztosan nem oda ahova az okonok jelzik es hat messze all a meleg levegotol....
2008.01.24 13:35:10 (86.)
*MEB*
(Békéscsaba)

Előzmény: bcszs @ 2008.01.24. 12:47:27



Termoszát jól mûködik?
Vízhõfok hogy áll?
2008.01.24 12:47:27 (85.)
bcszs
Szia kekbon!
na megvan a jargany....
rogton van is 2 kerdesem:
1. mit kell tudni a vitara futeserol (azonkivul h nincs :) ))). lehet csinalni?
2. hideggyujtasnal eleg sokaig bog a motor, aztan beall normal alapjaratba (ami szep), de elotte igen furcsan fel-le-fel-le gazal szaggatottan... szoval eleg fura...