Csevegő



Üzenetek időrendben
Keresés:
Hozzászólások száma: 19543 Oldalak:  1  2  3  4  5  ... 387  388  389  390  391   >>

Hozzászóláshoz be kell jelentkezni!


09:26:09 (19543.)
Hegyjáró
(Bp.)

Előzmény: RapaMoto @ 2017.10.16. 23:02:32


Nem sokallás, tájékozódás: sosem kellett csináltassak ilyet; és ha látják rajtad, hogy nem ismered fel a karalábét, akkor a piacon csúnyán becsapnak, főként a pestin...
( Végre kaptam egy pont jó pótgumit egy Samu's jóismerőstől - 'be nagyon-nagyon kicsi a világ! ;-) -, evégett:

Előzmény: Hegyjáró @ 2017.10.14. 00:00:01

és amikor átrakattuk, kiderült hogy a mostani pót tárcsámat komolyan megütötték: alighanem ez volt elől annál a balesetnél, amiért eladták Jim'-et.)
Használtat pedig pont azért nem keresnék, amit mondasz - ezt puszta logikával kihoztam...

Hegyjáró szerkesztette 2017.10.17 09:29:12-kor.
23:02:32 (19542.)
RapaMoto
(Kaposvár)

Előzmény: Hegyjáró @ 2017.10.16. 22:40:20


Sokallod? Vegyél egy gépet, görgőzd ki. Vagy vegyél új felnit :)

Bontott felni üthet ugyanúgy, tehát ismét görgőzés...

RapaMoto szerkesztette 2017.10.16 23:04:29-kor.
22:54:24 (19541.)
Barna
(Baja)

Előzmény: Hegyjáró @ 2017.10.16. 22:40:20


Igen. Sokszor olcsóbb egy másikat venni .
22:40:20 (19540.)
Hegyjáró
(Bp.)
Acél keréktárcsa javításért - ami az agynál ütődött meg, nem kicsit, alighanem balesetben - 7eFt szokványos? (abroncs szerelés nélkül)
22:06:35 (19539.)
kenci
(Bükkzsérc)
Sziasztok! Gyenesdiásról van valaki?
22:01:19 (19538.)
kenci
(Bükkzsérc)

Előzmény: keszeg @ 2017.10.16. 11:46:52


30x9,5 r15 - ennek az itthoni megfelelője a 235/75 R 15 ;)
21:30:01 (19537.)
Hegyjáró
(Bp.)

Előzmény: keszeg @ 2017.10.16. 11:46:52


Köszi a gyors választ!..
15:45:28 (19536.)
simospit
(Szarvaskend)
Valamennyire még ragadnak de megkenném még valamivel de én is pont a ki fehéredéstől félek illetve ismerősömnek a visszapillantóját kente meg pillanatragasztóval és a nyári melegnél elpattintotta az üveget
14:55:26 (19535.)
RapaMoto
(Kaposvár)

Előzmény: simospit @ 2017.10.16. 13:08:04


Én minden Babod után leszedem, és felragasztom a műhely ablakra belülről. Simán felragad a saját anyagával. Bár lehet, hogy az 5-10 éve rákövesedett matricákkal már nem ez lesz a helyzet.
13:56:41 (19534.)
Barna
(Baja)

Előzmény: simospit @ 2017.10.16. 13:08:04


Szerintem az csúnya lesz, kifehéredik száradáskor. Valami átlátszó öntapadós tapétára ha felrakod az összeset, és egyben felnyalod az üvegre?
13:08:04 (19533.)
simospit
(Szarvaskend)
Nem rég kitörtem az üvegemet sajnos de az pótolható volt sajnos a babodos matricáim nem! megvannak de mivel tudnám vissza ragasztani milyen ragasztót ajánlanátok aki már ragasztott így vissza valamit!sima pillanatragasztót szabad használni üvegen?
11:46:52 (19532.)
keszeg
(Karcag)

Előzmény: Hegyjáró @ 2017.10.16. 11:10:28


Én nemrég rendeltem onnan 2 gumit havernak, elég hülye méret (kumho road venture 30x9,5 r15), itthon nem is találtunk. 1 hét alatt lezajlott az egész, minden rendben volt. DPD-vel jött, követni is lehetett a csomagot.
11:39:43 (19531.)
Hegyjáró
(Bp.)

