Samurai



Üzenetek időrendben
Keresés:
Hozzászólások száma: 34046 Oldalak:  1  2  3  4  5  ... 677  678  679  680  681   >>

Hozzászóláshoz be kell jelentkezni!


20:55:36 (34046.)
Saaby
(Ajka)

Előzmény: Vilmaboy @ 2018.01.13. 20:00:57


Köszi a választ.
Azt tudom h a gyújtást át kell tenni, h a tűzfalat ne kelljen kivágni. De olvastam olyat is h akkor a vezerműtengely is kell a Samuraié. Meg ilyet is h olajteknő meg valami olaj szívócső vagy mi csere.

Mi az igazság?
17:42:32 (34045.)
Vilmaboy
(Kaposvár)

Előzmény: Szalaics @ 2018.01.16. 08:44:27


Ha nem törik nem lesz. Ha törik. Max nincs első hajtás... tengely nem szokott törni. Csukló előbb törik.
13:35:03 (34044.)
simospit
(Szarvaskend)

Előzmény: kbalintt @ 2018.01.15. 12:07:56


Képeket vagy videot lehet valahol látni róla ?
08:44:27 (34043.)
Szalaics
(Vas megye)

Előzmény: Vilmaboy @ 2018.01.15. 20:39:56


Köszi az infót! Ebben a hidegben nincs kedvem szerelni, húzom vele, még, rövid egyenes szakaszokon, talán nem lesz gond :)
07:31:13 (34042.)
Zoyi83
(Hatvan)

Előzmény: keszeg @ 2018.01.15. 21:21:24



Átérzem a helyzeted. Nekem hál istennek nem ment addig, de holnap jön a szlovákoktól a snorkel. Pedig én sem gondoltam, hogy kell.
2018.01.15 21:21:24 (34041.)
keszeg
(Karcag)

Előzmény: kenci @ 2018.01.15. 20:24:26



Hát be... :D
Remélem nem lesz nagy baj vele. Olaj, gyertyák, szimering csere, aztán kiderül. Majd jöhet egy snorkel. Nincs mese, kell rá venni, pedig sajnáltam rá a pénzt. A mostani helyzetben úgy tűnik olcsóbb lett volna :)
2018.01.15 20:40:40 (34040.)
Vilmaboy
(Kaposvár)

Előzmény: kbalintt @ 2018.01.15. 12:07:56


Ez érdekelne.... Hogy megy a dolog és honnan, meg mi, meg izé :) Na meg mennyi?
2018.01.15 20:39:56 (34039.)
Vilmaboy
(Kaposvár)

Előzmény: Szalaics @ 2018.01.15. 10:36:01


Általában féltengely csukló. Az már egy más kérdés, hogy ha kiszeded a tengelyt, akkor milyen a csillag alatt. Én ipp egy hete jártam úgy, hogy eltörtem a csuklót, kiszedtem, leszedtem a csillagot a tengelyről, és akkor láttam, hogy kell féltengely is, mert elég gázos volt. Na... Tengely csak bontottan van. Legalábbis én nem találtam utángyártottat. Gyári meg horror.
2018.01.15 20:24:26 (34038.)
kenci
(Bükkzsérc)

Előzmény: keszeg @ 2018.01.15. 14:50:10


Akkor mondhatni "be van járatva"! : o)
2018.01.15 19:58:03 (34037.)
boxy
(Lovasberény)

Előzmény: kbalintt @ 2018.01.15. 12:07:56


Szia!Erre kivácsi lennék hogy hogyan lehet átalakítani.képek esetleg?
2018.01.15 18:08:51 (34036.)
Erik
(Sopron)

Előzmény: Szalaics @ 2018.01.15. 17:59:38


én cserélni szoktam nem várom meg még teljesen lekopnak a fogak vagy eltörik
2018.01.15 17:59:38 (34035.)
Szalaics
(Vas megye)

