Vitara



Üzenetek visszafelé
Keresés:
Hozzászólások száma: 15240 Oldalak:  <<  1  2  3  4  5  ... 301  302  303  304  305   >>

Hozzászóláshoz be kell jelentkezni!


2021.04.14 07:06:27 (14951.)
geo
(Stötzer Gábor (South Yorkshire, UK))

Előzmény: bigi @ 2021.04.12. 20:14:42


Amíg vársz rá, hogy kész legyen, nézd végig ezeket és utána Te magad fogod megcsinálni. Az autószereléssel kapcsolatos feladatok közül szerintem ez a legnagyobb szopás egy motor felújítástól eltekintve... Good luck!



2021.04.14 18:01:44 (14952.)
bigi
(Dunakeszi)

Előzmény: geo @ 2021.04.14. 07:06:27


köszi. megnézem mind. ugyis rohadtul ráérek
2021.04.14 20:17:01 (14953.)
Harip
(Tatabánya)
Sziasztok, Tudna nekem valaki segíteni. Vitara 1.6 16V 1999 kuplung pedál letörött a szerkezetről. Ilyet lehet valahol egyben kapni vagy esetleg javítható (hegeszthető)?Előre is köszönöm a segítséget
2021.04.15 11:34:13 (14954.)
bigi
(Dunakeszi)

Előzmény: Harip @ 2021.04.14. 20:17:01


bontottat kell venni, ezt pedig megheggeszteni, jo lesz legközelebbre.

bigi szerkesztette 2021.04.15 11:34:27-kor.
2021.04.15 13:04:17 (14955.)
bigi
(Dunakeszi)

Előzmény: geo @ 2021.04.14. 07:06:27


Megnéztem mind, kenem vágom. köszi. -hol lehet venni ilyen mikrométert és ilyen bütykös kulcsot? A satu és a nyomatékkulcs.., majd kérek kölcsön valahonnan. Ja és kell nekem ez a szöszke is. )))
2021.04.15 17:44:08 (14956.)
bigi
(Dunakeszi)

Előzmény: geo @ 2021.04.14. 07:06:27


https://precishop.hu/Mib_06071010_magnestalpas_meroora_allvany

és van ilyen is:

https://precishop.hu/mib-01025055-szogtapintos-meroora-fuggoleges
2021.04.15 22:12:03 (14957.)
geo
(Stötzer Gábor (South Yorkshire, UK))

Előzmény: bigi @ 2021.04.15. 17:44:08


Azt nem tudom sajnos, hogy otthon van-e Ebay, de mintha láttam volna másokat rendelni onnan M.o.-ra!?!

Ebay-en keress rá erre: "DTI gauge magnetic base stand". Az egészet itt megkapni kb 6-9eFt ellenében (12‐20 pounds)

U.i. Igen, lehet haza is rendelni, de akkor ugyan annyiba kerûl a végén..

geo szerkesztette 2021.04.15 22:18:46-kor.
2021.04.16 12:00:50 (14958.)
dellmann
(Szentendre)
Sziasztok!

Tudnátok esetleg ajánlani hozzáértő szerelőt Balaton-felvidéken? Az autó 1.6 - 8 szelepes (EFI) spanyol 3 ajtós Vitara. Rángat szegényke, gyújtás problémával már javítgatták, de sosem volt az igazi. Le fog járni a műszaki, és mindenképpen szeretnénk megjavíttatni. Füred-Ajka-Tapolca környék, messzebb nem nagyon mennék Vele. Előre is köszönöm a tippet!
2021.04.16 12:42:11 (14959.)
bigi
(Dunakeszi)

Előzmény: dellmann @ 2021.04.16. 12:00:50


Facén keresd meg a Köpci Péter-t Veszprémben lakik. Mondd, hogy én kűldtelek. 209152577 a telószáma
2021.04.18 18:15:38 (14960.)
Harip
(Tatabánya)

Előzmény: bigi @ 2021.04.15. 11:34:13


köszi
2021.04.18 18:20:14 (14961.)
dellmann
(Szentendre)

Előzmény: bigi @ 2021.04.16. 12:42:11


Köszönöm a tippet, megkeresem!
2021.04.18 20:11:43 (14962.)
bigi
(Dunakeszi)

