Jimny



Üzenetek időrendben
Keresés:
Hozzászólások száma: 18539 Oldalak:  <<  1  2  3  4  5  ... 367  368  369  370  371   >>

Hozzászóláshoz be kell jelentkezni!


2008.03.02 19:00:43 (539.)
nyuszy
(Székesfehérvár)

Előzmény: Jankesz @ 2008.03.02. 18:53:21


Pl. http://cgi.ebay.co.uk/SUZUKI-JIMNY-2-PRO-LIFT-KIT_W0QQitemZ330136395772QQihZ014QQcategoryZ10426QQrdZ1QQssPageNameZWD1VQQ_trksidZp1638.m118.l1247QQcmdZViewItem , http://www.offroadbolt.hu/downloads/arlista_trailmaster_01.xls
2008.03.02 18:53:21 (538.)
Jankesz
Köszi a segitséget. : ) nem tucc vami pntos cimet mert nem találtam semmit..
2008.03.02 18:50:39 (537.)
nyuszy
(Székesfehérvár)

Előzmény: Jankesz @ 2008.03.02. 10:59:19


Szia,
Van több gyártónak Jimny-hez emelése. Amit komolyabb átalakítás nélül be lehet tenni, az a 2" (5 cm), afölött már a lengõkarokat is cserélni kell.
Ezzel egy max. 70-71 cm-es kerék rakható be (215/75R15), annál nagyobb csak akkor, ha átszabod a mûanyagokat is.
Az emelõszettek (4 rugó + 4 gátló) jellemzõen 150-200 kHUF körül fordulnak elõ újonnan, használtan 80-100 körül van rájuk esély, de nem gyakori dolog.
Ha esetleg érdekel, az enyémben lévõ emelés lehet, hogy eladó lesz, ha gondolod, beszéljünk privátban.

nyuszy szerkesztette 2008.03.02 18:51:58-kor.
2008.03.02 10:59:19 (536.)
Jankesz
Sziasztok!
Éngem jimny emelés érdekelne. Tudnátok e segitteni?
2008.02.29 14:22:11 (535.)
TWK-001

Előzmény: livinti @ 2008.02.27. 09:25:01



Szia!

Ez a munka már 100 ezer magasságába került nekem.
A mester lakatos, és fényezõ is egyben, az egyéb veteránjármûveinket is kezelgeti. Emiatt bíztam rá a feladatot. Mert az hogy alulról vastagon "lefröcskölik bitumennel", meg egy-két lukat ütnek a panelon, és belefújkodnak, az megúszható 40-50 ezer körül. 70 ezer körül igérik az alaposabb verziót, ahogy körbenéztem.
Nála is rendelhetõ az "összes fokozat". Haq éppen érdekel hogy hol csináltattam, azt privátban megadom.

MG
2008.02.27 09:25:01 (534.)
livinti

Előzmény: TWK-001 @ 2008.02.23. 15:08:01


Elég impresszív az alváz és üregvédelem alapossága, legalábbis innen nézve. Esetleg privátban meg lehet kérdezni, hogy kb. mennyibe fáj és hol csináltattad? Én is gondolkozom rajta és gyûjtöm a kontaktokat és ajánlatokat...

Köszi
2008.02.26 21:22:53 (533.)
nyuszy
(Székesfehérvár)

Előzmény: kekbon @ 2008.02.26. 21:04:41


Tojáspor :) :)
2008.02.26 21:04:41 (532.)
kekbon

Előzmény: nyuszy @ 2008.02.26. 19:05:11


Ja, csak az kirohad hosszabb távon. Ez a szerves cucc hátránya.....
Amúgy olvastam hûtõs szaki weblapján, hoyg a tömítõ cuccokat csak ideiglenes megoldásnak javasoja. Mondjuk, még jó, mert különben õ éhen halna. Amúgy lehet, hoyg tartósított tojás van benne :)
2008.02.26 19:05:11 (531.)
nyuszy
(Székesfehérvár)

Előzmény: kekbon @ 2008.02.26. 18:57:22


Előzmény: Szeki @ 2008.02.26. 19:02:58


A Mythbusters-ben kipróbálták, a nyers tojás is jó erre a célra :)
2008.02.26 19:02:58 (530.)
Szeki
Állitolag eltömitti a kisebb réseket ,lyukakat ahol szivárog.Lehet ilyent venni bármrmelyik benzinkuton autosboltba.Én is kiváncsi vagyok megszünik-e.Majd megirom használt-e.

