Samurai



Üzenetek időrendben
Keresés:
Hozzászólások száma: 33389 Oldalak:  1  2  3  4  5  ... 664  665  666  667  668   >>

Hozzászóláshoz be kell jelentkezni!


20:58:52 (33389.)
Sigma6
(Budapest)

Előzmény: sgtbalage @ 2017.10.12. 21:14:21


Köszönöm élnifogok a lehetőséggel. :)
20:57:30 (33388.)
Sigma6
(Budapest)
Sziasztok!
Köszönöm mindenkinek a hozzászólását. Végül nem Samu lett hanem egy 2001 1,6 Vitara 5 ajtóval.
Üdv, Feri
20:16:52 (33387.)
TZ
(Nagytarcsa)

Előzmény: Barna @ 2017.10.15. 21:40:13


Dettó
Imádnivaló ahogyan repkednek be a sárdarabok menet közben :D

TZ szerkesztette 2017.10.16 20:17:20-kor.
2017.10.15 21:40:13 (33386.)
Barna
(Baja)

Előzmény: Mlado @ 2017.10.15. 20:23:49


Szépnek szép, de a laza talajt jobban felteszi az oldalablakra. Ha nincs épp leengedve. Szerettem a ponyva tetejét, hátulját belül pucolni a félökölnyi sárdaraboktól :D
2017.10.15 20:23:49 (33385.)
Mlado
(Gyömrő)

Előzmény: kenci @ 2017.10.15. 16:29:16


Nem lenne szükségszerű, amiért szeretném az esztétika inkább. 20 mm el pont a kerékívvel lenne egy síkban, szebben mutatna. A mínuszos felni jóbb megoldás de az alsó hangon 50.000 a pogácsákat megcsinálom ingyen cnc - gépen dolgozok.
2017.10.15 16:29:16 (33384.)
kenci
(Bükkzsérc)

Előzmény: Mlado @ 2017.10.15. 15:58:35


Így van. Igazából én ezt a nyomtávszélesítési mizériát sem értem. Tényleg szükség van rá? Nem a te esetedben, csak úgy általában. Én a keskenyhidas samuval sohasem éreztem hiányát - hamarabb kezdtem parázni, mint ahogy a gép a billenési holtpontra ért volna. Esetedben egy mínuszosabb ET-jű felni nem lehet megoldás?
2017.10.15 15:58:35 (33383.)
Mlado
(Gyömrő)

Előzmény: kenci @ 2017.10.15. 13:06:20


Kintebb van a kerék, tehát hosszabb az erőkar azért?
Akkor mi ez a mizéria az alu és vas között? Akkor nyugodtan csináljam vasból?
2017.10.15 13:06:20 (33382.)
kenci
(Bükkzsérc)

Előzmény: Mlado @ 2017.10.15. 12:42:11


Nem a súlya terheli a csapágyat!

kenci szerkesztette 2017.10.15 13:06:29-kor.
2017.10.15 12:42:11 (33381.)
Mlado
(Gyömrő)
Sziasztok!
Csinálni szeretnék nyomtáv szélesítőt 20 mm est. KB 2.5 kg lesz vasból /db. AT gumival használnám, jól gondolom hogy az Mt gumi vagy egy futózott gumi jóval nehezebb, tehát jobban terheli a csapágyat mint ez a 2.5 kg? Ha vki használ vas szélesítőt, megköszönném mit tapasztalt vele. Aluból kB 1/3 al könnyebb lenne, de az anyag elég drága.
2017.10.13 21:01:54 (33380.)
Rapid
(Nagykunság)

Előzmény: Sigma6 @ 2017.10.12. 12:05:00


Facebookon kukkants be a Suzuki Samurai adok-veszek csoportba.
Ez érdekelhet:


2017.10.13 19:46:00 (33379.)
Gewehr
(Székesfehérvár)

Előzmény: Rapid @ 2017.10.13. 18:27:10


Igen, a gond csak az, hogy amik jelenleg fent vannak a használt autón 88-as évjáratú dobozosok, nos.....
Kivétel nélkül mindegyik kapott már terepen eleget, ráadásul műszakin élből kiröhögnék bármelyiket.

A lelkesedésből kiindulva (hirdetés szövege tetszik és társai) kísértetiesen hasonlít az eset ahhoz, amikor megvettem az első rendszámos off road autómat. Mit ne mondjak, jó tanulópénz volt!

