Felhasználók képei - Becii



Suzuki Samurai SJ 413
  • Gyártási év: 1984
  • Motor: 1.6 8V
  • Emelés: ~ 8 cm + erõsített rugók plusz két lappal... (+ 4cm bodylift)
  • Teleszkópok: elöl Astra F, hátul Niva
Gumik: 235/75/15 Hankook MT ,
          

+ 200 mm kevlár kuplung
+ 4.3t csörlõ
+ hátsó levegõs diff zár
+ negyedelõs osztómû
+ Uaz kardán
+ omega szervó, elektormos szivattyúval
+ hardtop tetõ
+ suzuki gti ülések
+ suzuki gti kormány
+ Alu benzintank burkolat
+ 30 mm-es nyomtávszélesítés
+ H4-es fényszórók
+ méterszámláló
+ 120 W Led fényszóró
+ 10 LE-t érõ matricázás:)

2008.:
Az egymással való ismerkedés nem volt zökkenõmentes...a kocsi korából adódóan ,ami lehetett az tönkre is ment...Szinte azonnal mind két váltót ki kellett cserélnem,majd miután már azt hittem hogy más már nem jöhet, eltörött az elsõ hidam...
A motor nem rég esett át egy teljes felújításon, így vadi új dugattyúkat, hajtókarokat,csapágyakat kapott...A dugattyúk cseréjével a lökettérfogat azonos lett az injektorosokéval...igaz ez nem sok javulás,de azért érezhetõ...:)
Most kezdem azt érezni ,hogy mechanikusan kezd összeállni a gépezet, bár még van mit módosítani.

2011.:
Kilakatolódott az autó, s így most már hivatalosan is nulla rozsda van a kasztnin! Az alváz nem volt rossz, így csak egy réteg rücsit kapott. Ha majd nem tetszik ,akkor jöhet a homokolás és a szinter...
Festés is kész! Papíron VW piros, a valóságban majdnem a gyári piros. Az autó sikeresen lemûszakizott még áprilisban. Idõközben az összes fék alkatrész lecserélõdött, bár hátra még nem sikerült szereznem önbeállókat, s így még nem 100%...Rövid idõn belül kap majd erõsebb lökhárítókat, s egy külsõ-belsõ csövezést. Nem kimondottan verseny célra készül, de védeni talán véd majd:) Az autó szerintem sosem lesz teljesen kész, de amit még feltétlen szeretnék, az egy szélesítõ pogácsa szett, egy ezres terepváltó, valamint egy levegõs hátsó diffizár. Ha ezek meglesznek, s üzembiztos a gép, akkor több alakítás nem hiszem hogy szükségeltetik majd. 

2012:
Másfél év elteltével mondhatni hibátlanul üzemel az autó. Ez azt mutatja számomra, hogy az elõzetes tervek megfelelõek voltak. Kisebb hibák természetesen vannak, gondolok itt a laprugó törésre. De ez sajnos a sport velejárója, így nem lehet kivédeni....Idõközben elkészültek a nyomtávszélesítõk, illetve a levegõs diffizár. Jelenleg ideiglenesen csak egy tartály van a kocsiban, amit elõre feltöltök levegõvel. Ezt a késõbbiekben egy fix kompresszor táplálja majd a motortérbõl. A további tervek annyiban módosultak, hogy az ezres terepváltó helyett inkább negyedelõsre fájt a fogam, s nagy örömömre 2012.10.04 óta már az autó alatt van. Továbbá a jelenlegi gátlókat kicserélem majd gázosra...még mindig nagyon pattog a kocsi...


Vihar elõtti csönd..:) Vasvári sánc Hátsó kerék és padló között 55cm... Hátsó kerék és padló között 55cm... Tavaszköszöntõ Trophy Gellénháza 2012, rajt elõtt koncentrálunk(profi kicsi kategória) Tavaszköszöntõ Trophy Gellénháza 2012, az egyik specben majális 2012 majális 2012 Szánkó-túra 2013 Szilveszteri túra 2013. Évnyitó Túra 2016. 2016