Jimny



Üzenetek időrendben
Keresés:
Hozzászólások száma: 13773 Oldalak:  1  2  3  4  5  ... 272  273  274  275  276   >>

Hozzászóláshoz be kell jelentkezni!


07:21:05 (13773.)
Zoyi83
(Hatvan)
A műanyag ívek mögötti gumi tömítést hol lehet kapni?
Van valami speciális neve?
21:46:29 (13772.)
Hegyjáró
(Bp.)

Előzmény: kjoci @ 2017.10.16. 21:28:10


Helyes! - és akkor lendületből kéresd le a felvételeket is: ne bízz a rend[szer]őrségi eljárás "hibátlanságában". (Ha jól emlékszem, ezt csak ügyvéd teheti, Te nem.) Ezek általában csak pár napig tárolódnak, és jogszabály szerint legfeljebb 30 napig lehet, ha senki sem jelez pl. ilyen okot. Ha üzemképtelen volt, az szerintem jogi eset, akár kártérítési igénnyel, hiszen ez is egyfajta biztosítatlansága egy fizetős szolgáltatásnak, mintha egy tehén ment volna keresztül a pályán.

Hegyjáró szerkesztette 2017.10.16 21:52:00-kor.
21:28:10 (13771.)
kjoci
(Miskolc)
A kocsi máshol van a zárak kicserélve azonnal. Minden letiltva rendőrségi dolgok lerendezve. Engem is a kocsikulcs zavar a legjobban. Egy vagyon lesz.

Előzmény: Hegyjáró @ 2017.10.16. 20:50:47


21:18:41 (13770.)
Hegyjáró
(Bp.)

Előzmény: Lord @ 2017.10.16. 10:01:41


Nos igen: az én rendelésem még április-májusra kellett volna megjöjjön, s még most sem teljesült (és ebben nem a gumis volt a ludas, hanem a mo.-i forgalmazója ... khmm, "őszintétlen", akárcsak egy utolsó tróger); és végül úgy jutottam hozzá egyetlen 4 db-os készlethez - már a nyár közepén, és pót reménye nélkül -, hogy egy miskolci gumis egy német raktárból tudott hozatni...
( Ezért kérdeztem ezt a Csevegőben:

Előzmény: Hegyjáró @ 2017.10.16. 11:10:28



Hegyjáró szerkesztette 2017.10.16 21:21:40-kor.
20:50:47 (13769.)
Hegyjáró
(Bp.)

Előzmény: kjoci @ 2017.10.16. 19:04:23


A lakásét-házét is? - ha volt az iratok között lakcím adat (és ez valószínű: forgalmi, lakcím-kártya, stb.) akkor mielőbbi zárcsere mindenhol, aminek a kulcsát vitték, és addig is őrgárda(!), ti. a kulccsal behatolás ... és a kocsit se otthon tartsd (akár szomszédnál), különben lopás helyett csak jogosulatlan használat lesz; ill. ha szabálytalanságot vagy bűncselekményt követnek el vele, ... Gondolom, feljelentést tettél azonnal(?) Továbbá bank- és mindenféle kártyákat (bözske, csúnya, stb. is) letiltani; rendőri jegyzőkönyvvel mellékelve, hogy mikortól nem Te használtad (mert máskülönben a bankot rohadtul nem érdekli..)
Mondjuk ezek a legrosszabb forgatókönyvek, mert az ilyesmik elsősorban k.p.-re, meg nagyobb értékű laposságokra mennek, csak nem helyben válogatják le; de ki tudja, hogy a többit nem adják-e el, hogy majd mások később ...
Ja, és ügyvéd kérje ki a felvételeket - pihenőben kell lenniük! ha nem, akkor az egy újabb ügy, hiszen a pályahasználatért fizetünk! - mert a rend[szer] őrei nem feltétlen érdekeltek és tüsténkednek ez ügyben, sőt ...
( Baráti körben előfordult, hogy a cserbenhagyásos gázoló, amikor a lelkiismeretes kisrendőrök elkezdték üldözni, még megvolt felvételen is, ám a vizsgálati eljárásra már "nem őrződött meg", és pl. a rehab. kezelést - mert a felelősséget így nem tudták bizonyítani - fizethette a család...)
Ja, és ha valaki kínálja meg- vagy visszavételre, semmi magánakció, mert még a bűnrészesség kifacsart gyanúja is felmerülhet..

