Jimny



Üzenetek időrendben
Keresés:
Hozzászólások száma: 14037 Oldalak:  1  2  3  4  5  ... 277  278  279  280  281   >>

Hozzászóláshoz be kell jelentkezni!


13:48:03 (14037.)
4x4zsolt
(Érd)
Sziasztok!
Egy kedves Jimny-s ismerősömnek hátsó csapágycserés lett az autója. 2010-es évjárat, tehát már ABS zsugorgyűrűs. A szakszervizek csak néznek mint hal a szatyorban, azt sem tudják hogy fogjanak hozzá. A tiszteletteljes kérdésem az lenne, hogy Pest környékén tudtok-e valakit, aki szakértő módon megoldaná a csapágycserét?
20:28:36 (14036.)
Kopter
(Vác)

Előzmény: Horváth Petra @ 2017.12.12. 19:09:41


Jimny bontó Székesfehérvár 70/4285090, Cegléd 20/9678216 és Mályiban van még, de ahhoz nem tudok tel.számot. Illetve talán még Dunai Zoli Ajkán.
Ez kb 2 vagy 3 évvel ezelőtti állapot, akkoriban hívtam az első kettőt, akkor még léteztek. Egy próbát megér...
19:53:23 (14035.)
RapaMoto
(Kaposvár)

Előzmény: Horváth Petra @ 2017.12.12. 19:09:41


Esetleg átfesteni zöldre?
19:09:41 (14034.)
Horváth Petra
(Koroncó)
Sziasztok. Egy kis segítséget szeretnék kérni 2000 évjáratú 1.3 benzines 4x4 es Suzuki Jimnyhez keresnék karosszéria elemeket, motorháztető, lökháritó meg sárvédőt. Az autó arany színű de a forgalmiába zöld szerepel. ha valaki tud olyan bontot ahol lehet ilyeneket beszerezni a Jimnyhez kérem jelezzen .Köszönöm szépen.
18:51:04 (14033.)
jasi
(Nógrád)
Üdv. egy kis segítségre lenne szükségem. 2000 évjáratú Jimny, nem rég került hozzám. olyan 1300-1400as fordulatnál volt egy torpanás az autóban. kitakarítottam az egr szelepet, és csővezetékét" , a fotó házat, az alapjárati motort. a torpanás megszűnt, sokkal dinamikusabb lett a motor csak egy uj probléma ütötte fel a fejét. az alapjáratom beállt 1500ra . hideg indítás után, folyamatosan emeli felfelé az alapjáratot. 900ról szépen lassacskán megy felfelé. vákum csövek jók, aku saru levétele után, az alapjárat betanítás" is megtörtént, mégis felmászik az alapjárat. tipp valakinek?
2017.12.12 08:49:16 (14032.)
difipeti
(Gergelyiugornya)

Előzmény: Lóri @ 2017.12.11. 21:43:07


A bal oldalit talán...de a jobb oldalit semmiképpen!
Kókány munkát nem csinálok...
2017.12.12 06:20:27 (14031.)
Krisz45
(Pécs)

Előzmény: 4x4zsolt @ 2017.12.11. 22:18:33


Rendben, köszi!
2017.12.11 22:18:33 (14030.)
4x4zsolt
(Érd)

Előzmény: Krisz45 @ 2017.12.11. 20:35:42


Ott már jelentős átalakítás kell. Kezdve a fékcsöveknél, panhardoknál, elmegy a futómű geometria..... stb. Meg szerintem teljesen felesleges. 5 centis emelés pont elég a Jimny-nek. Úgy is hozza a maximumot és nem megy a technika és az idegeid rovására.
2017.12.11 21:43:07 (14029.)
Lóri
(Eger)

Előzmény: difipeti @ 2017.12.11. 21:15:51


Csak ki kell akasztani a rögzítését elől, a sárvédő dobban, utána nem feszül.
2017.12.11 21:15:51 (14028.)
difipeti
(Gergelyiugornya)

