-
Menü
- Suzuki 4x4
- Fórum
- Képek
- Cikkek
- Apróhirdetések
- Események
- Egyebek
- Letöltések
-
Legfrissebb képek
Vitara
Üzenetek időrendben | |
Hozzászólások száma: 14466 | Oldalak:  1 2 3 4 5 ... 286 287 288 289 290 >> |
Hozzászóláshoz be kell jelentkezni!
Előzmény: SirKán @ 2019.12.04. 15:01:55Üdv! Nekem lenne eladó váltóm Zegen. |
Előzmény: RapaMoto @ 2019.12.04. 16:00:29Sármelléket ajánlom, korrekt árakkal és biztos hogy van neki. |
Előzmény: SirKán @ 2019.12.04. 15:01:55Szerintem ez elég közel lesz hozzád: Böde 06308337812 Vagy Sármellék: 06309192002 |
Előzmény: SirKán @ 2019.12.03. 21:05:05Én biztos, hogy bontott váltót vennék rá. Ha nekiállsz felújítani, az kb 3x annyiba fog kerülni mint egy bontott. Időben és pénzben is. |
Előzmény: SirKán @ 2019.12.03. 21:05:05Szia! Ha használod és széthullik valami akkor könnyen lenullázhatja a váltódat és akkor biztos hogy nézhetsz egy új váltót. Jó szakiban nem tudok sajnos segíteni. A használt váltó meg lutri vagy jó vagy nem. |
Rég jártam itt. Sajna most alapos az okom rá. 2007 óta használom a 3 ajtós spanyol Vitarámat. Akkor majdnem elmaradt a vétel, mert 8 évesen, 80 ekm-rel szólt a nyelestengely csapágy a váltóban. Akkor azt a tanácsot kaptam, hogy ne bontassam meg ezért, még jó sokáig fog szólni, ha szerencsém van. Így is lett. Most 208 e van benne, és az elmúlt két hétben egyre zajosabb lett a váltó, már igazán zakatol. Érdekes, hogy "csak" 1,2,3,5 és R fokozatban van hangja, 4.-ben olyan mint újkorában lehetett. Szóval valamelyik csapágy megadta magát. Köszönettel venném a segítő szándékú javaslatokat a következőkre: Hallásra már borzasztó lehet a helyzet, kergessem még tovább a kocsit (kellene most nagyon), vagy félő, hogy nagy kárt csinálok? Melyik célszerűbb? Bontott váltó, vagy felújítás? Ha bontott, honnan célszerű beszerezni? Honnan tudhatom, hogy az "új" használható-e? (Úgy látom, a neten 50-80 között mérik a bontott váltókat.) Ha felújítás, ki az a Szaki, aki megbízható, és nem kell hónapokat várni rá? Lehetőleg a közelben (Zala). Előre is köszi! SirKán |
Előzmény: Tibi @ 2019.12.03. 08:02:23Köszönöm! |
Előzmény: euwcat @ 2019.12.01. 10:39:16Gyárilag is 195/80 R15 volt ezeken a felniken. |
Előzmény: Gee @ 2019.12.02. 14:50:26köszönöm! |
Előzmény: euwcat @ 2019.12.02. 12:57:48Talán ez segíthet. https://weltgumi.hu/article/nemzetkozi-jelolesek.html |
Előzmény: euwcat @ 2019.12.02. 12:57:48És akkor még létezik 16-os felni is ![]() |
Előzmény: RapaMoto @ 2019.12.02. 11:40:35a gumis azt mondta, hogy ezek a lemezfelni méretek. az enyém alufelni, amire szélesebb gumi kell. most 215/75 r15 gumik vannak, de eléggé kopottak...a baj ott van, hogy az egyik gumiáruház szerint jó pl. a 225/75 r15, de a másik szerint nem. ez engem kellően bizonytalanná tesz. |
Előzmény: euwcat @ 2019.12.01. 10:39:16Gyári méretek: 195/80 R15 vagy 205/70 R15. |
5 ajtós Santana vitara öt küllős gyári alufelnijére milyen abroncsok szerelhetők? előre is köszönöm! |
(bocsi a 3x-ért. úgy látom, ha bejelentkezve maradok a fórum-motor szorgalmasan dupláz, tripláz) |
