Jimny



Üzenetek időrendben
Keresés:
Hozzászólások száma: 18539 Oldalak:  <<  1  2  3  4  5  ... 367  368  369  370  371   >>

Hozzászóláshoz be kell jelentkezni!


2012.02.17 21:28:15 (4389.)
Móóó
Akkor ismét :)

Emelés házilag...
https://picasaweb.google.com/115111310207233955715/JimnyEmeles5cm

...eredmény
https://picasaweb.google.com/115111310207233955715/MintKetTojas

Előzmény: Szilárd @ 2012.02.16. 20:42:49


2012.02.17 16:39:07 (4388.)
Tobzos
(Budapest III. ker.)
Ahogy azt Szilárd is jósolta, a Suzuki valóban lép SUV téren, a képeim között láthatjátok is a piros csodát, amit bejelentettek. Hogy lesz-e ezen kívül egy kimondott Jimny utód, az még nem teljesen egyértelmû, de év végére okosabbak leszünk. Egyébként a Jimny magyarországi árát én is kissé eltúlzottnak tartom, de egy 3,99 M-os ár még reális is lehetne. A magyar autóimportõrökrõl meg szerintem ne is kezdjünk külön beszélgetésbe, nem éri meg... :(
Ja és azért a Jimny is frissült egyet féltávnál, csak hát meglehetõsen visszafogott módon. Én egy ilyen visszafogottságnak örülnék majd az utód esetében is, hogy azért ráismerjünk, hogy ez ugyanaz.

Egyetértek, az ESP akkor jó, ha ki lehet kapcsolni. Amúgy viszont nagyon jó és ezt csak azóta tudom, amióta van. Papíron leírva hülyeségnek tûnhet (sokszor mosolyogtam, hogy ugyanmár, meg ki ha én nem), de nagyon nem hülyeség. A difizárral kapcsolatban is igazad van, de milyen jó lenne ez gyári kivitelben. Az agykapcsolót pedig én csak azért nem hoztam elõ, mert nálam úgy teszi a dolgát, ahogy a gyárban azt elképzelték. Remélem még sokáig. :)
2012.02.17 16:23:58 (4387.)
szzs84

Előzmény: Tobzos @ 2012.02.17. 11:58:55


Ha újítanak, szerintem az elsõ merev tengely el fog tûnni, ahogy a vitara esetében eltûnt a hátsó... Minden gyár olcsósít és két lemezbõl nyomott lengõkar olcsób...Sajnos.
ESP tök jó, de legyen kikapcsolható. Egyébként egy hátsó, mondjuk automata difizárral meg tudod oldani a kereszbe hajtás problémáját, mivel ugye a Jimnyben a két tengely között nincs diffi.
Talán annyit még hozzátennék a listádhoz, hogy ezt a mágneses vákuumos agykapcsolót is dobják jó messzire, térjenek vissza a Samurai-os mechanikusra. De ilyet nem fognak már SOHA gyártani, mert a parasztnak CSAK a kényelem számít. Nekem télen párszor villogott a 4WD pilács. Megvolt az összkerék, de akkorse villogjon. :) Tök jó, hogy 4mm-es rézcsõben vezetünk levegõt, de télen -24-ben a legkisebb kondenzvíz is bele tud fagyni...
2012.02.17 13:41:58 (4386.)
Szilárd

