Samurai



Üzenetek időrendben
Keresés:
Hozzászólások száma: 35928 Oldalak:  <<  1  2  3  4  5  ... 715  716  717  718  719   >>

Hozzászóláshoz be kell jelentkezni!


2009.10.30 20:31:02 (2128.)
Vili
(Lakitelek)
Hali.
örülök neki hogy csak ien kis baja volt.
2009.10.30 16:08:28 (2127.)
Sniper-86

Előzmény: Vili @ 2009.10.29. 20:41:32


Szia Vili! Egy 12-es villáskulcs és egy kompresszor megoldotta a problémát. :) Szerencsére csak kosz került a fúvókához, amit sikerült kifújatni. Ismét szuperál a gép!
Üdv!
2009.10.30 10:56:03 (2126.)
bolyongo
Szia Vili elkelt-e már a gép, vagy már nem is eladó??
2009.10.29 20:41:32 (2125.)
Vili
(Lakitelek)
Úgy legyen. Majd azért ird meg h mi volt vele.
2009.10.29 20:30:00 (2124.)
Sniper-86

Előzmény: josh @ 2009.10.29. 20:19:29


Hát igen, nem szokása.. :) Azon amúgy én is gondolkodtam, hogy átalakítom manuálisra a szívatót, de miután megtaláltam a titok nyitját, nincs vele bajom. Szerencsére, még jól indul, múltkor majd 1 hónapig állt (erdélyi túra miatt) beültem, és nagyot néztem, hogy szó szerint pöccre indult! Nem gondoltam volna, hogy ilyen "öreg" autó ilyen is lehet. Holnap kiderül hogy mi a kehéje a drágámnak, remélem csak az amire gyanakszom. :) Ha meg megadta magát, akkor kipróbá lom a dacia karbit...
Üdv! És köszi!

Sniper-86 szerkesztette 2009.10.29 20:31:05-kor.
2009.10.29 20:19:29 (2123.)
josh

Előzmény: Sniper-86 @ 2009.10.29. 20:15:43


Persze!nem biztos,hogy gond van,de ugye semmi sem jelenti be elõre,hogy el fogok romlani! :)
Amúgy nekem fõleg az volt a baj,hogy nehezen indult,majd úgy felbõgött az autómata szívató miatta hideg motor ,hogy már szinte fájt....

Most nincs ilyen gond,mert manuális szívató van,és egy hét után is pöcre indul!Most kellet egy kis finom hangolás a hideg beálltával,de azt hiszem,ez normális!
2009.10.29 20:15:43 (2122.)
Sniper-86

Előzmény: josh @ 2009.10.29. 20:11:45


Üdv!
Nekem eddíg semmi baj nem volt vele, azért állok értetlenül elõtte... Egyik pillanatról a másikra állt le ahogy elvettem a gázt. Lépésben haladtam az erdõben és váltani akartam, akkor állt le. Hasonlót tapasztaltam a másik, egy ezres samunál, aminek dugulása volt...
2009.10.29 20:11:45 (2121.)
josh

Előzmény: Sniper-86 @ 2009.10.29. 20:07:54




Halihó!

Feketöves Dacia karbi szakértõvé képeztem magam! :)

Talán emlékeztek,hogy nekem is mennyi gondom volt a karbival!
A Dacia valóban nem rossz választás!

Amúgy Vili teljesen jó írta Sniper,hogy elektromos karbis!


josh szerkesztette 2009.10.29 20:13:34-kor.
2009.10.29 20:07:54 (2120.)
Sniper-86

