Vitara



Üzenetek időrendben
Keresés:
Hozzászólások száma: 13369 Oldalak:  1  2  3  4  5  ... 264  265  266  267  268   >>

Hozzászóláshoz be kell jelentkezni!


09:23:06 (13369.)
Bencel
(Balatonkenese)

Előzmény: RapaMoto @ 2017.10.16. 23:17:53


Köszi!
23:17:53 (13368.)
RapaMoto
(Kaposvár)

Előzmény: Bencel @ 2017.10.15. 22:53:26


Nálam a kartervédő az alsó kereszttartótól nem vízszintesen előre indul, hanem kb 20 fokban felfelé, és az első difit elhagyva törik meg meredeken felfelé az első kereszttartó felé. Lehet, hogy egy másfélével lehetne lejjebb engednem az első difin, de inkább nem emelek annyit, hogy erre szükség legyen.
2017.10.15 22:53:26 (13367.)
Bencel
(Balatonkenese)

Előzmény: RapaMoto @ 2017.10.15. 09:15:11


Köszi! Többek szerint is az a maximum, amit még elviselnek a féltengelyek, de Tibinek a 2"-os Procomp ennél is többet emelt... A kereszttartó egyébként nálam is jóval lejjebb van az első diffi aljánál.
2017.10.15 19:54:53 (13366.)
huligan1
(bp )

Előzmény: Tomdriver @ 2017.09.20. 15:27:27


Szia
Lett megoldás,
2017.10.15 09:15:11 (13365.)
RapaMoto
(Kaposvár)

Előzmény: Bencel @ 2017.10.13. 19:29:33


5
2017.10.13 19:29:33 (13364.)
Bencel
(Balatonkenese)

Előzmény: RapaMoto @ 2017.10.09. 10:58:38


Neked elől a 11 cm emelésből mennyi a futómű emelése?

Bencel szerkesztette 2017.10.13 19:29:49-kor.
2017.10.13 19:15:09 (13363.)
mozdonyos
(Somogy)

Előzmény: RapaMoto @ 2017.10.13. 14:05:07


Én nem akarok off-road-ozni vele.
Csak kimenni a szőlőhegyre meg az erdőszélre.
Sárban nem is használnám.
Erre a feladatra egy kicsit magasabb személyautó is megfelelne,
de én terepjárófan vagyok.
A kisebb karcokkal meg nem szeretnék foglalkozni,mert akkor
nincs értelme az egésznek.(Mostani 2007-es Grand mellé játszós autó).
2017.10.13 15:19:57 (13362.)
nyuszy
(Székesfehérvár)

Előzmény: RapaMoto @ 2017.10.13. 14:06:29


A 22 bordás az a 8 szelepesnek a vékony féltengelye?
2017.10.13 14:06:29 (13361.)
RapaMoto
(Kaposvár)

Előzmény: Tibi @ 2017.10.12. 18:34:30


Nekem van törött difim, 22 bordás.
2017.10.13 14:05:07 (13360.)
RapaMoto
(Kaposvár)

Előzmény: mozdonyos @ 2017.10.13. 13:01:28


Szép kocsi. Nem lenne szívem összekenni.
2017.10.13 13:01:28 (13359.)
mozdonyos
(Somogy)
Valami ehhez hasonló tetszene:<www.hasznaltauto.hu>
2017.10.13 08:03:55 (13358.)
nyuszy
(Székesfehérvár)

Előzmény: Tibi @ 2017.10.12. 20:49:24


Valószínűleg össze lehet legózni, de arra figyelj, hogy a 8V féltengelye vékonyabb, mint a 16V-é, szóval neked nem csak a napkerék kell most belőle, hanem egy komplett 16V-be való diffi!
2017.10.12 20:49:24 (13357.)
Tibi
(Kerepes)

Előzmény: nyuszy @ 2017.10.12. 19:24:31


Remélem tuti, a szerelő nézte meg. Holnap megcsörgetlek majd. ;) Ezek kompatibilisek egymással, ha csak a napkerék kéne belőle? Eddig csak 41/8-ast találtam kompletten, ami a 8V-be való.
2017.10.12 19:24:31 (13356.)
nyuszy
(Székesfehérvár)

Előzmény: Tibi @ 2017.10.12. 18:34:30


Tuti? Sehol nem látok 8/39-et megemlítve, mint opció.
Amúgy van egy pár diffim eladó, ezek viszont a lehető leghosszabbak, 10/43 (4,30) áttételűek.
A legjellemzőbb áttétel meg a 8/41(5,125), ez az alap.

