Jimny



Üzenetek időrendben
Keresés:
Hozzászólások száma: 15118 Oldalak:  1  2  3  4  5  ... 299  300  301  302  303   >>

Hozzászóláshoz be kell jelentkezni!


2018.07.21 12:31:01 (15118.)
osvath14
(Tét)

Előzmény: Hegyjáró @ 2018.07.21. 10:33:55


Pestre én csak szökőévente megyek. :) Szóval kérlek szólj ha erre jársz. Előre is köszönöm.
2018.07.21 10:33:55 (15117.)
Hegyjáró
(Bp.)

Előzmény: osvath14 @ 2018.07.20. 16:12:37


Én vezető oldalra végül bontóból vettem egy Toyo Avensis-est

Előzmény: Hegyjáró @ 2017.03.29. 17:03:29

- de ennél is el tudnék képzelni kényelmesebbet... (hosszú távra be szoktam még rakni elé egy nyakpárnát, úgy jó.)
És így maradt nálam egy ’felesleges’ gyári ’’lyukas’’, szóval szívesen cserélnék, ha a két változaton ua. a pálca-távolság!
Jársz Pest felé mostanában? (Talán én is megyek Győr felé valamikor aug. végén, de ezt még nem látom tisztán.)

Hegyjáró szerkesztette 2018.07.21 10:38:09-kor.
2018.07.20 16:12:37 (15116.)
osvath14
(Tét)

Előzmény: Hegyjáró @ 2017.03.13. 20:42:52


Nincs kedved fejtámlát cserélni velem? :D Oda jutottam ezzel a mostanival, hogy levettem a fenébe. A régivel nem volt bajom (azt hiszem a tied is ilyen: "lyukas" )
2018.07.19 00:45:21 (15115.)
geo
(Stötzer Gábor (North-West, UK))

Előzmény: Ledenyir @ 2018.07.18. 10:14:15


Ez a rugó fölé helyezendő pogácsa. Meg a lengéscsillapító meghosszabításához használandó közdarab.
2018.07.18 20:54:16 (15114.)
Ledenyir
(Õrbottyán)

Előzmény: fifi @ 2018.07.18. 17:07:32


Le bizony, meg a csörlőt is.
2018.07.18 18:30:09 (15113.)
difipeti
(Gergelyiugornya)
Az enyém M/T-vel vizsgázik.
A Samu is azzal vizsgázott hatszor...

difipeti szerkesztette 2018.07.18 18:31:06-kor.
2018.07.18 17:30:45 (15112.)
Kopter
(Vác)

Előzmény: Ledenyir @ 2018.07.18. 16:33:47


Az enyém idén márciusban vizsgázott MT abroncsokkal (LingLong Crosswind) gond nélkül. Igaz, a szigorodás májustól lépett életbe elvileg, azóta nincs tapasztalatom ezen a téren.
2018.07.18 17:07:32 (15111.)
fifi
(Szarvas)
ha már műszaki.
a munkalámpákat le kell takarni, vagy le kell szerelni?
2018.07.18 16:49:42 (15110.)
RapaMoto
(Kaposvár)

Előzmény: Ledenyir @ 2018.07.18. 16:33:47


Miért ne engednék át? Ha nincs belesütve a "NOT FOR HIGHWAY USE" cimke, akkor az sztrítlegál.
2018.07.18 16:33:47 (15109.)
Ledenyir
(Õrbottyán)
Sziasztok! Augusztusban mennék vizsgáztatni a Jimnym. A szerelőm szerint a Kumho KL71-el nem biztoshogy átengedik. Vizsgáztatott mostanában valaki ilyen gumival?
2018.07.18 10:14:15 (15108.)
Ledenyir
(Õrbottyán)

Előzmény: geo @ 2018.07.17. 16:20:39


Vagy lehet még ilyen adapter ami ezen a képen van: https://www.jimnybits.com/media/catalog/product/j/i/jimny_1.5_lift_kit_1__3_1.jpg
2018.07.17 16:20:39 (15107.)
geo
(Stötzer Gábor (North-West, UK))

