Vitara



Üzenetek visszafelé
Keresés:
Hozzászólások száma: 15236 Oldalak:  <<  1  2  3  4  5  ... 301  302  303  304  305   >>

Hozzászóláshoz be kell jelentkezni!


2020.02.22 09:24:30 (14551.)
bigi
(Dunakeszi)

Előzmény: Hegyjáró @ 2020.02.22. 08:35:07


pont a multkori terepezéskor a motorháztetőm közepéig ért a pocsolya. De jó, hogy nem ilyen nyitott motorházas Jimnyt vettem. )))
2020.02.22 09:24:54 (14552.)
bigi
(Dunakeszi)

Előzmény: Gee @ 2020.02.22. 05:19:31


köszi.
2020.02.23 21:22:17 (14553.)
bigi
(Dunakeszi)
Kormány gyorsitót tett már be valaki az autojába? Ha igen, milyen áttétellel?
2020.02.24 07:04:15 (14554.)
otaszan
( )

Előzmény: bigi @ 2020.02.21. 17:32:32


Használhatod nyudodtan LOCK-ban is, csak picit többet kajál, meg aszfalton (nagy gumikkal) azért észre lehet venni, ha be van kapcsolva. De terepezés előtt bekapcsolni a végén meg kikapcsolni nem nagy kunszt. ;)
2020.02.24 08:26:01 (14555.)
Petya#69
(Tószeg)

Előzmény: bigi @ 2020.02.17. 12:18:41



Bigi!

A múltkor beraktál egy lengyel oldalt a futómű emeléshez....
Esetleg ezeknél van személyes tapasztalatod, vagy esetleg ismerőseidnek? Nagyon foglalkoztat a dolog....
Írtam a cégnek is, azt írták a 7,5 cm az P&P, kiadják a fékcsövek, stb.

Köszi!
2020.02.24 08:30:43 (14556.)
RapaMoto
(Kaposvár)

Előzmény: Petya#69 @ 2020.02.24. 08:26:01


PÜ ment.
2020.02.24 10:18:46 (14557.)
bigi
(Dunakeszi)

Előzmény: Petya#69 @ 2020.02.24. 08:26:01


tölük származik jo pár alkatrészem, most is szeretnék venni pár dolgot, eddig jok voltak a tapasztalataim.
2020.02.24 10:31:09 (14558.)
Petya#69
(Tószeg)

Előzmény: bigi @ 2020.02.24. 10:18:46



Köszi szépen az infokat!

Akkor szerintem beruházok egy ilyen emelésre 😁
....ám néztem más kiegészítőket is náluk, eszméletlen fain dolgok vannak. Csak tőlük vett cuccokból most 1 misit rá lehetne locsolni a gépre 🤣
2020.02.24 10:40:30 (14559.)
bigi
(Dunakeszi)

Előzmény: Petya#69 @ 2020.02.24. 10:31:09


jah, de van egy olasz oldal, ott meg olyanok vannak hogy ihaj-csuhaj. ahogy nézdegéltem simán rá tudnék költeni a verdára pár ezer eurot, ami nincs a radzikonénál nyomokban sem. )))
https://www.hm4x4.com/en/equipement-suzuki-vitara
2020.02.24 11:16:44 (14560.)
Petya#69
(Tószeg)

Előzmény: bigi @ 2020.02.24. 10:40:30



ÁÁÁÁ......ne küldözgess ilyeneket, mert elsírom magam 😂

Az a durva, h ez az olasz cucc szimpatikusabb, mert itt az első gátló is része a kit-nek, ellenben a lengyellel.....
Viszont nagyon gyanús nekem az olaszok az 5cm emeléshez már adják a fékcsöveket, a lengyelek sz’t meg 7,5cm-t is kiadják az eredeti csövek.....
Szóval wtf?! 😒
2020.02.24 13:47:23 (14561.)
bigi
(Dunakeszi)

Előzmény: Petya#69 @ 2020.02.24. 11:16:44


5cm-hez nem kell fékcsövet cserélni.
2020.02.24 14:38:39 (14562.)
Petya#69
(Tószeg)

Előzmény: bigi @ 2020.02.24. 13:47:23



Igen, azt már írtátok korábban is...
Csak érdekes volt, hogy az olaszok kit-jében az is van.