Előzmény: Vili @ 2009.10.29. 19:07:01


86-os a gép. "elektromos", így akartam írni. A szivatóhoz megy egy (több is van, de nem igazán tudom, hogy mi a funkciójuk) elektromos vezeték, és böszme módon megemeli a fordulatot (úgy 2500-ig) hideg állapotban, mikor megálltam keresztezõdésnél, azt hittem fel akar szállni úgy pörgött. Azt már kiiktattam (csak lehúztam a csatlakozót) régebben így normális fordulaton jár hidegen is a motor. 1500-nál nem sokkal megy magasabbra a mutató, majd ahogy melegszik szépen engedi vissza a fordulatot. Mikor még nem szedtem le a vezetéket, akkor hirtelen esett vissza alapjáratra mikor bemelegedett, addíg meg bõgött ezerrel. Erre értettem, hogy "elektromos" :)
Ezek szerint hasonlóképp jártál Te is? Azért gyanakodtam erre, mert úgy viselkedett, mintha nem kapna rendesen anyagot. De akkor mi lehet a probléma, ha esetleg nem dugulás?

Sniper-86 szerkesztette 2009.10.29 20:11:45-kor.
2009.10.29 19:07:01 (2119.)
Vili
(Lakitelek)
Hali sniper!
Na szóval utolérte a tiedet is a vég. Igy szokott ez kezdödni. Javaslom szerezz be egy dácia karbit. Mit értesz azon h elektromos karbis mikori évjárat a géped?Meg megnézheted az alapjárati fúvókát de nekem nem dugult el sose.


Vili szerkesztette 2009.10.29 19:08:04-kor.
2009.10.29 15:29:28 (2118.)
Sniper-86
Üdv!
Ma egyik pillanatról a másikra leállt az autó (egyesbõl kettesbe akartam váltani, elég lassan haladtam), és utána csak gázzal indult, alapjárat nincs és 1500 fordulat körül és alatta gázzal ha tartom a fordulatot eléggé ingadozik. Ha indítás elõtt rányomok 1-2-t a gázpedálra, akkor simán indul, de le is áll utána. Esetleg valaki nem tudja, mi okozhatja ezt a jelenséget és hogy orvosolható? Én az alapjárati fúvóka eltömõdésére gondolok. Lehetséges, hogy ez a baj? Az autó 1,3-as elektromos karbis.
Válaszokat elõre is köszönöm!
2009.10.28 20:03:01 (2117.)
bolyongo

Előzmény: kince @ 2009.10.28. 13:47:27


ha tudod a méretet nekem van két eladó kardánpogácsa csavarokkal együtt, nekem 1,3-as ba volt
2009.10.28 13:47:27 (2116.)
kince
Sziasztok!
Tudja valaki esetleg, hogy a Samurai kardánjainak az "eleje" ami a diffihez kapcsolódik, milyen átmérõjû? Kardánpogácsához kellene tudnom, de lusta vok lemosni és lemérni, hátha valaki tudja :D
2009.10.26 21:30:52 (2115.)
lacikahunter
Sziasztok!
Lehet, hogy csak az Lj80 -on kellett azokat is cserélni.....
Bocs!
Az alapokat azért jól írtam, ugye?

Üdv mindenkinek!

2009.10.25 10:04:55 (2114.)
Lac
Szevasztok! Most alakíttatom át az 1.3-as, elektromos karbis samumat injektorosra! Valaki esetleg csinált hasonlót? Errefelé nagyon dícsérik! Mind fogyasztásra, mind teljesítményre! Igen szar a karbim, össze-vissza ingadozik az alapjárat, hidegen úgy pörög majd szétesik! Elegem lett belõle! :)
2009.10.24 21:11:17 (2113.)
Qnci

Előzmény: sjkálmán @ 2009.10.24. 17:43:04


Sziasztok. Én is így csináltam. Nem kellet semmit cserélni.
2009.10.24 19:51:44 (2112.)
kopaszfiu

Előzmény: lacikahunter @ 2009.10.24. 13:35:45


Előzmény: sjkálmán @ 2009.10.24. 17:43:04


Köszönöm szépen!!!
2009.10.24 19:37:22 (2111.)
nyuszy
(Székesfehérvár)

Előzmény: lacikahunter @ 2009.10.24. 13:35:45


Az újabb 410-esek elöl gyárilag tárcsafékesek. Azt simán fel lehet rakni, semmi varázslás nem kell hozzá.

