Vitara



Üzenetek visszafelé
Keresés:
Hozzászólások száma: 15236 Oldalak:  <<  1  2  3  4  5  ... 301  302  303  304  305   >>

Hozzászóláshoz be kell jelentkezni!


2007.12.23 15:06:25 (51.)
doki06
Mindenkinek boldog Karácsonyt!
2007.12.24 23:21:35 (52.)
kekbon
ma volt egy csodálatos 8.9l-es fogyasztási átlagom, Nemtom mi segített, a jó benzin, a szerencse, vagy pedig valami ismeretlen tényezõ........

Majd még tesztelgetem.


kekbon szerkesztette 2007.12.24 23:21:49-kor.
2007.12.26 20:28:04 (53.)
kekbon
Azóta 9.4l. laza cirkálás, kevés 100 körüli autóút, kevés város.
Holnap megyünk 300km-ert autópályán, kíváncsi vagyok....

Jut eszembe, a gyári gumikkal felmásztam kb 35 fok körüli havas lejtõn. Izgi volt.

Az vajon hány százalékosnak felel meg?

kekbon szerkesztette 2007.12.26 20:30:18-kor.
2007.12.27 19:12:54 (54.)
doki06
Nem tudom bezárni a hátsó ajtót.... csak a központi zárral... Létezhet ez??? :)
2007.12.28 19:30:13 (55.)
kekbon

Előzmény: doki06 @ 2007.12.27. 19:12:54


Az új vitarát nem ismerem, de a céges opeljeink szintén ilyenek. Kézzel nem tudom nyitni-zárni õket. Lehet, hogy lehet, de nekem nem sikerült.

Egy telefont a márkaszervizben biztos megér a dolog....

Mentem tegnap 300km-ert autópályán 120 körüli tempóban. 10.2l lett az átlagom.
2008.01.02 20:45:31 (56.)
kekbon
felsõ kesztyûtartóm egyszercsak nem nyílik. Most nemtom mi a fenét csináljak. Van valakinek ötlete?
2008.01.03 07:29:38 (57.)
nyuszy
(Székesfehérvár)

Előzmény: kekbon @ 2008.01.02. 20:45:31


Alulról nem lehet belenyúlni?
2008.01.03 08:45:44 (58.)
SirKán
(Zalaegerszeg)

Előzmény: nyuszy @ 2008.01.03. 07:29:38



BUÉK!

Nem mert ez egy alulról zárt mûanyag fagyistégely...

Ennek a kesztyûtartónak van egy hülye megoldású zárja: kétoldalról megnyomva nyílik, ami nem lenne baj, de általában SZÉJJEL SZOKOTT ESNI! A mi céges vitaráinkon már egyiken sem jó. Én úgy hiszem, hogy a csapkodás miatt esik (sajna általában törik) szét. Amikor kinyitod, felsõ állásban ki lehet akasztani, majd egy felülrõl lefele irányuló paskolással le lehet csapni a helyére. Maga a mozdulat nagyon macsós, de az zár szokta meginni a levét. Miután a zár már megsemmisült, a terepen és kátyús úton történõ autózás nagyon kellemetlen, mert rögzítés nélkül a fedél minden zöttyenéskor "tapsol" egyet. Mûanyag a mûanyagon. Iszonyú hangja van...

Tudtommal javíthatatlan, cserés :-(
2008.01.03 16:55:04 (59.)
kekbon

Előzmény: SirKán @ 2008.01.03. 08:45:44


És ha be van záródva, hogyan tudom kinyitni?
2008.01.12 16:52:41 (60.)
kekbon
Kinyitottuk. Csavarhúzó beleeröltet, kifeszít, megnéz, mit csinált.... brrrrr