Előzmény: geo @ 2021.04.15. 22:12:03


köszönöm.
2021.04.30 21:42:18 (14963.)
Becii
(Zalaegerszeg)
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni, 2000es évjáratú, 1.6 Grand Vitarahoz keresek gallytörőt.
Nincs valakinek infója hol lehetne beszerzni egyet?
Bontott is érdekes lehet, de elsősorban bepapirozható forrásból lenne a cél.
Köszönöm!
2021.05.01 16:09:39 (14964.)
bigi
(Dunakeszi)

Előzmény: Becii @ 2021.04.30. 21:42:18


bepapirozhato érdekes lesz. klönben itt nézz szét, szoktt lenni hirdetve.
https://www.facebook.com/groups/433924520375568
vagy itt:
https://www.facebook.com/groups/204467447059971
2021.05.01 22:22:30 (14965.)
geo
(Stötzer Gábor (South Yorkshire, UK))

Előzmény: Becii @ 2021.04.30. 21:42:18


Húú de régen jártál már itt! A Samu helyett Vityus lett? Esetleg egy kép róla?
2021.05.04 12:04:32 (14966.)
Becii
(Zalaegerszeg)

Előzmény: geo @ 2021.05.01. 22:22:30


Igen, sajnos így igaz.
A Samuraitól nem tudok megválni :)
Az alkatrész egyik ismerősömnek kellene, ő vett nem régen egy Vitarát.

Előzmény: bigi @ 2021.05.01. 16:09:39


Köszönöm, próba szerencse :)
2021.05.04 20:25:59 (14967.)
geo
(Stötzer Gábor (South Yorkshire, UK))

Előzmény: Becii @ 2021.05.04. 12:04:32


Jó látni, hogy van aki kitart mellete ennyi év után. Nekem mindig a Samurai volt a kedvenc autóm. Mondom ezt úgy, hogy soha nem ültem egyben sem! A plátói szerelem sajnos itt nem tudott beteljesülni, mert jó állapotút nehéz találni az UK-ben, így Jimny lett. Ez is jó, de nem annira szép! 😉
2021.05.16 10:13:31 (14968.)
József
(Esztergom)
Sziasztok!
Vitara 1,6 jlx tulajdonos lettem. Vannak vele problémáim és ezzel kapcsolatban szeretnék kérdezni. Pl: a két első ablakemelő nagyon lassan tekeri vissza az ablakot ( a hátsók jól működnek) mi lehet az oka ?
2021.05.16 19:54:53 (14969.)
geo
(Stötzer Gábor (South Yorkshire, UK))

Előzmény: József @ 2021.05.16. 10:13:31


Számos oka lehet. Lehet, hogy csak egy dolog okozza, lehet, hogy több halmozottan. Választ csak a lehetséges kiváltó okok kizáràsával fogsz találni.
‐ az ablaküveget körülvevő tömítés elöregedett, tele ment kosszal ezért megnőtt a surlódás az üveg és a szigetelés között (takarítás, szilikon spray)
- az üveget mozgató szerkezet mozgó alkatrészei szorulnak (kenést igényelnek) vagy kopottak (csere)
- az ablakemelő villanymotor áram felvétele nagyobb lett a normálisnál, ellenállása megnőtt, túlmelegszik (csere)
Több nem jut eszeme.


geo szerkesztette 2021.05.16 19:55:31-kor.
2021.05.24 17:44:08 (14970.)
PerLaci
(Fót)
Sziasztok!
A hétvégi elakadásom következménye,hogy elgondolkodtam azon,hogy csörlőt kellene felszerelnem a vitarára,de a kérdés az,hogy milyet érdemes, 2 tonnás (4500 font)elegendő e? Esetleg a tapasztalaitokat, gondolataitokat megosztanátok a témában. Előre is Köszi.
2021.05.24 18:36:30 (14971.)
RapaMoto
(Kaposvár)

Előzmény: PerLaci @ 2021.05.24. 17:44:08


Kevés lesz a két tonnás. Azt szokták mondani, hogy az autó súlyának a háromszorosa legyen a teljesítmény.
2021.05.27 07:35:45 (14972.)
geo
(Stötzer Gábor (South Yorkshire, UK))

Előzmény: PerLaci @ 2021.05.24. 17:44:08


Ez teljesen attól függ, milyen helyeken akadsz el és mennyire meredeken kell húzni fölfelé. Nyakig érő sárból, gödörből való rendszeres mentéshez 2t kevés lesz, de ha óvatos vezetéssel, gondos útvonal választással haladsz és nem kerülsz ilyen helyzetekbe (csak a biztonság érzeted akarod növelni), akkor a 2t is elég. Én sokszor elakadtam olyan helyeken, ami nem ritkán volt volt előre látható. Ezekre elég a 2t. De amikor úgy látod előre, hogy "itt csörlőzés lesz a vége", na akkor kell a 3t...
Az autó súlyának megfelelőt vegyél!

geo szerkesztette 2021.05.27 07:38:17-kor.
2021.05.31 17:02:22 (14973.)
Petya#69
(Tószeg)
Sziasztok!

