Jimny



Üzenetek időrendben
Keresés:
Hozzászólások száma: 14393 Oldalak:  1  2  3  4  5  ... 284  285  286  287  288   >>

Hozzászóláshoz be kell jelentkezni!


12:43:51 (14393.)
fkorei
(Mogyoród)

Előzmény: Tobzos @ 2018.02.19. 21:11:07


Engem meg lehet győzni, én ezt csak olvastam :)
11:46:54 (14392.)
kenci
(Bükkzsérc)

Előzmény: Hegyjáró @ 2018.02.20. 10:35:48


Az X-trail estében a japán dízelnek is vannak kényes pontjai, de ahogy írod is, innentől (megkapta a rönyó dízelt) nagyon sokan átkozzák. Azért azt hozzá kell tenni, hogy ezen autók nagy része kintről behozott, vagy már sokadik gazdás autó. Ha pedig az előző tulaj occsó gázolajjal járt és a legolcsóbb szűrőket tette bele, akkor semmin nem kell csodálkozni. A Delphi rendszer elég érzékeny és ha megtalálja a megfelelően igénytelen gazdáját, akkor abból hamar sírás és káromkodás lesz...
10:35:48 (14391.)
Hegyjáró
(Bp.)

Előzmény: Kopter @ 2018.02.19. 21:20:18


Ld. GV-k, 2005-ig és után; de pl. a Nissan XTrail-nél is pont ez választóév...
21:51:53 (14390.)
kenci
(Bükkzsérc)

Előzmény: Kopter @ 2018.02.19. 21:20:18


Ez egy okos ember volt, hajlok rá, hogy egyet értsek vele.
21:50:41 (14389.)
kenci
(Bükkzsérc)

Előzmény: Tobzos @ 2018.02.19. 21:28:24


Úgy legyen!
21:28:24 (14388.)
Tobzos
(Budapest III. ker.)

Előzmény: kenci @ 2018.02.19. 21:19:48


Adjunk nekik esélyt, hátha Suzukiból még a turbós is jó lesz. :)
21:20:18 (14387.)
Kopter
(Vác)

Előzmény: Hegyjáró @ 2018.02.19. 15:50:19


Nekem is. Amikor a Jimnymet megvettem, már akkor tudtam, hogy az lesz az utolsó autóm. Ami most következik autógyártás címszó alatt (nem csak a Jimny esetében), azt már nagyon nem nekem találták ki. Bár ahogy egyik autószerelő ismerősöm elejtett egy megjegyzést úgy 3 évvel ezelőtt: "Az autógyártást befejezték 2006-ban." Elég könnyen egyet tudok érteni vele ebben.
21:19:48 (14386.)
kenci
(Bükkzsérc)

Előzmény: Tobzos @ 2018.02.19. 21:11:07


Sajnos a suzuki is kezd átnyergelni a turbós motorokra, pedig a szívó motorjai legendásan jók. :( Én most az új vitarát nézegettem. 1.6 szívó ( 5 - 6 liter fogyasztás) motorral már csak tavasz/nyár környékéig szerelnek, aztán jön az 1.0 és 1.4 boosterjet. :(
21:13:05 (14385.)
peppy
(Sátoraljaújhely)

Előzmény: papas @ 2018.02.16. 21:24:59


Jó a meglátásod!
Ha a P-ből jössz lefele D ig tudod könnyen lehúzni.
Utána jobbra kell a kart tolni /3/ és mehet lefele /2/ /1/
Jobb kormányosnál balra kell tolni D-nél.

21:11:07 (14384.)
Tobzos
(Budapest III. ker.)

Előzmény: fkorei @ 2018.02.19. 15:06:29


Az új Ignis Japánban készül.
Amúgy az az 1242 cm3-es szívó négyhengeres szerintem elég jó motor, nem is döglött, a fogyasztása is meggyőző...
19:15:44 (14383.)
Verhovina
(Miskolc)

Előzmény: kjoci @ 2018.02.14. 13:18:43


Uhh....részvét :(

Miskolci vagyok én is, belegondolni is rossz, hogy a környéken ilyen történt....:(
15:50:19 (14382.)
Hegyjáró
(Bp.)

Előzmény: fkorei @ 2018.02.19. 15:06:29


Egyre kevésbé tetszik...
15:06:29 (14381.)
fkorei
(Mogyoród)
Most olvastam az új Jimnyvel kapcsolatban:

Expected presentation: 88th Geneva International Motor Show, 8-18 March 2018
Expected engines (gasoline only) in Europe: 1.0L (112 HP) BoosterJet and 1.2L (92 HP)

Vagyis, elvileg a 2018. 03. 08-18 közötti "Genfi Autószalonon" mutatják be, és úgy tudom Indiában fog készülni mint az új Ignis.
2018.02.19 11:18:44 (14380.)
Hegyjáró
(Bp.)