Előzmény: Gábor67 @ 2009.10.24. 17:17:17


Elsõre a centír a legvalószínûbb.
Cseréld meg az elsõ kerekeket a hátsókkal, hogy úgy is megvan-e a jelenség!
2009.10.24 17:43:04 (2110.)
sjkálmán

Előzmény: lacikahunter @ 2009.10.24. 13:35:45


Az én autóm is 410-es és dobfékes volt elõl.Vettem egy pár tárcsát, féknyerget, meg a nyereg tartóját amivel a hídra lehet rögzíteni, és simán fel tudtam szerelni a dobfék helyére.Biztos, hogy nem kell hozzá másik féltengely csukló vagy kerékagy!
2009.10.24 17:17:17 (2109.)
Gábor67
szevasztok fiúk,nem tudja valaki miért remeg,rázkódik be az autó de csak harmadikban és egy bizonyos fordulaton?41O-es.
2009.10.24 13:35:45 (2108.)
lacikahunter
Az enyém csak elõl az!
De ezres alvázam alatt 1.3-as hidak vannak!
Ha tárcsára akarod csinálni, akkor csak az elsõ hídház marad meg
és a difi+a féltengely szárak.
-Kell féltengelycsukló(Mert a origi nem elég hosszú,és nem lesz jó, az kerékagy sem!)Az elsõ fékdob bordázata és a zázóelem sem stimmel!
-Függõ, vagy féltengelycsukló ház
-Kerékagyak, keréktengellyel, mert ha elõl dobfékes akkor a tárcsát lehetetlen rárakni, és a féknyeregtartót sem
-4db Féknyeregtartó, féknyereg, tárcsa(hátsóval együtt) és 8 fékbetét
-A hátsónál le kell esztergálni a fékdobokat akkorára, hogy a tárcsa illeszkedjen rá!(lehet, hogy hosszabb keréktõcsavarok is kellenek)
- le kell bontani a hátsó fékfatat, és a féknyeregtartókat ki kell fúrni, hogy a fékfal helyére lehessen csavarozni!
Nagy munka, nagy lóvé!(Kb.40000Ft)
Az egyik barátom Lj80-on csinált elõre tárcsát, Samura meg hátra!
Jó barkácsolást!
üdv.: Lacika
2009.10.24 09:37:20 (2107.)
kopaszfiu
Sziasztok!Van köztetek olyan akinek 1000 samuraia elõl hátul tárcsafékes???
2009.10.23 15:18:23 (2106.)
Vili
(Lakitelek)
http://www.suzukidoki.hu/ egynek. Van nála egész sok minden.


Vili szerkesztette 2009.10.23 15:18:41-kor.
2009.10.23 12:59:03 (2105.)
Gábor67
sziasztok, szamira keresnék nagy visszapillantó tükröket.
2009.10.23 10:17:08 (2104.)
bolyongo
Mi ez a csend, vagy talán mindenki saraskodik ????
2009.10.21 14:45:28 (2103.)
Lac

Előzmény: ya06ard @ 2009.10.21. 07:49:30


Köszönöm a segítséget!!!
2009.10.21 08:07:45 (2102.)
ya06ard
(Szekszárd)

Előzmény: yamaha250 @ 2009.10.20. 19:27:59


Néhány példát találsz itt: http://4x4.tilde.hu/ssw/ , de mindenképp neked kell eldöntened a teljesen ki- és berugózott hossz alapján a típust, mert akár az elsõ úton is szét tudod tépni az új gátlót.
2009.10.21 07:49:30 (2101.)
ya06ard
(Szekszárd)

Előzmény: Lac @ 2009.10.20. 22:53:57


Gyakorlatiag a lépések megegyeznek a szimmering cserével, sõt ha már ott tartasz, azt is érdemes lehet kicserélni. Útmutatót találsz hozzá itt: http://4x4.tilde.hu/ssw/
2009.10.20 22:53:57 (2100.)
Lac