Előzmény: Erik @ 2018.01.15. 17:07:47


Ilyenkor már csere, vagy javítható /valahogy/?
2018.01.15 17:07:47 (34034.)
Erik
(Sopron)

Előzmény: Szalaics @ 2018.01.15. 10:36:01


féltengely
2018.01.15 14:50:10 (34033.)
keszeg
(Karcag)

Előzmény: Rapid @ 2018.01.13. 12:52:59



A vízzel nagyon vigyázz, nekem elég jól volt elvezetve a légszűrő, mégis megitattam a motort rendesen. Most meg lehet izgulni, hogy megússzam motor generál nélkül.
Kemény 5 alkalommal voltam kint terepen az új motorral, le is fektettem szépen. :)
2018.01.15 12:17:17 (34032.)
Szalaics
(Vas megye)

Előzmény: Vili @ 2018.01.15. 11:32:51


2Wd, 4-ben nem néztem.
2018.01.15 12:07:56 (34031.)
kbalintt
(Hol-itt, hol-ott..)
Ha unjátok már a laprugók folyamatos tördelését és cseréjét, akkor nem olyan sok pénzből, át lehet szépen alakítani spirál rugósra a gépet :) Nemrégiben sok ötletelés után megszületett egy átalakítás és tökéletesen működik minden. Többféle verzió létezik és nem kell szanaszét vagdosni a kocsit miatta.
2018.01.15 11:33:47 (34030.)
RapaMoto
(Kaposvár)

Előzmény: Szalaics @ 2018.01.15. 10:36:01


Féltengelycsukló szokott lenni.
2018.01.15 11:32:51 (34029.)
Vili
(Lakitelek)

Előzmény: Szalaics @ 2018.01.15. 10:36:01


De csak 4wd-ben vagy 2wd-ben is csinálja?
2018.01.15 10:36:01 (34028.)
Szalaics
(Vas megye)
Segítségeteket kérném, merre induljak el az ügyben, hogy ha ütközésig kitekerem a kormányt bármely irányba a végállások közelében ropog valami.
Mit kéne megnéznem?
Csak nagyon kitekert kormányzásnál hallani, olyan, mintha gömbfej ropogna?!
2018.01.15 04:56:44 (34027.)
Mlado
(Gyömrő)

Előzmény: kenci @ 2018.01.14. 21:56:25


Pár helyen lakatolas kell, van egy pár átütő rozsda is. Egy éve nálam van, már mindent megcsinaltunk rajta. Ha kapok normális árat megcsináltatnám. Én hobbi autónak,második kocsinak használom nem kemény off road rá.
2018.01.14 21:56:25 (34026.)
kenci
(Bükkzsérc)

Előzmény: Mlado @ 2018.01.14. 13:04:22


Ez nem túlzás, ez a véglet, a legalja : o) De természetesen az igazi szakemberek árai között is mutatkozhat nagy különbség. Egyébként miért akarod festetni? Kép alapján teljesen rendben van....

2018.01.14 17:03:39 (34025.)
Vilmaboy
(Kaposvár)
Kilométer óra csere pipa.. A veszvillogo miatt le kell engedni a kormányt. De cirkó 1 óra alatt megvan :) t40 kulcs nélkül neki se álljatok. Már ha eredeti a csavar a kormanyoszlopnál. Végre nem csak 40től felfele mér :)

-------------

Hogy lehet ide képet beilleszteni? Lefotóztam a hidegjárati alapjárat állítót.
2018.01.14 15:04:53 (34024.)
Vilmaboy
(Kaposvár)

Előzmény: Erik @ 2018.01.14. 12:54:56


Úgy is van. Ez meg kérem addig lat aszfaltot amíg lekanyarodok róla terepre :)
2018.01.14 13:04:22 (34023.)
Mlado
(Gyömrő)

Előzmény: kenci @ 2018.01.14. 12:29:34


Azért ez erős túlzás. Nem ilyen minőségről beszélek. Arról ha vki fényező egy cégnél, és otthon melot vállal, és van otthon normális cucca hogy meg csinálja. Mert munka után van meló és megérte beruhazni. De ne számoljon már ugyanolyan elem áron, mint a főnöke, aki adót fizet, TB t és minden ellenőrzésének ki van téve. Persze hogy szakember és minőségét csinál, de ne akarjon lehuzni. Ja, egyébként 300 ért biztos nem vágnak meg falun sem. Max. 3 sörért

Mlado szerkesztette 2018.01.14 13:05:41-kor.

