Jimny



Üzenetek visszafelé
Keresés:
Hozzászólások száma: 18539 Oldalak:  <<  1  2  3  4  5  ... 367  368  369  370  371   >>

Hozzászóláshoz be kell jelentkezni!


2018.11.28 08:13:50 (15501.)
bagiandras
(Nagykanizsa)

Előzmény: Tobzos @ 2018.11.27. 21:51:34



Nem az nem mert hatso hid ujszeru. Csak tegnap sima hatsokerek hajtasban nagyobb gazzal indultam aszfalton es ott is csinalta. A difizarnak van visszajelzoje az vegig zart allapotban volt es a levegonyomas is megvolt. Belurol nem hallani csak kivulrol. Aszfaltos indulasnal is le volt huzva az ablak akkor hallottam.
2018.11.28 08:24:24 (15502.)
bagiandras
(Nagykanizsa)

Előzmény: Tobzos @ 2018.11.27. 21:51:34



Nem az nem mert hatso hid ujszeru. Csak tegnap sima hatsokerek hajtasban nagyobb gazzal indultam aszfalton es ott is csinalta. A difizarnak van visszajelzoje az vegig zart allapotban volt es a levegonyomas is megvolt. Belurol nem hallani csak kivulrol. Aszfaltos indulasnal is le volt huzva az ablak akkor hallottam.

Előzmény: bagiandras @ 2018.11.28. 08:13:50



Az kimaradt hogy 5 centit meg lett emelve a gépegység de szilentek ez az rendben volt. Meg a video végén mar nincs akkor terheles mikor felerek vele es ott is kattanik.
2018.11.28 11:56:18 (15503.)
kenci
(Bükkzsérc)

Előzmény: Tobzos @ 2018.11.27. 21:51:34


A difizár szokott kattogni?
2018.11.28 12:15:41 (15504.)
kenci
(Bükkzsérc)

Előzmény: bagiandras @ 2018.11.27. 20:27:50


Ha a lánc meg van nyúlva, akkor terhelésnél folyamatos daráló hangot ad. Próbáltad már emelkedőn felfelé elinduláskor hallgatni?
2018.11.28 12:20:24 (15505.)
Hegyjáró
(Bp.)

Előzmény: kenci @ 2018.11.28. 11:56:18


Lock right rendszerűre gondolt?
2018.11.28 12:43:32 (15506.)
Vili
(Lakitelek)
Én valamelyik kitámasztó vagy rugóra tippelnék ha terhelés hatására kattan.
2018.11.28 14:22:22 (15507.)
kenci
(Bükkzsérc)

Előzmény: Hegyjáró @ 2018.11.28. 12:20:24


De ebben Diósi féle pneumatukis zár van. A Lock Right meg állandóan zárva van, csak kanyarban kattog, amikor szétkapcsol.
2018.11.28 16:48:00 (15508.)
Hegyjáró
(Bp.)

Előzmény: kenci @ 2018.11.28. 14:22:22

Előzmény: Tobzos @ 2018.11.27. 21:51:34


Há’ ige’ - de a kattanások a felvételen tényleg olyasmik, mint amiből a lock-right-ok egy sorozatot ’adnak le’ kanyarban.
Nem lehet, hogy a záródás visszajelzése csak a vezérlőnyomás meglétét érzékeli, mint pl. az első kerékagy-kapcsolóknál, miközben a mechanikában nincs rendben valami? - persze csak hangosan gondolkodom, mert lock-right-ot már láttam ill. hallottam, ám ilyet még nem.

Hegyjáró szerkesztette 2018.11.28 16:50:56-kor.
2018.11.28 19:25:08 (15509.)
bagiandras
(Nagykanizsa)

Előzmény: Hegyjáró @ 2018.11.28. 16:48:00



Ebben diosi van. Nem lockright. A difizarat lattam mukodes kozben a visszajelzo csak tenyleges zart allapotban jelez. Feltolt a kompresszor a nyomaskapcsolo lekapcsol, megmozditom az autot, akkor mozdul a technika es osszezar es csak ekkor jelez a visszajelzo es picit ratolt a kompresszor. A kompresszor reszet en csinaltam, 6.2 bar kell a cuccnak enyem 8 at tud 7 nel kapcsol a nyomaskapcsolo. Most picit megkinoztuk aszfalton 4WD be 4WD-L be kanyargas rugatas es semmi hangja. 2WD debe semmi. Lehet futomu tenyleg. Egyebb otlet?
2018.11.28 19:26:29 (15510.)
bagiandras
(Nagykanizsa)
Meg a diosit lattam eleg durva offroadgepekben. En azokhoz kepest jégen használom :)
2018.11.28 19:56:24 (15511.)
Tobzos
(Budapest III. ker.)