De a magyar-lengyel barátságra alapozva inkább a radzikonénál rendelek 😁
2020.02.24 14:56:54 (14563.)
bigi
(Dunakeszi)

Előzmény: Petya#69 @ 2020.02.24. 11:16:44


Ami viszont nagyon érdekes, hogy ezek a digok megoldották, hogy a rugo ne tudjon kiugrani a helyéből. ha nagy a "lépés"
van ilyen előre:
https://www.hm4x4.com/en/suzuki-vitara-spring-spacer-40mm
és van rugo lefogo
https://www.hm4x4.com/en/suzuki-jimny-vitara-spring-clamps
hátra az 50mm-es kitámasztó kell.

bigi szerkesztette 2020.02.24 14:57:51-kor.
2020.02.24 15:17:24 (14564.)
Petya#69
(Tószeg)

Előzmény: bigi @ 2020.02.24. 14:56:54



Ha nem tévedek nagyot, akkor ez akkor kéne, ha pl. futómű emelésnél közdarabot használsz a lengéscsillapítónál és hagyod az eredeti rugót?
Ez az amit poliuretánból csinálnak a magyar kit-nél, ugye?
2020.02.24 15:28:33 (14565.)
bigi
(Dunakeszi)

Előzmény: Petya#69 @ 2020.02.24. 15:17:24


nem ismerem a magyar kit-et.
2020.02.24 15:47:23 (14566.)
Petya#69
(Tószeg)

Előzmény: bigi @ 2020.02.24. 15:28:33



A magyar kit- alatt a "jófogáson" hirdetett emelést gondoltam 😎
2020.02.24 16:22:45 (14567.)
Petya#69
(Tószeg)

Előzmény: bigi @ 2020.02.24. 15:28:33



A magyar kit- alatt a "jófogáson" hirdetett emelést gondoltam 😎
2020.02.24 16:30:19 (14568.)
Szasza
(Ùrkùt)
Sziasztok!grand vitara 2000evj 2.0TD keresek jobbos komplett feltengelyt,vki tud segiteni esetleg bontó vonalat?koszi
2020.02.24 17:00:07 (14569.)
bigi
(Dunakeszi)

Előzmény: Szasza @ 2020.02.24. 16:30:19


itt probáld meg:
https://www.facebook.com/groups/204467447059971/
2020.02.24 17:36:15 (14570.)
bigi
(Dunakeszi)

Előzmény: Petya#69 @ 2020.02.24. 16:22:45


nah, megtaláltam, de az olaszok azt mondják, hogy ezt a rugotarto izét alulra kell rakni... itt a jofogásoson felül van. Na mert ha megnézed az olasz rugot, ami progressziv, a sürű menetes részt mindig felülre kell rakni. A rugo alja az amit be kell akasztani ebbe a távtarto bigyoba. Igy pedig evidens, hogy az alul kell legyen.
https://www.hm4x4.com/en/suzuki-vitara-springs-2inch-front
2020.02.25 19:17:10 (14571.)
bigi
(Dunakeszi)
Vauuu!
Mit találtam, már!?
Nem kell szarakodni a terepváltoval, ezt kell berakni, és lehet rövidben is menni csak hátso hajtással, egy mozdulat és puff, máris ujra 4 kerék a hajtás.
http://www.lowrangeoffroad.com/suzuki-off-road-parts/sidekick-tracker-x90/drivetrain/89-03-sidekick-tracker-full-twin-stick-kit.html
2020.02.25 22:43:07 (14572.)
otaszan
( )

Előzmény: bigi @ 2020.02.25. 19:17:10


Ennek mi értelme? Nem vágom!
2020.02.26 07:11:39 (14573.)
bigi
(Dunakeszi)

Előzmény: otaszan @ 2020.02.25. 22:43:07


pl sziklamászásnál, extrém terepezéskor, ha csak a hátso hajtásra van szükség.
2020.02.26 16:07:54 (14574.)
otaszan
( )

Előzmény: bigi @ 2020.02.26. 07:11:39


Ma is tanultam valamit. :)
2020.02.26 20:36:06 (14575.)
bigi
(Dunakeszi)

Előzmény: otaszan @ 2020.02.26. 16:07:54


ja meg ha vontatni szeretnél vmi igazán nehezet és még fordulni is kell közben szilárd, aszfalt uton. kuplung égetése helyett felezővel mehet is ezzel. valszeg benevezek egy ilyenre, én rendszeresen vontatok.
2020.02.27 05:26:27 (14576.)
Gee
(Budakeszi)

Előzmény: bigi @ 2020.02.26. 20:36:06


Vigyázz hogy ilyenkor csak egy kardán hajt,könnyebben törik a kereszt mert nem oszlik meg a terhelés.
2020.02.27 06:01:48 (14577.)
bigi
(Dunakeszi)

Előzmény: Gee @ 2020.02.27. 05:26:27


Ezt hogy érted? Ha normál állásban van és kurvanehezet kezdek el vontatni, (ahogy szoktam is) akkor is egy kardán terhelődik, plusz még a kuplung tárcsa is megsinxli az indulást. Különben terepjározom már vagy 50 éve, de suzukim még nem volt, azt csak fél éve használok.