Elég csúnyán meggyötörtük a zár mindkét felét. Persze a mozgórész el lett törve. Úgy nyílt ki. Azt néztem, jobban járok, ha nem gyári zárat veszek újra, ami bármikor megtréfál ugyanígy, hanem símán bútormágnest szerelek az ajtóra. Ha kész, majd beszámolok....
2008.01.13 16:56:10 (61.)
bcszs
Sziasztok! most keszulok venni egy vitarat. '90/-es, automata sebvaltos, 1,6-os motorral....
mit lehet tudni rola? az en elkepzelesem az (volt) h vegyek egy olyan autot (is) amely akar orszaguton, akar terepen jol/kozepesen teljesit....
na, ezek utan probaltam ki a vitarat, ami ...hat... orszaguton nem nagyon ment, viszont a terepet nagyon szereti... ez mindeniknel igy van? nagyon nehezen gyorsult, 2005/3000 fodulatnal valtott, es sehogyan nem akart felgyorsulni...
ha tud valaki vmi biztatot mondani kerem szoljon
bcszs@yahoo.com
koszi
2008.01.13 17:30:01 (62.)
kekbon
Nekem 1.6-os, 5 sebességes kéziváltós, 3 ajtós van. Az országúton is megy szépen. 120-130 körüli utazót tud kényelmesen. 160-ra még fel lehet küldeni, ha muszáj. Persze akkor már köss utána benzinkutat is.

Persze nem személyautó. A légellenállása, és vélhetõen a mechanikus vesztesége is nagyobb, fõleg az automatánál.

A motor aránylag nyomatékos alul is, de igazán 2500-3000-nél indul meg, onnan nagyon húz. Tehát a te automatád, ha ott vált, akkor motor meg se tud indulni rendesen. Mondjuk az én motorom 16 szelepes, de gondolom azért a 8 szelepes is bõven pörögne még 3000 fölött.

Nekem két tippem van, vagy a váltó vált túl hamar (hegyi fokozat nincs rajta? Ott jobban szokták engedni pörögni a motort) vagy a fékek nem engednek ki rendesen. Az nálam is elõfordult.

Vagy bármi más. Azért már nem fiatal kocsi. Vidd el vásárlás elõtt valami szakinak, hogy nézze meg. Amúgy ezeknél a kocsiknál 2 veszély szokott lenni. Elõször senki sem tudja, hány km van bennünk, a motor meg ugye sokat, de nem mindent bír, illetve az iszonyatos korroziós károk. Ez utóbbi a veszélyesebb, mert ugye a motor cserélhetõ....

Amúgy mennyiért adják a kicsikét? Mit lehet tudni róla?


kekbon szerkesztette 2008.01.13 17:34:27-kor.
2008.01.13 17:43:27 (63.)
bcszs
kosz a gyors valaszt.
2200 euro, az ora szerint 54.000 km van banne(vagy igaz vagy nem, es kerdes, h milyen korulmenyek kozott futott ennyit) az auto hamburgbol jott be, es egy '34-ben szuletett tulaja volt (aki feltetelezhetoen nem nyomta szarra, hacsak az unoka nem) :) amugy a lemeze nagyon jo allapotban van
2008.01.13 17:52:56 (64.)
kekbon
ha korroziósan rendben van, a motor vizet nem issza (nézd meg az olajbeöntõ kupakot nincs-e benne fehéres hab), és megesküdnek, hogy nem eszi az olajat, a futómû se hullik szét, akkor szerintem megveheted. Amúgy németeknél az óraállítás okirathamisitás. Ha õ az elsõ tulaj, akkor valszleg annyi. De, ha igaz, hogy 18 éves a kocsi, és 54ekm van benne, akkor ne csodálkozz. Az még porlasztós lehet, szörnyen elkoszsodva. Hazafelé ne hajtsd nagyon, és itthon egy alapos karburátor és üzemanyag út tisztítással kell kezdeni.

