Jimny



Üzenetek visszafelé
Keresés:
Hozzászólások száma: 18539 Oldalak:  <<  1  2  3  4  5  ... 367  368  369  370  371   >>

Hozzászóláshoz be kell jelentkezni!


2019.05.14 10:27:48 (16351.)
RatRace
(Õrbottyán)

Előzmény: Kopter @ 2019.05.13. 21:34:30



Újra nem futja,sajnos.
Összkerekes kisbuszt szeretnék, és átépíteném lakóautónak. ideje egy kicsit élni :)
Off road túrázás, vadkemping, túlélő gyakorlat, ami jön.
4x4 FOREVER!
2019.05.15 23:50:55 (16352.)
RapaMoto
(Kaposvár)

Előzmény: RatRace @ 2019.05.14. 10:27:48


Irigyellek, csatlakoznék...
2019.05.16 10:19:12 (16353.)
RatRace
(Õrbottyán)

Előzmény: RapaMoto @ 2019.05.15. 23:50:55


Hát igen. A gyerkőc már nagy,(15 év) Lakáshitelt kinyögtük, csak egy személyi hitelem van,8E havonta, amit még 1 évig kell fizetni. A lakást újítgatjuk, ahogy van rá keret. Tavaly lecseréltük a bútorokat, igazából már csak a konyha van hátra. Aztán kb 5 év múlva a tető lessz amihez kell nyúlni, de ezért ültettem 1300 fenyőcsemetét.
Mostmár nyugis melóhelyem van, nincs 3 műszak, túlóra stb. Igaz, az előbbi 10 évben volt hogy 3 melóhelyem volt egyszerre, de letudtunk mindent.
2019.05.16 11:21:36 (16354.)
Elex
(Kisbér)

Előzmény: Punki @ 2019.05.12. 23:11:19


Hali.Ez nálam is megvolt,kuplung ház és tárcsa csere után elhagyta.
2019.05.17 21:25:12 (16355.)
Szalaics
(Vas megye)
Kis kamikazee újításban vagyok.... szeretek bütykölni, és zavart, hogy csak kulccsal zárható, nyitható a kocsi. Szereztem egy univerzális központizár távirányítót. Szerwlt már be valaki? Melyik kábeleket kell megcsapolni az ajtó kp.zár vezérlő kábelei közül?
Ha fotó lenne még tutibb...
Jöhet privátba is.
Köszi előre is!
2019.05.18 17:16:35 (16356.)
martinbabas
(Várpalota)
Sziasztok! Valakinek nincsen elado tankvédője emberi áron, illetve bódé emelő szettje? Valamint hány cm t lehet emelni nagyobb modositások nélkül? 3.5cm pogácsás emelésem van csak.
2019.05.22 11:57:22 (16357.)
patu
(Domony)

Előzmény: martinbabas @ 2019.05.18. 17:16:35



Szia régebben Kopter ajánlgatta a tankvédőt tudomásom szerint
nála érdeklődj !
Üdv Patu
2019.05.22 22:12:11 (16358.)
Bancsi
(Tiszaszalka)
Üdv uraim! Valakinek van valami infó arról, hogy van e valami meghúzási értéke a hátsó difinél az anyának? Ami a kihajtásnál van?? Mert gondolom nem működik a szemre ész nélkül opció... 2003 jimny
2019.05.23 07:37:51 (16359.)
Hegyjáró
(Bp.)
Sziasztok,
kisebb dögrovás után ismét,

Láng (-auto.Hu) -val van valakinek valami tapasztalata, esetleg kedvezménye ott?..
2019.05.23 08:38:38 (16360.)
Hegyjáró
(Bp.)

Előzmény: geo @ 2017.05.24. 22:30:13


Nem, nem megy bele:
Jim’ motorháztetőn (benzin, Type7) a furat átm. 7,5_mm, az elfordulását (is) gátló patent-füleinek kialakított bemarás-pár pedig egy 11,0x3,7-es téglalapba foglalható be (ami a furattal középpontos) - ugyanez a Jazz-nél 10 ill. 13*6 vagyis a Jim’-ét mindenütt tágítani kellene... (Ezt Suzu’ lemezzel, kiváltképp tetőn, ráadsául ahol állandóan vizes-oldószeres... rohad az magától is..)
A nyámnyogó-virsliujjú másolatával pedig ugye már megjártad...