Érdeklődni szeretnék, hogy itt a tagok között ki mekkora gumikkal teker?
Sikerült egy - számomra 😁 - komoly fejlesztési lépcsőt megugrani, és a vas alá került az 50mm emelés.
A következő lépés majd a lehető legnagyobb és legballonosabb gumi, ami alá tud menni - persze azért nem akarom a kasznit szétszabdalni😉...és ehhez szeretnék infókat gyűjteni.

Köszi
2021.06.01 11:20:34 (14974.)
RapaMoto
(Kaposvár)

Előzmény: Petya#69 @ 2021.05.31. 17:02:22


Én nyáron 235/75R15 MT-s gumival közlekedek, ami egy 8 coll széles ET -20-as felnire van húzva. Ez gond nélkül elfér 5cm futómű és 6 cm kaszni emeléssel.
Viszont ősztől tavaszig - sáros időszakban - 205/80R16 Simex mintázat van fenn egy 6,5 coll széles ET0 felnin, 35 mm nyomtávszélesítővel. Na ez beleért a küszöb elejébe teljesen alászedve, úgyhogy vágnom kellett belőle kicsit. Ha nem teszem fel a nyomtávszélesítőt, akkor meg az alvázat éri el a belső fele.

RapaMoto szerkesztette 2021.06.01 11:22:38-kor.
2021.06.03 18:12:41 (14975.)
cobra131
(Budapest)
Sziasztok,

Tudtok ajánlani valami jó szerelőt budapesten vagy a körnékén, aki ért az első generációs vitara-hoz, és tud alkatrészt is szerezni? És az sem baj ha megbízható és korrekt

:)

Semmi nagy cucc nem lenne, csak egy kis futómű szilentek, lengéscsillapítók, olajcsere, ilyen apró finomságok.

Köszönöm,
Zoli
2021.07.19 11:01:15 (14976.)
tibu22
(Hajdúdorog)
Üdvözlet!
’96-os 3 ajtót vitara emelésében kérnék segítséget, mert a gyári cuccok már eléggé meg vannak nyúlva. Merre érdemes elindulni? Egy IronMan vagy hasonló szettekhez kell még pluszban valami vagy elegendő egy komplett szett?
2021.07.20 14:29:43 (14977.)
RapaMoto
(Kaposvár)

Előzmény: tibu22 @ 2021.07.19. 11:01:15


Hát, ha komplett, akkor nem kell más hozzá :D
2021.07.22 11:08:07 (14978.)
Petya#69
(Tószeg)

Előzmény: tibu22 @ 2021.07.19. 11:01:15



Ez az a topic, amit ha beírsz itt a keresőbe regényeket fogsz találni 😁😎
Ha komplett set-ben gondolkodsz akkor már csak az emelés mértéke a kérdéses.... 50mm-ig a gyári féltengelyek még kiadják, nem kell nyúlni semmihez.
Azon felül már kicsit bonyolódik a story - de erről is olvashatsz itt 😊
2021.10.05 08:01:52 (14979.)
bigi
(Dunakeszi)
sziasztok. szereztem egy macisajtos kiforditható felnit, át van szerelve a szelep is, Egy baj van vele, beleér a fékbe. Mekkora nyomtávszélesitőt kell alátegyek, hogy jo legyen?
2021.10.06 09:37:49 (14980.)
Hunter308
(Hajdú-Bihar)
Sziasztok!
2005 utáni GV-ről van valakinek offroad tapasztalata?Esetleg emelve van valakinek ilyen?
köszi előre is
2021.10.06 15:18:53 (14981.)
aziatattoo
(Fonyód)
Sziasztok. Egy 2004-es Grand Vitarám van, de nem jó benne a rádió-CD. Tud valaki hozzá valót, vagy esetleg a későbbi tipusok valamelyike, esetleg mp-3-as beleépíthető-e? Köszönöm a válaszokat.
2021.10.06 20:51:52 (14982.)
Gee
(Budakeszi)