Szerintem....
2008.01.13 17:58:13 (65.)
kekbon
ja, még valami.... tedd be 4WD-be, és murván vagy füvön (aszfalton tilos) kicsit kanyarogjál vele. Ha érzed, hogy nehézkesebben megy, csikorognak a kavicsok, illetve marja a füvet, akkor jó a hajtás. Viszont kattognia nem szabad, akkro kivannak a féltengelyek, az baj. Rángasd meg a kardánokat, kicsit sm szabad lötyögniük. Ha igen, akkor az gond.
2008.01.13 18:02:51 (66.)
bcszs
bent van az orszagban, ugyhogy a "hazaszallitassal" nem lesz gond :)
amugy a fekeket jo h mond, mert ki tudja, mennyire van lerozsdazva, leragadva, bekoszolova....
2008.01.13 18:06:08 (67.)
kekbon

Előzmény: bcszs @ 2008.01.13. 18:02:51


úgy van!
Én nénitõl vettem a kocsit 8 évesen, 54ekm-mel, de már a jobb elsõ ragadt rendesen. Menjél vele kicsit, lehetõleg fékezés nélkül és fogd meg az agyat. Ha az épp észrevehtõnél melegebb, akkor az baj. De olcsón javítható, szóval nem ügy.

Viszont itt már nem bûntett az óraátállítás :)

kekbon szerkesztette 2008.01.13 18:06:52-kor.

kekbon szerkesztette 2008.01.13 18:09:25-kor.
2008.01.13 18:09:36 (68.)
bcszs
sot, itt sem (erdely), es meg raadasul egy autokat behozo sractol veszem...
tehat az ora nem mervado...
2008.01.13 18:19:18 (69.)
kekbon
Nézd a kardánt, a 4WD-t, az olajbeomlõt, az olajszintet és vidd el szakihoz. Ezzel elég jól be lehet lõni a kocsi állapotát.

kekbon szerkesztette 2008.01.13 18:19:49-kor.
2008.01.13 21:19:44 (70.)
bcszs
koszi a tippeket, ha sikerult az uzlet meg irok, velhetoen meg kerdezek ezt-azt....
udv
bcszs
2008.01.19 14:12:10 (71.)
kekbon
A törött kesztyûtartózár javítás nem egyszerû. Elõször is fel kell törni. ez persze csak roncsolással lehetséges, mert a fõokos japcsik, bombabiztosra csinálták. Nehogymár egy amúgy kulccsal nem zárható zárat ki lehessen nyitni kultúráltan akkor, ha tönkremegy.... Éljen az erõ és a rombolás.... Szóval a zár kampec. Az emelentyûrõl tört le egy pici kis db, ami nyitotta. Persze a kifeszítéskor bõven tört más is. Új zár majdnem 13eft. Hanyagolom. Vettem két komponensû ragasztó gyurmát, és ragasztottam bele egy bútormágnest. Szuperjó! És többet nem fog bezáródva maradni az tuti.... Hogy gyárilag miért nem gondoltak erre, az nekem örök rejtély. Olcsóbb, egyszerûbb, és nem törik el. Igaz más kocsikon a kesztyûtartó zárja sem teszi. Kezdek arra a véleményre kerülni, hogy a suzuki nem véletlenül "olcsó" a kategóriájában. Mert mindenbõl spórolnak maximálisan..... Aztán az se bántja õket, ha ez a kocsi élettartalmára megy erõsen.... lásd korrózióvédelmi anomáliák, az ülés mechanikák hihetetlen gyengesége, meg még egy csomó apróság, ami hirtelen eszembe se jut, de az elmúlt években sorakoztak erõsen. A fene egye meg, de akkor is szeretem. Fene se érti ezt. Ölég szar autó az általam ismert összes suzuki, de akkor is valahogy, olyan édes. Annyira aranyos.....
2008.01.19 14:28:14 (72.)
kekbon

Előzmény: kekbon @ 2008.01.19. 14:12:10


No jó. Hogy szar, az egy kicsit sarkos. De, hogy problémamentes, és olcsó fenntartani, az városi legenda..... szerintem....
2008.01.19 18:37:01 (73.)
pirosjimny