Előzmény: nyuszy @ 2009.10.20. 22:00:25


Értem, szóval az egész kerékagyat le kell vennem, és akkor egybe ki lehet húzni a féltengelyt!?Köszönöm! :)

Lac szerkesztette 2009.10.20 22:54:25-kor.
2009.10.20 22:00:25 (2099.)
nyuszy
(Székesfehérvár)

Előzmény: Lac @ 2009.10.20. 21:51:33


Gyakorlatilag mindent le kell bontanod a hídházról a kerékig.
2009.10.20 21:51:33 (2098.)
Lac
Akkor még egy olyan kérdésem lenne, hogy mennyire nagy munka kiszedni a féltengelyt??? Nyílván elég csak csuklót cserélnem, holnap kapom meg, 15 ezer az ára!Elõre is köszi!
2009.10.20 19:33:36 (2097.)
Qnci

Előzmény: Lac @ 2009.10.20. 18:10:46


Szia.
Szinte biztos.
2009.10.20 19:27:59 (2096.)
yamaha250
Sziasztok!Vki segítene abba hogyha a rugókat hidak fölé rakom akkor milyen gátlók kellenek?
2009.10.20 18:10:46 (2095.)
Lac
Sziasztok! Olyan problémám lenne, h összkerékbe ha alácsavarom a kormányt, ropog a bal eleje! Ugye ez féltengely lehet?
2009.10.19 21:40:49 (2094.)
Lali

Előzmény: lakatoska @ 2009.10.19. 20:22:15


Szia!

Lehet beletenni egy kis motortérbeli átalakítással! Nekem is vitara motor van benne! De azért lesz vele dolgod rendesen! Itt az elektronikára is gondolok! Sok minden nem egyezik a samurai és a vitara elektronika között! De ha vitara motort raksz bele akkor gondolj a futómûvedre is! Már csak azért is mert megváltoznak az erõviszonyok rendesen! Teljesen más lesz a terhelés a samurai alkatrészekre!
2009.10.19 20:34:16 (2093.)
nyuszy
(Székesfehérvár)

Előzmény: lakatoska @ 2009.10.19. 20:22:15


Lehetséges.
2009.10.19 20:22:15 (2092.)
lakatoska
szep jo estet fiuk tudna valki segiteni?
vitara mocit kene be epitsek a samumba szerintetek lehetseges?
es a rugokat a tengely fole akarom teni mit szoltok segitsen valki kerlek beneteket
2009.10.19 20:19:51 (2091.)
lakatoska

Előzmény: josh @ 2009.10.15. 19:15:35


szioka attila vagyok nem tudod veletlenul a vitara mocit be lehet epiteni a smuba?
2009.10.19 18:36:20 (2090.)
yamaha250
Sziasztok.
Vki tudna segíteni abba hogyha a rugókat a hídak fölé rakom milyen gátlók kellenek?
2009.10.18 21:47:44 (2089.)
Kisszurkos
(Vas megye)

Előzmény: kince @ 2009.10.17. 17:28:32


Szia!
Nekem is volt ilyesmi rázás,de nekem csak a felni belsõ fele volt tele sárral.
2009.10.18 21:39:07 (2088.)
lacikahunter
Szeva!

Ha ráz akkor nézd meg a kormánytolórúd, és a kormányösszekötõ gömbcsuklókat, mert nekem is rázott mint állat, rávizsgáltam, és nem voltak rendesen meghúzva a gömbfej-szárak koronás anyái, ezért az egyik kerék nem tudott beállni a másikhoz képest és bekalézolt(rángott)!
Most újítottam szinte mindent, ezért nagyon sok mindent megtapasztaltam!Sz.ptam sokat!