Előzmény: Tobzos @ 2012.02.17. 11:58:55


Sajnos én úgy látom, hogy erre semmi esély. A modell frissítéseket a gyártók 5 évente megteszik. Sajnos ez a Jimny esetében elmaradt. Az eltelt idõk alatt megjelentek a SUV-ok-szerintem nem terepjárók-de nem is ez a céljuk. Akkoriban mikor a kis békaszemes kijött akkor is horror drága volt, megjegyzem most is. Szerintem újként csak vállalatok, mezõgazd. hivatalok, természetvédõk veszik. Ez egy örök darab, és az is marad.
Az általad felsorolt extrák valóban egy mai autóban elengedhetetlenek, de nézzük meg a NIVA-t, az sem változott túl sokat 1976-óta. Erre a gyártók nem sok pénzt áldoznak, inkább együttmûködnek egymással, és más-más néven árulják egyazon ruhába csomagolt terméket! (sajnos)
2012.02.17 11:58:55 (4385.)
Tobzos
(Budapest III. ker.)
Bedobnék egy témát, ami talán mást is foglalkoztat. A napokban elgondolkodtam azon, hogy a Jimny már 14 éve van gyártásban. Ugyan egyelõre még nagy a csend, de én biztos vagyok benne, hogy hamarosan megjelenik valami utód féleség. Összeszedtem, hogy én milyennek szeretném az új modellt, nem mintha bárki is megkérdezne errõl... :)
1. Maradjon meg a klasszikus alvázas, elõl-hátul merevtengelyes építési mód.
2. Maradjanak meg a karosszéria méretei, ne legyen nagyobb és ne legyen túl modern a forma.
3. Maradjon meg a hajtáslánc (osztómû+felezõ), nem bánnám, ha gombok helyett újra bottal.
4. Egy egészen kicsit emelhetnének a kasztnin, és kicsivel nõhetne a gyári kerékméret.
5. Egy kicsivel elõl-hátul nõhetne a nyomtáv, és legyen mindenhol tárcsafék (ESP miatt).
6. Legyen egy szuper intelligens ESP, kitörés és borulás ellen, difizár helyett, amikor átlóban akad meg az autó (elõl-hátul egy-egy kerék a levegõben), és esetleg lejtmenet vezérléssel.
7. Legyen elektrohidraulikus a kormány szervó, mivel az sokkal gazdaságosabb, és ha már spórolás, örülnék egy LED-es menetfénynek is.
8. Legyen 6 sebességes a benzines és a dízel is, természetesen a felezõ is maradjon.
9. Benzinesbõl jöhetne egy kicsivel takarékosabb, modernebb motor 90-95 lóerõvel, dízelbõl szívesen látnám az 1,25 literes Multijet motort, szintén 90-95 lóerõvel.
10. Felejtsék el a 2 kerékhajtású típust, szerintem tévedés volt.
+1. Jó lenne, ha nem veszítené el egyedi stílusát az új modell, mert a Jimny igazi egyéniség...

Tobzos szerkesztette 2012.02.17 12:00:27-kor.
2012.02.17 11:34:35 (4384.)
Tobzos
(Budapest III. ker.)

Előzmény: Szilárd @ 2012.02.17. 11:30:08


Ha nem mész országútra, akkor szerintem abból a félmillió Ft különbözetbõl vegyél valami más szép dolgot magadnak. :)
Engem is azért hagy hidegen egyelõre a váltás, mert ahogy észrevettem, valahogy sosem megyünk messzire a kicsikével. Talán azért, mert benzines? :)
2012.02.17 11:30:08 (4383.)
Szilárd

Előzmény: Tobzos @ 2012.02.17. 11:23:24


Köszi.
Igen a fordulaton sok múlik, fõleg a fogyasztás. Nekem is 6 sebességes a második autóm, 2200-nél megy 130-at.
Az is igaz, hogy én rövid távokon, erdei utakon használnám, ott úgysem pörögne 3000-et.
2012.02.17 11:23:24 (4382.)
Tobzos
(Budapest III. ker.)
Én is úgy tervezem, hogy egyszer majd lecserélem a benzinest egy dízelre, de ahogy már írtátok korábban, nem annyira anyagi, inkább "vallási" okokból.
Ami engem a legjobban a dízel irányába fordít, az az országúti használat. A benzines ugyebár 3000-es fordulaton kemény 85-tel megy ötödikben, amit egyszerûen nem tudok megszokni. A másik autóm (dízel) 2000-es fordulaton megy pontosan 115-öt (igaz az 6 sebességes). Ha 6 sebességes lenne a benzines Jimny, eszembe sem jutna a francia common rail motor kipróbálása. Az sem nyugtat meg, hogy ugyebár a dízel Jimny spanyol gyártású, a benzines pedig japán, ami szerintem azért biztosan nem egészen mindegy.
De, hogy benzinest is dícsérjem, ezzel aztán tényleg nincs semmi gond. A mínuszokban is hamar melegszik, (mondjuk kétharmadrészt letakart hûtõvel) hibátlan a fûtése, szépen forgatható. A fogyasztás kizárólag városban nekünk teljesen elfogadható, mindig megvan a 450 km egy tankból, még a legnagyobb mínuszokban is. Ez nagyjából 8,4 liter, 185 R15-ös téli gumikkal.
2012.02.17 09:41:20 (4381.)
nyuszy
(Székesfehérvár)