Előzmény: 4x4zsolt @ 2017.12.11. 19:26:03


Hát nekem befeszül.
Lehet, hogy a lengéscsillapítók túl nagyot engednek...de befeszül.
Emiatt csinálni kell új fékcsövet.
2017.12.11 20:35:42 (14027.)
Krisz45
(Pécs)

Előzmény: 4x4zsolt @ 2017.12.11. 19:26:03


A 7,5 cm es emelésnél sokmindent kell módosítani?
2017.12.11 20:22:01 (14026.)
Herakles
(Debrecen)

Előzmény: Kincsvadász @ 2017.11.27. 10:28:15


Köszi! Tényleg az volt a hiba.
Befújtam tiszta szilikonnal úgy, hogy kicsavartam előtt e tüskéket.
Aztán wd40-et is adtam neki.

Rendbe is jött 2 hétre. Aztán lassan visszaállt minden a régibe. Fel le jár az ajtózár 5-8 szor is.
Csak tudnám, hol van a biztosító táblán a biztosítéka. Mindjárt kiszedném...
2017.12.11 19:26:03 (14025.)
4x4zsolt
(Érd)

Előzmény: difipeti @ 2017.12.11. 16:28:00


5 centis emelést elbírnak a gyári fékcsövek!
2017.12.11 16:28:00 (14024.)
difipeti
(Gergelyiugornya)

Előzmény: Krisz45 @ 2017.12.10. 20:08:23


Nem lesz elég szerintem.
Az enyém is kb öt centit van emelve de lehet, hogy csak négy.
Viszont a fékcső rövid.
Tavasszal az első dolgom lesz, hogy veszek egy garnitúra bontott fékcsövet és gyártatok hosszabb csöveket.
2017.12.10 20:08:23 (14023.)
Krisz45
(Pécs)
Sziasztok!

Megszeretném emelni a jimnyet, és ezt találtam a legkorrektebb árban: <www.xshockdakar.com>

Van valakinek tapasztalata? Vélemény róla?
2017.12.09 20:29:44 (14022.)
mozdonyos
(Somogy)
Nekem nagyon tetszik az új jimny(is):
<www.autonavigator.hu>
2017.12.08 18:22:38 (14021.)
csokko
(Nógrádmegye)

Előzmény: Tobzos @ 2017.12.08. 17:13:47



Igen, papirozhato, mindene megvan, forgalmik (kicsi nagy) vonohorog papir, szervizkonyv (az vezetett vegig)! Csak sajnos, idohiany, meg anyagi okok miatt kell megvallnom tole!

csokko szerkesztette 2017.12.08 18:27:32-kor.
2017.12.08 17:13:47 (14020.)
Tobzos
(Budapest III. ker.)

Előzmény: csokko @ 2017.12.08. 16:21:46


Ha tényleg papírozható, akkor ez egy korrekt ár...
2017.12.08 16:21:46 (14019.)
csokko
(Nógrádmegye)
Haliho! Dobtam fel egy Jimnyt a hirdetesbe, sajna el kell adnom! Esetleg ha tudtok segitsetek! &#128077;&#127997;&#128522;&#127867;
2017.12.08 08:13:53 (14018.)
geo
(Stötzer Gábor (North-West, UK))
Írtam emailt a kínaiaknak Helical/Torsen diffizárról érdeklődve. (...nem, nem az egész nemzetnek, csak a marxxon gyárnak) :)
Válaszoltak 24h belül!
Pozitív válaszokat kaptam minden kérdésemre, de... és ez egy nagy "DE" , azt még tisztáznom kell velük, mit neveznek ők "Suzuki Jimny"-nek...van egy sejtésem, hogy a Samurai-t. :\(
Egyébként ők inkább levegős diffizárban nyomulnak, a Helical elven működő csak mellékzönge.
2017.12.06 23:20:52 (14017.)
kenci
(Bükkzsérc)
csevegő ----->
2017.12.06 23:14:03 (14016.)
Barna
(Baja)