Mlado szerkesztette 2018.01.14 13:05:58-kor.
2018.01.14 12:54:56 (34022.)
Erik
(Sopron)

Előzmény: Vilmaboy @ 2018.01.14. 12:41:15


ez erdő ugyis gyorsan gatyába szedi :D
2018.01.14 12:41:15 (34021.)
Vilmaboy
(Kaposvár)

Előzmény: kenci @ 2018.01.14. 12:29:34


Szo szo haver is egy almafa alatt fújta és meglepően jó lett. Másik fellocsolta a garázst és szinten zenész. Lehet így fogom én is. Nem kell ötösre. Elég a négyes :)
2018.01.14 12:29:34 (34020.)
kenci
(Bükkzsérc)
Persze, ahány ház, annyi szokás. Meg aztán, ahogy Rapid mondja, nem mindegy, hogy falun csinálják, vagy egy menő műhelyben. Pl. falun 300 ft -ért megnyír a fodrász, városban ez még borravalónak is kevés. :) Haverom tesója magának festegeti az autóját: gazdaságos kompresszorral és a hozzá tartozó festékszóróval. Nincs lakkozás, sem egyéb extra - cserébe 4 évente újra fújja, ha szükséges. Kimaszkolja, aztán egy meleg augusztusi délután lefújja az udvaron. Családi program gyanánt, estefelé körülállja a család, mindenki kap egy csipeszt, kiszedik a legyeket a festékből és másnap mindenki boldogan nézegeti a szép autót. : o) Ez a legolcsóbb megoldások egyike...
2018.01.14 11:39:01 (34019.)
Vilmaboy
(Kaposvár)

Előzmény: Rapid @ 2018.01.14. 09:51:09


15k elemenként szerintem átlagos ár. Persze kérdés hogy számolja az elemeket. 3 ajtó, tető, motorház, kasztni, 2 sárvédő, lökhárítók, akkor már erős. 80 viszont egyben nem hangzik valóban soknak ha szépen dolgozik.
Nekem 15öt mondott a karosszériás elemenként cserére. Mondjuk 7500at szívesebben hallottam volna. Pláne hogy otthon csinálja. Igaz profi.
2018.01.14 10:11:14 (34018.)
Vili
(Lakitelek)
Ahány hely annyi szokás ezek szerint. :)
2018.01.14 10:04:22 (34017.)
Mlado
(Gyömrő)

Előzmény: Vili @ 2018.01.14. 09:59:00


Ez tényleg olcsó. Én kB 2.5 kg 2 k festékkel számolok, szóró gitt stb. Ez 50 ből simán megvan, pláne ha ezzel foglalkozik és olcsóbban beszerzi.Nekem is mondták 200 at. De sokallom. Persze egy vállalkozó aki ebből él, és embereket fizet az innen indul. De ha vki egy hét alatt, munka után 4 óránként megcsinált otthon, ne vállalkozói árral számoljon szerintem. Persze, mindenki maga árazza be a munkáját, ezt megértem. De egy hétre 100 as haszon azért nem rossz pénz, szerintem, sőt..
2018.01.14 10:03:36 (34016.)
Rapid
(Nagykunság)

Előzmény: Vili @ 2018.01.14. 09:59:00


Láttam már munkáját. Egy Seat Cordoba. Szépen meg lett csinálva. 900 fős faluban vagyunk, 50km körzetünkben 10k fős város sincs. Kérhetne ő 300-at, csak senki nem venné igénybe.
2018.01.14 09:59:00 (34015.)
Vili
(Lakitelek)