Előzmény: Kopter @ 2012.02.17. 01:03:03


Milyen sebességnél forog a dízel 3000-et ötödikben?


Előzmény: Szilárd @ 2012.02.17. 08:05:42


Vegyél dízelt, ez ezen a ponton már úgyis inkább vallási kérdés :)
2012.02.17 08:05:42 (4380.)
Szilárd
Köszönöm mindenkinek a hozzászólást!
A Renault dieselt ismerem, mert a Cliomban ilyen van, sõt van még más francia diesel a családban. A jelenlegi terepjáróm benzines. Nyáron okés, de télen az elosztófedél bepárásodik, kapkod ugrál, automata szivatóról nem is beszélve, megeszi a gatyámat :)
A dieselnek szikra kell, és megy mint a rakéta. Garázsban áll, kúton tankolok, nyomatékkal autózom, alacsony fordulaton már húz stb. Alkatrészt a sarkom is kapni hozzá stb. Télen-nyáron egyformán fogyaszt, nem e világot akarom vele megváltani, csak vadászni, terepre használni.
Szóval én is attól félek, hogy anyagi okokból mégis a benzinest választom, és akárhányszor beülök eszembe jut, hogy dieselt akartam.
Szóval, még meghallgatnék hozzászólásokat!
Köszi :)

Szilárd szerkesztette 2012.02.17 08:06:03-kor.
2012.02.17 01:03:03 (4379.)
Kopter
(Vác)

Előzmény: Szilárd @ 2012.02.16. 21:13:36


Szia!

Álljon itt a másik oldal véleménye is, csak hogy mégse legyen könnyû a választás!
Lassan két éve van dízelem, 5 és fél évesen került hozzám. Igaz, csak 20 000 km-t mentem vele, de az olaj- és szûrõk cseréjén kívül nem volt eddig baja. Hidegben is indul, bár jogos a szapulás: egy izzítógyertya már megadta magát, lassan egy éve 3 (de lehet, hogy 2) gyertyával használom. Én nem vagyok guru, a szerelõ azt mondta, hogy a Clio-ban van ez a motor, csak másik turbofeltöltõvel. Én azt hittem a Kango-ban is ez van. Nem tudom. Szóval kérdezd olyan (ha van) ismerõseidet akinek 1.5 Clio dízele van, 5-6-8 éve, 100 000-150 000 km tapasztalattal. Én nem tettem, mert én is dízel-beteg vagyok. Persze ez megint csak egy saját vélemény: én a nyomaték és a motorfék (na meg a hangja) miatt vettem a dízelt. Innentõl kezdve nem számolgatom az üzemanyag/javítási költségek mentén a kiadásokat. Egy kocsi drágább, mint egy bicikli, egy terepjáró drágább, mint egy személykocsi, lehet, hogy a végén a dízel is drágább lesz, mint a benzines. Valamit valamiért.
A fogyasztásban 2,5 liter különbséggel számolhatsz. Az én éves kb. 10 000-remmel ez 100 000 Ft körüli összeg. Ezt eddig nem költöttem rá a motorra. Félreteszem, hogyha egyszer talán mégis rá kell. De akkor meg 0-án vagyok, nem mínuszban a benzineshez képest. "...És az élmény megfizethetetlen."
Azzal számolj, hogy nem 2000-es fordulaton megy 100-at, mint egy 1.8-2.0 dízel személykocsi.