Az ellopott Jimny-kulcs hatástalanítása ill. pótlása viszont szívás, mert immo' chip IS van benne, s a gyújtás oldali átprogramozása ... (legalábbis nekem ilyesmit magyaráztak egy márkaszervizben, amikor a vétel után kulcsokat akartam cserélni).

Hegyjáró szerkesztette 2017.10.16 20:55:07-kor.
19:04:23 (13768.)
kjoci
(Miskolc)
Üdv mindenkinek. Ma reggel ellopták az m3 kisbagi pihenőben az összes iratom és kulcsom. Közte a jimny forgalmi.törzskönyv és kulcs./a kocsi megvan otthon Ha valakinek esetleg kínálnak ilyesmiket eladásra kérem jelezze nekem. Köszönöm.
18:25:18 (13767.)
yano6ard
(Szekszárd)

Előzmény: Lord @ 2017.10.16. 10:07:27


Nem szoktam beleszólni a nagy márkamagasztaló/degradáló vitákba, de néhány túrát lenyomtam Matador Izzarda gumikkal. Igaz, hogy nem M/T, de az autóm vonószeméről nem kopott le a festék. A sár sem sokszor.

10:07:27 (13766.)
Lord
(Somogy)
1 hét az új gumikkal, terepen is tesztelve:
-Közúton:csendes, csendesebb mint gondoltam. Szuperül tapad az aszfaltra. Eddig olyan érzésem volt ha valami kőkemény bakelit vackon gurultam volna... Meg csak azért tudtam állni, mert nem kellett sose hirtelen... :D :D :D Na mostmár ez a gumi azért fog is....
-Terepen: száraz a táj, most nincs kihívás. De szépen megy, kisebb pocsolyák azért akadnak, szántások, tarlók pipa. 4 kereket még nem kellett kapcsolnom. (A szétkopott régivel,ugyanilyen időszakban többször is!) Majd ha lesz komolyabb eső, akkor derülnek ki majd a dolgok.

Lord szerkesztette 2017.10.16 10:08:57-kor.
10:01:41 (13765.)
Lord
(Somogy)

Előzmény: Hegyjáró @ 2017.10.12. 15:38:20


Igen, igen. A Grabber AT3 az megkapta a téli minősítést. Nekem az tetszett a legjobban, az hasonlít a leginkább a BF Goodrich All Terrainjára. Azért lett Matador, mert vagy decemberre, vagy január végére tudták a gumisok ígérni. A Matadort meg 3 napon belül. Na meg egy kicsit oldóbb is.

Somogy lassan, de színesedik.Hajnalonként szép a táj a ködben átszűrődő fénypászmákkal! :) Gurulhatunk valamikor. :)
09:47:04 (13764.)
Lord
(Somogy)

Előzmény: Hegyjáró @ 2017.10.12. 14:40:03


Köszi a sztorit. Kemény...
2017.10.15 10:39:18 (13763.)
Hegyjáró
(Bp.)

Előzmény: 4x4zsolt @ 2017.10.14. 09:37:06


De ez még mindig az az Andrássy úti kerékpáros-elfújó, nem?
( Én a korlátolt farokfedőire még a gyárival se merek rálegyezni, csak ha már elhúzóban vagyok mellette - amit leggyakrabban sajnos azért kell, mert nincs még hátsó helyzetjelzője sem, és naplemente után mégsem teker le a párhuzamos kerékpárútra... Ugyanakkor tudod hány ilyennek van head-cam-je, amivel kedvenc kedvtelése az esti hazatérés után a jelentgetés? - és amin a saját kötelező felszereléseinek a hiánya persze nem látszik.. És mondom ezt 30+ év kerékpározás után.)
A nevelő célzatú hangképző az ökörkürt lenne; a gyári helyett csak egy tekintélyes hangút szeretnék, ami átmegy a vizsgán is, ugyanakkor lehet vele udvariasan "köhinteni" is egyet.