/ Én itt leseztem hónapokon keresztül:
http://hondabonto.hu/bontott-autok-alkatreszek/

Előzmény: Hegyjáró @ 2019.04.12. 08:19:28

- nagyon jó fej, türelmes srácok - pedig van forgalom - ők mutattak végül egy motorháztetőt, amin le tudtam mérni.
( Egyébként csak a ’04-’09 közötti Jazz-eké ilyen terítős, hogy a többi Jazz-es is ezt keresi...)

Hegyjáró szerkesztette 2019.05.23 08:45:56-kor.
2019.05.23 20:39:26 (16361.)
gwolf
(Németország)
Szép jó estéket, új szereplőként érdeklődöm. Vásároltam egy 2öö8 as benzines 16v összkerekes Jimnyt. Tudnátok benne segíteni, hogy láncos vagy szíjjas a motorja, valamint milyen olajat szeret a legjobban? Előre is köszönet.

gwolf szerkesztette 2019.05.23 20:40:00-kor.
2019.05.24 03:01:37 (16362.)
Hegyjáró
(Bp.)

Előzmény: gwolf @ 2019.05.23. 20:39:26


Konicsi-dzsim!
Az olajért tekerj vissza ide:

Előzmény: Hegyjáró @ 2017.03.23. 12:49:36

és az előzményeiben találod.
Továbbá használd bátran itt jobb-fent a [belső] ’’Keresés:’’-t, mert szinte mindent leírt már valaki - egyetlen hátránya, hogy vissza kell tekerni az eredeti hsz.-okhoz is, mert a teljes válaszláncot nem tárja fel..
( Heimatland vagy ’csak’ arbeit~? Itthon tudnék olaj-forrást is..)

Hogy a szíve láncos-e, az attól függ, hogy M13A vagy G13xy, amit a telep mögött, a tűzfalon található adattábláról is leolvashatsz - bár az évjárat alapján az M13A valószínű, és akkor láncos.

Hegyjáró szerkesztette 2019.05.24 03:09:16-kor.
2019.05.24 03:53:03 (16363.)
Hegyjáró
(Bp.)

Előzmény: RatRace @ 2019.05.14. 10:27:48


( Átvittem a Csevegőbe - izgalmas kérdéskör ;)
2019.05.24 09:00:38 (16364.)
Hegyjáró
(Bp.)

Előzmény: Goodspeed @ 2019.05.11. 22:05:08


http://gumisch.hu/
egy rallye-/off-road-ozó testvérpár; régóta csinálják, nagyon értenek hozzá, hogy a ’reménytelen’ eseteket hozzájuk szokták küldeni. Időpont foglalás szükséges! (telefonon.) Nekem talán olyan 7e körül volt, bár én már vagy 20 éve oda járok..

Ugyanebben az utcában, s a közelben van a
http://patentcentrum.hu/
hogy jobban kihasználd a benzint ;)
2019.05.24 18:38:08 (16365.)
Goodspeed
(Nagykáta)

Előzmény: Hegyjáró @ 2019.05.24. 09:00:38


Köszi, de ez miatt nem megyek fel.
2019.05.25 08:09:17 (16366.)
Goodspeed
(Nagykáta)
Hy! G13BB motorba mekkora hiba 10w40 helyett 5w40 olajat önteni ? A rövid távok és hidegindítások miatt gondolkodok rajta. Gyárilag mit ajánlanak ehez a motorhoz , tudja valaki ? Kerestem leírást ,de konkrét Jimhez nem találtam. Az olajgyártók olajválasztó oldalakat meg mást irnak.
2019.05.25 10:48:40 (16367.)
Tobzos
(Budapest III. ker.)