Na, de van itt dízel Jimny tulajdonos aki talán szakértõbb is, mint én, de hogy régebb óta tapasztalja a kocsit az biztos. Talán hozzászól.

Egy valamire felhívom még a figyelmed: 2004-2006 gyártották a 65 LE-s (160 Nm), utána 86 LE-s (200 Nm) változatban (maga a tömb ugyanaz). Viszont 2005 közepétõl elektromos 4WD kapcsolóval.
2012.02.16 21:45:39 (4378.)
szzs84

Előzmény: Szilárd @ 2012.02.16. 21:13:36


Ne tõlünk várd el, hogy lebeszéljünk a dízelrõl. Jimny esetében csak akkor éri meg, ha rengeteget mész és csak akkor, ha nem hányja el magát valami a motorban. Ha dízel párti vagy és rossz szájízzel veszed meg a benzinest, örökké bánni fogod, mert "Vajon a dízellel jobban jártam volna??". :)
Azt tudomásul kell venni, hogy ezek a benzines suzuki motorok kb annyira megbízhatóan végzik a dolgukat mint egy vasvödör.

OFF topic:
Nem tudom, bennem most télen ismét megerõsödött az a gondolat, hogy semmiképpen nem kell nekem dízel. Egyszerûen nem látom már az elõnyét. Amikor még feleannyiba került mint a benzin, akkor még csábított... Elég vicces, hogy a nagy hidegben az 5 éves dízel céges Caddy-ket én bikáztam folyamatosan a 45Ah-s (7 éves!) akkuval megáldott kis Jimny-vel, ami persze elsõre indult a -23C-ban is... Aztán a Shell-es "-27C-ig bírja" gázolajról nem is beszélve, hogy csak sokadszorra "érte el" az adagolót... Meg hát jó az, ha már pár km után langyosodik a levegõ, nem kell megkerülnöm a várost, hogy meleg legyen. Télen ez komoly elõny! :)
Amióta megvan az autóm, most volt úgy igazán tél, ebben a pár hétben elégettem 3-4 tank benzint a Mecseken, meg itt-ott, és minden reggel nyugodtan ültem be az autómba, fordítottam el a kulcsot és indultam melózni úgy, hogy nincs garázsom. Tavasszal kap egy olajcserét, gyertyákat, szûrõket, és nagyjából 20e pénzbõl letudam egy idõre megint a szervizt. Dízelnél más lesz a helyzet.

De hát mindez csak a szubjektív véleményem, nem áll szándékomban megváltani a dízel pártiakat, tudomásul veszem az érveiket és nem szeretnék off-topic vitát sem gerjeszteni! :)

Szóval úgyis csak Rajtad áll mit veszel, a motoron kívül az autó többi része tudtommal teljesen azonos! ;)

szzs84 szerkesztette 2012.02.16 21:48:07-kor.
2012.02.16 21:42:37 (4377.)
kenci
(Bükkzsérc)

Előzmény: Szilárd @ 2012.02.16. 21:13:36


Az elsõ javítások után benzinpárti leszel! :) :) :) Na jó, nem riogatlak. Konkrét tapasztalatom nincs a dízel Jimnykkel, de a tapasztalataim alapján a franci dízel.....hogy is mondjam.....nem alternatívája egy benzines Suzukinak.
2012.02.16 21:13:36 (4376.)
Szilárd

Előzmény: kenci @ 2012.02.16. 21:03:00


Hát igen, de engem megcsapott a füst, és diesel párti vagyok. A Renault motort ismerem, nekem bevált, csak kérdés hogy azt az 500.000 Ft-ot megéri-e ami a kettõ között van?
2012.02.16 21:03:00 (4375.)
kenci
(Bükkzsérc)

Előzmény: Szilárd @ 2012.02.16. 20:42:49


Házilag: esztergályos ismerõssel danamid pogácsák gyártása, astra , niva gátlók. Terepen a 10 liter még jó fogyasztás. A gázolaj drága, a dízel motor pedig nagyon igényes és nem suzuki!!!!
2012.02.16 20:42:49 (4374.)
Szilárd