Gewehr szerkesztette 2017.10.13 19:47:08-kor.
2017.10.13 18:32:14 (33378.)
Hanso
(Budapest)

Előzmény: sgtbalage @ 2017.10.12. 21:14:21


Ez engem is érdekelne lenne egy két dolog amit még kéne :)
Jöhet az info privátban is. Köszi
2017.10.13 18:27:10 (33377.)
Rapid
(Nagykunság)

Előzmény: Sigma6 @ 2017.10.12. 12:05:00


Ha az alváz nem rohad, a többi javítható. Teljes aláfekvés javasolt, mert nekem utólag derült ki, hogy az alvázon is van rohadás, ami még sokba fog fájni. Mondjuk, ha a doboz felfogatási pontjainál rohad, az gáz, nehezen és drágán lakatolható.
Simán lehet gondolkodni egy 29 éves autóban, de akkor én már injektorost keresnék a helyedben. Megbízhatóbb, üzembiztosabb és kevesebbet is eszik. 91-től van benne.
Viszont mindenképpen számíts pluszköltségekre. Szimmeringek, kardánkeresztek, vezérlés, összes olaj cseréje javasolt, hacsak nem tudja a tulaj igazolni valahogy, hogy megtörtént, de még akkor sem 100%. Viszont, ha ezeket megteszed, hűséges társad lesz. :)
2017.10.12 21:42:13 (33376.)
Gewehr
(Székesfehérvár)

Előzmény: Sigma6 @ 2017.10.12. 12:05:00


Konkrétan melyik lenne az? Csak kíváncsiság.
2017.10.12 21:14:21 (33375.)
sgtbalage
(Budapest )

Előzmény: Sigma6 @ 2017.10.12. 12:05:00


Ismerek egy jó műhelyt, ahol bármit meg lehet javítani ;)
2017.10.12 20:24:34 (33374.)
kenci
(Bükkzsérc)

Előzmény: Sigma6 @ 2017.10.12. 12:05:00


Tartalékban még legyen 300 ezer forintod lakatolásra.... ;)
2017.10.12 14:51:19 (33373.)
Gewehr
(Székesfehérvár)

Előzmény: otaszan @ 2017.10.10. 15:35:53


Volt náluk, köszi!
2017.10.12 12:05:00 (33372.)
Sigma6
(Budapest)
Sziasztok!
Minden építő jelegű tanácsot szívesen olvasnék autó vásárlás ügyében. A kiszemelt jármű egy 1988-as évjáratú 1,3-as Samurai a zárt fülkés változat. A hirdetésben látható, olvasható részletek alapján tetszik. Viszont ilyen autom még nem volt. Van valami amire kiemelten kell figyelni amikor elmegyek megnézni vagy elég úgy mint bátmilyen terepjárónál. Egyáltalán szabad gondolkodni egy 29 éves autóban?
Üdv, Feri
2017.10.10 15:35:53 (33371.)
otaszan
(Gödöllő)

Előzmény: Gewehr @ 2017.10.10. 15:24:58


Sumo suzukiban van munkahenger, meg azt hiszem felújító készlet is.
2017.10.10 15:24:58 (33370.)
Gewehr
(Székesfehérvár)
Üdv! Jobb hátsó fék munkahengerem egy vészfékezés után sajnos megadta magát (ami azért vicces). Tud valaki ajánlani egy megbízhatót 93-as gépezetembe?
Köszönöm!
2017.10.09 08:00:24 (33369.)
nyuszy
(Székesfehérvár)

Előzmény: TZ @ 2017.10.08. 20:49:23


Én láttam már, amikor Samum volt, gondolkodtam is rajta.
De hogy most éppen tartanak-e ilyet a nepperek, az passz.
Spanyolországban biztos beszerezhető.
2017.10.08 21:27:27 (33368.)
TZ
(Nagytarcsa)
Sziasztok!

Úgy fest, a motorgenerál zsákutca...
Egy korábbi (előző tulajnál) történt hengerfejezés során egy filléres tömités miatt nem kapott olajat, úgyhogy gondolhatjátok.. Mivel túlméreten van, már nem fúrható tovább..
Ezen felül a vezérműtengely is teljesen el van kopva, és a hengerfej is cserés.
Tud valaki esetleg egy megbizható 1000-es motort szegény Samuba?