Előzmény: Goodspeed @ 2019.05.25. 08:09:17


Nem ártasz vele, sőt, nagy hidegben még jobb is a motornak. Cserébe viszont ha a 10w-40-est már csipegeti, akkor ezt egy kicsivel jobban fogja.
2019.05.25 11:08:04 (16368.)
Goodspeed
(Nagykáta)

Előzmény: Tobzos @ 2019.05.25. 10:48:40


Na igen, ezen a szisztémán vagyok én is. Most Castrol Magnatech 10w40 van benne. Gyári ajánlásban 10w40 ír, viszont pl. a Castrol magyar honlapján 10w40-est ajánl hozzá, a castrol.com pedig már 5w40. De minden márka mást ír, legyen az Eneos, Liqui Moly, Motul stb. Olajfogyasztás szempontjából pedig 4000 km ezelőtt volt olajcsere, nívó max jelzéséig lett felöntve , azalatt van 2mm -el a szint. Ez nem tudom, hány decinek felel meg. De kb 1 liter lehet a szint a minimum és maximum jelzés között a nívón. Persze ezek a régi motorok annyira nem finnyásak még , ha egyben vannak. Évente nem megyek vele 10 ezer km-t, így évente van cserélve. Köszi !! :)
2019.05.25 20:17:29 (16369.)
Tobzos
(Budapest III. ker.)

Előzmény: Goodspeed @ 2019.05.25. 11:08:04


Az a te bajod, hogy még nem volt Ecotec motoros Opeled... :)
2019.05.25 20:20:14 (16370.)
kenci
(Bükkzsérc)

Előzmény: Tobzos @ 2019.05.25. 20:17:29


Nekem az van, 17 éves, 157 ezer km-rel és 15 ezer km alatt 1csepp olaj sem fogy belőle. Igaz nem is gazdaságos cuccot kap....
2019.05.25 21:08:48 (16371.)
Tobzos
(Budapest III. ker.)

Előzmény: kenci @ 2019.05.25. 20:20:14


Ez nyilván egy általánosítás volt a részemről, de azért van alapja. Nekem egyébként egy Z14XE volt, 175 ezerig használtam, akkor olyan 3000 km-re kért egy litert. Jut eszembe, abban a motorban csak 145 ezer volt, mert 30-nál gariban motort cseréltek...
Utána céges Z14XEP-t (Twinport) haszáltam sokáig, az már jobb volt. Erősebbnek is éreztem, pedig papíron ugyanannyi. Na annak már elfogadható volt az olajfogyasztása, olyan 1 liter 15 ezer km alatt.
Szóval azok sem egyformák...

Tobzos szerkesztette 2019.05.25 21:10:17-kor.

Tobzos szerkesztette 2019.05.25 21:11:15-kor.
2019.05.26 14:40:26 (16372.)
Hegyjáró
(Bp.)

Előzmény: Goodspeed @ 2019.05.25. 08:09:17


Lassíts, Jól :) és olvasd el, mit idéztem pont négy h.sz.-al az előtt: #16362.
Lényegek, összefoglalva: 1. szigorúan olyat, amit a vevő- vagy szervíz-könyve ír - valakinek biztos van ilyenje G13-asokra is(?) 2. lehetőleg pl. H(ondá)-sat, azaz japániaknak gyártottat; 3. ne takarékoskodj rajta!
X. én újra 1,5e km-re vagyok a cserétől*, és ezúttal nemcsak a motorban, szóval kell menjek az olajosomhoz hamarost - ez már a harmadik lehet, amiért megérné feljönnöd Pestre ;) (a 4. pedig egy Gödöllői-dombsági gurulás?)

* jóllehet a legutóbb leeresztett is olyannak tűnt, mintha 0 km-es lenne, de ...