Előzmény: kenci @ 2012.02.16. 20:36:41


Házilag az mit takar?
Milyen gátlókkal lehet helyettesíteni?
Neked terepen laza használattal mennyit eszik, mert még vívódok a diesel, benzines között?
2012.02.16 20:36:41 (4373.)
kenci
(Bükkzsérc)
Emelés házilag (4 pogácsa + 4 hosszabb, nem típus azonos gátló) kb 40 ezer, gyári szett 250 ezertõl.......
2012.02.16 20:34:42 (4372.)
kenci
(Bükkzsérc)

Előzmény: Szilárd @ 2012.02.16. 19:50:36


A gyári mérettõl (205/70R15) valamivel magasabb oldalfalú gumik, amik beavatkozás nélkül elférnek: 195/80 , 205/75 ezek közel azonos átmérõjûek és a 215/75 természetesen mindegyik R15-ben. Az utóbbi eléggé kitölti a rendelkezésre álló helyet, ezért sárral megragadva beleér a dobbetétbe.
2012.02.16 19:50:36 (4371.)
Szilárd
Sziasztok!
Milyen emelési lehetõségek vannak, és mennyiért kb?
Az eredeti felnire melyik a legnagyobb terepgumi méret ami normál karosszéria magasságnál még elmegy?
2012.02.14 22:04:11 (4370.)
nyuszy
(Székesfehérvár)

Előzmény: Szilárd @ 2012.02.14. 21:55:00


Jaja, másodikra már én is láttam, csak elsõre kizárólag arra koncentráltam, amit felvetettél :)
2012.02.14 21:55:00 (4369.)
Szilárd

Előzmény: nyuszy @ 2012.02.14. 21:42:19


Ez a kép, (5) biztosan nem Jimnyrõl készült, mert az oldalüveg alja sem egyenes. Biztosan bennmaradt a fényképezõben egy kocka az elõzõ autóról.
2012.02.14 21:43:00 (4368.)
brestovsky
http://www.autobazar.eu/sk/pics.php?id=3116494&pic=7&brand=Suzuki&lang=sk
Még ilyet nem láttam tempomat jimnyben,de minek?

brestovsky szerkesztette 2012.02.14 21:43:58-kor.
2012.02.14 21:42:19 (4367.)
nyuszy
(Székesfehérvár)

Előzmény: kjoci @ 2012.02.14. 21:30:00


Lehet, hogy nem kellett volna meginnom egy liter forralt bort, fel sem tûnt, pedig az ablakok meg a terepváltó karja eléggé kizárják a mókolást :)

Előzmény: Szilárd @ 2012.02.14. 21:37:28


Dízelt akkor vegyél, ha tudsz okosban gázolajat, vagy mész elég sokat ahhoz, hogy megérje az alacsonyabb fogyasztás miatt bevállalni a magasabb szervizköltségeket.
2012.02.14 21:37:28 (4366.)
Szilárd
Igazából Diesel-t keresek, ezért nem sürgõs!
Mondhatnátok érveket, pro-kontra!
2012.02.14 21:36:07 (4365.)
Szilárd

Előzmény: kjoci @ 2012.02.14. 21:30:00


Tényleg, az egy Grand Vitara belsõ!!!!!
Köszi!
2012.02.14 21:35:30 (4364.)
nyuszy
(Székesfehérvár)

Előzmény: Szilárd @ 2012.02.14. 21:19:19


Ez nem elég? :)
Ráadásul még neppernél is van.
Ahogy elnézem, elég gyenge jelenleg a kínálat, én inkább kivárnék, hacsak nem sürgõs valamiért a vásárlás.

nyuszy szerkesztette 2012.02.14 21:36:38-kor.
2012.02.14 21:31:08 (4363.)
kjoci
(Miskolc)