Előzmény: Barna @ 2017.12.06. 23:09:38


Mondjuk egy hibátlan Disco 300 Tdi is belefér. :D

Barna szerkesztette 2017.12.06 23:20:01-kor.
2017.12.06 23:09:38 (14015.)
Barna
(Baja)

Előzmény: kenci @ 2017.12.06. 23:02:10


Téged "objektív" embernek ismertelek meg így, a fórumon keresztül. Miben gondolkodnál még?

Én egy (ET) Vitarát tudnék elképzelni ilyen keretből, esetleg egy Terrano vagy Pajero játszana még.
2017.12.06 23:02:10 (14014.)
kenci
(Bükkzsérc)

Előzmény: mozdonyos @ 2017.12.06. 22:47:09


Szerintem nézz szét más márkák között is. A jimny ára pillanatnyilag irreálisan magas. Játszós autónak "bármi" megteszi.
2017.12.06 22:47:09 (14013.)
mozdonyos
(Somogy)

Előzmény: kenci @ 2017.12.06. 21:06:27


Ilyen ármagasságokban még a végén le kell mondanom a Jimny-ről.
Játszósautónak ezek már húzós árak szerintem.
Ha rajtam múlna,akkor vennék egy fiatalabbat,és csak egy autó maradna.
El lennék én a Jimny-vel is,csak akkor megint annyira félteném,hogy az eredeti célra nem használnám,csak megint személyautónak :\(
Haver szerint ezeket a dolgokat fejben kell rendberakni először.
Lassan elmegy az ember élete,és még nem terepjárózott semmit,csak álmodozott :\( .

mozdonyos szerkesztette 2017.12.06 22:51:01-kor.

mozdonyos szerkesztette 2017.12.06 22:51:49-kor.
2017.12.06 22:28:06 (14012.)
mozdonyos
(Somogy)

Előzmény: kenci @ 2017.12.06. 21:06:27


Hát ilyen embert az ismerősi körben nem ismerek.
"Csak" egy vadász ismerőst(volt kolléga,most nyugdíjas).
Tényleg jó lenne újat venni,de azt meg a vitrinben tartanám :) .
Egy ilyen "Ranger" kivitel tetszene is ebben a színben.
<www.hasznaltauto.hu>
Ha jól látom,akkor Németországban forgalmazzák.
Még kutyarács is van hozzá:<auto.suzuki.de>

mozdonyos szerkesztette 2017.12.06 22:35:57-kor.
2017.12.06 22:17:30 (14011.)
kenci
(Bükkzsérc)

Előzmény: Kincsvadász @ 2017.12.06. 21:14:41


Azért kell a hozzáértő ember, mert az tudja hol kell keresni a rozsdát (eldugott helyeken). Szerintem a lada sem fog széthullani alattad, ha egy kicsit odafigyelsz rá - legalábbis amíg nálad lesz. Mondjuk én biztosan kifújnám kívül - belül, alul - felül mindennel, remélve, hogy elkerüli a bogár ( egy ideig).
2017.12.06 21:14:41 (14010.)
Kincsvadász
(Pápa)

Előzmény: kenci @ 2017.12.06. 21:06:27


az enyémet 2.1 milláért vitték el, aztán valójában azonnal lehetet vinni a lakatoshoz. a jobb hátulján az ajtókeret alul a sarokban már ki volt lyukadva egy kétujjnyi helyen, ez már kívül is látszott. Baba kis gép volt nagyon szerettem, ha tudnék vennék egy újat. Értékálló kocsik nagyon, a niva nem lesz ilyen az biztos.