Előzmény: aziatattoo @ 2021.10.06. 15:18:53


Illesztő kerettel biztos tudsz bele tenni más fajtát is.
2021.10.08 09:56:29 (14983.)
aziatattoo
(Fonyód)
köszi
2021.10.12 10:13:34 (14984.)
Tibi
(Kerepes)
Sziasztok, 26 bordás japán komplett féltengelye volna valakinek?
Égen-földön nem kapok. Se bontókban, se FB-n hirdetőknél.  :/
Köszi!
2021.10.12 11:03:47 (14985.)
Pető János
(Ecséd)
Sziasztok!
Grand vitarán szeretnék 5 centit emelni a kasztnin.Elég hozzá a pogácsa,vagy kell barkácsolni mással is?
2021.10.12 11:13:00 (14986.)
Pető János
(Ecséd)
Sziasztok!
Grand vitarán szeretnék 5 centit emelni a kasztnin.Elég hozzá a pogácsa,vagy kell barkácsolni mással is?
2021.10.12 18:17:01 (14987.)
Hunter308
(Hajdú-Bihar)

Előzmény: Pető János @ 2021.10.12. 11:13:00




Feltételezem hogy a rugóknál akarsz pogácsázni és nem bodylift-re gondolsz.. 5 cm-es pogácsa vagy 5 cm emelés?
Nem akadékoskodok,csak nem mindegy...
Egyébként ha sokáig meg akarod tartani és a rugók valamint a lengéscsillapítók amúgy sem túl jók,akkor én emelő szettet vennék...
Nekem 7,5 cm-es volt rövidben..Bevizelsz hogy mit tud vele :D
2021.10.12 22:33:21 (14988.)
samuamegyébõl
(budapest)
Üdv, Urak! Lenne egy kérdésem! 2006 os grand vitarára szeretnék macisajtos acélfelnit csecse terepgumival. 15" felnit rá tudom rakni, vagy ne is nézegessem? A gyári 17" os peres gumival, de nekem nem jön be a szekér kerék.
2021.10.13 17:24:49 (14989.)
Hunter308
(Hajdú-Bihar)

Előzmény: samuamegyébõl @ 2021.10.12. 22:33:21



Megkérdezhetem hogy neked milyen motorral van és hogy mennyire vagy vele megelégedve?
Egy rövid verziót kicsit meg emelve el tudnál képzelni komolyabb terepen is? Azt hiszem 2" a legtöbb amit lehet emleni rajtuk
Kérdésedre nem tudok biztos választ,de azt gondolom hogy nem..Legalábbis az 1,6-on kívül szerintem a fék miatt 16 nál kisebb nem megy fel...És még lehet hogy az 1,6-ra sem...
2021.10.13 19:52:27 (14990.)
Pető János
(Ecséd)

Előzmény: Hunter308 @ 2021.10.12. 18:17:01


Szia!
A futómű emeléshez már megvan a komplett szett,a body liftre irányult a kérdésem.Arra lennék kíváncsi hogy a váltókarnál,a fékcsöveknél stb stb mennyire macera,mikhez kell hozzányúlni.Köszi
2021.10.13 22:05:45 (14991.)
samuamegyébõl
(budapest)

Előzmény: Hunter308 @ 2021.10.13. 17:24:49


Az én vitarám 2.7 V6 autómata. Nagyon el tudom képzelni terepen😁 , bár a segge elég hosszú. A tengelytáv csak 20cm rel több mint a 3ajtósé. Csak a hátsó lökös ért le eddig. " meg az állófűtés és a rendszámrartó, mert a szerencsétlen amcsik oldalra tették ki a lökös alá. De ezek úri huncutságok, nem mindegyiken vannak fent." Az automata fantasztikus kaptatónál, amikor meg kell állni és újraindulni.
2021.10.14 14:49:46 (14992.)
Hunter308
(Hajdú-Bihar)

Előzmény: Pető János @ 2021.10.13. 19:52:27



Szia!
Sajnos nekem a gömbölyű csak emelve volt 7,5 -el valamint 225/75 r16 kerekek és nem volt body lift....
A kockámnál viszont volt ,és a fékcsöveken kívül még a kormánnyal is voltak "nehézségek"..De az nem biztos hogy mérvadó számodra mert más típus...
2021.10.14 15:46:09 (14993.)
Hunter308
(Hajdú-Bihar)

