Samurai



Üzenetek visszafelé
Keresés:
Hozzászólások száma: 35928 Oldalak:  <<  1  2  3  4  5  ... 715  716  717  718  719   >>

Hozzászóláshoz be kell jelentkezni!


2018.01.13 12:11:20 (34001.)
fifi
(Szarvas)

Előzmény: Rapid @ 2018.01.13. 11:40:51


szvsz igen...
2018.01.13 12:43:44 (34002.)
Vilmaboy
(Kaposvár)

Előzmény: Rapid @ 2018.01.13. 11:40:51


Szerintem igen. Milyen A tapasztalatod a Swift injektorral? Gondolkodtam én is az átalakításon. Terepen 2-3ban 30al 2000es fordulaton nyúzva... 10-15belefer

Vilmaboy szerkesztette 2018.01.13 12:48:03-kor.
2018.01.13 12:52:59 (34003.)
Rapid
(Nagykunság)

Előzmény: Vilmaboy @ 2018.01.13. 12:43:44


Én meg vagyok vele elégedve. Hidegen-melegen pöccre indul. Stabil alapjárat. Gyorsan és szépen melegszik és szépen gyorsul. Úgy, hogy gázak a gumik és az elsõ futómû nincs jól beállítva, simán közlekedek aszfalton 100-zal, mindenféle erõlködés vagy gond nélkül.

Egyetlen megoldandó problémám, amire még nem találtam megoldást, hogy valahogyan 90 fokban megtörjem a Swift légszûrõház végét, mert folyamatosan attól tartok, hogy ha gyorsabban megyek vele vízbe, akkor beszipákolja a vizet. Már így is látszik, hogy ment be víz.
2018.01.13 17:22:04 (34004.)
Rapid
(Nagykunság)
Nyár végén valamelyik admin megkért, hogy ha elkészültem az injektorosítással, akkor dobjak már össze egy how-to leírást. Na, megcsináltam, viszont nem tudom, hogy ki kérte, mert a privátok között csak az utolsó 10 látszik.

Írjon már rám az illetékes, meg kellene egy email cím, mert Google doksiba írtam, képekkel. :)
2018.01.13 17:23:19 (34005.)
Saaby
(Ajka)
Swift g13ba motor és a samurai g13ba között van különbség?
2018.01.13 19:35:42 (34006.)
Németh László
(ózd)

Előzmény: Vilmaboy @ 2018.01.13. 06:18:43


Te is sokallod? Eloszt&#242;fed&#232;l cser&#232;lve lett. Takarás seg&#236;thet?
2018.01.13 19:37:17 (34007.)
Németh László
(ózd)

Előzmény: Rapid @ 2018.01.13. 11:40:51


Szerintem 4 ker&#232;kkei igen.
2018.01.13 20:00:57 (34008.)
Vilmaboy
(Kaposvár)

Előzmény: Saaby @ 2018.01.13. 17:23:19


Nincs
2018.01.13 20:06:22 (34009.)
Vilmaboy
(Kaposvár)

Igen. Elõbb melexik a motor. Egyenlo kissebb fogyasztás. De nézd a mûszert. Nehogy megfõzd! 1-2 km távon ilyen idõben felet kitakarhatod. 10-15fok körül vagy 5km felett viszont max 1/3 És minden szemed az órát Nézze. :) a fõtt motor gáz :)

Vilmaboy szerkesztette 2018.01.13 20:06:48-kor.
2018.01.14 08:32:35 (34010.)
Mlado
(Gyömrõ)
Sziasztok.
Mennyi egy autó teljes fényezésének a reális ára, csináltatott már vki. Nem lesz agyon lakatolva, és nem áfás fényezõ mûhely árat kérnék. Mondjuk ha otthon megfújja vki, mennyi a reális ár. És kB hány kiló festék megy a kocsira? Ez is érdekelne.