Előzmény: samuamegyébõl @ 2018.02.18. 00:07:52


A pálca eltört?
Vigyázz, úgy emlékszem, az nem az egyenes változat - használd az itteni ’’Keresés:’’-t: korábban részletesen volt szó erről, talán méretekkel is!
( Egy kényelmetlensége van, hogy csak a tartalmazó h.sz.-kat adja vissza, a válaszláncot nem - ahhoz vissza kell lapoznod, legegyszerűbben időpont szerint.)

KIEG.
rákerestem: tavaly máj.vége-jún.eleje, alább is aktív mesterek főszereplésével ;)

Hegyjáró szerkesztette 2018.02.19 11:24:58-kor.
2018.02.19 11:14:25 (14379.)
Hegyjáró
(Bp.)

Előzmény: papas @ 2018.02.18. 21:32:28


Pontos, tömör összefoglalás! - annyival lehet kiegészíteni, hogy a kardán [nem] mozgását meg lehet figyelni a motortéren keresztül is (vagyis ’barlangászás’ nélkül): sebességbe rakva, és kicsit gurigázva a kocsival.

//

Előzmény: Kopter @ 2018.02.18. 17:27:04

Előzmény: kenci @ 2018.02.18. 19:38:05

’’No-no, Fiam - kőből ...’’ azaz, 1.5-es motorral nem lehet Jimny-t építeni? :D
2018.02.19 07:26:56 (14378.)
Kopter
(Vác)

Előzmény: kenci @ 2018.02.18. 19:38:05


Már azt hittem lemaradtam valamiről a hsz-ek alapján itt alább.
2018.02.19 06:10:40 (14377.)
Broad
(...)

Előzmény: papas @ 2018.02.18. 21:32:28


Köszi, így már értem. Megnézem.
2018.02.18 21:32:28 (14376.)
papas
(.)

Előzmény: Broad @ 2018.02.18. 20:46:29


Elsőnek én azt nézném meg, h az osztómű kapcsol-e.
Bekapcsolni 4kerékbe, majd az első kardánt próbálni megforgatni kézzel. Ha forog akkor az osztóművel van vmi, ha nem forog akkor az agyaknál lesz vmi. Ekkor jön az, h 4wd-be az elejét meg kell emelni, kézzel forgatni az egyik kereket és közben figyelni az első difi és az osztómű közötti kardánt. Ha forog, akkor kapcsolt, ha nem, akkor azzal az aggyal vmi van.
2018.02.18 21:02:33 (14375.)
Tobzos
(Budapest III. ker.)

Előzmény: Broad @ 2018.02.18. 20:46:29


Én arra tippelnék így elsőre, hogy valamelyik agykapcsolód vacakol.
2018.02.18 20:46:29 (14374.)
Broad
(...)

Előzmény: papas @ 2018.02.18. 20:30:54


Nem próbáltam ki, egy nagy pocsolyában állt a gép. De mit is kellene néznem pontosan?
2018.02.18 20:30:54 (14373.)
papas
(.)

Előzmény: Broad @ 2018.02.18. 19:58:18


Az első difi és az osztómű közötti kardán szabadon forog amikor benyomod 4 kerékbe?
2018.02.18 19:58:18 (14372.)
Broad
(...)
Üdv, új tulajdonosa lettem egy használt Jimny-nek. Ma olyan problémával szembesültem a Jimny-nél, hogy a 4x4 nem kapcsol be. Amikor, a kapcsolót megnyomom, utána a visszajelző lámpa világít, és kis csattanás is hallatszik, de a két első kerék nem kap hajtást.

Broad szerkesztette 2018.02.18 20:03:19-kor.
2018.02.18 19:38:05 (14371.)
kenci
(Bükkzsérc)

Előzmény: Kopter @ 2018.02.18. 17:27:04


Nem.
2018.02.18 17:27:04 (14370.)
Kopter
(Vác)
Létezik 1.5-ös benzines Jimny?!
2018.02.18 10:03:16 (14369.)
Robi
(Bokod)

Előzmény: samuamegyébõl @ 2018.02.18. 00:07:52


Szia!
AutoData szerint 4,9 liter a szűrővel együtt.
2018.02.18 08:05:14 (14368.)
Barna
(Baja)

Előzmény: osvath14 @ 2018.02.18. 04:19:39


Akkor Papas kollega megírta a tutit. :)
2018.02.18 04:19:39 (14367.)
osvath14
(Tét)