Előzmény: kekbon @ 2008.02.26. 18:57:22


2008.02.26 18:57:22 (529.)
kekbon

Előzmény: Szeki @ 2008.02.26. 18:20:10


mindenképp írd meg mit tapasztaltál, mert nekem ereszt a mûa, fém összeépítésnél a hûtõm és jó lenne tudni, vajon mit javíthat rajta egy ilyen trutyó....
2008.02.26 18:20:10 (528.)
Szeki
Voltam szerelönél de fogalmuk sincs hol szivárog a hüttõviz azt javasolták tegyek bele hüttõtömittõ szert talán elmúllik mert ha megbolygatják lehet hogy rosszabb lesz.Úgy-hogy beleöntöttem és várom a csodát.

Szeki szerkesztette 2008.02.26 18:20:56-kor.

Szeki szerkesztette 2008.02.26 18:21:08-kor.
2008.02.25 06:59:10 (527.)
Szeki
oké! Én is bizom benn hogy csak valalmi ilyesmi lesz köszi.Maj megirom mi volt.

Előzmény: nyuszy @ 2008.02.24. 18:10:30


2008.02.24 19:41:43 (526.)
kenci
(Bükkzsérc)
Nekem meg a váltóból szivárog az olaj.Ott,ahol a rudazat bemegy a házba.Biztosan van ott valami szimmeringféle,és az sumákol.Holnap megnézem közelebbrõl,bár olyan sz@r helyen van,hogy a szemem is alig fér oda :)
Úgy veszem észre,hogy a szimmering nem egy tartós dolog a jimny - ben...... de lehet,hogy csak az enyém ilyen.
Na de nem panaszkodom,ennél nagyobb baja ne legyen...
2008.02.24 18:10:30 (525.)
nyuszy
(Székesfehérvár)

Előzmény: Szeki @ 2008.02.24. 17:58:52


Szerintem akkor csak a fûtés lesz, valamelyik csõ kirepedt vagy elmúlt egy bilincs.
2008.02.24 17:58:52 (524.)
Szeki
Nem igazán tudtam kitapogatni mert nagyon szük ott a hely a motor utastér felöli oldalán kb közép magasságban és járó motornál szivárog és a váltóházra folyik rá annak négyzetrácsos felületén áll meg.Ahol találkozik a motor és a váltó az felett valahol közép tájban.

Előzmény: nyuszy @ 2008.02.24. 17:53:40




Szeki szerkesztette 2008.02.24 17:59:51-kor.
2008.02.24 17:53:40 (523.)
nyuszy
(Székesfehérvár)

Előzmény: Szeki @ 2008.02.24. 17:34:32


Pontosan hol?

Előzmény: pirosjimny @ 2008.02.24. 17:49:23


Nem igazán próbákoztam, mert Polskival voltunk :)
Az egyik az pont olyan volt, mint a tiéd :)
2008.02.24 17:49:23 (522.)
pirosjimny

Előzmény: nyuszy @ 2008.02.24. 17:19:06


:) visszaköszöntek? :)
2008.02.24 17:34:32 (521.)
Szeki
Képzeljétek valami gond van mert a motor utastér felöli oldalánál valahonnan szivárog a hüttõvizem.valaki tudja honnan jöhet?Vagy mi lehet a gond eméllem nem nagy baj van,holnap reggel rohanok a szerelõhöz.


Szeki szerkesztette 2008.02.24 17:35:42-kor.

Szeki szerkesztette 2008.02.24 17:36:07-kor.

Szeki szerkesztette 2008.02.24 17:40:43-kor.
2008.02.24 17:19:06 (520.)
nyuszy
(Székesfehérvár)
Ma egy kb. 80 km-es kirándulás alatt 3 db Jimny-t láttam.
Kezdünk sokan lenni :)
2008.02.24 15:37:36 (519.)
Szeki
Nem tudom pontosan mi a neve ugy kell kérni hogy rozsda átalakitó literes a legkisebb kiszerelés tudják mirõl van szó.