Előzmény: Jimny77 @ 2018.07.17. 13:08:53


Kormányrezgés:
Itt a fórum bal oldalán MenüLetöltésekSzerelési segédletek

Pogácsás emelést két féle képpen lehet csinálni.
1.Ha a pogácsa az alváz és a kasztni közé kerül, akkor semmit nem kell a futóművel tenned, de lesz egy 5 cm-es rés az alváz és a kasztni között.
2. Ha a pogácsa a rugó fölé kerül, akkor csak lengéscsillapítót kell hosszabra cserélned. Típust majd a tapasztaltabbak megírják.
2018.07.17 13:08:53 (15106.)
Jimny77
(Felsõzsolca)
Sziasztok! Segítségeteket szeretném kérni, szeretném a jimnyt 5 cm-el megemelni. Ehhez rendelkezem emelőpogácsákkal. Lengéscsillapítókat kellene cserélnem, de nem tudom milyet vegyek hozzá? Továbbá rúgókat kell-e cserélnem hozzá? Valaki tudna-e még abban segíteni,hogy kormányrezgést hogyan lehetne megszüntetni? Köszönöm
2018.07.17 10:49:10 (15105.)
papas
(.)

Előzmény: geo @ 2018.07.17. 10:02:07


Ki lehet cserélni külön is. A tömítés a hídban van, a csapágy meg a féltengelyen a zsugorgyűrűvel együtt.
2018.07.17 10:02:07 (15104.)
geo
(Stötzer Gábor (North-West, UK))

Előzmény: duck @ 2018.07.17. 09:41:25


Köszönöm a tanácsodat, ma este ismét megnézem. A lehető legrosszabb pillanatban történik mindez...bő két hét múlva indulnék Mo.ra autóval. Agyhugykövet fogok kapni, ha mindent le kell mondani emiatt.

Ki lehet cserélni a féltengely tömítést anélkül, hogy a kerékcsapágyat cserélném? Bár már rendeltem abból is kettő full szettet, így ha cserélni kellene, akkor is marad egy tartaléknak a polcon,csak még szakit kell kerítenem, mert még soha nem csináltam.
2018.07.17 09:41:25 (15103.)
duck
(Verõce)

Előzmény: geo @ 2018.07.17. 09:25:34


Ha már hozzájutottál, hogy meg tudod nézni, akkor rángasd, forgasd meg a kereket felemelt állapotban. Ha valóban tré a csapágy, azt érezni (tengelyre merőleges játék, morgó hang árulkodó jelek). És ha már levetted a fékdobot, azért kukkants alá a fékmunkahenger porvédő gumijai alá is, nem szabad nedvességet tapasztalnod.
2018.07.17 09:25:34 (15102.)
geo
(Stötzer Gábor (North-West, UK))

Előzmény: duck @ 2018.07.17. 08:03:20


Egy kicsit szétszedtem, hogy lássam mi adta meg magát. A féknek szerintem (látszólag) nincs baja, nem ereszt semmi, nem rozsdás semmi sem. Viszont a tengely tövéből szivárog az olaj, ami ott még sárgás-szürkés, lejjebb már viszont kiülepedett és ott már tiszta olaj van csak. Az olaj két éve lett cserélve és kb 10ekm-t futott. A Bigjimny.com tulaja szerint kerékcsapágy ment szét (talán az nyírhata ki a féltengely szimeringet?) Ezzel csak az a bajom, hogy tavaly lettek a régi 10 éves kerékcsapágyak új KOYO csapágyakra cserélve. Azóta még terepet sem látott szegény pára...
2018.07.17 08:03:20 (15101.)
duck
(Verõce)

Előzmény: geo @ 2018.07.15. 22:44:53


A hajtóműolaj fekete és nem kúszik így körbe, inkább kezd ereszteni a fékmunkahengered. Nézd meg a fékfolyadék szintet a tartályban. Ha nem sajnálod az alaplap festékét, akkor egy pár hétig, egy-két hónapig még el tudsz vele járkálni.
2018.07.16 15:36:56 (15100.)
Goodspeed
(Nagykáta)

Előzmény: Kopter @ 2018.07.16. 15:11:56


Már megint ! :) A felnik ismerősnek kellenek, a pótkerék védő meg nekem. Irok privátban !
2018.07.16 15:11:56 (15099.)
Kopter
(Vác)

Előzmény: Goodspeed @ 2018.07.16. 11:52:47


Már megint? Az enyémek még mindig elvihetőek, 5 db gyári Jimny kerék. Négyen van abroncs is, még tudnak 15 000 km-t.
2018.07.16 11:52:47 (15098.)
Goodspeed
(Nagykáta)
Sziasztok! Hát ha van valakinek feleslegbe eladó , pótkerékhez ez a műanyag védő burkolat , illetve acél felni 5-6 db is érdekelhet. Köszönöm!
2018.07.16 07:36:30 (15097.)
papas
(.)