Előzmény: Barna @ 2018.02.17. 22:46:04


Köszönöm. Ez ha minden igaz négy sebességes.
2018.02.18 00:07:52 (14366.)
samuamegyébõl
(budapest)
Sehol nem találom az 1.5-ös jimny motorolaj töltési mennyiségét. M15A Tudtok segíteni? Ja! És a nívópálca hossza még mindig érdekelnel!
Kösz!
2018.02.17 22:46:04 (14365.)
Barna
(Baja)

Előzmény: osvath14 @ 2018.02.17. 04:45:08


A Sidekickben az alacsonyabb fokozatokat engedi kapcsolni az előválasztó mozgó járgány esetén. Ha hülyeséget kérsz, letilt. :D
L - fix 1.
D3- Ezt én csak úgy tudom értelmezni, hogy 3 sebességes automatikus váltó van a gépben, ami azé’ nem a legmodernebb dolog. Még -ha van- OverDrive fokozattal sem, tekintve, hogy a fostos ’96-os Sidekickem már 4+OverDrive váltóval van szerelve.

Egyébiránt nekem nagyon bejött az automata: kényelmes, könnyen ki lehet tanulni a kezelését, és sok plusz karbantartást nem igényel.
Bátran vedd meg, szeretni fogod.
2018.02.17 22:27:20 (14364.)
Barna
(Baja)

Előzmény: RapaMoto @ 2018.02.13. 20:46:31


Nekem a Spuri alap, mikor "új játék" kerül a portára. Egy nagy flakont elküldök mindenbe. Rengeteg retket ki szokott szedni.

Én már rendes kúton tankolok, később nem erőltetem.
2018.02.17 07:53:42 (14363.)
Erik
(Sopron)

Előzmény: osvath14 @ 2018.02.17. 04:45:08


Az csirkékbe vissza lehet rakni 1-be és 2-be menet közbe
2018.02.17 04:45:08 (14362.)
osvath14
(Tét)

Előzmény: papas @ 2018.02.16. 21:24:59


Köszönöm szépen. Még arra leszek kíváncsi, hogy menet közben ezek között lehet-e választani?
2018.02.16 21:24:59 (14361.)
papas
(.)

Előzmény: osvath14 @ 2018.02.16. 19:54:40


„D” (előremenet)
Ez a helyzet a szokásos közlekedést teszi lehetővé.
A sebességváltó kar „D” helyzete mellett a gázpedált lenyomva automatikus visszakapcsolás érhető el. Minél nagyobb a jármű sebessége, annál jobban le kell nyomni a gázpedált a visszakapcsoláshoz.
„3” (alacsony 3)
Ez a helyzet az enyhe emelkedőkön, illetve lejtőkön történő haladást teszi lehetővé. Ebben a helyzetben érvényesül a motorfék hatása enyhe lejtőkön. A sebességváltó legfeljebb a 3. fokozatba vált fel.
„2” (alacsony 2)
Ebben a helyzetben a motor emelkedőkön nagyobb hajtóerőt biztosít, míg lejtőkön a motorfék hatása érvényesül.
„L” (alacsony 1)
Ebben a helyzetben a motor a lehető legnagyobb hajtóerőt biztosítja meredek emelkedőkön, mély hóban, illetve sárban, míg lejtőkön a lehető legteljesebb mértékben
érvényesül a motorfék hatása.
Kezelésibe ezeket találtam.
Sztem ez úgy van, ha balra van akkor D-4, ha jobbra lököd akkor D-3, ha lehúzod akkor D-2.. aztán lehet hülyeségeket írok :)
2018.02.16 19:54:40 (14360.)
osvath14
(Tét)
Mégis lesz Jimnym. Méghozzá automata.
Kérlek bennetek valaki írja le mit jelent a legalsó L állás, és a D-3.
http://suzukijimny.hu/#teljesitmeny
L állásban csak az 1. sebességet használja? A D miért nem simán van 3-as szám nélkül?
Furdalja az oldalamat a kíváncsiság. Köszönöm előre is.
2018.02.14 17:59:49 (14359.)
Hegyjáró
(Bp.)

Előzmény: kjoci @ 2018.02.14. 13:18:43


Fogadd őszinte együttérzésünket...!
( pedig a képek alapján nem tűnik ennyire olyannak..)
Itt "lent" meg másfél napi havazás után is alig maradt meg valami..
Ezért jó legalább egy színt csinálni: egyszer ránk is szakadt egy 50 éves vázág, de így csak a palatető bánta.

Hegyjáró szerkesztette 2018.02.14 18:01:41-kor.
2018.02.14 14:52:13 (14358.)
Kopter
(Vác)

Előzmény: kjoci @ 2018.02.14. 13:18:43


Szia!