Előzmény: kenci @ 2018.11.28. 11:56:18


Jogos, benéztem. Elkerülte a figyelmem, hogy Diósi, nekem meg a Lock Right járt a fejemben. Mondjuk terepen az is néma, ha rendben van...
2018.11.28 20:28:31 (15512.)
bagiandras
(Nagykanizsa)
Sziasztok. Itt hallani hogy bekapcsolom a difizarat es ratolt. Picit hangos de ez volt ingyen :)
Ma persze semmi kattogás pedig itt kapta a terhelest. Elotte is domra fel-le, arkon at keresztul...

Koszonom az idegeneknek akik egybol segiteni akartak mert azt hitték elakadtunk :) De ez egy jimny!!! :) Nem akad el sehol :)
2018.11.28 20:34:38 (15513.)
Hegyjáró
(Bp.)

Előzmény: bagiandras @ 2018.11.28. 19:25:08


Most végignéztem a felvételt elemzőbben (kilassítva), és a kattogásokat három nagyobb huppanóban, oldalbillenéskor adja: az első kettőben (0m15..16s és 0m17..18s) kétszer egymás után, ahogy az első majd a hátsó híd is ’átlábal’ a huppanón (mint egy vonatzakatolás, lassított felvételben); a harmadiknál viszont csak egyszer (@ 0m20s), amikor csak a hátsó híd ’lép’ egy nagyobbat.
Eddig az én szakmám - innentől átadom a ’beteget’ ... mondjuk Vilinek? ;)

Előzmény: Vili @ 2018.11.28. 12:43:32



Hegyjáró szerkesztette 2018.11.28 20:41:21-kor.
2018.11.29 13:22:11 (15514.)
Hegyjáró
(Bp.)

Előzmény: Hegyjáró @ 2018.11.28. 20:34:38


Ja, és emeltél is

Előzmény: bagiandras @ 2018.11.28. 08:24:24

- nem lehet, hogy valami ’kikattan’?
2018.11.29 14:48:26 (15515.)
papas
(Szeged)

Előzmény: Hegyjáró @ 2018.11.26. 18:58:39


Visszavittem. Sajnos igazad lett.. túlságosan jóhiszemű voltam.
Fejvakarás után megállapították, h lehet sűrű olajat raktak bele (80/90). Mondjuk előtte említettem nekik, h 75/90 van benne, így sztem azt rakjanak bele, de a gép amit néztek 80/90et adott gyári értéknek, így azt raktak bele. Mellesleg kértem, h eneos olajjal kínálják meg jimny-t, mert eddig is azt használtam és semmi bajom nem volt vele.
Ott előttem leengedték a váltóból az olajat...baromi sűrű zöldes színű átláthatatlan zavaros mézszerű cucc jött le belőle. (100% nem eneos olajjal töltötték fel előtte ők). Aztán öntötték is bele 75/90-es comma olajat... életembe nem hallottam ilyen olajról, de akkor már nem is szóltam.. tudtam, h nem fogom kifizetni, tesztre meg jó lesz ez az olaj is.
Az autó továbbra is sz@r, de most már nagyon arra hajlok, h nem velük fogom megcsináltatni, mert már egyáltalán nem bízok meg bennük. Valahogy nem látom azt, h értenének ahhoz amit csinálnak.
2018.11.29 17:31:50 (15516.)
Gee
(Budakeszi)

Előzmény: papas @ 2018.11.29. 14:48:26


Szerintem se vidd hozzájuk ! Többen is hirdetnek vátó javítást. Pl. a suzuszaki. Fel kell hívni őket hogy a jimny váltót vállalják e. 6 hónap garanciát vállalnak km korlátozás nélkül.
2018.11.29 20:30:34 (15517.)
fifi
(Szarvas)

Előzmény: bagiandras @ 2018.11.27. 20:27:50


én amondó vagyok, ez valami futóműalkatrész lesz, mert inkább akkor szól, amikor billeg és lép a verda.
de ez csak ötlet.
2018.11.29 21:12:15 (15518.)
bagiandras
(Nagykanizsa)

Előzmény: fifi @ 2018.11.29. 20:30:34



Köszi mindenkinek!