Előzmény: geo @ 2018.07.15. 22:44:53


Ha jól emlékszek, akkor hátul csak egy szimmering van, a féltengely szimmering. Én is arra tippelek, hogy az érett meg a cserére.
Vagy esetleg fék folyadék?
2018.07.15 22:44:53 (15096.)
geo
(Stötzer Gábor (North-West, UK))
Jobb hátsó keréknél tiszta olajos folyást találtam (lásd képeim között). Mi a pics@ folyik itt? Kardán olaj az esetleg tönkrement féltengely szimering miatt? Van valakinek ötlete mit kell cserélni ilyenkor? Előre is köszi.
2018.07.15 22:32:45 (15095.)
geo
(Stötzer Gábor (North-West, UK))

Előzmény: Broad @ 2018.07.15. 13:04:54


https://www.danbp.org/p/en/node/104
Pont az előbb osztotta meg ezt a leírást M. Zoltán (Budapest). Pár perces könnyű feladat.
2018.07.15 14:01:59 (15094.)
Broad
(...)
Miért küldi el kétszer?

Broad szerkesztette 2018.07.15 14:02:45-kor.
2018.07.15 13:04:54 (15093.)
Broad
(...)
Üdv, próbáltam keresgélni az előzményekben, de nem találtam választ, a lényeg a Jimnyben - 2008 - a hátsóülést ki lehet szerelni könnyen, vagy komolyabb művelet?
2018.07.14 08:00:52 (15092.)
soma1976
(Döbrönte)
Szervusztok, adott egy teljesen szétrohadt aljú (padlólemez és alváz is) Jimny, amin a karosszériás szerint már csak a komplett alvázcsere segíthet. Találtam is egy potenciális donort, létezik valami ellenőrző weboldal ahol össze lehet a két alvázszámot hasonlítani, hogy jó lesz-e. Köszi előre is.
2018.07.14 07:58:40 (15091.)
soma1976
(Döbrönte)
Szervusztok, adott egy teljesen szétrohadt aljú (padlólemez és alváz is) Jimny, amin a karosszériás szerint már csak a komplett alvázcsere segíthet. Találtam is egy potenciális donort, létezik valami ellenőrző weboldal ahol össze lehet a két alvázszámot hasonlítani, hogy jó lesz-e. Köszi előre is.
2018.07.12 16:51:09 (15090.)
M. Zoltán
(Budapest)

Előzmény: Hegyjáró @ 2018.07.12. 10:45:53



Az ajtókat ne érdemes furkálni, a belső kárpit könnyen lejön (1 benyomós patent, meg a kilincs és a nyitó kivétele után) és utána mindenhez hozzáférsz. A belső nejlon körbe rágógumival van rögzítve, snitzerrel vágd a ragacsot végig félbe, utána a vágott felület ismét egymáshoz ragad.

Belső kárpit lebontása:

https://www.danbp.org/p/en/node/104

Nálunk is lesz második menet üregvédelem, amikor a lámpákat szerelem be.
2018.07.12 12:56:17 (15089.)
Hegyjáró
(Bp.)

Előzmény: Goodspeed @ 2018.07.12. 11:36:21


Én is úgy szerettem volna, ám akkor az esetleges eltörések kijavítására (vagy cseréjére) költségben +x*10-20_eFt-t becsült, ahol x ... időben pedig nyilván napokat (elvinni műa. forrasztóhoz, vagy gyári rendelés, stb.) Valamint: a szekrény fényezett részeit teljesen másképp és más anyagokkal kezelné, szóval az egy másik munka.
Azt hiszem, ezt a poliureá-sokra bízom majd, elvégre ott igazán szét kell szedni az oldalát is, és megdolgozni a gyári fényezést a tapadáshoz.

Előzmény: Goodspeed @ 2018.07.12. 11:37:04

Nagyságrendre ilyesmi, ill. inkább felette - előre pontosan nehéz megmondani.
( Először a kőbányai Mázsa utcai alvázvédősöket ajánlotta itt a fórumon valaki; onnan küldtek tovább - mivelhogy terepjáróról van szó - a pestlőrinci Bókay utcába, a Szoboszlai-hoz, ahol most van.)