Hegyjáró szerkesztette 2017.10.15 10:43:49-kor.
2017.10.14 19:01:41 (13762.)
4x4zsolt
(Érd)

Előzmény: geo @ 2017.10.14. 10:57:25


A KRESZ ide vonatkozó szabálya szerint a kürtnek legfeljebb 112 dB, de legalább 93 dB hangnyomást kell produkálnia. Álló motor mellett is működnie kell és a hangjának folyamatos, egyenletes hangmagasságúnak és erősségűnek kell lennie. Ez a kínai csoda csak reklámozva 150 dB. Valóságban jó lenne, ha legalább a megengedett 112 dB-t elérné. A gyári meg sem közelíti a 93dB-t :) Én sem nyomom éjjel nappal, csak ha nagyon indokolt. Akkor viszont hallja meg az ellenfél.

4x4zsolt szerkesztette 2017.10.14 19:03:39-kor.
2017.10.14 10:57:25 (13761.)
geo
(Stötzer Gábor - Anglia)

Előzmény: 4x4zsolt @ 2017.10.14. 09:37:06


Európában ezek valószínű szabályellenesek, ha személyautóból üzemelteted őket. Személyautóba beszerelve, biztos van rá valami rendelet, hogy milyen hangos lehet, pl. este lakó övezetben nem használnám, szóval csak óvatosan!
2017.10.14 09:37:06 (13760.)
4x4zsolt
(Érd)

Előzmény: Hegyjáró @ 2017.10.14. 00:30:17


Ha csak nevelési célzattal szeretnél hangképző berendezést üzemeltetni, a gyári pilicka helyett, akkor ezt a típust ajánlom:
<www.ebay.com>
2017.10.14 00:30:17 (13759.)
Hegyjáró
(Bp.)

Előzmény: nyuszy @ 2017.10.13. 12:01:36


Egyértelműen nem: az USÁ-ban általában ki sem enged szállni a kocsiból - ha pedig fektet, azt már pisztollyal, és mindenkit; és úgy ill. ahhoz lép először bilincselni, hogy közben a többit is szemmel tarthassa. Olyan ostobaságot pedig biztos nem csinál, hogy járó motornál nézzen a tető alá, miközben valaki bent ül a gáz mögött...
( Másrészt viszont csak akkor állíthat meg, ha szabálytalanságot vagy más gyanúsat észlelt; szóval nincs közúti ellenőrzés ok ill. bűnüldözési ok nélkül. Legalábbis a fed. "terrorism" előtt így volt..)

Előzmény: 4x4zsolt @ 2017.10.12. 21:52:14


Hát ööö... vagy inkább ööőőŐŐőőő... én csak egy határozottabbra gondoltam a gyári babakocsi-tülöknél; meg amivel azért "rálegyezni" is lehet, pl. a rajtrácsra ragadt telefonálóra..
( A kormányra kötésnél pedig arra gondoltam, hogy ha esetleg több kapcsoló érzékeli a dudanyomást, pl. a két szélén, lehet-e vajon a kapcsolókra eltérő dolgot kötni? Vagy az airbag környékén ne nagyon birizgáljak? :)

Hegyjáró szerkesztette 2017.10.14 00:35:55-kor.
2017.10.14 00:06:24 (13758.)
Hegyjáró
(Bp.)

Előzmény: geo @ 2017.10.13. 20:35:02


Így van: a keresztrúdnak IS áramvonalazottnak kell lennie!
2017.10.14 00:00:01 (13757.)
Hegyjáró
(Bp.)

Előzmény: nyuszy @ 2017.10.12. 16:40:43


És tudod mi a különbség ideális eset és a gyakorlat között? - ideális esetben semmi...
Pl. Erdélyben a mai napig, országúton is könnyen kapsz defektet (nekem kb. minden X. utamon 'sikerült', ahol X<10), ui. még mindig sok a lovaskocsi (máskülönben szerencsére!), és abból hullik minden: a facsavartól a patkószegig... Igaz, szinte minden sarkon van egy "Vulcanizare" is, de 1. általában lassan eresztőst kapsz, amit csak akkor veszel észre, mikor már kiértél a hegyre vagy 1/b) a lakott területről; 2. arra a "műhelyre", ahol épp "kárimkodsz", nem biztos, hogy jó rábízni egy 25eFt-os gumit (amire máskülönben fél évet vártál..) 3. és különben is: haladni kellene, nem román nyelvleckézni, mert még Y óra hazáig (Y>10), és a havas, kanyargós hegyi főúton azért mégse felemás kerékkel - na erre kell az azonos pót..