Előzmény: kekbon @ 2008.01.19. 14:12:10



Hm :) ))Nem akarom kiélezni a dolgot Suzuki-kontra-MÁS típusra...meg ez egy Suzuki oldal és a színvonalat is rombolná...DE akkor is pár sor :) Szóval lehet a Suzukit pár dolog miatt elítélni,de vannak dolgok amikben legendásan jó(megbízhatóság,fenntartás...akár fogyasztás és még ezer más...)Szóval sokan mondják azt hogy a Suzuki után "rendes AUTÓT"szeretnének,"most már",csak sokszor pórul járnak
éppen azért mert a suzukis jó tulajdonságokat megõrzik és elvárják a következõ autótól evidencia gyanánt.És a következõ autóban már meg is lesz az áhított hûtött intelligens kesztyûtartó ujjlenyomat letapogatóval,de ennek mindig ára vesz/van és ezt nehéz lenyelni.Nem is akarom bizonygatni tovább a Suzukik elõnyeit,fõleg Nektek nem...csak beszélgetünk :) 4 Suzukim volt már(japán wagon,liana 1.6,baleno 1.6GS,Jimny)Nekem már mindegy szeretem õket!
2008.01.20 09:29:15 (74.)
kekbon
Pont azért haragszom a suzukira (mint cégre leginkább), mert ilyen szeretnivaló autókat csinálnak ilyen trehányul. Borzasztó. Nekem eddig 2 saját suzukim volt (van), meg cégesen évekig dokumentáltam másik hármat. És fáj, hogy ilyen totális, filléres marhaságokkal teszik tönkre.... Persze ez más márkáknál is bõven megvan, csak azokat az autókat, eszembe se jut szeretni. Az kit érdekel......
2008.01.21 09:33:22 (75.)
livinti

Előzmény: kekbon @ 2008.01.20. 09:29:15


Hát engem pont nagyon érdekelne, hogy vajon (vagy olajon...) egy legendás hírû és munkagép hõsként azonosított Land Rover Defenderrel mennyi az ilyen kis nyûg?!? Vagy egy G-mercivel? Mert itt-ott pont ugyanezt olvastam: hogy aki vesz, az többet más autót nem akar, de tele vana f....a az apró problémákkal! És persze nagyságrendekkel többet kell fizetni érte!

Mi lesz, ha eszméletlen sok pénzem lesz, akkor milyen terepjárót vegyek? Szörnyû dilemma...
2008.01.21 10:16:45 (76.)
nyuszy
(Székesfehérvár)

Előzmény: livinti @ 2008.01.21. 09:33:22


Igazából ez úgy mûködik, hogy ha gyilkolod, akkor azt bármelyik típus megsínyli.
A Jimny manualjában benne van, hogy ha nagyon poros, sáros vagy egyéb extrém körülmények között használod, akkor mennyivel csökkennek a szervizperiódusok.
Na most ez az, amit jellemzõen a kutya sem tart be, még a kötelezõ javításokat sem, ha már lejárt a garancia.
Ebbõl csak azt akarom kihozni, hogy ha az ember megcsinálná 1.000/10.000 km-enként azokat, amiket elvileg kéne, kiveretné a sarat amint hazaért stb., akkor valószínûleg semmi gond nem lenne semmivel.
Mivel ezt gyakorlatilag senki nem csinálja így, nem szabad meglepõdni, hogy idõnként szétdõl valami...
Ez igaz minden márkára és típusra.
Persze vannak olyan bosszantó dolgok, mint amikrõl lejjebb szó volt, és nyilván minél drágább autóról van szó egy adott kategóriában, annál kevesebb ilyen lesz.
A tapasztalataim azt mutatják, hogy az adott típus átlagára elég jól meghatározza, hogy mennyire kell majd vele foglalkozni. Jellemzõen úgy néz ki a dolog, hogy minél olcsóbb egy autó, annál sûrûbben kell majd vele foglalkozni. Viszont amivel ritkán van baj, ahhoz sokkal drágább az alkatrész.
Ha eszméletlen sok pénzed lesz, akkor olyan autót vegyél, ami tetszik, mert akkor nem fog gondot okozni mondjuk 200-ért cserélni féltengelyt :)
2008.01.21 10:37:25 (77.)
*MEB*
(Békéscsaba)