Ha a tiéd tényleg olyan, akkor párban kell venned :\(
2017.10.12 18:34:30 (13355.)
Tibi
(Kerepes)

Előzmény: RapaMoto @ 2017.10.08. 13:24:06



Ma megnéztük az első diffit, elvileg 39/8-as. Ha tud valaki ilyen áttétellel eladót, csak japán 22 bordás kihajtással, ne fogja vissza magát, köszi. :)
Illetve ha törött diffi van, elég csak a "napkerék" bele, ami 22 bordás. Köszi. :)
2017.10.12 17:10:20 (13354.)
SzMark
(Győr)
Sziasztok! 1.6 16 szelepes motornál 0.15 illetve 0.20 ra lett állítva a hézag, de szerintem még mindig van szelephang. Tudtok segíteni mekkorák pontosan a hézagok, szívó és a kipufogó? Köszönöm!
2017.10.11 08:17:47 (13353.)
duck
(Verőce)

Előzmény: RapaMoto @ 2017.10.10. 12:03:57


Ó, köszönöm, az "országkód" kifejezés jó ötlet volt, így rákeresve rájöttem, hogy svájci eredetű a lelkem
<en.wikibooks.org>)
már csak azt kell kiderítenem, hogy mér 11 karakter az alvázszám 17 helyett.



duck szerkesztette 2017.10.11 08:19:07-kor.

duck szerkesztette 2017.10.11 08:19:43-kor.
2017.10.10 18:58:56 (13352.)
Pet-Air
(Tengheller- Erdély)

Előzmény: otaszan @ 2017.10.09. 19:17:42


Igazán nincs mit,örülök, hogy sikerült ;)
2017.10.10 17:37:19 (13351.)
Tibi
(Kerepes)

Előzmény: sekeres @ 2017.10.10. 16:33:11



Köszi. :)
2017.10.10 16:33:11 (13350.)
sekeres
(Székesfehérvár)

Előzmény: Tibi @ 2017.10.09. 21:54:49


Hali!
215/80 gumikkal, 5 cm emeléssel 25 cm.
2017.10.10 12:03:57 (13349.)
RapaMoto
(Kaposvár)

Előzmény: duck @ 2017.10.10. 08:28:36


Hááát, ööö, <vindecoder.eu> itt alul megtekinthető, hogy miből áll az alvázszám, de ha a Te forgalmidban kevesebb mint 17 karakter van, akkor nehéz lesz. Ha pl az első 3 karakter VSE akkor spanyol (Santana), ha 2S3 akkor kanadai (Sidekick), ha meg JSA akkor japán (Vitara). Vannak még egyéb országkódok, de így hirtelen ez jutott eszembe.
2017.10.10 09:33:42 (13348.)
otaszan
(Gödöllő)

Előzmény: Tibi @ 2017.10.10. 09:30:40


Ok. Két hét múlva gurulhatunk is egyet, addigra mindkettőn lesz műszaki. :)
2017.10.10 09:30:40 (13347.)
Tibi
(Kerepes)

Előzmény: otaszan @ 2017.10.10. 08:26:36



Köszi. :) Valamikor majd átugranék megnézni a két gépet, ha nem zavarok. ;) Majd megcsörgetlek.
2017.10.10 08:28:36 (13346.)
duck
(Verőce)

Előzmény: RapaMoto @ 2017.10.09. 15:19:48


Szia,

neked van valami rálátásod alvázszámokra? Az enyimé ilyen: TA01V és hat számjegy, ez messze van a 17 karakteres, szabvány VIN-number-től. Ez milyen piacos lehet vajon?
2017.10.10 08:26:36 (13345.)
otaszan
(Gödöllő)

Előzmény: Tibi @ 2017.10.09. 21:54:49


Este lemérem neked az enyémet, meg haveromét is, amiben a gátlók lettek cserélve.
2017.10.09 21:54:49 (13344.)
Tibi
(Kerepes)
Valaki le tudná mérni hogy mennyi a gyári, vagy már emelt Vitara első diffi kereszttartó magassága a talajtól.
Azt sajnos elfelejtettem emelés előtt.
Az enyém most 26.5 cm 195/80 KL71 MT gumikkal.
Köszi. ;)
2017.10.09 21:52:35 (13343.)
Tibi
(Kerepes)

Előzmény: Hegyjáró @ 2017.10.09. 21:19:48



Ja hát én is sajnálom, de majd csak összeáll. 4x2-ben kirándulgatni így is jó. :) Majd veszek egy rántókötelet a biztonság kedvéért. :D
2017.10.09 21:19:48 (13342.)
Hegyjáró
(Bp.)