Előzmény: sonik79 @ 2008.02.24. 09:14:25


2008.02.24 09:14:25 (518.)
sonik79
Szeki!
Mi a würt-ös cuccnak a neve?Tudsz még róla vmit?
2008.02.23 21:40:18 (517.)
Szeki
Üdv. Találtam egy olyan rozdaátalakitót ami örök,ha egyszer lekezelsz vele egy részt ott többé nem jön elõ a rozsda!
A Würt forgalmazza 10e.ft. egy liter! De megéri.
2008.02.23 20:36:59 (516.)
kekbon

Előzmény: TWK-001 @ 2008.02.23. 15:08:01


Teljesen igazad van!
Ennyit tehetünk, ennyit kell is. A többi már a sors dolga....
2008.02.23 15:35:21 (515.)
nyuszy
(Székesfehérvár)

Előzmény: sonik79 @ 2008.02.23. 14:10:36


A dátum véglegesnek tûnik, május 3-a szombat.
Részletek itt lesznek, ha lesznek: http://www.suzuki4x4.hu/?/Egyebek/Esemenyek/
Topic a témáról: http://www.suzuki4x4.hu/?p=62&t=32

Előzmény: sonik79 @ 2008.02.23. 14:11:40


A Képeknél tudsz feltölteni: http://www.suzuki4x4.hu/?/Kepek/Fellhasznalok_kepei/
Az elsõnek feltett kép jelenik meg a hozzászólásaidnál.

Előzmény: TWK-001 @ 2008.02.23. 15:08:01


Hû, nem apróztátok el, ha még a sárvédõ is lekerült :)
Ha esetleg gondolod, itten lehet naplót írni az autós eseményekrõl: http://garageblog.net/
Ha Suzuki terepjáróról írsz, megjelenik ezen az oldalon is jobb oldalt :)
2008.02.23 15:08:01 (514.)
TWK-001

Előzmény: nyuszy @ 2008.02.23. 08:55:37



Hali!

Végülis felraktam a képeim közé az alvázvédelem projectet.
Lesz még, mert az emberem is csinált az elõkészítésrõl, de az már sok lenne. Az a lényeg hogy ennyire szétszedve, és telinyomkodva anyaggal, megnyugtatónak érzem a dolgot. Én ennyit tudtam tenni érte, a többit a sors rendezi már:-)

MG
2008.02.23 14:11:40 (513.)
sonik79
Még valami!
Most nézem,hogy mindenkinek van képe is!Ezt,hogy kell?
2008.02.23 14:10:36 (512.)
sonik79
Hali mindenki!
Kicsit eltûntem.Új termék bevezetése a cégnél,0szabadidõ! :(
Szóval nem olvastam végig az eddigi hozzászólásokat,de érdekelne mikor lesz a tali,ha lesz!Mert most kiderült,hogy édesanyám április5.-én repül vissza amcsiba,mert ott lakik.Tehát nekem nem lesz jó az a dátum.Csak bízom benne,hogy közben módosult!
Másik,hogy nekem is kellene alvázvédelem!Ha valaki tud itt a környéken,akkor ossza meg velem!Amúgy mennyibe fáj?
2008.02.23 08:55:37 (511.)
nyuszy
(Székesfehérvár)

Előzmény: livinti @ 2008.02.22. 08:13:49


Nagyon durva, hogy te mennyi külföldi újságot olvasol :)
Ha találsz valamit, természetesen jöhet, a neten nem sikerült semmit sem találni róla, pedig elég elszántan kerestem.

Előzmény: TWK-001 @ 2008.02.22. 08:23:28


A képeid közé mindenképpen feltöltheted. Vagy valami más megoldásra gondoltál?
2008.02.22 20:58:16 (510.)
kekbon

Előzmény: livinti @ 2008.02.22. 08:19:39


Nekem is rossz tapasztalatim vannak a jimmynk toyo téligumijával. Hóban nem próbáltam, de hómentes aszfalton jobban csúszik, mint a gyári gumi.
2008.02.22 20:56:18 (509.)
kekbon

Előzmény: kenci @ 2008.02.22. 19:38:15


Ha már rozsdával kell kûzdeni az bajos. 2-3 év, mire letisztul. Festés, idõ-rozsda, festés, idõ-kevesebb rozsda....Ha új a kocsi, akkor egyszerûbb a helyzet.