Köszönöm:

TZ
2017.10.08 20:49:23 (33367.)
TZ
(Nagytarcsa)

Előzmény: nyuszy @ 2017.09.25. 08:47:08


Szia Nyuszy!
Köszönöm.
Látott már, tud valaki itthon ilyet esetleg? :)
2017.10.05 19:42:54 (33366.)
Gewehr
(Székesfehérvár)

Előzmény: Rapid @ 2017.10.05. 19:33:41


Persze, minden lehetőség érdekel. Jelezz majd, ha működik, megnézetem én is most az enyémet, mi menthető belőle és megbeszéljük. Köszönöm!

Előzmény: Sanyesz @ 2017.10.05. 19:34:58


Gondoltam egyébként :)
Csak alakul a molekula.
2017.10.05 19:34:58 (33365.)
Sanyesz
(Somogyország)

Előzmény: Gewehr @ 2017.10.05. 19:26:18


Közben megnéztem egy 88-as évjáratú Samurai-t, ott is ugyanez a cikkszám van megadva. Nem vacakoltak minden modellre más-más motorral :)
2017.10.05 19:33:41 (33364.)
Rapid
(Nagykunság)

Előzmény: Gewehr @ 2017.10.05. 19:26:18


Nekem van egy, házastól, radiátorostól. Anno az autóhoz kaptam. Szerintem semmi baja, de ha esetleg érdekel, akkor kipróbálom.
2017.10.05 19:26:18 (33363.)
Gewehr
(Székesfehérvár)

Előzmény: Sanyesz @ 2017.10.05. 19:10:39


Itt azt írja, hogy Jimny, Samurai, tehát ha más típushoz is jó, akkor talán jó lenne nekem is. Minden esetre köszi, talonba teszem mindenképp!
2017.10.05 19:10:39 (33362.)
Sanyesz
(Somogyország)

Előzmény: Gewehr @ 2017.10.05. 18:20:03


Nyilván évjáratban nem passzolunk, az enyém 98-as, a fűtőmotor cikkszáma: 74140-83000
Ebay-en hirtelen ezt találtam: <www.ebay.de>
Esetleg bontottat el lehetne csípni.



Sanyesz szerkesztette 2017.10.05 19:11:52-kor.
2017.10.05 18:29:12 (33361.)
Gewehr
(Székesfehérvár)
Egyébként az az érdekes az egészben, hogy végig rendben működött, aztán leparkoltam otthon és amikor másnap elindítottam a gépet, meg sem mozdult a ventillátor. Szóval semmi előjelet nem adott arról, hogy most akkor köszöni szépen de befejezné a földi pályafutását.
2017.10.05 18:20:03 (33360.)
Gewehr
(Székesfehérvár)
Tudna valaki segíteni abban, hogy Samurai-hoz pontosan melyik fűtőmotor passzol?
Megnézetem még a bedöglöttet is persze, de sanszos, hogy új kell bele, viszont kérdés, hogy pontosan melyik (esetleg más típuséval kompatibilis -e)? Ha nem muszáj, nem rendelném bele a legdrágább újat egyenest a suzukitól.
Köszönöm!
2017.10.05 14:23:40 (33359.)
Andris
(Budapest II.ker.)

Előzmény: hkiki! @ 2017.10.04. 22:03:06


Szia! A Simex gumit 90% terepre, földútra ajánlják. Kérdés, hogy Te mire akarod használni. Terepen 2 bár fölé nem érdemes fújni, ha meg sárba, hóba, homokba használod inkább az 1,5 jó neki. Ha kisebb fogyasztással akarsz esetleg országúton nagyobb távolságot megtenni, még 2,5-re is fújhatod mert elég nagy az ellenállási különbség. Ha meg vizsgára mész elég az 1 bár, úgy jobbnak tűnik a lengéscsillapító. :)
2017.10.05 06:22:11 (33358.)
nyuszy
(Székesfehérvár)