Előzmény: Tibi @ 2017.10.08. 12:41:48


Ezt személyesen is megerősítem: nagyon-nagyot emelt rajta az az 5_cm-es készlet - más kérdés, hogy nagyon jól néz[ne] ki így...
Meg azt is, hogy Tibi nem kezdően vezet. (Sőt, szerintem sokunknál jobban. Mondjuk előtte sokáig terepmotorozott - ami persze nem ilyen, de azért mégiscsak alap; mint ahogy Jim' előtt én is sokat helyezgettem a keskeny szgk.-mat havasi utakon, és most látom, mekkora előtapasztalat volt az..)
Jajj, de sajnálom, hogy megint reccsent...

Hegyjáró szerkesztette 2017.10.09 21:22:55-kor.
2017.10.09 19:17:42 (13341.)
otaszan
(Gödöllő)

Előzmény: Pet-Air @ 2017.10.09. 18:36:27


Mindenképp!
És köszi a tippet. Korrekt volt az eladó.
2017.10.09 19:09:15 (13340.)
boxy
(Lovasberény)

Előzmény: Robi @ 2017.10.08. 14:34:58


Küldtem PÜ-t!
2017.10.09 18:36:27 (13339.)
Pet-Air
(Tengheller- Erdély)

Előzmény: otaszan @ 2017.10.09. 16:27:11


ami majd az első telóra megy, azt ne felejtsd el lebiztosítani ;)
2017.10.09 16:32:00 (13338.)
Tibi
(Kerepes)

Előzmény: RapaMoto @ 2017.10.09. 15:19:48



Igen. Szuzkidoki azt mondta, hogy ezt a 26 bordást, csak kb egy évig gyártották. Az enyém 2001-es.Nem tudom melyik géniusz találta ki, hogy 12évig jó volt 22-es, de utoljára tegyenek már bele 26-ost. Csókoltatom ezóton is. :D
2017.10.09 16:27:11 (13337.)
otaszan
(Gödöllő)
Úton van az emelő szett romániából:




Ilyen lett a matt fényezés:


2017.10.09 15:26:46 (13336.)
Robi
(Bokod)

Előzmény: nyuszy @ 2017.10.09. 07:58:14


Köszi!
2017.10.09 15:19:48 (13335.)
RapaMoto
(Kaposvár)

Előzmény: Tibi @ 2017.10.09. 13:43:09


Egyébként nekem spanyol Vitarám van, (V-vel kezdődik az alvázszám) és mégis "japán" féltengelyek vannak benne. Akkor most boldog lehetek?
2017.10.09 13:43:09 (13334.)
Tibi
(Kerepes)

Előzmény: RapaMoto @ 2017.10.09. 10:58:38



Majd kisérletezgetünk vele a féltengelyes szakival, hátha meg tudja olyanra csinálni, mint a japánt. :D Nálam a kereszttartó még jóval lejjebb van a diffitől. Majd kiderül, még nem tudom mi lesz a végleges megoldás.
2017.10.09 12:13:03 (13333.)
otaszan
(Gödöllő)

Előzmény: nyuszy @ 2017.10.06. 18:42:59


Hi.
Ilyen lett:
<www.kepfeltoltes.eu>
2017.10.09 10:58:38 (13332.)
RapaMoto
(Kaposvár)

Előzmény: Tibi @ 2017.10.09. 09:43:38


Ezzel csak az a baj, hogy ha leereszted a difit, akkor minek megemelni az autót? Ugyanolyan alacsony marad a hasmagasság. Nálam pl a kartervédő és a difi között 1 cm hely van, nem is nagyon lehetne lejjebb ereszteni.
2017.10.09 09:43:38 (13331.)
Tibi
(Kerepes)