Nomeg ugye a föstõ is csak egy ember, nem tuti, hogy minden négyzetcentin 100%-osan dolgozott. Pár év, pár jatt, és rendbekerül a kocsika.

kekbon szerkesztette 2008.02.22 20:56:58-kor.
2008.02.22 19:38:15 (508.)
kenci
(Bükkzsérc)

Előzmény: TWK-001 @ 2008.02.22. 08:23:28


Én is rendbetettem az alját,amikor hozzám került,mára azonban már ismét lehet fújni.Pedig azóta még csak egy év telt el,és nem is nyúzom... :(
2008.02.22 18:00:49 (507.)
kekbon

Előzmény: TWK-001 @ 2008.02.22. 08:23:28


Töltsd csak fel a képeid közé. Engem spéci érdekelne.... :)
2008.02.22 08:23:28 (506.)
TWK-001
Hali All!

Tegnap kimentem a "bitumenes emberhez"/szóval aki az alváz és ürgevédelmet csinálja/, mert hívott hogy menjek fotózni. Úgy nézett ki, mintha egy totálkáros autó állna egy huzatópadon. Sárvédõk, mûanyagok, lölhárítóki lekapva, beltér anyjáig kipakolva. Elsõre nem is tudtam hogy ez most jó látvány vagy nem jó! Nos jól lefújva-befújva, kicupákolva mindent kívül-belül, maradtam a "jó és megnyugtató látvány" érzésnél. Vannak képek is, de hendikepes júzerként nem tudom hogy topicba vagy hova tegyem õket!?

MG
2008.02.22 08:19:39 (505.)
livinti

Előzmény: nyuszy @ 2008.02.21. 18:25:19


Tegnap esett pár csepp esõ nem is volt nagyon hideg, de a közelben a viszonylag új útburkolat úgy csúszott a téli gumikkal, mint a t...ny. De úgy láttam más autóknak is. Ha nem számít rá az ember, életveszélyes lehet.
2008.02.22 08:13:49 (504.)
livinti

Előzmény: nyuszy @ 2008.02.20. 07:59:06


Suzuki Xrõl láttam valamit külföldi újságban. Ha megtalálom, behozom. Úgy emlékeszem egy kiállításon már megjelent koncepcióautóról van szó.
2008.02.21 18:25:19 (503.)
nyuszy
(Székesfehérvár)

Előzmény: kekbon @ 2008.02.21. 18:02:48


Ezt csak emlékezetbõl tudom írni, de az alapján ott sem ilyen rossz a helyzet. A Pumák meglepõen jól tapadnak aszfalton szárazon, vizesen sincs velük gond, hóban vagy jégen meg nagyságrendekkel jobbak az AT-nél.
Persze ehhez az kell, hogy puha keverék legyen, amitõl kopik meg foszlik. Na meg persze zajos és nem komfortos.
2008.02.21 18:02:48 (502.)
kekbon

Előzmény: nyuszy @ 2008.02.21. 08:20:45


És vizes aszfalton?
Ott tuti van különbség :)

Érdekesség, egyszer volt a vitarámon személykocsi gumi. No, az nem volt semmi, iszonysimán futott. A mostani gyári gumik sem rosszak. De azért az nagyon finom volt :)

Viszont amikor öklömnyi kövekkel borított földuton csapatok ezerrel, anynira nem bánom, hoyg 4x4-es gumik vannak az autón :)
2008.02.21 08:20:45 (501.)
nyuszy
(Székesfehérvár)
No, némi tapasztalat.
Lekerültek a Hirdetéseknél látható Pumák, és felkerültek a Bridgestone AT-k a Jimnyre.
Mintha másik autóban ülnék. Érdekes módon nem jobb vagy rosszabb, hanem teljesen más. Átmérõre megegyeznek, így a gyorsulás nem változott. Természetesen a Brigestone-ok komfortja más kategória, ez csendben és simán gurul, míg a Puma elnyomja a motort, és a döglött kerékcsapágyakat is, lassan haladásnál meg ugye érezni a bütyköket.
Viszont a kocsi viselkedése, irányítása meglepõen más lett. Mennem kellett egy pár kilométert, de még az is kevés, gyakorlatilag újra meg kell szokni az autót.
Ami még érdekesebb: a fékút semmivel nem rövidebb az utcai gumikkal, mint a Pumákkal, satuzva sem.
2008.02.20 16:14:44 (500.)
nyuszy
(Székesfehérvár)