Mi is lassan a futómű alkatrész kattogásra jutunk. De még nyúzzuk.

Nincs valakinek véletlen eladó ABLAKFŰTÉS kapcsoló gombja Jimnyhez?

Köszi!
2018.12.01 13:37:23 (15519.)
Goodspeed
(Nagykáta)
Sziasztok!

Lehet bármi gond abból, ha -53 fokos a fagyállóm a rendszerben ? Tavasszal cseréltek vezérlést + vízpumpát, plusz fagyállót. Az egyik csőnél szivárgott, utána kellett húzni a bilincsnek. Utána öntöttem -35-öst bele kb. fél litert. Nem szivárog, akkor mérettem. Ismerős azt mondja, hogy szétnyomhatja a blokkot , de szerintem ez hülyeség. Vízpumpának nem árt?
2018.12.01 23:09:40 (15520.)
Hegyjáró
(Bp.)

Előzmény: Goodspeed @ 2018.12.01. 13:37:23


Erről itt értekeztünk részletesebben:

Előzmény: Hegyjáró @ 2017.07.12. 20:07:18

2018.12.02 19:30:05 (15521.)
Goodspeed
(Nagykáta)

Előzmény: Hegyjáró @ 2018.12.01. 23:09:40


Köszi, marad.
2018.12.03 15:23:27 (15522.)
Hegyjáró
(Bp.)

Előzmény: Goodspeed @ 2018.12.02. 19:30:05


Mondjuk ha annak a fél liternek a nagyobbik részét a kiegyenlítő tartályba töltötted (mert ha a hűtőbe, akkor aggodalmasan sok hiányzott a rendszerből..) szóval az nem hígíthatta jelentősen a hűtőben-blokkban levőt; a túl tömény pedig úgy emlékszem a vízpumpát nem keni megfelelően - de olvasd el a hivatkozott h.sz.-om környékét is!
2018.12.03 15:56:24 (15523.)
Hegyjáró
(Bp.)

Előzmény: Gee @ 2018.11.29. 17:31:50


Igen, de ezek adósak neki a váltó HELYREÁLLÍTÁSÁVAL - nem a javításával, mert ha jól értelmezem a történteket, előtte nem volt vele [ekkora] gond, csak az olaj cseréje lett időszerű, nem?

Előzmény: papas @ 2018.11.29. 14:48:26


A ’szak’szervizek olajozásáról pedig azt kell tudni - tisztelet a lakozott radír gyakoriságú kivételnek - hogy magát az anyagot kétszeres vagy még vastagabb áron számolják fel, mint amennyiért némi nagyker’ ismeretséggel vagy egy fogyasztó-központi leárazáson hozzá tudsz jutni; és az még a jobbik eset, ha tényleg olyat tesznek bele, és nem valami olcsó vagy/és hamis hulladékot - mivelhogy úgyse látod... (Szóval hasonló ’játékok’, mint korábban az olaj színével-kémhatásával..)
A váltót illetően pedig jegyzőkönyv(ek), felügyeleti szerv, stb. (esetleg legközelebb egy sünifejű, szteroid-étvágyú, pigmentáltabb haver kíséretében, aki egy fekete ’’top-dajcs’’ kocsival gurul oda ;) - merthogy az ilyenek maguktól csak várni fognak, hogy egyszer majd csak ’lekopsz’ róluk!..

Hegyjáró szerkesztette 2018.12.03 16:01:06-kor.
2018.12.03 16:52:45 (15524.)
Goodspeed
(Nagykáta)

Előzmény: Hegyjáró @ 2018.12.03. 15:23:27


Igen, igazad van. Lelehetne engedni, meg hígítani majd visssza, de most kaptam 5 liter bontatlan előre bekevertet, bele megy az.
2018.12.03 18:00:29 (15525.)
n.szlavik
(Cegléd)
Üdvözletem!
2007 es Jimnym van,pár napja el kezdett szórakozni az összkerék rendszere.Hol kapcsolja hol nem ,ha véletlen még is bekapcsolja akkor ugyan ezt játszom el a felezővel is.Amikor éppen olyan kedve van minden tökéletes,mindent szépen kapcsol.Hajtás része rendben van át lett vizsgálva .
A kérdésem az lenne ,hogy ha be van kapcsolva az összkerék és működik is rendesen,vissza is jelez a műszerfalon miért nem kapcsolódik a felező ?Nyomogatom a gombot sípol semmit nem csinál hiába mozgatom meg kicsit akkor sem .Utána meg egyszer csak az is működik rendesen.Inkább elektronikai problémára gondolunk első sorban.
Tanácsotokat szeretném kérni hogyan milyen sorrendben kellene ehez nekifogni.
Elnézést ha nem a leg érthetőbben fogalmaztam nem könnyű így ezt leírni.
Válaszokat előre is köszönöm!
2018.12.03 19:14:32 (15526.)
difipeti
(Gergelyiugornya)