Hegyjáró szerkesztette 2019.05.26 14:46:17-kor.
2019.05.26 15:50:04 (16373.)
Goodspeed
(Nagykáta)

Előzmény: Hegyjáró @ 2019.05.26. 14:40:26


Gyári ajánlást nem találtam Jimnyhez. Wagon R-hez , Balenohoz (G13BB) motorokhoz 10w40 ír elő Api minősítés stb stb. Ez eddig Ok. A 10w40 nagyrészt félszintetikusak, az 5w40 nagy része meg teljesen szintetikusak. Api SL minősítést írnak elő , ha rakok bele 5w40 full szint olajat, nagy baj nem lehet, mert minősítésben Api SN , meg minden más stimmel. Max annyi lehet, amit Tobzos is írt, hogy lehet jobban eszi majd. Eneost Sustinát rajok bele, ’oszt’ majd kiderül. :) Nem fogom túlzásba vinni ez az olaj mizériát , csak próbáltam "okos" lenni, kérdezni, mielőtt megkottyvasztanám a dolgokat. Ha lesz időd, googlizd ki. Motul, Castrol (magyart és angolt is) Liqui Moly , Mobil1, Eneos. Majd mindegyik más viszkozítású olajat ajánl, ’oszt’ , akkó döntsd el. De már nem érdekel . Időben legyen inkább cserélve, meg ne tescos legyen. Olyanra nem is számítok, hogy szebben fog járni a motor ( bár most sem lehet semmi panaszom). Gödöllőre ? Mi van ott , ami Nagykátán nincs ? ! :) :)
2019.05.26 18:47:51 (16374.)
Hegyjáró
(Bp.)

Előzmény: Goodspeed @ 2019.05.26. 15:50:04


( Arra is vannak még dombok, igaz, de én pl. Locsod környékét minden alkalommal megcsodálom, 3 évtizedes Börzsöny- és 2 évtizedes Erdély-járás után is...)
Nade látom, visszaolvasni csak nem akaródzik :P szóval, én H-s, nem ’ukrán’ Castrol-t szoktam hozni egy nagyker’es ismerőstől (M13A-ba 0w20-as kell(!), s a polcos/szervizi árhoz képest majd’ fele annyiért.. A fogyás így nálam 0,0_dl (15e_km, -25°C..+40°C); s amikor két henger robbant csak - gyújtótrafó megsülés - azt is kibírta következmények nélkül, pedig akkor volt kenyérsütésszag..

Hegyjáró szerkesztette 2019.05.26 18:50:41-kor.
2019.05.26 20:53:26 (16375.)
Goodspeed
(Nagykáta)

Előzmény: Hegyjáró @ 2019.05.26. 18:47:51


Ebbe is eredeti Castrol van , hidd el. Tudom, hogy hamisítják stb. De most japán autóba japán olaj lesz. :) Viszont , ha ilyen ismerősöd van , akkor utána kerdezhetnél, hogy Magyarba valóban gyengébb Castrol jön, mint mondjuk , amit nyugatra importálnak.
2019.05.26 21:44:25 (16376.)
martinbabas
(Várpalota)
Sziasztok! Karosszèriást keresnék veszprém-székesfehérvár környékén. Kasztni tartókat kellene javitani. Ha valaki tud valami megbizhatot akkor ne tartsa magában. Köszönöm. :)
2019.05.27 00:06:19 (16377.)
geo
(Stötzer Gábor (South Yorkshire, UK))

Előzmény: geo @ 2019.04.30. 23:12:06


Ha valaki rászánja magát, akkor itt végig pörgetheti a képregényemet...200 kép eddig. Az összeszerelés még kb ugyanennyi lesz! Vigyázat! Csak kétségbeesett megszállottaknak ajánlott! +18 felett :D

https://photos.app.goo.gl/2ftXQnt51fCvHoL59

geo szerkesztette 2019.05.27 00:08:02-kor.
2019.05.27 08:45:44 (16378.)
boxy
(Lovasberény)

Előzmény: geo @ 2019.05.27. 00:06:19


Nagyon szép munka!Én is pont ugyanilyen szendvicszacskót használok!!😉😉
2019.05.27 14:26:46 (16379.)
duck
(Verõce)

Előzmény: geo @ 2019.05.27. 00:06:19


Végig pörgettem :) Tetszik, ahogy és ahol dolgozol. Bár én utoljára váltót és terepváltót a Nivámon szereltem, de én is mindig így kezdtem. A hatlapfejű négyszögkulcs marha jó ötlet, túrok is egy 14-es csavart mindjárt.
2019.05.27 19:17:20 (16380.)
Hegyjáró
(Bp.)
Urak, S.O.S.:
Hátsó kardán-keresztet milyet-ki-hol-mennyiért? - én e’rgomi gyárit 19e-ért tudnék..
autoalkatreszek24.hu -val van valakinek valamilyen tapasztalata?