Mlado szerkesztette 2018.01.14 08:33:04-kor.
2018.01.14 08:44:16 (34011.)
kenci
(Bükkzsérc)

Előzmény: Mlado @ 2018.01.14. 08:32:35


Én nem értek hozzá, de szerintem ez nagyban függ a felhasznált technológiától és technikától is, na meg, hogy mekkora a kocsi és mennyire macerás festeni. A másik tényezõ, hogy mennyire mély a mester zsebe. Szerintem olyan 300 ezer körül indulhat és nincs vége.... Nyilván egy garázsban, némi újságpapíros maszkolással, barkácsboltos festékszóróval, ennek a töredékéért is megcsinálják....Ha komolyabban érdekel a téma, akkor utána tudok kérdezni szakembernél...
2018.01.14 09:25:45 (34012.)
Mlado
(Gyömrõ)

Előzmény: kenci @ 2018.01.14. 08:44:16


Természetesen samurairol beszélünk. Szerintem jóval kissebb felület, mint mondjuk egy közép kategóriás autó. És szerintem jóval egyszerûbb és kevesebb elem is. Nem kell mûanyag lökösökkel és mindenféle apró alkatrésszel kínlódni. Ezért kérdezem nem egy octávia, vagy egy audiról beszélünk. Azért kérdeztem vki csináltatta e.
2018.01.14 09:50:50 (34013.)
Németh László
(ózd)
Köszi .

Előzmény: Vilmaboy @ 2018.01.13. 20:06:22


2018.01.14 09:51:09 (34014.)
Rapid
(Nagykunság)

Előzmény: Mlado @ 2018.01.14. 09:25:45


Nálunk a faluban van egy karosszériás. Õ 15k/elem áron fúj autót, de a samut ~80-ba lefújja majd valamikor tavasszal, lakkozással együtt, mivel jóval kisebb, mint egy "normál" autó.
2018.01.14 09:59:00 (34015.)
Vili
(Lakitelek)

Előzmény: Rapid @ 2018.01.14. 09:51:09


Az nagyon olcsó... Ha csak egy kicsit is normális anyaggal dolgozik az önmagában van ennyi.Nekem lassan 10 éve hogy fújták akkor volt 200 és ismerõs csinálta. Nem is sokaltam volna az árat ha a munka tükrözi azt de sajnos nem. Azóta már párszor kellett javítanom. Szóval én most is azt mondom hogy olcsó húsnak mindig híg a leve.
2018.01.14 10:03:36 (34016.)
Rapid
(Nagykunság)

Előzmény: Vili @ 2018.01.14. 09:59:00


Láttam már munkáját. Egy Seat Cordoba. Szépen meg lett csinálva. 900 fõs faluban vagyunk, 50km körzetünkben 10k fõs város sincs. Kérhetne õ 300-at, csak senki nem venné igénybe.
2018.01.14 10:04:22 (34017.)
Mlado
(Gyömrõ)

Előzmény: Vili @ 2018.01.14. 09:59:00


Ez tényleg olcsó. Én kB 2.5 kg 2 k festékkel számolok, szóró gitt stb. Ez 50 bõl simán megvan, pláne ha ezzel foglalkozik és olcsóbban beszerzi.Nekem is mondták 200 at. De sokallom. Persze egy vállalkozó aki ebbõl él, és embereket fizet az innen indul. De ha vki egy hét alatt, munka után 4 óránként megcsinált otthon, ne vállalkozói árral számoljon szerintem. Persze, mindenki maga árazza be a munkáját, ezt megértem. De egy hétre 100 as haszon azért nem rossz pénz, szerintem, sõt..
2018.01.14 10:11:14 (34018.)
Vili
(Lakitelek)
Ahány hely annyi szokás ezek szerint. :)
2018.01.14 11:39:01 (34019.)
Vilmaboy
(Kaposvár)