Előzmény: n.szlavik @ 2018.12.03. 18:00:29


Felezőt csak állóhelyben, kuplunggal.
Lehet, hogy a kuplungot nem érzi?
2018.12.03 20:19:32 (15527.)
n.szlavik
(Cegléd)
Úgy próbáltam ,állóhelyzetben egyenes kerekek kuplung benyomva.Amikor ez se jött be akkor próbáltam meg kicsit mozdítani rajta.Többszöri próbálkozás után meg szépen teszi a dolgát ki be lehet rajta kapcsolni mindent.Én valamelyik érzékelőre ,relére,hibájára gondolnék.Fura hogy egyik pillanatban minden rendesen működik a következőben meg semmi.
2018.12.03 21:01:38 (15528.)
RapaMoto
(Kaposvár)

Előzmény: Hegyjáró @ 2018.12.03. 15:56:24


A szerviz azért kénytelen drágán adni az olajat, mert ő fizet veszélyes hulladék ártalmatlanításért, meg egyéb cifraságokért. Az okosba kedvezményesen vásárló pedig általában kivágja a fáradtolajos kannát az erdőszélbe, mer ott úgyselássa senki...
Tisztelet a lakkozott radíroknak :)
2018.12.04 05:27:01 (15529.)
Gee
(Budakeszi)

Előzmény: Hegyjáró @ 2018.12.03. 15:56:24


Ha adósak ha nem,akkor is jobb ha nem nyúlnak a váltóhoz többet . Több kárt csinálnak mint hasznot ;)
2018.12.04 10:52:46 (15530.)
Hegyjáró
(Bp.)

Előzmény: n.szlavik @ 2018.12.03. 20:19:32


Felezésbe kapcsoláshoz nem ritkán igényli azt is, hogy betedd sebességfokozatba IS (hogy mért, az vitatott: már értekeztünk róla korábban itt, többen, sokat; pl. 2017 elején - pörgesd vissza!); de hosszú össz’-be nem szokott ilyesmit, csak kivételkor, ha nem megfelelően álltál meg (nem egyenesen, terhelés maradt a hajtásláncon, stb.)

Hegyjáró szerkesztette 2018.12.04 10:59:22-kor.
2018.12.04 11:39:36 (15531.)
Hegyjáró
(Bp.)

Előzmény: Gee @ 2018.12.04. 05:27:01


Ha az oda kifizetett összeg ’’elereszthető’’ (t.f.h. csak olaj- és simering-cserét számoltak fel; bár utóbbi sem biztos, hogy kevés..) akkor ... akkor sem: mert egy másik helyen megszereltetni, teljes szétszedéssel, érzésem szerint sok tízezer Ft, nem?
Én legf. abban állapodnék meg - majd! ha már elfogyott a többi lehetőség és a küzdőerőm is - hogy akkor adják vissza az összes pénzt, én pedig benyelem a helyreállítást; pedig az biztos többe kerül, mint egy olaj- és simering-csere...
Rapa’, tudsz becsülni hivatalos árakat, 10-esekre kerekítve?

Előzmény: RapaMoto @ 2018.12.03. 21:01:38


Igaz, de a leadás csak nem kerül annyiba, mint egy japán motorba való finom, és jó márkájú olaj, nem? (számpélda: a 0W20 H-s, amit a Castrol nagyker’-es ismerősöm nekem, árrés nélkül szűk 5eFt-ért tud adni, azt a szervizek 10 felett számolják fel - Ő meséli..) Az többi ’’cifraságot’’ - ami manapság könnyen lehet, hogy már törvényi szinten is aljasság - azokat pedig ne erre verjék rá, hanem az adott tételre - mondjuk a többiben sem szégyellősek... Az viszont ártól függetlenül aljasság, hogy végül nem is azt teszik bele, hanem akár egy kevésbé fáradtat!..
De azt is elismerem, hogy Bp.-en és környékén - ahonnan az én tapasztalataim származnak - gázabb minden, mint vidéken, ahol egy kisvárosban legf. 1-2 szerviz van, és hamarabb körbeér egy ilyen történet, s szóbeszéddé válik - szóval Nálatok nehezebb ’’radírozni’’ ;)

Hegyjáró szerkesztette 2018.12.04 11:44:54-kor.
2018.12.04 12:14:25 (15532.)
Hegyjáró
(Bp.)