Előzmény: hkiki! @ 2017.10.04. 22:03:06


1,5-1,8.
2017.10.04 22:03:06 (33357.)
hkiki!
(Sülysáp )
Üdv! 215/70 r15 ös Simex gumi megfelelő nyomásának mennyinek kellene lenni az ideálishoz?? 2,3-25 körül? 2 barral laposnak vélem...
2017.10.04 18:04:49 (33356.)
Gewehr
(Székesfehérvár)
Hűtőrendszer úgy fest, egy időre kipipálva, viszont a fűtésnél a motor adta meg magát. Nem lesz egyszetű mutatvány, de először is be kell szereznem egy új motort hozzá.
2017.10.04 07:08:44 (33355.)
Rapid
(Nagykunság)

Előzmény: Verhovina @ 2017.10.03. 19:45:52


Nekem trabi rugók vannak hátul, de semmi baj nincs velük. Nem alacsonyabb, mint a gyári. Szerintem hamarabb van a tiédben törött lap, azért lapul annyira.
2017.10.03 19:45:52 (33354.)
Verhovina
(Miskolc)
Újra lábon a Samum :)
Hátul szerintem nekem Trabi laprúgók vannak bent, ezek alacsonyabbak, mint a gyáriak? Mert a segge lejjebb van a gépnek, pedig kicseréltem a 7 centis rúgókengyeleket 10-esre, de még így se szinel, nagyobbat már nem tennék be. A jobb háta ül kifejezetten, az valami kigyengült rúgó lehet, a bal az még el is menne. Érdemes bele gyáriakat keresnem? Meg ha ugye le is mérem, hogy nagyobb ívű legyen, kitudja mennyire lapul ki terhelésre......


2017.10.01 20:43:30 (33353.)
Tibcsi
(Szekszárd)

Előzmény: samuka @ 2017.09.28. 14:46:00


Ha a Landy sem tudott kihuzni(pedig jóval nehezebb mint a kis Suzuki) akkor azért nem meglepő, hogy egy kézi csörlő nem segített.
Nekem sok alkalommal segített 4 tonnás. Már amikor volt mihez kötni. Igaz volt amikor kellett ásó és emelő mellé de akkor is megoldottuk és nem kellett traktorért gyalogolni. Én egyébként már csak úgy indulok el erdőbe, hogy bepakolok drótköteleket, hevedereket, sekliket, ásót, spanifert .
2017.09.28 20:59:50 (33352.)
Mlado
(Gyömrő)

Előzmény: otaszan @ 2017.09.28. 16:05:03


Köszönöm, megnézem.

Mlado szerkesztette 2017.09.28 21:00:27-kor.
2017.09.28 16:05:03 (33351.)
otaszan
(Gödöllő)

Előzmény: Mlado @ 2017.09.26. 21:35:08


Kiveszed az egész óra egységet, aztán hátul vannak a csavarok.
2017.09.28 14:46:00 (33350.)
samuka
(pécs)

Előzmény: Bencel @ 2017.09.28. 11:42:48


Az enyémre 4 tonnát mondtak, Győrből rendeltem e vaterán, smmire nem volt jó, benne maradtam a sárban, el is hajlott, tönkrement. (azóta meghegesztettem mindenütt, talán valamire jó lesz.) Egyébként egy Land Rover se tudott kihúzni, csak egy MTZ maradt, az meg alapjáraton kivitt.A legrosszabb az ebben, amikor abban bízol (Lásd video), hogy nálad a megoldás.
2017.09.28 12:28:59 (33349.)
Gewehr
(Székesfehérvár)
Köszönöm a kommenteket, lassan csak körvonalazódik, melyikre is esik a választás végül (mivel hátul elfér és sokoldalúbb is, eddig a jack felé hajlok).

Félreértés ne essék, nem azért nem veszek elektromos csörlőt, mert nem tudnék. Szimplán az az oka, hogy gyári a gép és szeretném, ha minél inkább az is maradna.