Hegyjáró szerkesztette 2017.10.14 00:04:28-kor.
2017.10.13 20:53:27 (13756.)
M. Zoltán
(Budapest)

Előzmény: geo @ 2017.10.13. 20:35:02


A keresztrúd fütyülését már megoldottam, legalábbis a Wagon R-en nem fütyült. Az alul végigfutó nútba átlátszó műanyag csövet fűztem, így megszűnt a légrés. Aztán lehet, hogy a Jimnynél másként éri a szél, majd tesztelem doboz nélkül is. Ilyen Hakr doboz van a szomszéd utcában egy Polo-n, leimádkozom róla egy kőrre.
2017.10.13 20:35:02 (13755.)
geo
(Stötzer Gábor - Anglia)

Előzmény: M. Zoltán @ 2017.10.13. 14:23:29


Soha nem a doboz kelti a hangot, hanem a keresztrúd, ami a dobozt hordja...
2017.10.13 20:13:04 (13754.)
Barna
(Baja)

Előzmény: M. Zoltán @ 2017.10.13. 14:23:29


Nagybátyámék tíz éve Thulét használnak. A doboz az nem fütyül, de a kereszttartó, amire ráteszik, kompenzálja. Qa hangos... :D
2017.10.13 14:26:35 (13753.)
4x4zsolt
(Érd)
Homasita:<www.homasita.hu>
2017.10.13 14:23:29 (13752.)
M. Zoltán
(Budapest)
Sziasztok, tetőboxból (330-350 liter) van olyan típus, ami bevált, nem fütyül, van némi tartása? Simán a tetősínre kereszttartóval tervezem.

Két fajtát néztem eddig

<www.1tetobox.hu>

vagy

<www.herbalyauto.hu>

Az olcsóbbat próbáltam, 70-80 körül elkezd fütyülni, nem borzasztó, de nem hallgatnám hosszan. A Thule dobozt még nem próbáltam, de ha van valakinek kedvező tapasztalata, szívesen venném.
2017.10.13 12:53:20 (13751.)
mozdonyos
(Somogy)

Előzmény: nyuszy @ 2017.10.13. 12:01:36


Szerintem se.
2017.10.13 12:05:23 (13750.)
4x4zsolt
(Érd)

Előzmény: nyuszy @ 2017.10.13. 12:01:36


poénnak jó....
2017.10.13 12:01:36 (13749.)
nyuszy
(Székesfehérvár)

Előzmény: 4x4zsolt @ 2017.10.13. 11:41:35


Szerintem a rendőr nem valódi.
2017.10.13 11:41:35 (13748.)
4x4zsolt
(Érd)
Ez már egy kicsit azért túlzás... mármint a rendőr reakciója :D
De komolyan, ez már tényleg beteg dolog, veszélyes, elítélendő, felelőtlen, a társadalomra veszélyt jelentő magatartás!!! De qrva jó poén! :)
És a srácok is biztos azt gondolják majd, mikor a sitten papás mamást játszanak velük?

4x4zsolt szerkesztette 2017.10.13 11:45:56-kor.
2017.10.13 08:48:22 (13747.)
P.Misi
(Melbourne)

Előzmény: mozdonyos @ 2017.10.13. 00:51:12


Vakmero a srac :-)
2017.10.13 08:08:02 (13746.)
nyuszy
(Székesfehérvár)

Előzmény: mozdonyos @ 2017.10.13. 00:51:12


Beteg :D
2017.10.13 00:51:12 (13745.)
mozdonyos
(Somogy)

Előzmény: Hegyjáró @ 2017.10.12. 14:08:10


Egy jó kis mozdonykürt :)
2017.10.12 21:52:14 (13744.)
4x4zsolt
(Érd)