2017.12.06 21:06:27 (14009.)
kenci
(Bükkzsérc)

Előzmény: mozdonyos @ 2017.12.06. 18:32:41


Ebből az összegből csak a kókányolt és kintről behozott autókkal fogsz találkozni. Sajnos a jimny 10 éves kora után már mindenhol rozsdál, kérdés, hogy mennyire. Mondjuk ha nem gyilkolták, akkor csak a bódét kell javíttatni....persze ez sem olcsó mulatság. Mindenképpen a típust ismerő emberrel menjél vásárolni!!!!!!!!!
2017.12.06 18:32:41 (14008.)
mozdonyos
(Somogy)

Előzmény: Kincsvadász @ 2017.12.06. 18:01:49


Felénk igen sok vadász használ Nivát.
Egy Jimny-ről is tudok.
Valahol 1,4-1,6millió forint körül jó lenne megfelelő állapotú Jimnyt
találni.
2017.12.06 18:01:49 (14007.)
Kincsvadász
(Pápa)

Előzmény: mozdonyos @ 2017.12.06. 17:06:52


igen 8, és magyarországi vásárlás. Családon belül vettem át a kocsit mert nem bírták fizetni, tehát lehet azt mondani első tulajdonosa voltam. Igen jó kocsi tény és való, minőségi anyagokból van, komoly technika van benne. DE arra amire én használom bőven elég a niva fele annyi pénzből.
2017.12.06 17:06:52 (14006.)
mozdonyos
(Somogy)

Előzmény: Kincsvadász @ 2017.12.06. 16:24:16


Pedig a tiéd nyolc éves volt.
Én valahol 2001-2006-os évjárat körül vennék.
De nem tudom,hogy mekkora különbségek vannak rohadás ügyileg.
2017.12.06 16:58:49 (14005.)
mozdonyos
(Somogy)

Előzmény: sgtbalage @ 2017.12.06. 11:08:42


Én abban reménykedtem,hogy arra a célra(földes úton kirándulás,és semmi off-road)amire én használnám kíméletesen,talán ritkábban kellene szerelni.
2017.12.06 16:56:48 (14004.)
mozdonyos
(Somogy)

Előzmény: geo @ 2017.12.06. 08:47:30


Nem is tudnám szerelgetni,csak szereltetni.
De a Jimny sokkal szimpatikusabb.
Persze attól is félek így használtan,főleg a rozsdától.
Meg néha olvasok motorcserés dolgokról stb.
2017.12.06 16:24:16 (14003.)
Kincsvadász
(Pápa)

Előzmény: mozdonyos @ 2017.12.06. 08:43:14


Én a jimnykét cseréltem le egy új nivára, forintálisan majdnem egálban voltam csak ez nulla éves az meg nyolc volt. Tavaly télen mikor elvittem a lakatoshoz aztán benéztünk a műanyagok alá, hááát azonnal visszatettünk mindent és ment a háztól a kicsike. Szerkezetileg az elejével kellett még volna foglalkozni úgy egyben mindennel a futóműnél, függők, csapágyak stb. kezdtek a vákumcsövek lerohadni, hol kapcsolt az eleje hol nem. amúgy minden rendben volt vele, 9 litert evett vegyesben. Niváról váltottam jimnyre, négy évig használtam de konkrétan semmi nem volt vele nagyobb baj. Megöregedett, ment a háztól. Most van a niva, ez öt évig lesz meg, tovább nem.


Kincsvadász szerkesztette 2017.12.06 16:25:20-kor.
2017.12.06 11:08:42 (14002.)
sgtbalage
(Budapest )

Előzmény: mozdonyos @ 2017.12.06. 08:43:14


Nálunk van egy niva, ami fél éves és ~6e km alatt nagyjából 2-3 hetente kell vinni garanciális kórságokkal a forgalmazóhoz.
Ennyit még az angol beteg range roveremmel sem kell foglalkozni.
2017.12.06 08:47:30 (14001.)
geo
(Stötzer Gábor (North-West, UK))