Hegyjáró szerkesztette 2019.05.27 19:20:11-kor.
2019.05.27 19:34:24 (16381.)
Hegyjáró
(Bp.)

Előzmény: geo @ 2019.05.27. 00:06:19


Le a kalappal, "internetmérnök" ;) - csak ezek után majd győzd kezelni a felkéréseket...
2019.05.27 19:54:56 (16382.)
Goodspeed
(Nagykáta)

Előzmény: Hegyjáró @ 2019.05.27. 19:17:20


Gyári :

http://alkatreszparadicsom.hu/termekkatalogus/kategoria/valto-kihajtas/alkategoria/kardankeresztek-kardan_felfuggeszto_csapagyak-visco_kuplungok/termek/27200-83812

És igen , megbízható bolt !
2019.05.28 01:30:47 (16383.)
Hegyjáró
(Bp.)

Előzmény: Goodspeed @ 2019.05.27. 19:54:56


THX!
Mármint a ...24.hu is?
2019.05.28 05:30:32 (16384.)
Gee
(Budakeszi)
Sziasztok!

Hol lehet ilyen kasztni elemeket venni a jimnyhez amit hirdet csblazso nevű felhasználó?
2019.05.28 06:09:03 (16385.)
Goodspeed
(Nagykáta)

Előzmény: Hegyjáró @ 2019.05.28. 01:30:47


Őket nem ismerem, de amit linkeltem az tuti jó.
2019.05.28 07:26:04 (16386.)
geo
(Stötzer Gábor (South Yorkshire, UK))

Előzmény: duck @ 2019.05.27. 14:26:46


Előzmény: Hegyjáró @ 2019.05.27. 19:34:24


Köszi, köszi. A hely ahol csinálgatom a garázsom. Itt idõkorlát nélkül "Csináld magad, ha szolgád nincsen" alapon bütykölök...mikor idõm engedi. A fotózás nem bemutatás céllal kezdödött, hanem, hogy össze is tudjam rakni :D ! Na meg, hogy a második váltót (ami jelenleg az autóban használatban van) könnyebben tudjam majd csinálni.
2019.05.28 07:55:39 (16387.)
Hegyjáró
(Bp.)

Előzmény: geo @ 2019.05.28. 07:26:04


Ez két dolgot is megmagyaráz: 1. hogy kerültek oda a (fél)mázsák; 2. hogy bírod ilyen nyugodtan-gondosan csinálni..
( hogy mért nem inkább barátnő, azt meg az (új-)angol ’nők’ :D
Viszont a Rád szabadulás mértékét csak súlyosbítja... Máskülönben ebből itthon is jól meg tudnál élni; kint pedig ...(?) Kell Neked azzal a CAD-del tönkretenni a szemed meg a csuklód? :D

Hegyjáró szerkesztette 2019.05.28 08:01:06-kor.
2019.05.28 08:10:18 (16388.)
Hegyjáró
(Bp.)

Előzmény: Goodspeed @ 2019.05.27. 19:54:56


Kösz-kössz!..
( Máskülönben az ’’Eredeti ár’’ a SuzuKing-nél is annyi - mármint 22e -, csak itt ...(?)

Ezt pedig még1x megkérdem, mindenkitől, szintén S.O.S.:
az autoalkatreszek24.hu -val van valakinek valamilyen tapasztalata?
( Más ügy.)