Előzmény: Rapid @ 2018.01.14. 09:51:09


15k elemenként szerintem átlagos ár. Persze kérdés hogy számolja az elemeket. 3 ajtó, tetõ, motorház, kasztni, 2 sárvédõ, lökhárítók, akkor már erõs. 80 viszont egyben nem hangzik valóban soknak ha szépen dolgozik.
Nekem 15öt mondott a karosszériás elemenként cserére. Mondjuk 7500at szívesebben hallottam volna. Pláne hogy otthon csinálja. Igaz profi.
2018.01.14 12:29:34 (34020.)
kenci
(Bükkzsérc)
Persze, ahány ház, annyi szokás. Meg aztán, ahogy Rapid mondja, nem mindegy, hogy falun csinálják, vagy egy menõ mûhelyben. Pl. falun 300 ft -ért megnyír a fodrász, városban ez még borravalónak is kevés. :) Haverom tesója magának festegeti az autóját: gazdaságos kompresszorral és a hozzá tartozó festékszóróval. Nincs lakkozás, sem egyéb extra - cserébe 4 évente újra fújja, ha szükséges. Kimaszkolja, aztán egy meleg augusztusi délután lefújja az udvaron. Családi program gyanánt, estefelé körülállja a család, mindenki kap egy csipeszt, kiszedik a legyeket a festékbõl és másnap mindenki boldogan nézegeti a szép autót. : o) Ez a legolcsóbb megoldások egyike...
2018.01.14 12:41:15 (34021.)
Vilmaboy
(Kaposvár)

Előzmény: kenci @ 2018.01.14. 12:29:34


Szo szo haver is egy almafa alatt fújta és meglepõen jó lett. Másik fellocsolta a garázst és szinten zenész. Lehet így fogom én is. Nem kell ötösre. Elég a négyes :)
2018.01.14 12:54:56 (34022.)
Erik
(Sopron)

Előzmény: Vilmaboy @ 2018.01.14. 12:41:15


ez erdõ ugyis gyorsan gatyába szedi :D
2018.01.14 13:04:22 (34023.)
Mlado
(Gyömrõ)

Előzmény: kenci @ 2018.01.14. 12:29:34


Azért ez erõs túlzás. Nem ilyen minõségrõl beszélek. Arról ha vki fényezõ egy cégnél, és otthon melot vállal, és van otthon normális cucca hogy meg csinálja. Mert munka után van meló és megérte beruhazni. De ne számoljon már ugyanolyan elem áron, mint a fõnöke, aki adót fizet, TB t és minden ellenõrzésének ki van téve. Persze hogy szakember és minõségét csinál, de ne akarjon lehuzni. Ja, egyébként 300 ért biztos nem vágnak meg falun sem. Max. 3 sörért

Mlado szerkesztette 2018.01.14 13:05:41-kor.

Mlado szerkesztette 2018.01.14 13:05:58-kor.
2018.01.14 15:04:53 (34024.)
Vilmaboy
(Kaposvár)

Előzmény: Erik @ 2018.01.14. 12:54:56


Úgy is van. Ez meg kérem addig lat aszfaltot amíg lekanyarodok róla terepre :)
2018.01.14 17:03:39 (34025.)
Vilmaboy
(Kaposvár)
Kilométer óra csere pipa.. A veszvillogo miatt le kell engedni a kormányt. De cirkó 1 óra alatt megvan :) t40 kulcs nélkül neki se álljatok. Már ha eredeti a csavar a kormanyoszlopnál. Végre nem csak 40tõl felfele mér :)

-------------

Hogy lehet ide képet beilleszteni? Lefotóztam a hidegjárati alapjárat állítót.
2018.01.14 21:56:25 (34026.)
kenci
(Bükkzsérc)

Előzmény: Mlado @ 2018.01.14. 13:04:22


Ez nem túlzás, ez a véglet, a legalja : o) De természetesen az igazi szakemberek árai között is mutatkozhat nagy különbség. Egyébként miért akarod festetni? Kép alapján teljesen rendben van....