Előzmény: Rapid @ 2018.01.14. 09:51:09


Az nagyon olcsó... Ha csak egy kicsit is normális anyaggal dolgozik az önmagában van ennyi.Nekem lassan 10 éve hogy fújták akkor volt 200 és ismerős csinálta. Nem is sokaltam volna az árat ha a munka tükrözi azt de sajnos nem. Azóta már párszor kellett javítanom. Szóval én most is azt mondom hogy olcsó húsnak mindig híg a leve.
2018.01.14 09:51:09 (34014.)
Rapid
(Nagykunság)

Előzmény: Mlado @ 2018.01.14. 09:25:45


Nálunk a faluban van egy karosszériás. Ő 15k/elem áron fúj autót, de a samut ~80-ba lefújja majd valamikor tavasszal, lakkozással együtt, mivel jóval kisebb, mint egy "normál" autó.
2018.01.14 09:50:50 (34013.)
Németh László
(ózd)
Köszi .

Előzmény: Vilmaboy @ 2018.01.13. 20:06:22


2018.01.14 09:25:45 (34012.)
Mlado
(Gyömrő)

Előzmény: kenci @ 2018.01.14. 08:44:16


Természetesen samurairol beszélünk. Szerintem jóval kissebb felület, mint mondjuk egy közép kategóriás autó. És szerintem jóval egyszerűbb és kevesebb elem is. Nem kell műanyag lökösökkel és mindenféle apró alkatrésszel kínlódni. Ezért kérdezem nem egy octávia, vagy egy audiról beszélünk. Azért kérdeztem vki csináltatta e.
2018.01.14 08:44:16 (34011.)
kenci
(Bükkzsérc)

Előzmény: Mlado @ 2018.01.14. 08:32:35


Én nem értek hozzá, de szerintem ez nagyban függ a felhasznált technológiától és technikától is, na meg, hogy mekkora a kocsi és mennyire macerás festeni. A másik tényező, hogy mennyire mély a mester zsebe. Szerintem olyan 300 ezer körül indulhat és nincs vége.... Nyilván egy garázsban, némi újságpapíros maszkolással, barkácsboltos festékszóróval, ennek a töredékéért is megcsinálják....Ha komolyabban érdekel a téma, akkor utána tudok kérdezni szakembernél...
2018.01.14 08:32:35 (34010.)
Mlado
(Gyömrő)
Sziasztok.
Mennyi egy autó teljes fényezésének a reális ára, csináltatott már vki. Nem lesz agyon lakatolva, és nem áfás fényező műhely árat kérnék. Mondjuk ha otthon megfújja vki, mennyi a reális ár. És kB hány kiló festék megy a kocsira? Ez is érdekelne.

Mlado szerkesztette 2018.01.14 08:33:04-kor.
2018.01.13 20:06:22 (34009.)
Vilmaboy
(Kaposvár)

Igen. Előbb melexik a motor. Egyenlo kissebb fogyasztás. De nézd a műszert. Nehogy megfőzd! 1-2 km távon ilyen időben felet kitakarhatod. 10-15fok körül vagy 5km felett viszont max 1/3 És minden szemed az órát Nézze. :) a főtt motor gáz :)

Vilmaboy szerkesztette 2018.01.13 20:06:48-kor.
2018.01.13 20:00:57 (34008.)
Vilmaboy
(Kaposvár)

Előzmény: Saaby @ 2018.01.13. 17:23:19


Nincs
2018.01.13 19:37:17 (34007.)
Németh László
(ózd)

Előzmény: Rapid @ 2018.01.13. 11:40:51


Szerintem 4 kerèkkei igen.
2018.01.13 19:35:42 (34006.)
Németh László
(ózd)

Előzmény: Vilmaboy @ 2018.01.13. 06:18:43


Te is sokallod? Elosztòfedèl cserèlve lett. Takarás segìthet?
2018.01.13 17:23:19 (34005.)
Saaby
(Ajka)
Swift g13ba motor és a samurai g13ba között van különbség?
2018.01.13 17:22:04 (34004.)
Rapid
(Nagykunság)
Nyár végén valamelyik admin megkért, hogy ha elkészültem az injektorosítással, akkor dobjak már össze egy how-to leírást. Na, megcsináltam, viszont nem tudom, hogy ki kérte, mert a privátok között csak az utolsó 10 látszik.