Előzmény: Bencel @ 2017.10.08. 23:51:28



De ez megoldás lehet. :) Úgy volt, hogy legyártják nekem itthon is, de mégsem. Így vaküószínűleg rendelni fogok majd.
2017.10.09 09:07:03 (13330.)
nyuszy
(Székesfehérvár)

Előzmény: Foximaxi @ 2017.10.09. 08:58:36


Csakis az alvázhoz!
2017.10.09 08:58:36 (13329.)
Foximaxi
(Baja)
Sziasztok!
Van valakinek a képei között esetleg fotó, csörlőről? Arra gondolok, hogy a konzol mihez van erősítve? Ja! 89-es VITARA!
Köszi előre is!
2017.10.09 07:58:14 (13328.)
nyuszy
(Székesfehérvár)

Előzmény: Robi @ 2017.10.08. 14:34:58


Küldtem PÜ-t.
2017.10.08 23:51:28 (13327.)
Bencel
(Balatonkenese)

Előzmény: Tibi @ 2017.10.08. 12:41:48


Csak egy ötlet:
<www.jimnybits.com>
Ez esetleg nem jelentene megoldást?
2017.10.08 15:21:28 (13326.)
Barna
(Baja)

Előzmény: Tibi @ 2017.10.08. 12:41:48


Az attól is függ, hogy a nyílegyenes hány fokban emelkedik, és mennyi szikla van kellően kevés főddel' rejtve a gyanútlan sofőr előtt. :)

Tiszta, igen, köszi. ;)

Esetleg versenykörökben érdemes lehet körbekérdezni, hogy egy egyedi féltengő mennyire, mennyiből kivitelezhető, illetve szerintem ott vannak olyan szakik is, akiknek nem akadály egy difibuherálás.
2017.10.08 14:34:58 (13325.)
Robi
(Bokod)
Sziasztok!

Keresek elektromos kapcsolási rajzot (wiring diagram) 3 ajtós '92-es 1.6 8v (59kw) Vitarához.
Tudna ebben valaki segíteni?

Köszönöm!
2017.10.08 13:24:06 (13324.)
RapaMoto
(Kaposvár)

Előzmény: Tibi @ 2017.10.08. 12:56:16


Első difiből tudomásom szerint kétféle áttétel létezik: 38 és 41 fogas (asszem). Mielőtt veszel egyet, számold meg a Tiédet.
2017.10.08 13:03:16 (13323.)
Tibi
(Kerepes)

Előzmény: nyuszy @ 2017.10.08. 13:00:13



Igen, ezt az első törésnél már megtanultam, alászedve csak finoman. :D
2017.10.08 13:00:13 (13322.)
nyuszy
(Székesfehérvár)

Előzmény: Tibi @ 2017.10.08. 12:56:16


Nem egy nagy meló, én is cseréltem már, mert kijött belőle némi fémdarab :)
Azt mindenképpen érdemes szem előtt tartani, hogy ezzel a hajtással csak ésszel lehet állatkodni, ha elkezded alászedett kormánnyal rúgatni, akkor szerencsés esetben csak féltengelyt törsz, szerencsétlen esetben az egész mindenséget.
A merev híd megoldás lehet, de ahhoz nem árt egy igen jó ismeretség valami vizsgáztatóhelyen...
2017.10.08 12:56:16 (13321.)
Tibi
(Kerepes)

Előzmény: nyuszy @ 2017.10.08. 12:49:02



Igen, valami ilyesmit szeretnék. :) Kérdés, hogy áttételben különböznek-e ezek. Nem rég beszéltem egy sráccal, aki már csinált ilyet, de utána meg kidobálta a 4wd-t, mert más volt az áttétel. Aztán diffi ki - szét, és csak a japó 22 bordás rózsakereket rakták be a spanyol diffibe, úgy jó lett. ;) De nekem se szakértelmem, se műhelyem az ilyenekhez sajnos.

Tibi szerkesztette 2017.10.08 13:01:42-kor.
2017.10.08 12:49:02 (13320.)
nyuszy
(Székesfehérvár)

Előzmény: Tibi @ 2017.10.08. 12:41:48


Az úgy van, hogy veszel egy komplett első "hidat", féltengelyestül, aztán átlegózod. Nem hiszem, hogy a rögzítése különbözne.