2018.01.15 04:56:44 (34027.)
Mlado
(Gyömrõ)

Előzmény: kenci @ 2018.01.14. 21:56:25


Pár helyen lakatolas kell, van egy pár átütõ rozsda is. Egy éve nálam van, már mindent megcsinaltunk rajta. Ha kapok normális árat megcsináltatnám. Én hobbi autónak,második kocsinak használom nem kemény off road rá.
2018.01.15 10:36:01 (34028.)
Szalaics
(Vas megye)
Segítségeteket kérném, merre induljak el az ügyben, hogy ha ütközésig kitekerem a kormányt bármely irányba a végállások közelében ropog valami.
Mit kéne megnéznem?
Csak nagyon kitekert kormányzásnál hallani, olyan, mintha gömbfej ropogna?!
2018.01.15 11:32:51 (34029.)
Vili
(Lakitelek)

Előzmény: Szalaics @ 2018.01.15. 10:36:01


De csak 4wd-ben vagy 2wd-ben is csinálja?
2018.01.15 11:33:47 (34030.)
RapaMoto
(Kaposvár)

Előzmény: Szalaics @ 2018.01.15. 10:36:01


Féltengelycsukló szokott lenni.
2018.01.15 12:07:56 (34031.)
kbalintt
(Hol-itt, hol-ott..)
Ha unjátok már a laprugók folyamatos tördelését és cseréjét, akkor nem olyan sok pénzbõl, át lehet szépen alakítani spirál rugósra a gépet :) Nemrégiben sok ötletelés után megszületett egy átalakítás és tökéletesen mûködik minden. Többféle verzió létezik és nem kell szanaszét vagdosni a kocsit miatta.
2018.01.15 12:17:17 (34032.)
Szalaics
(Vas megye)

Előzmény: Vili @ 2018.01.15. 11:32:51


2Wd, 4-ben nem néztem.
2018.01.15 14:50:10 (34033.)
keszeg
(Karcag)

Előzmény: Rapid @ 2018.01.13. 12:52:59



A vízzel nagyon vigyázz, nekem elég jól volt elvezetve a légszûrõ, mégis megitattam a motort rendesen. Most meg lehet izgulni, hogy megússzam motor generál nélkül.
Kemény 5 alkalommal voltam kint terepen az új motorral, le is fektettem szépen. :)
2018.01.15 17:07:47 (34034.)
Erik
(Sopron)

Előzmény: Szalaics @ 2018.01.15. 10:36:01


féltengely
2018.01.15 17:59:38 (34035.)
Szalaics
(Vas megye)

Előzmény: Erik @ 2018.01.15. 17:07:47


Ilyenkor már csere, vagy javítható /valahogy/?
2018.01.15 18:08:51 (34036.)
Erik
(Sopron)

Előzmény: Szalaics @ 2018.01.15. 17:59:38


én cserélni szoktam nem várom meg még teljesen lekopnak a fogak vagy eltörik
2018.01.15 19:58:03 (34037.)
boxy
(Lovasberény)

Előzmény: kbalintt @ 2018.01.15. 12:07:56


Szia!Erre kivácsi lennék hogy hogyan lehet átalakítani.képek esetleg?
2018.01.15 20:24:26 (34038.)
kenci
(Bükkzsérc)

Előzmény: keszeg @ 2018.01.15. 14:50:10


Akkor mondhatni "be van járatva"! : o)
2018.01.15 20:39:56 (34039.)
Vilmaboy
(Kaposvár)

Előzmény: Szalaics @ 2018.01.15. 10:36:01


Általában féltengely csukló. Az már egy más kérdés, hogy ha kiszeded a tengelyt, akkor milyen a csillag alatt. Én ipp egy hete jártam úgy, hogy eltörtem a csuklót, kiszedtem, leszedtem a csillagot a tengelyrõl, és akkor láttam, hogy kell féltengely is, mert elég gázos volt. Na... Tengely csak bontottan van. Legalábbis én nem találtam utángyártottat. Gyári meg horror.
2018.01.15 20:40:40 (34040.)
Vilmaboy
(Kaposvár)