Előzmény: livinti @ 2008.01.21. 09:33:22



A Defender egy teherautó,teherautós megoldásokkal.
Érdemes elolvasni a Népítélet vonatkozó írásait. Jellemzõen csak a márka rajongói veszik meg a tipust,bevállalva,hogy együtt fognak (tudni) élni a hiányosságaival.
2008.01.21 16:35:29 (78.)
pirosjimny

Előzmény: nyuszy @ 2008.01.21. 10:16:45


"minél olcsóbb egy autó, annál sûrûbben kell majd vele foglalkozni"-ez egy bizonyos határig szerintem is így van,fõleg használt autónál,de nem is feltétlenül...de szerintem Neked még nem volt pl. francia autód,akkor ajánlanám hogy vegyél egy Vel Satist,egy használt XM-t,vagy csak próba képpen vedd meg a Citroen legújabb 4X4-esét,és meglátod majd, hogy a 8-10%os árelõny a presztízsmárkákkal szemben hamar gyomorfekéllyé fog alakulni!A használtautó piac megint más tészta...anno a régi 123-as "zõccséges" Mercibe azért nem raktak bal oldalra elektromos tükröt mert hibalehetõség,aztán az S-be már kb. 100 db eletromotor volt 1998-ban...meg arra is kíváncsi vok hogy a Pözsó 1007 bowdenes ajtaja miket fog rejtegetni 5-10 év múlva a vásárlóknak!Szóval szerintem egy olcsó-középáras jól bevált "elavult" technikával szerelt -legyen japán-autó igenis sokkal megbízhatóbb,és kevesebbet is kell rá költeni mint egy "drága" másikra.Aztán ott vannak a kivételek pl. a Defender arany áron,apró hibák ezreivel,abs és batyuk nélkül,zéró elektronikával,komoly gondokkal.Aztán lehet még beszélni az egyéni felhasználókról,felhasználási területekrõl,elõírt-és egyéni szervíperiódusokról :) Folyt.köv.
2008.01.21 16:43:57 (79.)
pirosjimny
Ha a Defi csak rohadna én is Defivel járnék! :)
2008.01.21 18:00:26 (80.)
nyuszy
(Székesfehérvár)

Előzmény: pirosjimny @ 2008.01.21. 16:35:29


Azt alapnak gondoltam, hogy F betûs autót senki nem vesz, aki jót akar :)
(Ford, Fiat, francia)
2008.01.21 19:50:16 (81.)
kekbon
Szerintem a fõ baj, hogy nincs annyi pénzünk, hogy szarjunk az egészre. Elromlik? Kit érdekel, megcsináltatom... vagy kidobom a fenébe..... No, ha így lenne, akkor szarnánk rá. És mivel az autópiac a gazdag nyugat-kelet-usa tengelyre épül, õk meg így vannak vele. Egyelõre esszük a kefét. ...és bosszankodunk....

Legalábbis én :)

kekbon szerkesztette 2008.01.21 19:55:22-kor.
2008.01.21 20:24:26 (82.)
kekbon
Egy haverom pl most vesz autót. Rengeteg hitele van a lakásásra, de végre 36 évesen akar egy jó kocsit. Persze ezt is hitelre. Mondhatnám, hogy minek neki, miért nem vesz egy olcsó csotrogányt. De nem mondom, mert megértem. Most vesz rengeteg hitellel egy új kia ceed-et. És ha kiderül 2-3 év múlva, hoyg ezer baja van? Kb 10 évig nem lesz pénze kicserélni.... Kis magyar valóság :)
2008.01.22 10:43:44 (83.)
livinti

Előzmény: kekbon @ 2008.01.21. 19:50:16


Hát igen, a fogyasztói társadalom csapdái... És gyanítom, hogy sokan könnyen bele is sétálnak. Szeretnék látni IGAZI egy kimutatást arról, hogy Magyarországon hány ilyen autó és áruhitel felvevõ bukik meg, mert nem bírja fizetni a fantasztikusannagyonjó hitelt.