Előzmény: mozdonyos @ 2017.12.06. 08:43:14


Döntsd el, hogy szerelgetni vagy használgati akarod.
2017.12.06 08:43:14 (14000.)
mozdonyos
(Somogy)

Előzmény: kenci @ 2017.12.04. 22:21:33


Még mindig rá akar beszélni a vadászhaverom,
de én még mindig nagyon félek tőle.
Én nem tudom bütykölgetni,mint ahogy a cikkben teszi a tulaj.
2017.12.05 23:13:37 (13999.)
Barna
(Baja)

Előzmény: bendeguza @ 2017.12.04. 16:20:57


Esetleg az osztómű áttételén változtatni? Ahhoz mintha lenne is valami fogaskerék-szett...
Az automata váltó hogy bírja a kiképzést? Nincs vele gondod?

Előzmény: bendeguza @ 2017.12.05. 18:35:35


Bolond vagy. És ezt jó értelemben értsd.

Példaértékű, amit csinálsz, az biztos! ;)
2017.12.05 22:29:10 (13998.)
Zoyi83
(Hatvan)

Előzmény: bendeguza @ 2017.12.05. 18:35:35



Minden Tiszteletem a Tiéd!
2017.12.05 19:27:33 (13997.)
fifi
(Szarvas)

Előzmény: bendeguza @ 2017.12.05. 18:35:35


bár samu, de tképpen tökmindegy, én egyszer a kiskardánnal felkaptam az ártérben egy nádtorzsa darabot... vert, remegett minden... csak nagynehezen vettem észre, mi okozza.
2017.12.05 18:35:35 (13996.)
bendeguza
(Miskolc)

Előzmény: Zoyi83 @ 2017.12.05. 08:42:46


Köszi a segítséget! Megnézetem a jobb hátsó kasztni felfogatási pontot és az első kardánt.
Aszfalton soha nem járok négykerékben, a napokban is pár centis friss hóban vert a váltó.
Lehet, hogy valamit felszedtem a kardánnal, elég sokat járok erdőben, bozótban, járhatatlan helyeken.

Hát igen, a legtöbb új autó el sem indul 4000-5000 m magasan. Találkoztam olyan cseh párral, aki vadiúj Audi A6 Allroaddal utazgatott, de nem tudott átkelni a 4655 m magas Ak Baital hágón Kirgizisztán és Tádzsikisztán között. Volt, hogy elindult, többnyire lefulladt, leállt, feladták, inkább béreltek egy öreg TLC-t.
Bezzeg a kis Jimny mindenhol indult és ment, csak kicsit gyengus volt, sokszor felfelé kiírta a check engine-t, aztán lefelé magától meggyógyult. Mindig keccre indult, soha nem fulladt le, tette a dolgát, mint szögletes kék bádogöszvér. És ahol a nagy vasak soha nem férnek el, ez csak megy és megy... A Pamirban néha 5000 m fölé is sikerült feljutnom, csodás volt.

Elég sok képet teszek ki fb-ra, albumokba is szedve, tematikusan. Nagy Bendegúz Lóránd néven megtaláltok. Pont holnapután jelenik meg Miskolcon az első könyvem.

<www.bibo>

<www.biborkiado.hu>
2017.12.05 16:39:29 (13995.)
kenci
(Bükkzsérc)

Előzmény: osvath14 @ 2017.12.05. 16:16:09


: o) Nem hittem volna, hogy tényleg így jönnek ki a gyárból 2017-ben.....
2017.12.05 16:16:09 (13994.)
osvath14
(Tét)

Előzmény: kenci @ 2017.12.04. 22:21:33


Többet nem kell lebeszélni. Engem legalábbis. Ez a cikk meggyőzően hatott.
2017.12.05 13:12:58 (13993.)
fifi
(Szarvas)

Előzmény: Zoyi83 @ 2017.12.05. 08:42:46


én szintén :)
2017.12.05 08:42:46 (13992.)
Zoyi83
(Hatvan)