Előzmény: kbalintt @ 2018.01.15. 12:07:56


Ez érdekelne.... Hogy megy a dolog és honnan, meg mi, meg izé :) Na meg mennyi?
2018.01.15 21:21:24 (34041.)
keszeg
(Karcag)

Előzmény: kenci @ 2018.01.15. 20:24:26



Hát be... :D
Remélem nem lesz nagy baj vele. Olaj, gyertyák, szimering csere, aztán kiderül. Majd jöhet egy snorkel. Nincs mese, kell rá venni, pedig sajnáltam rá a pénzt. A mostani helyzetben úgy tûnik olcsóbb lett volna :)
2018.01.16 07:31:13 (34042.)
Zoyi83
(Hatvan)

Előzmény: keszeg @ 2018.01.15. 21:21:24



Átérzem a helyzeted. Nekem hál istennek nem ment addig, de holnap jön a szlovákoktól a snorkel. Pedig én sem gondoltam, hogy kell.
2018.01.16 08:44:27 (34043.)
Szalaics
(Vas megye)

Előzmény: Vilmaboy @ 2018.01.15. 20:39:56


Köszi az infót! Ebben a hidegben nincs kedvem szerelni, húzom vele, még, rövid egyenes szakaszokon, talán nem lesz gond :)
2018.01.16 13:35:03 (34044.)
simospit
(Szarvaskend)

Előzmény: kbalintt @ 2018.01.15. 12:07:56


Képeket vagy videot lehet valahol látni róla ?
2018.01.16 17:42:32 (34045.)
Vilmaboy
(Kaposvár)

Előzmény: Szalaics @ 2018.01.16. 08:44:27


Ha nem törik nem lesz. Ha törik. Max nincs elsõ hajtás... tengely nem szokott törni. Csukló elõbb törik.
2018.01.16 20:55:36 (34046.)
Saaby
(Ajka)

Előzmény: Vilmaboy @ 2018.01.13. 20:00:57


Köszi a választ.
Azt tudom h a gyújtást át kell tenni, h a tûzfalat ne kelljen kivágni. De olvastam olyat is h akkor a vezermûtengely is kell a Samuraié. Meg ilyet is h olajteknõ meg valami olaj szívócsõ vagy mi csere.

Mi az igazság?
2018.01.17 09:50:51 (34047.)
RapaMoto
(Kaposvár)
1.3 injektoros Samurai-hoz keresek hall jeladós gyújtást. Az a jelenség, hogy ha bemelegszik a gép megáll, és újraindításkor egy db szikrát nyom és vége. Ahogy kihûl újraindítható. Valaki szívott már ilyennel?
2018.01.17 10:17:33 (34048.)
otaszan
( )

Előzmény: RapaMoto @ 2018.01.17. 09:50:51


Haveromnak évente elõjön. -> Gyújtáscsere. :(
2018.01.17 13:46:06 (34049.)
attila
(Hosszúmezõ)
Ug

Előzmény: RapaMoto @ 2018.01.17. 09:50:51

Ugyanez megvolt nekem is. A
Hall jeladó adja fel aharcot de újat nem lehet találni, csak bontva az elosztót
2018.01.17 17:12:58 (34050.)
Rapid
(Nagykunság)
Tegnap meglettek az új gumik. 205/70 R15 Insa Turbo Simexek. Olyan gondom van, hogy amikor teljesen alászedem a kormányt, akkor hátul beleér a kerék körme a laprugóba. Mi lehet a gond? Kerékösszetartás esetleg? Pont holnap viszem futómûveshez, mert az eleje mindig mászkált.