bigi szerkesztette 2020.02.27 06:04:52-kor.
2020.02.27 09:51:16 (14578.)
Petya#69
(Tószeg)

Előzmény: bigi @ 2020.02.27. 06:01:48



Valóban jónak tűnik ez a cucc.....
De ennek a "magyar" megoldása a zárható első féltengely 🤣
2020.02.27 12:12:48 (14579.)
bigi
(Dunakeszi)

Előzmény: Petya#69 @ 2020.02.27. 09:51:16


jah, eddig automatám volt. vettem egy használtat, jot szoptam vele, mert rosszul rakták össze, oszt mire rájöttem hogy és mint kell állnia... Nah mindegy, már jo. le is cseréltem.
2020.02.27 12:32:42 (14580.)
Gee
(Budakeszi)

Előzmény: bigi @ 2020.02.27. 06:01:48


Ha felezőben hajt csak egy kardán (az első nem hajt ) akkor jóval nagyobb erőt tudsz kifejteni az alacsonyabb áttétel miatt. A gyári felállásban csak úgy tudsz felezni ha hajt elöl is így megoszlik a nagyobb erő a két kardán között.
2020.02.27 12:36:52 (14581.)
bigi
(Dunakeszi)

Előzmény: Gee @ 2020.02.27. 12:32:42


rájöttem már, köszönöm.
2020.02.27 14:08:44 (14582.)
Petya#69
(Tószeg)

Előzmény: bigi @ 2020.02.27. 12:12:48



Mármint autómata féltengely zárad volt?
2020.02.27 15:13:45 (14583.)
bigi
(Dunakeszi)

Előzmény: Petya#69 @ 2020.02.27. 14:08:44


igen. meg is van, szépen lezsirozva egy papir dobozban. bekerült a helyére a most már jol összerakott kézi kapcsolo.

bigi szerkesztette 2020.02.27 15:14:58-kor.
2020.02.27 16:03:01 (14584.)
Petya#69
(Tószeg)

Előzmény: bigi @ 2020.02.27. 15:13:45



És mi a meglátásod, jobb hogy lecserélted kézire?
Mert nekem is autómata van fent, de mondták már páran, hogy az inkább se ilyen, se olyan....és hogy inkább cseréljem le kézire.
2020.02.27 16:56:07 (14585.)
bigi
(Dunakeszi)

Előzmény: Petya#69 @ 2020.02.27. 16:03:01


ez egy jo kérdés, mert ma reggel cseréltem le, és még nem mentem terepen azóta. De! Sok helyen olvastam, hogy az automata joval gyengébb, mint a kézi. Ezenkivűl ha kiveszed az automatát 4-ből 2-be, mindig ki kell tolatni, különben befeszülhet és az sokba fog kerülni. A kézi sokkal jobb, minden szempontból. ha bent hagyod 4-ben de a váltokar 2-ben van, akkor sem károsodhat semmi, max a kerék visszahajt, igy nőlhet valamennyit a fogyasztás benzinből, de semmi más hátránya nincs. Na most két féle kézit lehet venni. van egy gyengébb és van egy megerősitett verzio. én a gyöngét vettem, abbol kiindulva, h inkább ez törjön, mint belül valami komolyabb.de még ez is sokkal erősebb, mint az automata.

bigi szerkesztette 2020.02.27 16:56:53-kor.
2020.02.27 17:17:14 (14586.)
Petya#69
(Tószeg)

Előzmény: bigi @ 2020.02.27. 16:56:07



Akkor nagyon "JustInTime" voltam a kérdéssel!!!! 🤣🤣🤣

Azért ha lesznek tapasztalataid légyszi oszd meg velem.

Köszi
2020.02.27 18:10:05 (14587.)
bigi
(Dunakeszi)

Előzmény: Petya#69 @ 2020.02.27. 17:17:14


szombaton lesznek. )))
2020.02.29 07:29:37 (14588.)
Sigma6
(Budapest)
Sziasztok!
Tanácsot szeretnék kérni! A beteg egy 1999 1,6 benzines Spanyol paripa.
Tünetek: recsegő hátramenet kapcsolás után megfeszítettem a bowdent. Erre letört a pedál tengely végéről a kocka. Vettem mások pedált kicseréltem. Gondoltam akkor ez egy kuplung felújítás lesz. Megvásároltam a kinyomó szerkezetet, tárcsát, csapágyat. Megtörtént a csere. mentem az autóval 2000 km a hátramenet megint elkezdet recsegni váltásnál. Ekkor újra bowden állítás, a pedál megint eltört. Na ekkor szétszedtük az egészet újra. Mindent rendben találtunk. A bowdent is újra cseréltük. Összerakás után egyszerűen nem tudjuk beállítani a kuplungot. Vagy nem emel ki vagy folyamatosan kiemelve tart. Alul figyelve olyan mintha nem mozgatna eleget a kiemelő villa karján. Már azt is kicseréltük, hátha az a kopott, de nem :) . Szóval az a kérdés mit csinálunk rosszul? Minden tanácsnak örülök.
Üdv,Feri
2020.02.29 16:10:25 (14589.)
bigi
(Dunakeszi)