Előzmény: Gee @ 2018.12.04. 05:27:01


Ha az oda kifizetett összeg ’’elereszthető’’ (t.f.h. csak olaj- és simering-cserét számoltak fel, bár utóbbi sem biztos, hogy kevés..) akkor ... akkor sem: mert egy másik helyen megszereltetni, teljes szétszedéssel, érzésem szerint sok tízezer Ft, nem?
Én legf. abban állapodnék meg (később, ha már elfogyott a többi lehetőség és a küzdőerőm is!), hogy akkor adják vissza az összes pénzt, én pedig benyelem a helyreállítást - pedig az biztos többe kerül, mint egy olaj- és simering-csere...
Rapa’, tudsz becsülni ’hivatalos’ árakat, 10-esekre kerekítve?

Előzmény: RapaMoto @ 2018.12.03. 21:01:38


Igaz, de a leadás csak nem kerül még egyszer annyiba, mint egy japán motorba való finom, és jó márkájú olaj, nem? (számpélda: azt a 0W20 H-sat, amit a Castrol nagyker’-es ismerősöm nekem, árrés nélkül szűk 5eFt-ért tud továbbadni, azt a szervizek 10 felett számolják fel - Ő meséli..) A többi ’’cifraságot’’ - ami manapság könnyen lehet, hogy már törvényi szinten is aljasság - azokat pedig ne erre verjék rá, hanem az adott tételre - mondjuk a többiben sem szégyellősek... (ld. pl. gyújtótrafóm esete: 200%-os ’árrés’..!) Az viszont ártól függetlenül aljasság, hogy végül nem is azt teszik bele, hanem olajból akár egy kevésbé fáradtat!..
De azt is elismerem, hogy Bp.-en, ill. egy nagyváros környékén - ahonnan az én tapasztalataim származnak - gázabb minden, mint vidéken, ahol egy kisvárosban legf. 1-2 szerviz van, és hamarabb körbeér egy ilyen történet, meg szóbeszéddé is válik - szóval Nálatok azért nehezebb ’’radírozni’’ ;)

Hegyjáró szerkesztette 2018.12.04 12:19:32-kor.
2018.12.04 19:44:05 (15533.)
tga.zoltan
(Debrecen)
Hali! 215/75R15 BFgoodrich all terrain ko2 használt, de hibátlan állapotú gumi, kb. 9..9,5 mm mintávan, 1db. pótkeréknek ingyen elvihető, ha valakit érdekel, Debrecenben van. Kilökni sajnálom😀 Üdv: Zoli
2018.12.04 20:16:46 (15534.)
osvath14
(Tét)
Na, megvolt az első kötelező szervize az autómnak! Szépen felemelték átnézegették alulról majd nem kérdezte meg senki a stabilizátor rúd hova lett... Hozzáteszem ezt a részét nem bánom. Hozza vissza az úriember a kulcsot. Kérdezem halkan, automata váltóban ugye ellenőrizték az olaj szintet? Kulcs vissza, meg holnap az autó is mert pont a minimum szintjén van benne az olaj. De ha most nem kérdezek rá akkor úgy marad?


osvath14 szerkesztette 2018.12.04 20:17:28-kor.

osvath14 szerkesztette 2018.12.04 20:19:36-kor.
2018.12.04 22:33:09 (15535.)
Hegyjáró
(Bp.)

Előzmény: osvath14 @ 2018.12.04. 20:16:46


Most ismételjem magam, hogy ’’szakszerviz’’...?
Tiszta szerencse, hogy mi legalább értünk hozzá ;)
2018.12.05 05:21:08 (15536.)
Gee
(Budakeszi)

Előzmény: Hegyjáró @ 2018.12.04. 12:14:25


Igen,ez igy lenne a normális,bár sok helyen nehéz visszasírni a pénzt...
2018.12.05 07:16:38 (15537.)
difipeti
(Gergelyiugornya)

Előzmény: tga.zoltan @ 2018.12.04. 19:44:05


Szia Zoli!