Előzmény: Hegyjáró @ 2017.10.12. 16:24:22


A Karhossz, úgy 10 cm lehet. A kormányoszlop mellé szoktam felszerelni, ott nincs útban és könnyen elérhető. A kar nélküli változat gombbal,vagy a dudára kötve működtethető, de csak egyforma bőgést produkál. Eléggé uncsi. De a karossal kellően kifejezheted magad, értékelendő az ellenfél baromságát.
A sima: bőőőőőőőőőő.
A karos:BöööőőőőőÖÖÖÖŐŐŐŐŐőőőööÖŐŐŐ!!! Vagy amit csak el tudsz képzelni :D
A harsona azonnal, késlekedés nélkül befésüli az ellenfél séróját. Tényleg nagyon durva!!! Egyik cimborámnak az L200-asába szereltem ilyet. Bp.-en az Andrási úton rádudált egy, az út-on ugrabugráló gyalogosra, mire a kerékpársávban felborult egy szegény bringás az ijedségtől és úgy magára tekerte a drótszamarat, mintha terminátor lenne ( élő szövet a fém vázon). Hétrét görnyedve sírtam a röhögéstől, a bringásnak ellenben nem volt annyira őszinte a mosolya. A gyalogbéka meg valszeg egyből kibélelte a tundrabugyit.
Úgyhogy mindenkinek csak ajánlani tudom a használatát! :)
2017.10.12 16:50:15 (13743.)
Erik
(Sopron)

Előzmény: Hegyjáró @ 2017.10.12. 15:38:20


Természetesen a minták között van különbség, és még mindig azt mondom hogy arra tényleg jó ha valaki csak földútra használja az autót. És végső soron azért kezdtem el irni ezeket a dolgokat mert láttam ahogy Lord irta, hogy megy vele terepezni, persze ez is relativ hogy kinek mit jelent a terepezés :)
2017.10.12 16:40:43 (13742.)
nyuszy
(Székesfehérvár)

Előzmény: Hegyjáró @ 2017.10.12. 16:37:50


Szerintem tök jó a 205/70 pótkeréknek a 195/80 mellé. Ideális esetben sosem használod.
2017.10.12 16:37:50 (13741.)
Hegyjáró
(Bp.)
Ja, gumiról jut eszembe:

Előzmény: Hegyjáró @ 2017.07.31. 18:22:17

- itt se, senki?.. :\(
( Az új G'G' AT3-ból itthon csak négy volt raktáron, s azóta se semmi...

Előzmény: Hegyjáró @ 2017.10.04. 14:17:04



Hegyjáró szerkesztette 2017.10.12 16:38:55-kor.
2017.10.12 16:24:22 (13740.)
Hegyjáró
(Bp.)

Előzmény: 4x4zsolt @ 2017.10.12. 08:26:59

Előzmény: 4x4zsolt @ 2017.10.12. 15:39:30


Ha jól látom, a "hangképző szerv" mindkét ökör-kürtnél ua., csak a karosnál nyújthatod az élvezetet, ugye? :) S mekkora a "vezérlő"? (a dobátmérő 4.5"?, és a karhossz?)
Nem adod [el] nekem? ;)

S a "harsonádnak" nincs észrevehető késlekedése? (A "legyintést" viszont azzal el lehet felejteni, vagy nem?..)

Hegyjáró szerkesztette 2017.10.12 16:27:53-kor.
2017.10.12 15:39:30 (13739.)
4x4zsolt
(Érd)

Előzmény: Hegyjáró @ 2017.10.12. 14:08:10


A karos változatot gyújtás utáni, biztosíték utáni pozitívra. A karral kapcsolod és egyben mint egy gitár "piköp" változatosan tudod utánozni a bőgést. jelenleg nincs használva, mert még nem találtam meg a helyét az új verdában. Rendes kürtöt azért használok a gyereknyivák gyári duda helyett:
<www.ebay.com>

4x4zsolt szerkesztette 2017.10.12 15:39:53-kor.
2017.10.12 15:38:20 (13738.)
Hegyjáró
(Bp.)

Előzmény: Lord @ 2017.10.12. 11:14:02


A General Grabber AT3-asa (ill. ha jól emlékszem, már a korábbi, AT2-ese is?) szintén 3PMS = "three peak mountain snowflake" avagy "Alpine" minősítésű, azaz 'igazi' téli (és látványra is olyanabb!) - nem olvastad a tavaszi összefoglalóimat itt?
( Mondjuk mostmár mindegy... s máskülönben az Izzarda nálam is dobogós volt, elméletben ;) Viszont, így már gyakorlatban is összemérhetnénk a kettőt Somogyország gyönyörű dombjain: ha szerveztek egy olyan gurulást, ami nem gépnyúzás, és meg-megállunk tájat is nézni, még Pestről is legutaznék!.. Sőt, bár a vaddisznólövést azt nem bírnám végignézni, de fényképező-puskás "vadászathoz", bejáró cserkeléshez is szívesen csatlakoznék! - Színesedik már a táj?)