Na, de nyuszy mindjárt áttoloncol bennünket a csevegõ-re, vagy lelök az oldalról, ha társadalmi-gazdasági-politikai irányba megy el a beszélgetés...

Ez valami Vitara topic nem :-)) Át is megyek a csevegõre...
2008.01.22 15:48:54 (84.)
kenci
(Bükkzsérc)

Előzmény: livinti @ 2008.01.21. 09:33:22


G merci: ismerõsömnek most cserélték benne a kuplungot 600 ezer volt a vége.....
2008.01.24 12:47:27 (85.)
bcszs
Szia kekbon!
na megvan a jargany....
rogton van is 2 kerdesem:
1. mit kell tudni a vitara futeserol (azonkivul h nincs :) ))). lehet csinalni?
2. hideggyujtasnal eleg sokaig bog a motor, aztan beall normal alapjaratba (ami szep), de elotte igen furcsan fel-le-fel-le gazal szaggatottan... szoval eleg fura...
2008.01.24 13:35:10 (86.)
*MEB*
(Békéscsaba)

Előzmény: bcszs @ 2008.01.24. 12:47:27



Termoszát jól mûködik?
Vízhõfok hogy áll?
2008.01.24 13:48:55 (87.)
bcszs
a vizhofok szepen felmegy az ora feleig, nyom is valami langyos levegot, de biztosan nem oda ahova az okonok jelzik es hat messze all a meleg levegotol....
2008.01.24 13:52:22 (88.)
*MEB*
(Békéscsaba)

Előzmény: bcszs @ 2008.01.24. 13:48:55



Több ismerõs Vitarájában is termosztát probléma miatt volt gyenge a fûtés,ezért gondoltam erre.... Akkor passz... :(
Egyébként jó és hatékony a Vitarák fûtõrendszere,tehát valami gebasz biztosan van a Tieddel,úgy tûnik!
2008.01.24 13:55:09 (89.)
bcszs
de ha termosztat lenne, akkor fozne a vizet....
itt inkabb a levego csoveinek eldugulasa, esetleg valamelyik hianyara gyanakszom, ill. akar a terelokkel is lehet gond....
2008.01.24 14:19:04 (90.)
*MEB*
(Békéscsaba)

Előzmény: bcszs @ 2008.01.24. 13:55:09



Ha zárva maradna,akkor igen. És lenne fûtés is,bõven...
De ha nyitva marad,akkor nem melegszik a víz és értelemszerûen a meleg levegõ is elmarad egyúttal.

2008.01.24 17:39:24 (91.)
kekbon

Előzmény: bcszs @ 2008.01.24. 12:47:27


Nekem a fûtéssel eddig 2 gondom volt:
Elõször, az elektromechanikus lamellák volt, hoyg beálltak. Aztán egy kis csiki-csuki után megmozdultak. Azóta, ahányszor beleülök ha kell, ha nem, végigzongorázom az összeset.
Másodszor, lábra eléggé alig fúj valamit. A szerelõm szerint ez normális.....

A fûtés egyébként nem igazán fantasztikus. Nekem az a tapasztalatom, hoyg laza cirkálásnál, ha kinn minus 3-4 van, akkor észrevehetõen lehûti a motort, mondjuk egy mutatóval hidegebb, mint szokott. A fûtés szabályzás, meg kicsit darabos. Egy löttyenetnyi karmozdítás elég komoly melegváltozást állít elõ.