Hegyjáró szerkesztette 2018.07.12 13:00:08-kor.
2018.07.12 11:37:04 (15088.)
Goodspeed
(Nagykáta)

Előzmény: Hegyjáró @ 2018.07.12. 10:45:53


Árban mit mondtak mennyi lesz ? (80-100 ezerre tippelek).
2018.07.12 11:36:21 (15087.)
Goodspeed
(Nagykáta)

Előzmény: Hegyjáró @ 2018.07.12. 10:45:53


Pedig érdemes körbe levenni az egész burkolatot, tud meglepetést okozni. Ha törik egy fül vagy valami az pótolható. Nekem is eltört egy nagyobb műanyag tartó , de össze heggesztették, a bolhák stb. cseréje sem maradt el.
2018.07.12 11:05:10 (15086.)
Hegyjáró
(Bp.)

Előzmény: mozdonyos @ 2018.07.09. 19:09:34


Mondtam, hogy amire azt használod, arra bőőőven elég, legf. egy Grabber AT3..
( Én az első komolyabb, csoportos erdei sarazásomat - amiben fél km-enként az hittem, hogy menteni kell, pedig csak egyszer kellett, s azt is egy szántóföldi megfolyásból, ahova a tapasztalatlanságomból adódóan tértem ki - szóval azt egy idős, bár korához képest mélyebb mintázatú H/T-vel csináltam végig; ráadásul még teljesen gyakorlatlanul...)
Kocsikat kezdj el inkább nézegetni; főként, mert ahogy a tömegek is meglátják az új Jimnye-t, mindenki a mostani használtakra fog hajtani :D

Hegyjáró szerkesztette 2018.07.12 11:08:31-kor.
2018.07.12 10:45:53 (15085.)
Hegyjáró
(Bp.)
Csak nem nem tetszik annyira az új Jimnye, hogy majd cserélj rá? ;)
Én is épp most adtam le alváz- és üregvédelemre a Vadmalacot (tavaly nov. körül kértem időpontot, s idén szept.-re kaptam(!), csak időközben ürült egy hely) - ez bő egy hét lesz, a különböző rétegek 24-48 órás száradása okán (a lemosás és a rozsda-átalakítótól kezdve az egymástól is különböző alváz- és üregvédő bevonóig).
Nálam a műanyagok nem lesznek leszedve, mert elöregedettebb anyagoknál nem kizárt a drága károkozás a patentokban ill. az ívekben, ill. nem is ítélte olyannak a kocsi állapotát a kivitelező. Viszont bizonyos helyeken, pl. ajtókon külön lyukak lesznek fúrva (kicsik, és persze visszazárva) a jobb bejuttatás okán.
Majd összehasonlítunk! ;)

És a hátsó-belső műa. burkolat leszedésének mi a menete?
Ezt már a ’lakókocsi’ átalakítás miatt kérdem, mert főként az új Jimnye-k alapján vérszemet kaptam, hogy valójában nem a kerékdob miatt olyan magas az az ’éjjeliszekrény’ ott hátul(?)

Hegyjáró szerkesztette 2018.07.12 10:51:05-kor.
2018.07.11 22:09:49 (15084.)
M. Zoltán
(Budapest)
Tettem fel egy túlöltözött képet is, hogy egálba legyen a hiányos öltözetben készült képekkel.
2018.07.11 22:01:28 (15083.)
M. Zoltán
(Budapest)

Előzmény: osvath14 @ 2018.07.11. 17:52:08


Az üregvédelem Dinitrol, A szétszívódó lemezek közé injektált folyadék is meg a felületi védelemre szolgáló ragacsos anyag is.

Az alvázvédelem Berner, mert ősszel, fűtött garázs hiányában még szinte null-kilométeresen (részben a garancia megőrzése miatt) bevittem egy Suzuki szakszervizbe alvázvédelemre és ők Bernerből fújkáltak szét random két flakont, így az alvázra, kerékjárati ívekre kívül-belül mi is ezt használtuk. Dinitrolból olcsóbb lett volna, de ezt már nem akartuk keverni.

A kiszedett csavarokat réz pasztával kenve csavartuk vissza, a bolhákat/patenteket szilikon zsíroztuk, hogy később könnyebb legyen kitekerni a csavarokat, levenni a cuccokat a kaszniról.
A pontos típusokat holnap beírom, meg azt is, hogy hol vette a cimborám.
2018.07.11 17:52:08 (15082.)
osvath14
(Tét)

Előzmény: M. Zoltán @ 2018.07.10. 09:20:05


Kérlek írd le mit használtál pontosan. Itt Győrben ahol kérdeztem boltokban csak azt a fekete bitumenes holmit árulják. Ha jól látom ti nem ilyet használtatok.(?) . Köszönöm.
2018.07.11 08:56:42 (15081.)
Geiger
(Budapest)
Szervusztok!