Előzmény: 4x4zsolt @ 2017.10.12. 11:33:43


Hááát, azért az sincs túlzsúfolva hólamellákkal...
Viszont a fordulatszám-barátság az úgy van: városban kb. fél literrel még kevesebbet is fogyasztok :) pedig nagyobb-nehezebb és mintásabb - gondolom azért, mert a 190/80-assal épp 3.000_fpp alá jön ki az 5X_km/h (ahol X<5), és persze 3-asban.

Előzmény: Erik @ 2017.10.12. 12:06:03


ÉS: AT és A/T között is óriási különbség van! - és nem csak az "óccó" és az "top-gréd" között, hanem ld. pl. ahogy a Yoko' belerontott az új Geolandar mintájába... (pedig de jó gyártó volt, amíg át nem vették ott is a hatalmat a margecing-esek..)

Ja, és hogy mért nem írok már a G'G' AT3-as tapasztalataimról?..
Főként, mert tél nem volt azóta, és sáros terepen sem voltam vele olyanokat, mint a gyári BridgeStone-nal - de az azért már érződik, hogy kevésbé szitál és jobban fog!
Városról és pályáról tudok csak felelősen nyilatkozni: messzemenőkig alkalmas arra is (csendes, sima, stb.); igaz, utóbbi sebességeken már kissé lomhítja a gépet (de 110-120_km/h így is megvan a nyerges-vonat könnyű előzéséhez) - ám vegyük azt, hogy én a sugarat is növeltem 1,5_cm-rel, ami már 4%...

Hegyjáró szerkesztette 2017.10.12 15:45:06-kor.
2017.10.12 14:40:03 (13737.)
Hegyjáró
(Bp.)

Előzmény: Lord @ 2017.10.12. 09:49:26


Azért a tényszerű rossz tapasztalat - természetesen szigorúan általánosítás nélkül! :) - az szerintem willkom... izé, welcome; aztán majd mindenki extrapolál maga ;) Ehhez - legalábbis ebben a tárgyban, és ebben az államban - talán még nekünk is maradt jogunk [egyelőre]... :\(

( A történetet pedig egy "öreg" jimnyánus páter mesélte nekem - nem tudom, hogy a fórumon maradt-e fent valami belőle? -, miszerint egy korábbi rendtárs árulta a saját kocsiját: először itt, a testvéreknek hirdetve meg - ez itt így szokás -, majd amikor nem kellett - mivelhogy testvériesen őszinte volt a tárgyban :) - feladta világi körökben is, és el is vitte egy "kereskedő"; aki aztán meghirdette jóval kevesebb km-rel, stb. - amit csak le lehet hazudni... Mire a rendtárs - azaz a korábbi tulaj'(!) - leírta, hogy aki olvassa, vigyázzon ezzel, mert ... na és erre jött a fenyegetőzés...!
Legalábbis így hallottam - én akkor még novícius sem voltam, hanem boldog földutazó Suzu' szgk. tulajdonos..)

Hegyjáró szerkesztette 2017.10.12 14:46:40-kor.
2017.10.12 14:17:24 (13736.)
nyuszy
(Székesfehérvár)

Előzmény: Lord @ 2017.10.12. 14:11:08


Számomra is használhatatlan az AT gumi.
Max. 10%-ot megyek terepen, de akkor normális gumi kell.
Aszfalton az MT gumi valóban kompromisszum, terepre viszont MT nélkül meg nem megyek inkább.
2017.10.12 14:16:27 (13735.)
Erik
(Sopron)

Előzmény: Lord @ 2017.10.12. 14:11:08


versenyzek vele,városba is használom,hosszu távra is, ilyen sok az egyben autó :) és igen az volt vele a bajom hogy amint jött egy kis sáros emelkedő elvérzett
2017.10.12 14:11:08 (13734.)
Lord
(Somogy)

Előzmény: Erik @ 2017.10.12. 12:06:03


Így van.

Te mire használod az autódat, milyen utakon közlekedsz vele?
Mi volt a gond a Hankook Dynapro AT-jával? Elakadás?
2017.10.12 14:08:10 (13733.)
Hegyjáró
(Bp.)