Előzmény: otaszan @ 2019.11.14. 10:34:27Szia! nézegettem ennek a rimaszombati cégnek a honlapját. klassz dolgok vannak (sok minden egyezik a patroldoktor dolgaival, esetenként kedvezőbb áron). szállítanak Magyarországra? |
Előzmény: otaszan @ 2019.11.14. 10:34:27Szia! nézegettem ennek a rimaszombati cégnek a honlapját. klassz dolgok vannak (sok minden egyezik a patroldoktor dolgaival, esetenként kedvezőbb áron). szállítanak Magyarországra? |
Előzmény: euwcat @ 2019.11.18. 09:30:27Szia ! Igen szállitanak |
Előzmény: otaszan @ 2019.11.14. 10:34:27Szia! nézegettem ennek a rimaszombati cégnek a honlapját. klassz dolgok vannak (sok minden egyezik a patroldoktor dolgaival, esetenként kedvezőbb áron). szállítanak Magyarországra? |
Előzmény: euwcat @ 2019.11.13. 16:15:17Szia, nem simerem ezt a gumit, de nekem túl zártnak tűnik. Az viszont pozitív, hogy nem futózott. Én, ha egyszer lecserélem a simexeket, akkor kobra mintás gumit fogok venni, szerintem az is elég. (Henrik, offroadshop.sk). üdv |
Előzmény: Robi @ 2019.11.13. 20:46:48Köszönöm az ötleteket. Hibakód van. Sajnos a Suzukiban kiolvasták EGR hibát mondtak. Kicseréltem, de nem szűnt meg. Ötletük nincs. Villogtatva 15-ös hibakód, de a 2db vízhőfokjeladót már kicseréltem. Hétvégén kipróbálom a szellőztető rendszert, meg megnézem a lambda szondát. Még 1x köszönöm |
Előzmény: Harip @ 2019.11.13. 19:21:42Szia! Nekem 3 dolog jutott eszembe: 1. van hibakód jelzés? 2. az erős vákuum nem normális dolog, és okozhat ilyen problémát. Van szellőztető rendszer, találsz egy nagy fekete henger alakú tartályt a motortér bal felében. 2 gumicső megy rá. Egyik a tankból jön, a másik a szabadba megy. A tankból jövőt meg kell fújni kompresszorral. Ha hallasz bugyborékolást a tankból, akkor az rendben van. 3. Lambda szonda lehet haldoklik. Cseréhez ami tökéletes és bomba biztos megoldás, az a gyári Denso. |
|
Előzmény: otaszan @ 2019.11.12. 11:30:06Köszönöm otaszan! megnézem ezeket is, de nagy sokára kaptam időpontot egy rendes autóelektromos szervízbe, remélem tudják orvosolni a bajokat. Gumi ügyben érdeklődnék, hogy ez az orosz abroncs milyen? (ha ismeri valaki. azt látom, hogy bf goodrich mintázat koppintása, inkább az érdekelne, hogy téli körülmények között ésszel menve hogyan teljesít. https://tutigumi.hu/terepjaro-abroncs-suzuki-vitara-samurai-jimny-21575r15-nortec-at-560-100tl-27527 |
Előzmény: otaszan @ 2019.11.12. 11:30:06Köszönöm otaszan! megnézem ezeket is, de nagy sokára kaptam időpontot egy rendes autóelektromos szervízbe, remélem tudják orvosolni a bajokat. Gumi ügyben érdeklődnék, hogy ez az orosz abroncs milyen? (ha ismeri valaki. azt látom, hogy bf goodrich mintázat koppintása, inkább az érdekelne, hogy téli körülmények között ésszel menve hogyan teljesít. https://tutigumi.hu/terepjaro-abroncs-suzuki-vitara-samurai-jimny-21575r15-nortec-at-560-100tl-27527 |