Engem érdekelne a dolog...

difipeti szerkesztette 2018.12.05 07:17:20-kor.
2018.12.05 09:01:56 (15538.)
tga.zoltan
(Debrecen)

Előzmény: difipeti @ 2018.12.05. 07:16:38


Szia!

Hívj fel, 06 70 3178694
2018.12.05 17:37:33 (15539.)
osvath14
(Tét)

Előzmény: osvath14 @ 2018.12.04. 20:16:46


Előzmény: Hegyjáró @ 2018.12.04. 22:33:09


Ma, hogy ismét voltam náluk viszont szerintem nagyon korrektek voltak, nem kértek semmit az utántöltésért. Továbbá ellenőrizte a szerelő az olajat a két hídba, és az osztóműbe is.

osvath14 szerkesztette 2018.12.05 17:37:54-kor.
2018.12.06 12:29:58 (15540.)
Hegyjáró
(Bp.)

Előzmény: osvath14 @ 2018.12.05. 17:37:33


Vásárlói ráhatásra, n esetből m-szer (ahol m<n), végzik a szerződésben vállalt alaptevékenységüket - ez azért ne legyen kellemes csalódás alapja...

Hegyjáró szerkesztette 2018.12.06 12:30:33-kor.
2018.12.06 18:09:11 (15541.)
Hegyjáró
(Bp.)
Van valakinek Pest közelében 2005 előtti, magasabb első lököse, amit alkalomadtán ’felpróbálhatnék’?
Nekem 2006 utáni, mélyebbre lenyúló van, de viharkár okán tervezem cserélni - erről itt már kitárgyaltunk mindent, viszont abban nem vagyok biztos, hogy annak is aláfér-e az első csörlő-horog tálcám, amit ma hoztam el homokfúvásból. Ahonnan kapnék régebbi lököst, ehető áron, az meg felpróbálni van rohadt messze...

A tálca egyébként CAD-del lett tervezve és plazma-vágóval, élhajlítóval bármikor reprodukálható, hogy fix csörlőt is lehet rá rakni - majd teszek fel róla képeket is -, szóval ha valakit érdekel ilyesmi, írjon, és összehozom az ’elkövetővel’!
Szintén készül a képeim között látható, egy év tapasztalata alapján teljesen bevált, rozsdamentes osztóművédő-haslemez ismételhető mintája is..

Hegyjáró szerkesztette 2018.12.06 18:16:06-kor.
2018.12.07 03:54:59 (15542.)
Sipi79
(Szolnok)
Üdv! Sziasztok! Kérdezem, hogy Jimny-ben cserélt már valaki hengerfej tömítést? Mennyire ingényel soeciális szerszámokat? Két éve “ újította” felvegy autószerelő a hengerfejet, de úgy néz ki nem sikerült! Jelenség: egyenetlen rázós motor. Fehéres kék füst. Olajos víz folyik a kipufogóból! A segítséget előre is köszi.
2018.12.07 06:23:36 (15543.)
Goodspeed
(Nagykáta)
Jimnyiben , csak 1 lambda szonda van ugye ? A motortérben...
2018.12.07 07:33:59 (15544.)
Tobzos
(Budapest III. ker.)

Előzmény: Goodspeed @ 2018.12.07. 06:23:36


Évjárat függő.
2018.12.07 07:34:52 (15545.)
papas
(Szeged)

Előzmény: Goodspeed @ 2018.12.07. 06:23:36


G13BB, 1 darab a kipufogó csonkban.
Az újabbaknál nem tudom.
2018.12.07 11:39:52 (15546.)
Hegyjáró
(Bp.)

Előzmény: Sipi79 @ 2018.12.07. 03:54:59


Hűtőfolyadékba megy olaj?
2018.12.07 12:06:41 (15547.)
Goodspeed
(Nagykáta)

Előzmény: Tobzos @ 2018.12.07. 07:33:59


1998
2018.12.07 12:07:39 (15548.)
Goodspeed
(Nagykáta)

Előzmény: papas @ 2018.12.07. 07:34:52


Amit annó beszéltünk az az 1 db akkor csak?!
2018.12.07 12:23:34 (15549.)
Sipi79
(Szolnok)
Helló! Nem! Az olajba megy víz!🙁
2018.12.07 12:23:46 (15550.)
Sipi79
(Szolnok)
Helló! Nem! Az olajba megy víz!🙁