A ventillátor motor be volt kapcsolva, amikor próbáltad? Annélkül alig ér bármit. Nekem 3. fokozaton szokott menni, kb 1-2 kattra a piros mezõben. Persze plusz 5-10 foktól már más minden....

Ha a ventillátor frog és mégsincs levegõáram, akkor nézd meg nincs-e kosszal tele a beszívó rész...

Azt, hoyg hideg motornál a motorfordulat hullámzik, még nem tapasztaltam. Meg kéne nézetni valami szakival. A tied még porlasztós, vagy már lambdaszondás befecskendezõs?

kekbon szerkesztette 2008.01.24 17:40:11-kor.

kekbon szerkesztette 2008.01.24 17:41:04-kor.
2008.01.24 18:02:44 (92.)
kekbon
amúgy tegyél fel fotókat, nagyon érdekel a gép :)
2008.01.24 20:56:34 (93.)
kotreba
szevasztok!Vitarám van 2.0 HDI motorral!eddig semmi gondom vele 60000km van rajta 2003as evjárat.!Lenne pár kérdésem 1- pl amikor berakom a 4wdt és elindulok vele akkor furcsa sipolás jön a difibõl, de viszont amikor kikapcsolom akkor 1ideig kb 2kmig tart ez a hang aztán elhagyja.??ennek mi lehet az oka?Az okozhatja ezt hogy 4wd használatakor túlságosan ki volt tekerve a kormány 1x alkalommal, mármint hogy feszülés nem e okozhatta??Válaszotokat elõre is köszönöm

kotreba szerkesztette 2008.01.24 20:57:28-kor.
2008.01.24 21:33:13 (94.)
kekbon
Nézd meg van-e elég mennyiségû és minõségû olaj a difibe.
4WD-bõl 2WD-be kapcsolás után szoktál kicsi tolatni? Az automata agyak arra szoktak oldani.
2008.01.24 21:34:51 (95.)
kekbon

Előzmény: bcszs @ 2008.01.24. 13:55:09


Nagyon helyre a masina :)

kekbon szerkesztette 2008.01.24 21:36:39-kor.
2008.01.24 21:39:21 (96.)
bcszs
na, ma sikerult par kepet keszitenem. Egy '91-es 1,6 benzines, befescskendezosrol van szo.
eleg szep allapotban, nagyon keves feluleti rozsda, viszont a kuszob muanyag boritasa alatt eleg szep rozsdasodas kezdodott. kovetezeskepen megszabadulunk a muanyag boritastol, kijavitjuk, es SOHA nem tesszuk vissza a muanyagot :)
2008.01.24 21:41:38 (97.)
kekbon

Előzmény: bcszs @ 2008.01.24. 21:39:21


Nem biztos, hogy nem jó az oda.
Ugyanis kiválóan véd a felverõdõ kövektõl. Le kell venni, profimód lefesteni, jó vastagon, alatta a küszöböt, aztán visszatenni a mûanyagot. Nem rossz az, ha alá van kezelve....

kekbon szerkesztette 2008.01.24 21:42:08-kor.
2008.01.24 21:43:05 (98.)
bcszs
igen, de beszoril kozeje-alaja a sar, ho, es csak eszi-eszi a vasat....
2008.01.24 21:44:51 (99.)
kekbon
Az anyémnél a futómû vasai voltak rettenetes állapotban. Lekezeltük erõsen, remélem kibírják még sok évig.....
a kasztni szerencsésen megúszta. A küszöb mûanyagai alatt épp, hoyg megjelent picit a rozsda. Kapott anyagot sokat.
2008.01.24 21:46:03 (100.)
kekbon

Előzmény: bcszs @ 2008.01.24. 21:43:05


Nekem szerencsére nem szorul. Amikor leszedtünk 8 éves korára, szép tiszta volt alatta a fém. Ha be tud szorulni, az valóban gáz. Azt nem szabad engedni.