Küldtem PÜ-t.
2018.02.14 13:59:35 (14357.)
Gee
(Budakeszi)

Előzmény: kjoci @ 2018.02.14. 13:18:43


2017.05.15 20:32:04 (14339.)
petis3

400eft volt a klubtagnak, meg nincs egy éve se.
2018.02.14 13:18:43 (14356.)
kjoci
(Miskolc)
Nem tudja valaki mennyibe kerül egy komplett jimny kaszni. Sajnos ma reggelre virradóra a havazás miatt rádőlt egy fa a kocsira. tető,a oszlop,sarvedok.motorhazteto,szelvedo,+az aprók.kuka mind. Valszeg gazdasági tk. Vagy ha valakinek kell eladó.😫
2018.02.14 10:56:29 (14355.)
Robi
(Bokod)

Előzmény: Kopter @ 2018.02.13. 19:58:27


Nyílván kell a 2 üteműnek, de gondolom az autód nem az..
Átsiklottam felette, hogy dízel.
2018.02.13 23:02:24 (14354.)
samuamegyébõl
(budapest)
Üdv!
Megtenné nekem valaki, hogy lemérné a dupla vez tengelyes jimny olajnívójának a hosszát? Mondjuk attól a ponttól ahol felütközik a hengerfejre, az aljáig. Külön megköszönném, ha a min-max jelölést is megmérné!
2018.02.13 22:15:11 (14353.)
Kopter
(Vác)

Előzmény: RapaMoto @ 2018.02.13. 20:46:31


Így, így, pontosan. Meg is iszok egy sört majdnem minden nap, mert ha egy este innám meg a havi adagot, még másnap is négykézláb támolyognék. Az antioxidáns meg ugy kell...Észnél kell lenni, na!
2018.02.13 21:40:03 (14352.)
kjoci
(Miskolc)
Az adagoló tisztító felejtős. Nagyon agresszív anyag. Nekem tönkretette a kézi szivattyút. Viszont használok motorolaj adalékot ami nekem bevált.
2018.02.13 21:19:35 (14351.)
sekeres
(Székesfehérvár)

Előzmény: Kopter @ 2018.02.13. 19:58:27


Annak idején akkor öntöttem olajat a tankba, amikor csak tiszta kerozin volt benne. Na az száraz volt! :-)
2018.02.13 20:46:31 (14350.)
RapaMoto
(Kaposvár)

Előzmény: Kopter @ 2018.02.13. 19:58:27


Ez olyasmi dolog, mint a Calgon a mosógépnek: ha használod 15 évet bír a gép, ha nem akkor csak 7-8-at. Apránként veszel még egy mosógépet, vagy egyszerre. :D
2018.02.13 19:58:27 (14349.)
Kopter
(Vác)

Előzmény: Robi @ 2018.02.13. 18:46:53


...Hát, azt hiszem a kétüteműekhez mintha kéne bele...
Komolyra fordítván: Nem a benzinbe keverek olajat, hanem a gázolajba. Szerepel is a hozzászólásomban. Körbeérdeklődésem tapsztalatai szerint nagyon kevesen alkalmazzák ezt a módszert. Aki nekem ezt tanácsolta arra alpozza, hogy Magyarországon nagyon száraz a gázolaj, ha viszont adunk egy kis (mert nyilván nem sok) kenést ennyi olajjal az üa.szivattyúnak és a porlasztócsúcsoknak, akkor hosszabb lesz az élettartamuk. Nem tudok erre mit mondani, olyan mértékben nem értek hozzá. Azt viszont már kiszámoltam, hogy pénzügyi szempontból vagy csak egy kicsit járok jobban így, vagy semennyire, de ráfizetés sincs.
2018.02.13 18:50:00 (14348.)
Robi
(Bokod)

Előzmény: Hegyjáró @ 2018.02.12. 18:46:34


Nem lesz baja a motornak.
2018.02.13 18:47:57 (14347.)
Robi
(Bokod)

Előzmény: fkorei @ 2018.02.12. 18:22:42


Igen, erről beszélek. Autósboltokban, benzinkutakon kapható, vagy a neten.
Nagyon profi cucc!
2018.02.13 18:46:53 (14346.)
Robi
(Bokod)

Előzmény: Kopter @ 2018.02.12. 20:24:21


Benzinbe minek az olaj?
2018.02.13 11:50:18 (14345.)
kenci
(Bükkzsérc)

Előzmény: Tibi @ 2018.02.12. 21:13:29


: o) Ez mekkora! : o)
2018.02.13 09:47:14 (14344.)
Hegyjáró
(Bp.)

Előzmény: kenci @ 2018.02.12. 16:42:48

Előzmény: Hegyjáró @ 2018.02.12. 16:54:45


+4°C, semmi ’károgás’... (lehet, attól is függ, ha több napig áll(?)

Hegyjáró szerkesztette 2018.02.13 09:49:12-kor.