Előzmény: Szilárd @ 2012.02.14. 20:45:55


Bocs.5-ös kép.:-)
2012.02.14 21:30:00 (4362.)
kjoci
(Miskolc)

Előzmény: Szilárd @ 2012.02.14. 20:45:55


A 3-as kép tuti nem errõl az autóról van készítve!Az egy komplett vitara belsõ.A jimnibe nem lehet befaragni sehogy.Ez amugy is egy nepper cég tudtommal.De bevált szokás hogy csalnak a képekkel a kereskedõk.
2012.02.14 21:19:19 (4361.)
Szilárd

Előzmény: nyuszy @ 2012.02.14. 21:15:12


Köszi bíztam benned :) ))
Más észrevétel???
2012.02.14 21:15:12 (4360.)
nyuszy
(Székesfehérvár)

Előzmény: Szilárd @ 2012.02.14. 20:45:55


A kormány az biztosan Grand Vitarából való.
Mérget nem vennék rá, de jelentõs esélye van, hogy komolyabban sérült volt az autó, és abból rakták össze, amit sikerült szerezni...
2012.02.14 20:45:55 (4359.)
Szilárd
Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni.
Jimnyt nézegetek, és ennél a hírdetésnél elidõztem. Feltûnt, hogy más a kormánya, és a sebváltó elõtti box, illetve az elektromos ablakok kapcsolói. Mit gondoltok róla?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/suzuki/jimny/suzuki_jimny_1.3_i_kat_4x4_szgk-5432561
Köszi elõre is!
2012.02.06 07:43:53 (4358.)
kjoci
(Miskolc)

Előzmény: nyuszy @ 2012.02.04. 08:42:35


PÜ ment.
2012.02.05 22:03:11 (4357.)
szzs84

Előzmény: Móóó @ 2012.02.05. 21:43:08



Sosem növünk fel, csak megtanulunk viselkedni! :)

Nem tudom máshol hogy volt, de Pécsen most pénteken esett le az elsõ valamire való hó. Alig vártam, hogy végezzek a melóhelyemen. Gyorsan megtankoltam, aztán ami kifér a csövön. :) Egész éjjel autóztunk és minden második autó félkeresztben közlekedett bõ gázzal. :) Hirtelen megteltek az utak terepjárókkal, összkerekes játszós autókkal, meg ladákkal. Egy tank benzinem el is ment. Holnap megint mehetek a kútra... :D
2012.02.05 21:43:08 (4356.)
Móóó

Előzmény: szzs84 @ 2012.02.05. 19:08:55


...és majdnem góóól! Azért elvan a gyerek, ha...
2012.02.05 19:08:55 (4355.)
szzs84
http://www.youtube.com/watch?v=VnsfVfcV-iQ

Volt kis hó. Végre... :)

szzs84 szerkesztette 2012.02.05 19:10:24-kor.
2012.02.05 07:52:53 (4354.)
nyuszy
(Székesfehérvár)

Előzmény: Móóó @ 2012.02.04. 23:22:36


Ez valóban egész ízléses lett, a kérdés csak az, hogy mennyi merevsége maradhat neki így.
2012.02.04 23:22:36 (4353.)
Móóó
Visszatérve a lökhárító trimmelésre... itt elég ügyesen oldották meg. Hm?

https://lh4.googleusercontent.com/-TszXBLHYg5o/Ty2vGWeNB8I/AAAAAAAAHOM/wFju77Ple_U/s720/lht.JPG
2012.02.04 11:50:45 (4352.)
Móóó

Előzmény: szzs84 @ 2012.02.04. 07:22:42


Szerettem az a gumit télen is, nagyon jól mûködött. Most az MT-nek a nyomását levettem 1-re, így már egy kicsit biztonságosabb a havas utakon. Egyébként itt semmi hó... vagyis 1-2cm.
2012.02.04 08:42:35 (4351.)
nyuszy
(Székesfehérvár)

Előzmény: kjoci @ 2012.02.02. 17:34:15


Írtam neked erre PÜ-t ám, ha esetleg nem lépsz be :)
2012.02.04 07:22:42 (4350.)
szzs84

Előzmény: Móóó @ 2012.02.01. 20:34:54


Nálunk csak tegnapra esett le a hó, de nagyon meg vagyok elégedve az AT2-vel! :) Egész éjjel a Mecsek rally szakaszain autóztunk. :D
2012.02.02 17:34:15 (4349.)
kjoci
(Miskolc)
LIP gázos 11300 ft, Japparts 12300 ft,Sachs 27300 ft Bilstein 15200 ft. -25 % kedvezményem van ami még lejön ezekbõl az árakból.