Előzmény: 4x4zsolt @ 2017.10.12. 08:26:59


:D :D :D
S a "dudára" kötötted, vagy külön gombra hova? (Ez azért nem nyilvánvaló, ha az azonnali használat lehetőségét vesszük, ill. hogy mind a kettő kell... Vagy ha két [több] kapcsoló lapul a kormány alatt(?), akkor az egyikre is lehetne?..)
És mit tud a karos? a hangerősség változtatható, vagy a milyenség, mint egy gitár pick-up-pal?.. :-o :D
( Azt nem is merem kérdezni, hogy elmehetek-e egyszer kipróbálni, mert akkor alighanem már ma estétől jegyet kellene osztanod erre :D

És valami erősebb kürt? (amolyan tekintélyesebb nyerges- vagy hajószerű...) Az egyetlen csalódásom Jim'-mel ez: mintha egy játék-kocsié lenne...

Hegyjáró szerkesztette 2017.10.12 14:16:08-kor.
2017.10.12 12:06:03 (13732.)
Erik
(Sopron)

Előzmény: Lord @ 2017.10.12. 12:00:09


maradjunk annyiba, hogy mindkettőnek vannak előnyei, hátrányai én megértem hogy valakinek megoldás az AT gumi.Én 1 honapig használtam új Hankook Dynapro AT gumit és nagyon megbántam
2017.10.12 12:00:09 (13731.)
Lord
(Somogy)

Előzmény: Erik @ 2017.10.12. 11:27:18


Száraz, nem lefagyott, nem jeges, nem vékonyan saras közúton nem az. Ja meg ha 60 fölé nem igen mész. ;)
2017.10.12 11:58:16 (13730.)
Lord
(Somogy)

Előzmény: nyuszy @ 2017.10.12. 11:45:57


Pontosan. Ez nem vezetéstechnika kérdése csak. Na meg az AT-hez képest min. +1 l fogyasztástöbblet sem hiányzik. Van a családban akinek platóson van MT gumi. Úgy búg mint a háborodás. De csak helyben van használva, nem nagyobb távok közúton. Valamit valamiért. Nagy sár sem jelent gondot. Így már elviseli az ember a búgó hangot, meg a nagyobb fogyasztást. :)
2017.10.12 11:54:53 (13729.)
Lord
(Somogy)

Előzmény: Erik @ 2017.10.12. 11:49:48


Nyilván előfordulhat az ilyen. A vadászterületet minden egyes alkalommal kimenve jobban és jobban megismerem. Amiről tudom hogy necces: nem megyek bele.Ennyi. Ha elakadok, hát majd morgolódok, és kijövök valahogy. Nem hivatásos vagyok, nem munkaeszköz. ;)
2017.10.12 11:49:48 (13728.)
Erik
(Sopron)

Előzmény: nyuszy @ 2017.10.12. 11:45:57


jeges úton az utcai gumi se áll meg,de természetesen én is megértem hogy valakinek nagyobb a biztonság érzete ilyen gumival, csak amikor egyszer akad el vele az ember akkor megy a szentségelés :D
2017.10.12 11:45:57 (13727.)
nyuszy
(Székesfehérvár)

Előzmény: Erik @ 2017.10.12. 11:32:46


Ez azért túlmutat azon.
Hiába vagy jó sofőr, biztosan sokkal hosszabb vele a fékutad ilyen körülmények között, mint egy normális gumival.
Mondom mindezt úgy, hogy én is MT-vel járok télen-nyáron, de tökéletesen megértem, ha valaki nem akar.
2017.10.12 11:33:43 (13726.)
4x4zsolt
(Érd)
A Bfgoodrich KM2 MT, pedig nagyon szépen gurul aszfalton is, hóban is, terepen pedig kitűnő. Tartós, a 215-ös méret elfér a kaszniban, jót tesz a rövid áttételű váltók ellensúlyozásának és az alacsonyabb fordulaton közlekedésnek.
2017.10.12 11:32:46 (13725.)
Erik
(Sopron)

Előzmény: nyuszy @ 2017.10.12. 11:29:34


a vezetéstechnika az egy másik kérdés
2017.10.12 11:29:34 (13724.)
nyuszy
(Székesfehérvár)

Előzmény: Erik @ 2017.10.12. 11:27:18


Hát, azért télen egy latyakos vagy havas-jeges úton nagyon észnél kell vele lenni.