Kabrió-ponyva gyártót keresek. Tudtok valakit ajánlani?

Köszi: G.I.
2018.07.10 23:32:25 (15080.)
RapaMoto
(Kaposvár)

Előzmény: Tobzos @ 2018.07.10. 22:31:18


Mire elfogy a kőolaj... :D

RapaMoto szerkesztette 2018.07.10 23:32:53-kor.
2018.07.10 22:31:18 (15079.)
Tobzos
(Budapest III. ker.)

Előzmény: M. Zoltán @ 2018.07.10. 21:01:52


Valaki egyszer piszok jól jár majd a kocsiddal... :)
2018.07.10 21:44:36 (15078.)
M. Zoltán
(Budapest)
.

M. Zoltán szerkesztette 2018.07.10 21:45:35-kor.
2018.07.10 21:01:52 (15077.)
M. Zoltán
(Budapest)
Tettem fel képeket az alváz és üregvédelemről.
2018.07.10 09:20:05 (15076.)
M. Zoltán
(Budapest)
Sziasztok, a hétvégén kívül-belül levetkőztettük a Jimny-t egy kis alváz és üregvédelem érdekében.

Tapasztalatok:

Az autó nincs egy éves, minimális terep ellenére a kerékjárati ívek műanyag burkolata alatt vastagon áll a rászáradt sár, annak ellenére, hogy rendszeresen igyekszem kimosni a derékszögben visszatört nagynyomású szórófejjel. Mivel felül az idom végig oda van ragasztva valamilyen rágógumi szerű takonnyal, fentről nem lehet kimosni, az ív éle felől meg csak ennyire hatékony a tisztítás. Még hibátlan a festés alatta, de kapott alvázvédelmet felülről is az ív. A rágógumi igencsak fogja a kasznit elég nehéz leimádkozni, a gumicsíkról könnyen lejön, az idom műanyag részeihez megint csak ragaszkodik. Én ilyen ragacsot csak szélesebbet kaptam, de ollóval hosszában feleztem, úgy jó lett.

A hosszanti zártszelvény alvázelem vége (hátul) mindkét oldalon tele sárral, valószínűleg a vákuum hordja tele. A végét szivaccsal ledugóztam, elől nyitott, az alja tele van furatokkal, szerintem így is átszellőzik, de fél év múlva leszedem, megnézem. Jó hír, hogy hátulról és elölről végigmosható belülről a hosszanti és a kereszttartók is, én nagynyomású csőgörénnyel csináltam, csak egyszer akadt el, de végül kijött. A kaszni végén lévő utastér szellőző nyílásokon hiába van visszacsapó szelep (egy darab polifoam-szerű lap lóg a nyílások előtt), attól még a baloldali hátsó doblemez tiszta por a kárpit alatt.

Az alváz ás kaszni alulról rendben, a hosszanti stabilizátorok, a difiházak, és a kerékagyak rozsdásodnak, nem kicsit. Lekezeltük rozsda visszaalakító alapozó festékkel, meglátjuk meddig bírja.

Mindenhol próbáltunk üregvédő folyadékot beszívatni a dupla lemezek közé, és az összeérő elemek ponthegesztéseihez, kiemelten a neuralgikus első lámpa alatti és csomagtér környéki dupla, itt-ott tripla lemezre.

Belül mindenhol kapott üregvédő ragacsot, és alul (oldalt) minden olyan rész alvázvédőt, ahol nincs, de kellene.

Találtam a bal hátsó belső kárpit alatt a hátsó hangszóró előkészített kábele mellett egy hátsó belső lámpa csatlakozót, úgyhogy teszek egy belső lámpát a bal hátsó üveg fölötti részen látszó lámpahelyre. Talán Grand Vitarában van ilyen formájú belső lámpa, jó lenne olyat találni, amin háromállású kapcsoló van, illetve leágaztatok egy kisebb lámpát a csomagtérhez is, pl. az oldalkárpiton található kis téglalap alakú hátsó vakdugó helyére.

Az idomrögzítő fehér patentek közül csak kettő adta fel (pótoltam), de nem szerencsés konstrukció, mert nagyon vékony rész az, ahol a villa összenyomja, ha ez a szál elszakad, akkor nehezen jön ki anélkül, hogy ott hagyná a karmát. Az újak, amit vettem (Suzuki márkaszerviz jó drágán) már masszívabbak.