Jó szervizelést!
2009.10.18 20:15:55 (2087.)
bolyongo

Előzmény: kiskasza @ 2009.10.18. 19:03:36


Ne viccelj már ,nagyon szívesen ,semmiség!!!!!!
2009.10.18 19:03:36 (2086.)
kiskasza
Igenis értettem :) valószínû kis ferdeszemû csak jól találta ki a dolgot...
Amúgy meg megszûnt kijelzõ villogásom is Bolyongó szíves közremûködésének köszönhetõen ; kicsit balfék voltam és benéztem a biztositék táblában lévõ üres bizti helyén be volt dugva a biztositék és szerencsétlen samu mindig csak azt tudta villogni hogy nincs hiba mert ugye biztositékkal össze volt zárva... :)
Mégegyszer köszi Bolyongó
2009.10.17 17:28:32 (2085.)
kince
Sziasztok.
Túl vagyok a megvétel utáni felújítás nagy részén. (rugóívelés,lengéscsillapító csere,karosszériázás,festés,külsõ csövezés stb) szóval eléggé belenyúltam. Viszont most hogy kész lett valami gondja akadt. Körülbelül 30 km/h-tól elkezd rázni de nagyon, mûszerfal kormány minden mozog. 30 alatt megszûnik...felette erõsödik. Mi lehet vele? Kicsit túl lettek ívelve a rugók..lehet hogy túl magas lett? A másik nagy probléma, hogy a kormányrudam az elõzõ tulajnál meg lett hajlítva, gondolom az emelés miatt. Az autó viszont nem fordult, így beletoldottam hogy koppanásig engedje a kereket fordulni. Így viszont alászedett kormánnyal kattan 4kerékben, de 2ben nem. Eddig nem kattogott...Ötlet? :) Remélem nem féltengelyes :S Bár eddig nem volt az, a felújítástól meg csak nem...
2009.10.17 16:51:13 (2084.)
kenci
(Bükkzsérc)

Előzmény: kiskasza @ 2009.10.17. 11:35:49


Az automata szívatós mindig így indít, ezért nem kell amputálnod. Ha meg zavar, hogy bõg, taposd a féket és egyesben engedd fel a kuplungot félig :) :) :) így nem bõg. :) :) :) Csak így viszonylag gyakran kell kuplungtárcsát cserélni :) :) :)
A lényeg, hogy ezt így találták ki, így kell elfogadni! Gond csak akkor van, ha több km megtétele után is "bõg".

kenci szerkesztette 2009.10.17 16:55:09-kor.

kenci szerkesztette 2009.10.17 16:55:53-kor.
2009.10.17 15:22:55 (2083.)
bolyongo

Előzmény: kiskasza @ 2009.10.17. 11:35:49


az úgy a jó úgy hogy ne vágd el a benzincsövet :)
2009.10.17 11:35:49 (2082.)
kiskasza
Mert az nincs benne :)
A bizti táblában kellene lennie egy üres biztositék helyét kéne összekötni akkor kilehet villogtatni a hibakódot de nekem ez is hiányzik szal tanácstalanság.
Injektorosnál valakinek tapasztalata van azzal kapcsolatban hogy reggel mikor beinditom akkor miért forog 2000-et , mondjuk visszaejti csak szerintem elég gáz hogy hidegen beindítod azt rögtön forog mint "állat" :(
Ötlet , azon kivül hogy vágjam el benzincsövet/mert akkor biztos nem pörög :) / ?
2009.10.16 19:57:37 (2081.)
Qnci

Előzmény: nyuszy @ 2009.10.16. 16:14:18


kb. ezt vártam :) , én is ezt írtam volna :) viszont van hibakód olvasóm, ill. törlõm, csak nem találom a stekkert :(.
2009.10.16 16:14:18 (2080.)
nyuszy
(Székesfehérvár)

Előzmény: kiskasza @ 2009.10.16. 16:04:14


A szervizlámpa kiütése egyszerû, csak valami hegyes tárgy meg egy kalapács kell hozzá :) :) :)
2009.10.16 16:04:14 (2079.)
kiskasza
Na ez engem is érdekelne. szervízlámpa kiütés.