Előzmény: Sigma6 @ 2020.02.29. 07:29:37


nem értek a vitarához, de volt másik autom ugyanilyen hivával. Annál a bovden végét tarto szerkezet volt elhajolva. illetv e volt a bovdent vezető csőben is egy törés, és kinyomáskor szorult a bovden.
2020.02.29 17:56:52 (14590.)
bigi
(Dunakeszi)
komoly cucc, rendszámmal...
2020.02.29 18:47:18 (14591.)
Zozo74
(Ittis-ottis)

Előzmény: Sigma6 @ 2020.02.29. 07:29:37


Hasonlóan jártam én is ,szintén 1999-es spanyol.Kuplungcsere,bowdencsere,utángyártott, majd pár ezer km után nem emelt ki a kuplung,bowdenfeszítés után jó volt egy darabig,majd megint feszítés.Ezt eljátszottam 4-5-ször mire letört a pedál tengelyének a vége.Vettem új pedált,majd vissza raktam a régi gyári bowdent,amivel nagyságrendel könnyebb kinyomni a kuplungpedált.Ez kb 6000 km-el ezelőtt volt,még állítani se kellett eddig rajt.
2020.02.29 19:25:21 (14592.)
bigi
(Dunakeszi)

Előzmény: Petya#69 @ 2020.02.27. 17:17:14


Azonnal dobd ki az automata zárat. Sokkal jobb a kézi.
2020.02.29 20:02:21 (14593.)
Sigma6
(Budapest)

Előzmény: bigi @ 2020.02.29. 16:10:25


A bowden új. Tegnap vettem egy Jakoparts gyártmányút az UNIX-ban. A konzolt ellenőrzöm majd. Köszönöm
Üdv
2020.02.29 20:04:06 (14594.)
Sigma6
(Budapest)

Előzmény: Zozo74 @ 2020.02.29. 18:47:18


Köszi amit leírtál szinte szó szerint az én esetem is. gyári bowdent vajon hol vehetek? Mert az első pedál törés elött arról leszakadt a kengyel.
2020.02.29 20:52:18 (14595.)
bigi
(Dunakeszi)

Előzmény: Sigma6 @ 2020.02.29. 20:02:21


ha megvan az eredeti, ők legyártják neked pontosan olyanra, mint volt az eredeti, és garanciával. én 20 éve csak náluk csináltatok bowdent.

https://bowdenszerviz.hu/
2020.03.02 08:29:38 (14596.)
Petya#69
(Tószeg)

Előzmény: bigi @ 2020.02.29. 19:25:21



Ezek szerint jó volt a hétvége 😁
2020.03.02 10:36:58 (14597.)
bigi
(Dunakeszi)

Előzmény: Petya#69 @ 2020.03.02. 08:29:38


jah. Képeim. )))
2020.03.02 10:41:20 (14598.)
bigi
(Dunakeszi)

Előzmény: Petya#69 @ 2020.03.02. 08:29:38

volt egy pici sár...
https://www.youtube.com/watch?time_continue=1&v=MJzHIO-mo4I&feature=emb_logo&fbclid=IwAR1Q5n3CxT193zvP5k0T2Z98p75Cvc1thFcSQBFPRUULqvrETHPLOVoelD0

bigi szerkesztette 2020.03.02 10:41:53-kor.
2020.03.02 14:36:32 (14599.)
Petya#69
(Tószeg)

Előzmény: bigi @ 2020.03.02. 10:41:20



Yep.....
Már megnéztem az anyagot a 7végi kirándulásról 😎
Jó kis helyeken mentettek, sajnálom h nem tudtam csatlakozni.
2020.03.07 20:53:30 (14600.)
Hallali
(Nyíregyháza)
Üdv!
Korábban már leírtam hogy a 2.0 benzin 2000 évjáratú grand vitarám melegen leáll. Az itt kapott tanács alapján a hőfok jeladót amely a hengefej hátsó részén van kicseréltük, de a hiba továbbra is fennáll. A szerelő élő adatban azt látja , hogy 90-91 víz hőfoknál a kocsi a 11-13 fokról a gyújtást átálitja hol -5 hol+ 5 fokra és ekkor a motor bedadog és leáll. Semmi hibát nem jelez a számítógép. A motor lehűl 88 fokra és megy tovább. A hibát hosszas alapjáraton járatásko, illetve átlagon felüli terhelés esetén produkálja.