Korábban ígértem, hogy megnézem az első biztonsági öv kárpit alatti részét, "örömmel" jelentem, hogy az anya oda van hegesztve a B oszlopon kiképzett kiemelkedésbe, így még odébb tenni sem lehet. Remélem az újban visszatértek az állítható magasságú övekhez, hátha rájöttek, hogy nem mindenki egyforma magas.

A gyári emelő hátul még csak jó, de elől igen nehéz volt tekerni a motor súlyával kiegészítve, remélem a nejem nem kap vele sehol első defektet, mert neki biztosan nem fog sikerülni megemelni. Lehet, hogy szétkapom valahogy a csapágyas részt, hátha ott van valami hiba (kosz). Zsír volt benne rendesen, már ahol látszik, még igyekeztem a csapágy porvédőbe is kenni. Meglátjuk.

Az egész művelet két embernek (akna nélkül) kényelmes, felfedező tempóban másfél napos programot jelentett, az időjárás kegyes volt, innen is köszönöm annak aki csinálja :) .
2018.07.09 19:09:34 (15075.)
mozdonyos
(Somogy)

Előzmény: Hegyjáró @ 2018.07.08. 19:08:44


Akkor még a végén a Grand Vitarán nem kell gumit cserélnem.
Mert jók ezek a Bridgestone-ok. :) .
2018.07.09 15:20:39 (15074.)
ricsi369
(Nyíregyháza)
Sziasztok!
Kérdezném , hogy esetleg valaki cserélne egy Bmw 523i-t egy Jimnyre.
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/bmw/523/bmw_523i_touring_automata-13141988
2018.07.09 10:35:17 (15073.)
kjoci
(Miskolc)

Előzmény: kmate1302 @ 2018.07.09. 09:19:39


Ha nem kőkemény off roader vagy de kell a kicsit nagyobb hasmagasság akkor pogizzhatsz nyugodtan. Nekem csak a nagyobb kerék miatt van. Tökéletesen működik. Gatlobol előre a régi Grand Vitara hátsó gatloja kell.(alul szemes felül csapos) hátra a Niva hátsó gatloja jó.(alul felül szemes) 50mm-ig nem kell fekcsovet cserélni. A panhardot viszont érdemes átalakítani mert kb 3 centit el fog menni a nyomtavod oldalra. A castor correktort én nem cseréltem.(hossztarto szilentje)
2018.07.09 10:00:49 (15072.)
Gabor
(Budapest)

Előzmény: kmate1302 @ 2018.07.09. 09:19:39


Pl itt: http://patroldoktor.hu/termek/suzuki-jimny-emelopogacsa/
2018.07.09 09:19:39 (15071.)
kmate1302
(novaj)

Előzmény: Goodspeed @ 2018.07.08. 10:54:33


Pogácsát és az ilyen toldokat hol tudok venni?
Köszönöm a válaszokat
2018.07.08 19:08:44 (15070.)
Hegyjáró
(Bp.)

Előzmény: kenci @ 2018.07.08. 16:11:16


Már hogyne lett volna - csak azok meg jóval idősebbek és levelesen rozsdáltak voltak...
És van az la. 20 mió is: google-j rá a Maruti Gypsy-k napi használati körülményeire! - s az új JImnYE-t azt leváltandó is gyártják. Amúgy tényleg: a csörlő előkészítés jogos lenne!.. viszont a gyári BS Dueler egy meglepően jó belépő gumi, ahhoz képest, hogy H/T.

Hegyjáró szerkesztette 2018.07.08 19:10:26-kor.
2018.07.08 16:11:16 (15069.)
kenci
(Bükkzsérc)

Előzmény: Hegyjáró @ 2018.07.08. 14:55:12


Persze, mert abban az időben nem volt karos osztómű és biztos elsápadtál volna, ha azt mondom, hogy addig ne vegyél jimnyt, amíg újból karos osztóművel nem gyártják! :) Azt pedig el kell ismerni, hogy a gyártók is rájöttek, hogy megbízhatóbb (na meg talán olcsóbb is) a botos megoldás.
A mrd-os piacon kb. 200 -an úsztatják napi szinten a kocsit, ezért az ő kedvükért még nem fognak periszkópot szerelni a kocsira... Aki nagyban utazik, az megcsinálja magának, mint azt már említettem. Ennyi erővel a terepgumit is követelhetnéd, mint széria tartozékot, meg csörlő előkészítést, meg difizárat....stb.-t de ezekre csak a felhasználók töredékének van szüksége - egyéni szoc problem.