Előzmény: nyuszy @ 2012.02.02. 17:24:13


2012.02.02 17:24:13 (4348.)
nyuszy
(Székesfehérvár)

Előzmény: kjoci @ 2012.02.02. 17:10:52


Megtennéd, hogy megnézed a forrásodnál mibe kerül most?
2012.02.02 17:13:03 (4347.)
kjoci
(Miskolc)
Mellesleg ma reggelre az egyik töbörben -33.5 fok volt itt a Bükkben.A kocsi nem indult csak külsõ rásegítéssel.

Előzmény: kjoci @ 2012.02.02. 17:10:52


2012.02.02 17:10:52 (4346.)
kjoci
(Miskolc)
Aszem olyan 15 ezer volt párban a GV csillapitója.Móóó-nak is olyat vettünk.Az enyém Japanparts az õvé LIP volt.Jelenleg is jól mûködik. A gumitémához.Nekem a BFG AT eddig jó volt nagy hóban is.Viszont a múltkor rábaltáztam rendesen.Mivel a hegyekben lakom, és egy erdei út visz fel a házhoz ,a 4X4 létszükséglet.De a múltkori enyhülés és visszafagyás után ráfáztam rendesen.A jégre esett 15 centi friss hóban végem lett.Aszem beruházok 4 téli gumira.:-)

Előzmény: nyuszy @ 2012.02.02. 16:21:46


2012.02.02 16:21:46 (4345.)
nyuszy
(Székesfehérvár)

Előzmény: nyuszy @ 2012.02.01. 17:05:13


Ezen kívül senkinek nincs tapasztalata? GV lengéscsillapítót csak horror áron találok jelenleg :(

Előzmény: kjoci @ 2010.03.01. 20:16:20



nyuszy szerkesztette 2012.02.02 16:24:29-kor.
2012.02.02 15:11:07 (4344.)
Vili
(Lakitelek)

Előzmény: Móóó @ 2012.02.01. 20:57:53


Nem szóltam. Mindig elfelejtem hogy az alföldön vagyok :)
2012.02.01 21:00:31 (4343.)
kenci
(Bükkzsérc)

Előzmény: Móóó @ 2012.02.01. 20:34:54


Az M/T-re még nem kellett láncot raknom nagy hóban.....ott mindig jól teljesített. Pár napja raktam fel, már nagyon várja a "fehér sarat".
Nekem egy pár gazdaságos láncom van, a 4ezer ft körüli árához képest jól bírja. Volt már 2.5 t - ás furgonon is és ott sem esett szét, pedig fel voltam rá készülve...
2012.02.01 20:57:53 (4342.)
Móóó

Előzmény: Vili @ 2012.02.01. 20:45:59


Pár napja voltam a Bükkben. 25-30cm-es hó volt,elindultam egy erdei úton felfelé és egy idõ után elakadtam... szóval oda már elfért volna egy lánc. Igaz nagyon hideg volt, a barázdák eltömõdtek... olyan volt a gumi mint a tükör.
2012.02.01 20:45:59 (4341.)
Vili
(Lakitelek)

Előzmény: Móóó @ 2012.02.01. 20:34:54


Meg is eszi a fene ha ha ekkora hóhoz mt vel hólánc kéne :D
2012.02.01 20:40:32 (4340.)
Móóó
Meg is találtam... akciósan 95-ért :)

http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=UFA87NWh4tQ

Móóó szerkesztette 2012.02.01 20:41:32-kor.