Hegyjáró szerkesztette 2019.05.28 08:15:34-kor.
2019.05.28 09:09:20 (16389.)
RapaMoto
(Kaposvár)

Előzmény: Gee @ 2019.05.28. 05:30:32


Bármelyik Suzuki márkakereskedésben. Az egész autódat megveheted darabokban.
2019.05.28 09:55:14 (16390.)
Goodspeed
(Nagykáta)

Előzmény: RapaMoto @ 2019.05.28. 09:09:20


Így igaz. Viszont én elhiszem, hogy "ritka" a Jimny stb. de elmennek a francba a 65 ezer Ft-os első sárvédővel pl.
2019.05.28 10:34:21 (16391.)
Hegyjáró
(Bp.)

Előzmény: Goodspeed @ 2019.05.27. 19:54:56


Közben alámásztam leolvasni a [kardánkereszt-] csapágy jelzetét, mivelhogy a képen sejlett, KOYO ez is:
az enyémben - ami alighanem még a gyári - ’’KOYO_KCI5I8CC-I_J_’’ (és körbeér - az alávonások persze szóközök, csak legyünk szigorúan pontosak; viszont az ’’I’’-k lehetnek 1-esek is, bár nincs fülük..)
Sajnos az Autex-esek nem tudnak ilyet úgy, mint pl. a függőcsapszegét  :/
De azért jó, hogy elindítottad a lavinát! ;)

Hegyjáró szerkesztette 2019.05.28 10:36:11-kor.
2019.05.28 12:12:32 (16392.)
Gee
(Budakeszi)

Előzmény: RapaMoto @ 2019.05.28. 09:09:20



Létezik csomagtartó alja meg a hátsó ülések alatti darab is vajon?
Milyen árban lehetnek?
Az emelő alatti részre már ráférne egy kis hegesztés :)
2019.05.28 12:21:13 (16393.)
RapaMoto
(Kaposvár)

Előzmény: Gee @ 2019.05.28. 12:12:32


A teljesség igénye nélkül:

http://catcar.info/suzuki/?lang=en&l=bWFya2V0SWQ9PTV8fHN0PT02MHx8c3RzPT17IjEwIjoiTWFya2V0IiwiMjAiOiJFdXJvcGUiLCIzMCI6IkppbW55IiwiNDAiOiJTTjQxM1YiLCI1MCI6IkJvZHkiLCI2MCI6IjEwNCAtIEZMT09SIFBBTkVMIn18fG1vZGVsSWQ9PTE4fHxlcXVpcG1lbnRJZD09MTQ5MDh8fHBvc0ZpbHRlcj09RlVFTC9QRVRST0x8fGdyb3VwSWQ9PTIxNTV8fHN1Ymdyb3VwSWQ9PTYyNjM0

2019.05.28 13:00:56 (16394.)
papas
(Szeged)

Előzmény: Hegyjáró @ 2019.05.27. 19:17:20


Én múltkor kerestem Koyo-t és a gugli barátunk ezt dobta ki:
http://mxtrade.hu/Termek/Kardankereszt/25x63.8-CR102
Ugyan nincs kiírva, h Koyo, de az árából ítélve sztem az lehet. Érdemes rájuk kérdezni, mert ha tényleg Koyo és zsírzós, akkor sztem nyerő vétel lehet.
2019.05.28 13:04:46 (16395.)
Goodspeed
(Nagykáta)

Előzmény: Hegyjáró @ 2019.05.28. 10:34:21


Nincs itt semmi lavina. Alkatrészparadicsom.hu az Esztergomi Suzukitól rendeli be , mint sok más is. Megrendeled vagy bemész hozzájuk, ha nem jó akkor vissza viszed vagy küldöd. Az utolsó csavarig bármit beszereznek a Jimnyhez. Ha cikkszámmal mész , akkor meg külön elélveznek tőle. :D
2019.05.28 13:50:33 (16396.)
Hegyjáró
(Bp.)