Előzmény: samuamegyébõl @ 2021.10.13. 22:05:45



Köszönöm a választ...Nos nagy dilemma...20 cm tengelytáv és 24 a hátuljánál....az utóbbi "zavaróbb" a terepszög miatt talán...Gondolkodom..
Egy rövid 2,0 vagy 2,4 es mocival ,ha elég magas lenne akkor azt hiszem szinte bármire képes..A nagyobb meg praktikus és tágas..
Ma még annyi kiderült ,hogy van komplett emelő szett 75mm ben ehhez a típushoz is...
2021.10.14 23:35:59 (14994.)
samuamegyébõl
(budapest)

Előzmény: Hunter308 @ 2021.10.14. 15:46:09


A 2,4 est ne válaszd, sok a motorhibás! Terepen sokan a TD re esküsznek a nyomaték miatt, de az én tapasztalatom az, hogy ha benzines automata akkor a nyomaték sosem fogy el.
2021.10.15 10:23:39 (14995.)
bigi
(Dunakeszi)
sziasztok.
van egy elég érdekes problémám, és nem tudok rájönni, hogy mi okozza.
tehát ha normál hátsokerékhajtásban van az auto, semmi gondom sincs.
ha viszont az első tengelyeknél bekapcsolom a féltengelyzárakat, bal előről sikitozó csapágyhang hallatszik.
Na most ha belűl bekepcsolom a 4 kerék, vagy a felező váltást, ez a hang megszünik és ujra jó minden.
Mi a frász sikitozik, ha csak be van kapcsolva, de nincs terhelésen?
A zárak Aisin márka és jó állapotuak, lezsirozva.
2021.10.16 11:25:50 (14996.)
geo
(Stötzer Gábor (South Yorkshire, UK))

Előzmény: bigi @ 2021.10.15. 10:23:39


2D-ben a féltengelyzár zárt állapotában a féltengely vissza hajt egy álló alkatrészrész irányába. Sajnos a Vitara felépítését nem ismerem, így nem tudom mi az az alkatrész, de gondolom a sorrend féltengely > diffi > kardán > terepváltó... Az egyik alkatrész forog, a másik nem, ekkor van hang. Ha együtt mozognak, akkor nincs, mert össze vannak kapcsolva. Logikusnak hanzik...Ahol ez a mechanikus kapcsolat a gyakorlatban létrejön, ott fogod megtalálni a hang forrását is szerintem. Ez a jimny esetében a terepváltó lenne, de a Vitarában? Írd meg, ha rájöttél, hadd tanuljunk belőle!

geo szerkesztette 2021.10.16 11:26:20-kor.
2021.10.16 18:10:15 (14997.)
duck
(Verõce)

Előzmény: bigi @ 2021.10.15. 10:23:39


Hm...kerékcsapágy nem lóg, megrángattad a kereket felemelve?
Még arra a bronz gyűrűre gondolnék, ami a féltengely körül van a kerékagyban, lehet az kopott el és csalinkázik a fészkében.
2021.10.17 09:20:41 (14998.)
bigi
(Dunakeszi)

Előzmény: duck @ 2021.10.16. 18:10:15


igen, megemeltem, nem lóg, kerék nem mozog. bronzgyürű? Erre nem gondoltam még, lehetségesnek tartom. Hol lehet ilyet beszerezni?
2021.10.17 16:28:30 (14999.)
duck
(Verõce)

Előzmény: bigi @ 2021.10.17. 09:20:41



Rapa Mester volt olyan kedves és ellátott minket cikkszámmal:

Előzmény: RapaMoto @ 2020.07.21. 09:00:33

2021.10.17 21:23:25 (15000.)
Hunter308
(Hajdú-Bihar)

Előzmény: bigi @ 2021.10.17. 09:20:41



Mondjuk az a furcsa hogy csak akkor hallod amikor visszahajt a féltengely...Nem lehet hogy tényleg valami csapágy?
Érdekes hogy csak hallod amikor zárva van az zár(tehát a féltengely visszahajt) de nincs hajtás alatt.....A difi felől is van csapágy ha jól tudom
A kerékcsapágy mellesleg akkor is hangot adna ha nincs zárva a zár,az tutira kilőve....