Előzmény: bendeguza @ 2017.12.04. 23:17:22

Ezekről az utazásaidról valamiféle fényképes, esetleg videós élménybeszámoló van é?
Szívesen csorgatnám a nyálam. :)
2017.12.05 07:50:12 (13991.)
4x4zsolt
(Érd)

Előzmény: bendeguza @ 2017.12.04. 23:09:58


4000 méteren már nincs sok oxigén, ilyenkor a motor teljesítménye akár a felére is visszaeshet. De nem kell ehhez 4000 méter, már 2000 méternél is érezhetően csökken a kraft. Az a csoda, hogy a komputer még tudta tolerálni a befecskendezendő benzin mennyiségét, és nem fulladt a saját nyálába.
Ha esetleg befeszül 4 kerék hajtásban (száraz aszfalt), akkor bizony előfordulhat, hogy beráz az osztómű. Ha folyamatosan ráz, akkor az első kardán és keresztjei szorulnak vizsgálatra.
2017.12.05 07:23:12 (13990.)
papas
(.)

Előzmény: bendeguza @ 2017.12.04. 23:09:58


Nekem is volt/van ilyen koppanás.
A leghátsó alváz-karosszéria rögzítési pontot kicsit megdolgozta a rozsda.
Ha leveszed a hátsó lököst akkor letudod ellenőrízni, h Nálad is hasonló-e a baj.
2017.12.04 23:17:22 (13989.)
bendeguza
(Miskolc)

Előzmény: 4x4zsolt @ 2017.12.04. 21:06:58


Egyetértek, nem akarom F1 pályára vinni. A nyáron Kazahsztánban néha elengedtem a lejtőkön és óra szerint 140-el mentem, nem éreztem magam biztonságban. Jobb a 40-100 kmh. Imádom, volt már Vitara (ellopták), Samurai, de eddig ez a kedvencem! Azt is megszoktam, hogy nem férek el benne, nem vagyok túl magas, csak a vállam széles, így az ablakon tehénkedek állandóan. Szuper járgány, SEMMILYEN másik terepjáróra le nem cserélném. Nyáron életemben először homoksivatagban is tekertem egy kicsit ( Kizil-Kum, Kazakisztán), félelmetes volt, de gyári nyomással is simán ment a lankásabb dűnéken. A nagyobbakhoz min. 200 LE kell, azt már belátom, de így is olyan könnyen siklott a homokon, hogy nem hittem a szememnek és a fülemnek.
2017.12.04 23:09:58 (13988.)
bendeguza
(Miskolc)

Előzmény: geo @ 2017.12.04. 20:48:48


Köszi, de én sem erre gondoltam. Aszfalton, egyenes úton remekül teljesít a Jimny, tartja a 80-100 kmh-t. De a nyáron a Pamírban, sőt előtte Kirgizisztánban kínszenvedés volt megmászni a számolatlan 4000+ méteres hágót. Nem akarom tönkretenni a gyári motort, valami kíméletes erősítésre gondolnék. Ha gyorsulni akarok, repülőre szállok! :-)
Más. Tegnap voltunk fent a Bükkben Jávorkúton, havas korcsolyapálya volt az út, bekapcsoltam a négykereket és a terepváltó karja nagyon durván elkezdett rezonálni, zörögni, ütni... Láttatok már ilyesmit?
És még egy: a jobb hátsó (de lehet, hogy mindkét) kerék éles zökkenőnél ( kátyú, borda, repedés stb.) nagyon hangosan felüt. Gátló, rugó minden rendben, a szerelők sem találták az okát. A gátló tetején a szilentre gondoltak, de nem az. Ha nagyon lassan megyek át nagy fekevőrendőrön, padkán, akkor szépen lépik fel és le, rugózik ki, nincs hangja. De nagyobb sebességnél, mintha gumikalapáccsak vernék alulról.
Köszönöm!
Bendegúz (új a fórumon)(Miskolc)