Előzmény: Goodspeed @ 2019.05.28. 13:04:46


Akkor ezért egyezett olyan pontosan a ’’Teljes ár’’ a SuzuKing-esével.. csak ezt amott nekem, mint főtörzsvásárlónak 19e-re engedték le, ezeknél pedig most valami polcos akcióról van szó: állítólag utolsót rendeltem ezzel az árral...
( Máskülönben - telefonon - készségesnek tűnő fiatalember, aki hibátlanul tud magázódni is, szóval eddig jó..)
De akkor Neked is ilyen jelzetű KOYO-s jött, ugye?
És Pécsre van érkezésed leugrani, ide ’fel’ meg nem? :P

Előzmény: papas @ 2019.05.28. 13:00:56


Rágugolva a kérdésre, nekem az jött ki, hogy KC1518CC-1 lesz a pontos jelzet (vagyis az ’’I’’-k zászlócska nélküli 1-esek), szóval lehetne frissíteni a technikai oldalt is (ha valaki el tudná érni Nyuszy-t..) - viszont én anglosz nyelvtudással csak egy használt ausztrált, meg sok tanácstalan oroszt találtam, aki ilyet keresett..
Amit hivatkoztál, annál nem látom a jelzetet sem (bár amikor kerestem, láttam, hogy pl. Mitsu’-kba is megy olyan) - mondjuk nekem most mindegy is, mert hasonló áron jön Pécsen keresztül az e’rgomi is..

Hegyjáró szerkesztette 2019.05.28 13:56:22-kor.
2019.05.28 16:04:18 (16397.)
Goodspeed
(Nagykáta)

Előzmény: Hegyjáró @ 2019.05.28. 13:50:33


Nem voltam személyesen náluk, csak rendeltem és nem 1x2x. Sokszor már. Sok minden szokott náluk lenni akcióban, megéri ránézni.
2019.05.28 16:25:37 (16398.)
Hegyjáró
(Bp.)

Előzmény: Goodspeed @ 2019.05.28. 13:04:46


Én meg ha épp arra járok, s lesz cikk(a)számom is, vigyázok, hogy ne forduljanak velem szembe :D
2019.05.28 16:54:29 (16399.)
Mlado
(Gyömrõ)
Sziasztok!
Eladtam a Samum, úgyhogy jimnyiket nézegetek. Lenne pár kérdésem, kérem segítsetek. Az emelésről találtam egy videót és képet. Hátra niva lengescsillapitó Monroe md2543 előre vitara Sachs M230048 at ír. Kérdésem az számít ilyen kis súlynal hogy gázos vagy olajos legyen? Mi az ajánlott márka, és jól e ezek amit írtam. 5 cm pogácsát szeretnék hozzá. De jó áron 4.5 vagy 6 cm láttam. Melyik legyen a kettő közül. Így az emelest kB 50 ből kihizom. 215 75 r15 gumit szeretnék rá. Évi kB 7000 km. Használom. Sok aszfalt, erdei utak, de nem sárdagasztás. A hankook mt néztem. Az elvileg átmeneti inkább. Vagy bfg At gumi. Ezeket tudom lehet olcsóbban ha szerencsém lesz. Szeretném jól mutasson a kocsin, de azért ne legyen pokoli az aszfalton. Vélemény ezekről? Illetve maradt 2 cm nyomtávszélesitőm, vitara alu kerékkel. Fél férne szerintetek, érdemes megnézni, vagy elég a szélesebb 215 ös gumi? És egy utolsó kérdés, nézem a jimnyiket. Lattam olyanokat aminek nem színre fújt a lökös és az oldal burkolat, hanem műanyag. Meg lehet azt esetleg később fújni színre? Ha öregedne a műanyag?Majdnem kimaradt, a fékcsőnek mi az eredeti hossza, elég 5 cm körül a gyári? Hol ezt írják hol azt. Ha határon van lehet jobb lenne a 4.5 emelés? Köszi a válaszokat előre is.

Mlado szerkesztette 2019.05.28 16:58:34-kor.
2019.05.28 20:26:10 (16400.)
patu
(Domony)

Előzmény: Mlado @ 2019.05.28. 16:54:29


Szia !

Nekem 5 cm emelés van, 215 /75 r 15 -ös semmit mondó gumival járok, aszfalton , homokban , földúton nagyon jó, sárban viszont meghalt. ez van . Én úgy gondolom ha szélesebb a gumi akkor már félő hogy a féltengelyekre hat, szélesítést én is tervezek de csak óvatosan avval is .

Üdv : Patu