Írjon már rám az illetékes, meg kellene egy email cím, mert Google doksiba írtam, képekkel. :)
2018.01.13 12:52:59 (34003.)
Rapid
(Nagykunság)

Előzmény: Vilmaboy @ 2018.01.13. 12:43:44


Én meg vagyok vele elégedve. Hidegen-melegen pöccre indul. Stabil alapjárat. Gyorsan és szépen melegszik és szépen gyorsul. Úgy, hogy gázak a gumik és az első futómű nincs jól beállítva, simán közlekedek aszfalton 100-zal, mindenféle erőlködés vagy gond nélkül.

Egyetlen megoldandó problémám, amire még nem találtam megoldást, hogy valahogyan 90 fokban megtörjem a Swift légszűrőház végét, mert folyamatosan attól tartok, hogy ha gyorsabban megyek vele vízbe, akkor beszipákolja a vizet. Már így is látszik, hogy ment be víz.
2018.01.13 12:43:44 (34002.)
Vilmaboy
(Kaposvár)

Előzmény: Rapid @ 2018.01.13. 11:40:51


Szerintem igen. Milyen A tapasztalatod a Swift injektorral? Gondolkodtam én is az átalakításon. Terepen 2-3ban 30al 2000es fordulaton nyúzva... 10-15belefer

Vilmaboy szerkesztette 2018.01.13 12:48:03-kor.
2018.01.13 12:11:20 (34001.)
fifi
(Szarvas)

Előzmény: Rapid @ 2018.01.13. 11:40:51


szvsz igen...
2018.01.13 11:40:51 (34000.)
Rapid
(Nagykunság)
Szerintetek a 14.8 literes fogyasztás elfogadható 1.3-as, karbisból Swift injektorosra alakított samutól úgy, hogy 300 km-t mentem 90%-ban 4 kerékkel, egész nagy sárban? Csak kíváncsiságból. :)
2018.01.13 11:09:25 (33999.)
kenci
(Bükkzsérc)

Előzmény: Szalaics @ 2018.01.13. 08:42:34


Mivel ilyen rövideket gurulsz, így a felét is kitakarhatod, de ha hosszabb távra mész, ott már vegyél el belőle, vagy nagyon figyelj az órára (remélhetőleg jól mér), nehogy tényleg főzőcske legyen belőle....
2018.01.13 08:42:34 (33998.)
Szalaics
(Vas megye)

Előzmény: Vilmaboy @ 2018.01.13. 06:18:43


Kezdek megnyugodni! :)
Sajnos hétközben 2x2 km megy naponta /ovis járat/.
Hétvégén se mindíg sokkal többet.
1,5dci mellé vettem, mert ha a diesel adja meg magát ilyen úton akkor kapásból egy jobb samu árát költhetem rá.
Gondolkodom a hűtő takarásán 1/2-arányban takarva, most, hogy mér a hőfokjelzőm, aztán majd meglátjuk mennyire esik mág vissza a fogyasztás.
2018.01.13 07:02:21 (33997.)
Vilmaboy
(Kaposvár)

Elvileg ez csak a hideg indításba. A meleg indításnál, amikor nincs szívató már, akkor az injektor mögött ahova a gazbowden van kötve... van egy gomba alakú izé. Az nyomja a gazt amikor indítasz helyetted. Amit -beszéltünk is. (Biz isten kiderítem mi a neve)