Előzmény: Aron89 @ 2008.02.20. 14:03:36


Igen. Ami ennél olcsóbb, azt semmiképpen se vedd meg, mert semmire sem jó. Egy csörlõnél nem jó hozzáállás az, hogy úgyis csak ritkán kell. Mert ha éppen kell, akkor ugyanannyira kell, mint ha sûrûn kéne.
A márkásak meg 2-300 magasságában vannak.

Előzmény: Aron89 @ 2008.02.20. 14:07:36


Persze.
2008.02.20 14:30:58 (499.)
kekbon

Előzmény: Aron89 @ 2008.02.20. 14:07:36


Persze.
Rutin dolog. A céges jimmynken is van.

Nekem vitarára volt 35 körül + vizsgáztatás
2008.02.20 14:07:36 (498.)
Aron89
S meg egy kerdes ha pl nincs a jimny-n vontato horog akkor lehet-e rea szerelni?
2008.02.20 14:03:36 (497.)
Aron89
80-90 ezer forint?
2008.02.20 07:59:06 (496.)
nyuszy
(Székesfehérvár)
Érdekesség:
http://www.suzuki4x4.hu/?p=0&n=25
2008.02.19 21:58:39 (495.)
nyuszy
(Székesfehérvár)

Előzmény: Aron89 @ 2008.02.19. 21:37:54


Szia!
Áttettem a hsz-ed ebbe a topicba, minthogy a világításhoz vajmi kevés köze van a témának :)
Újonnan a legolcsóbb csörlõ, ami jó is valamire, az a "metróscsörlõ", akciótól függõen 80-90 kHUF körül mozog.
2008.02.19 21:37:54 (494.)
Aron89
sziasztok menyi egy csorlo a jimnyire?
2008.02.17 14:41:55 (493.)
livinti

Előzmény: nyuszy @ 2008.02.15. 20:13:06


Hát ez az õsöreg téma. A centírozott téligumik felkerülése után nekem is jobb volt és most megint rosszabb kicsit. Gumikopás, guminyomás, meg centírozottság változhatott azóta. Állítólag az elsõ futómû gömbcsukló tömítõgyûrû kopottsága (meg gondolom a belül lévõ zsír mennyisége és állapota) is befolyásolja. Persze ezek csak teoriák... :-)
2008.02.15 20:13:06 (492.)
nyuszy
(Székesfehérvár)

Előzmény: kenci @ 2008.02.15. 19:33:18


Fura, na. A rendellenes gumikopás az tényleg összetartás-gondra utal.
2008.02.15 19:33:18 (491.)
kenci
(Bükkzsérc)

Előzmény: nyuszy @ 2008.02.15. 18:36:10


Nekem is rázta a kormányt 70-80 között,ráadásul az egyik gumi féloldalasan kopott.Elvittem a szerelõmhöz,õ elõször valami hézagolást emlegetett + futómûállítást , de mint Veled is kitárgyaltuk, nem sok hézagolnivaló van elöl.Ráadásul mikor másodszorra rákérdeztem,hogy mit hézagolt,csak hü..-n nézett rám.Vagy õ volt berúgva , vagy én.... :)
Na de nem ez a lényeg.Nekem ettõl kezdve nincs kormányrázásom!!!
2008.02.15 18:36:10 (490.)
nyuszy
(Székesfehérvár)

Előzmény: kenci @ 2008.02.15. 18:22:58


Ezt mintha már kérdeztem volna anno: mit tudtak rajta állítani? Csak mert ez egy merevtengelyes autó, itt az egyetlen állítási lehetõség szerintem az összetartás. Az meg nem okozhat rázást.