Nyuszy: könnyen lehet, néha beugrok pár cuccért oda is. ;)
2017.09.28 12:01:39 (33348.)
Bencel
(Balatonkenese)

Előzmény: Vili @ 2017.09.28. 11:48:58


Terveim közt nekem is szerepel az emelés után egy rendes csörlő, de az eddigi elakadásaimból ez is kiszedett volna legfeljebb 10 perc alatt. 13000 Ft beruházást megért szerintem.
2017.09.28 11:48:58 (33347.)
Vili
(Lakitelek)

Előzmény: Bencel @ 2017.09.28. 11:42:48


Én ezekkel a kézi csörlőkkel úgy vagyok hogy sehogy. Nyílván kisebb elakadásnál jól jöhet de kivi lennék mikor tengelyig fel van ülve a kocsi és mondjuk húzni kellene vagy 50 métert akkor is ilyen fasza lenne? Nyilván mindenki a pénzéhez mérten keresi a megoldást de hosszú távon egy rendes csörlő a megoldás.
2017.09.28 11:42:48 (33346.)
Bencel
(Balatonkenese)

Előzmény: Gewehr @ 2017.09.28. 07:18:09


Én ezt a megoldást választottam:
<4x4barangolas.blogspot.hu>
4 tonnás (kínai) kézi csörlőt vettem 9000 Ft-ért szerszámboltban amihez csináltattam egy 20 m-es spanifert (a boltban 10 m-es volt csak, de rendelésre csinálnak akármekkorát).
Amíg nem volt meg, kétszer is felhasalt a kocsi, mióta megvan, nem volt rá szükség.
A csomagtartóban semmi helyet nem foglal, hátránya mindössze annyi, hogy nem illik sehová, ide-oda hömbölög, néha zörög a rossz utakon de már megszoktam.

Bencel szerkesztette 2017.09.28 11:43:08-kor.

Bencel szerkesztette 2017.09.28 11:49:05-kor.
2017.09.28 09:17:19 (33345.)
nyuszy
(Székesfehérvár)

Előzmény: Gewehr @ 2017.09.27. 19:05:30


Azt nem, de két napja láttam az autód a Lidl parkolójában! :)
2017.09.28 08:46:30 (33344.)
geo
(Stötzer Gábor - Anglia)

Előzmény: Gewehr @ 2017.09.28. 07:18:09


Vonóerőben lesz különbség kb 2x-3x többet bír a drágább. Ezek nagyon tartós darabok, csak egy dolog törik, ha túlerölteted, az is szándékosan, hogy a nemesebb részeket megóvja. A törhető rész persze direkt cserélhető benne.
2017.09.28 07:18:09 (33343.)
Gewehr
(Székesfehérvár)

Előzmény: fifi @ 2017.09.27. 22:05:33


Szia!

Neked melyik volt, a rövidebb? Csak akkor jöhet szóba a dolog, ha hátra be tudom dobni (elvileg a rövidebb pont elfér keresztben), kint semmi esetre nem szeretném hagyni, lelakatolva sem (úgy sejtem, sokáig nem maradna ott).

Ez a kézi vonszoló is annyiból kérdéses, hogy melyiket? Van 5.000-ért és 25.000-ért is. Évente extrém esetben ha 3x kellene használni, lehet, hogy sokat is mondok. Annyit ha kibír az olcsóbb, nincs is több kérdés, mert ahogy néztem azon kívül, hogy picit hosszabb a kötél a drágábbikon, csak tartósságban lehet különbség.
2017.09.28 07:17:07 (33342.)
yano6ard
(Szekszárd)

Előzmény: Gewehr @ 2017.09.27. 19:05:30


Jól, de kényelmetlenül használható. Cserébe többféle helyzetből tudod menteni magad, de kell hozzá néhány kiegészítő köcölle. Az elhelyezése problémás lehet, ahogy előttem írták. Nekem a hátsó ülés mögött volt egy konzolon a gáztartály fölött - az amúgy is kihasználhatatlan tér volt és legalább védte a gázszelep burkolatát a konzol.
2017.09.27 22:05:33 (33341.)
fifi
(Szarvas)

Előzmény: Gewehr @ 2017.09.27. 20:16:15


Üdv!
nekem volt, de a hordozhatóság eléggé komplikált volt, be alig fért, túllógott, végül tetőn hordtam, de gallyaltam a fákat :)

csak egy tipp:
a kézi drótköteles vonszoló se rossz, fele akkora súly, és negyed akkora méret...
2017.09.27 20:16:15 (33340.)
Gewehr
(Székesfehérvár)

Előzmény: sekeres @ 2017.09.27. 19:36:46


Szia! Beszerzek egyet szerintem, veszteni nem vesztek vele semmit és azért csak ad egyfajta biztonságérzetet.
Barangolni mindig volna kedvem, de sokszor az időm az ami kevés. Csak hétvégente tudok elszakadni sajnos.