Előzmény: otaszan @ 2019.11.12. 11:30:06Köszönöm otaszan! megnézem ezeket is, de nagy sokára kaptam időpontot egy rendes autóelektromos szervízbe, remélem tudják orvosolni a bajokat. Gumi ügyben érdeklődnék, hogy ez az orosz abroncs milyen? (ha ismeri valaki. azt látom, hogy bf goodrich mintázat koppintása, inkább az érdekelne, hogy téli körülmények között ésszel menve hogyan teljesít. https://tutigumi.hu/terepjaro-abroncs-suzuki-vitara-samurai-jimny-21575r15-nortec-at-560-100tl-27527 |
Emlékeim szerint a műszerfal alatt van kb. a kormánynál, egy fekete doboz DENSO felirattal. 14 pines a csatija. A biztosíték rendben van? Ha az óracsoport mögött vagdosott, akkor simán adhatott a központizár kábeleinek is. Ha segít, akkor a kontrollerre ilyen színű vezetékeknek kell mennie: rózsaszín-kék, fekete, kék, kék-piros, kék-sárga, kék-fekete, rózsaszín-fekete, rózsaszín, piros. ![]() üdv otaszan szerkesztette 2019.11.12 11:32:21-kor. |
|
Előzmény: duck @ 2019.10.31. 14:10:43az indexem meglett. az óraegység egyik csatlakozója nem volt rendesen a helyén, az üzemanyag szintjelző is visszatért, mivel a "szaki" nagy buzgalmában elvágta a vezetékét, amit sikerült megtalálni. már csak a központi zár hiányzik és az eredeti zárlat forrása, de ez már ezutáni történet. viszont nem tudom valami védelem vagy mi a lóf@x miatt a link nem működik (error 404) más böngészőben sem. |
Robi szerkesztette 2019.10.31 17:15:34-kor. |
Előzmény: RapaMoto @ 2019.10.31. 12:00:06Sziasztok! Pici kiegészítésnek szánom: Nekem mind két autómban van 1-1 tűzfalónak nevezett eszköz, elővigyázatosságból. Nagyon jó cucc, szerencsére még nem kellett használni. Rengeteg előnye van a hagyományos tűzoltókészülékekkel szemben, hátránya viszont nincs. Maximum az hogy drágább. Keressetek rá jutyubon ![]() http://tuzfalo.hu/shop/index.php?route=product/category&path=60 |
Előzmény: RapaMoto @ 2019.10.31. 12:00:06maximálisan egyetértünk, de a kolléga hiába helyezte a bizalmát egy "szakiba", az nagyobb kárt csinált, mint hasznot. Sokáig én is így voltam a hidegburkolással pl. de most ősszel kényszerből meg kellett tanulnom, hogy kijavítsam a kivitelező hibáit. Előzmény: euwcat @ 2019.10.31. 08:39:27jelöld ki a linket és másolás után illeszd be új oldalon, nyílnia kell, nekem működött kijelentkezés után is. |
Előzmény: duck @ 2019.10.31. 07:47:55Az autóvillamosságot én is szakira bízom inkább. Egy izzót kicserélek, meg apróbb dolgokat megcsinálok, de sajna láttam már terepjárót kiégni úgy, hogy a tulaj mellette állt és nem tehetett semmit. Villannyal meg fékkel nem érdemes játszani/spórolni. |
Előzmény: duck @ 2019.10.31. 07:47:55ez a link sajnos nem működik, ha lehet kérek segítséget. |
|
Előzmény: euwcat @ 2019.10.30. 20:00:16ez sajnos több napos, szálanként buzerálós melónak tűnik. Ráutaló magatartásformával irányítsd a "szaki" figyelmét arra, hogy ezt te szeretnéd, ha ingyen elvégezné neked, már csak az ő testi épségének megmaradása végett is. Azt alapból, amit szétbarmolt. Egy normális szaki avval kezdi, hogy kerít az autód évjáratának és kivitelének megfelelő kapcsolási rajzot (a netről ez percek kérdése) és vezetékenként kiméri, hol lehet szakadás vagy zárlat, ahogy a kolléga is feltételezte.Remélhetőleg, legalább a "multiméter" kifejezéssel találkozott már.az embered.. Itt pl. több fajta wiring diagram is van Vitará-hoz, hátha segít: http://www2.izook.com/library/ duck szerkesztette 2019.10.31 07:49:31-kor. |
Előzmény: euwcat @ 2019.10.30. 20:00:16Nem szabad ész nélkül levagdosni mindent ![]() |
Előzmény: Gee @ 2019.10.30. 19:35:12ettől félek, mert azt nem lesz egyszerű lehatárolni. még egy dolgot szeretnék kérdezni: az elektromos központi zár sem működik, az üzemanyag szintjelző is halott, de ezeknek semmi köze az eredeti hibához. ezek az után mentek el, hogy az elektromos szaki levágta hátul a bal index mögötti térben a vonóhorog köteget és a rendszám világítást...meg még ki tudja mit? itt is valami megkeveredett, de gőzöm nincs, hogy mi. a nagyobb baj, hogy neki sem:-( |
Előzmény: euwcat @ 2019.10.30. 16:31:17Esetleg lehet sérült szigetelés valamelyik vezetéken és testre érve okoz zárlatot. |
egy nyavalyás elektromos kérdés(körrel) fordulok hozzátok. Autóvillamos szerelő is feltette a kezét...de hátha. hosszú történet. 1. alap baj: a bal alsó 10 amperes ("licence" ![]() nincs műszerfal világítás, csipogó, rendszámfény. óraegység rendben, nem zárlatos. csipogó szintén ok. rendszámvilágítás levágva, vonóhorog köteg levágva... Mi lehet a baj? milyen fogyasztó van még erre rákötve? vagy mi a más feneség beszél ide vissza? (2. rész is érdekes, de majd ezután) |
Előzmény: Vitaragabi @ 2019.10.06. 12:53:39Facebookon a suzuki samu4ai-jimny-vitara csoportban hirdet valaki, aki ilyeneket gyárt. Jól néznek ki, árban is korrektnek tűnt. Keress rá. ![]() |
|
Előzmény: Tibi @ 2019.09.29. 17:13:02Sajnos millió helyen van lemez a lemezen. Elég cigányos megoldás, nem is értem a Japán hogyan csinálhatott ilyet. Ez az autó rákfenéje. De nézd a dolog jó oldalát, tavasszal lakatolhatsz. ![]() Írjátok az alváz hátsó részét is. Ha még időben elkapjátok, akkor nem annyira vészes a javítás, de a bódé levétele elkerülhetetlen, mivel a felső részekhez nem lehet hozzáférni. Nekem is terítéken van ez a munka, jövő nyáron muszáj lesz hozzányúlni. :( |
Előzmény: sekeres @ 2019.10.01. 13:40:44Úgy érzem nekem is le lesz dobva. Közben lebontottam és alatta faszán el is rohadt a két réteg lemez miatt. ![]() |
Előzmény: Tibi @ 2019.09.29. 17:13:02Hali! Én pont azért szedtem le, hogy mosáskor jobban hozzáférjek! Valahol még megvan... |
Ilyen lemez kapható hátsó kerékívbe, amit itt szépen elporladt? Feltöltöttem a képeim közé. Köszi. ![]() |
Keresek 1993-as 1.6 8v 3 ajtós Vitara alváz hátsó részét. Lengéscsillapítóktól hátrafele érdekelne. A két nyúlvány, és a hátsó kereszt merevítő elég problémás már. Ezért törött, rohadt, sérült alváz is szóba jöhet abban az esetben, ha a hátsó része még ép. |
Előzmény: rettegett75 @ 2019.09.15. 16:52:03A szervószivattyún lehet feszíteni. Ha jól emlékszem elölről lehet oldani a csavart, a szíjtárcsán lévő lyukon kereszül tudsz benyúlni, ha jó helyre fordítod a szjítárcsát, akkor látszik. Na, érted. ![]() |
|