Előzmény: kenci @ 2017.10.15. 13:04:02


Szerintem ez teljesen szokványos "highland" táj; inkább pl. Loch Lomond és Kilmartin Glen között, vagy Loch Lochy, Glenelg, stb. környékei az igazán lenyűgözőek (és ezek csak azok, amire hirtelen fejből is emlékszem, majd' 20 év távlatából) - igaz, én arra szgk.-val és gyalog jártam, de tanya utak vannak mindenhol, csak consider-elni kell az ún. "highland [country] code"-t.
Máskülönben Erdélyben is vannak ugyanolyan szép tájak; sőt, jobban járható hegyi utakkal - hacsak nem kifejezetten az alváz vasalása a cél :-) és itt még hagyományos pásztorokkal, akiknél meg lehet aludni is. Persze Geo-nak amazok vannak közel...

Hegyjáró szerkesztette 2017.10.16 11:41:18-kor.
11:10:28 (19530.)
Hegyjáró
(Bp.)
<www.maxi> -val van tapasztalat?
Legfőképp a honlapon megadott készlet valósságára gondolok (azt tudom, hogy külföldi raktárból jön minden...) és a szállítási idő tartására, mert ebben bizony mindenhol csak ígérgetésékbe és állandó újratervezésbe ütköztem..
( Máskülönben csak egy gumi kellene, pótnak, szóval nem nagy összegben.)

Hegyjáró szerkesztette 2017.10.16 11:16:04-kor.
2017.10.15 20:37:19 (19529.)
Tibcsi
(Szekszárd)

Előzmény: Tobzos @ 2017.10.12. 07:25:42


Ezért volt jó a Niva! Tudtam felezni a difi zárása nélkül.
Egyébként ezek a szurdikok meg tudják viccelni az embert még nyáron is.
Elég egy kis zápor és az árnyékban nem szárad fel a szélére lehulott levél és föld és ez tud meglepetést okozni. Főleg a teherautóknak aminek kint megy a hátsó kereke a szélén. És ugye ezeket általában senki sem takarítja ezért vannak eléggé elföldesedett betonutak.
2017.10.15 17:38:49 (19528.)
geo
(Stötzer Gábor - Anglia)

Előzmény: kenci @ 2017.10.15. 13:04:02


Annak a veszélye nem áll fenn, de hogy kitiltják az autókat annak igen, tekintettel arra, hogy ez egy nemzeti park...
2017.10.15 13:04:02 (19527.)
kenci
(Bükkzsérc)

Előzmény: geo @ 2017.10.15. 09:22:47


Lehet, hogy addigra leaszfaltozzák, mire Te odaérsz... : o) Egyébként nagyon szép!!!!
2017.10.15 11:02:38 (19526.)
Hegyjáró
(Bp.)

Előzmény: 4x4zsolt @ 2017.09.19. 19:22:04


A kinyomtatott képpel a kezemben benéztem oda is, a legnagyobb üzletükbe - sajnos a hozzáértőnek és érdeklődőnek tűnő fiúk sem nem emlékeztek olyanra, régebbről sem...
( De azt hozzátették, hogy "a főnök vesz olykor egy-egy konténer sokfélemindent, csak mert olcsó", és miután azok elfogynak, sose látni olyasmit többet - mondjuk olyan esetben "érdekes" lehet a csere-garancia is.. Lehet, hogy egy Metro-s szállítmányból "leborult" sortiment került oda is?..)

Hegyjáró szerkesztette 2017.10.15 11:08:00-kor.
2017.10.15 09:22:47 (19525.)
geo
(Stötzer Gábor - Anglia)
Remélem egyszer összejön, hogy végig menjek itt! Addig még sokat kell fejleszteni a kocsin, meg biztosítót is kell váltanom...
<youtu.be>
2017.10.12 17:05:39 (19524.)
fifi
(Szarvas)

Előzmény: Hegyjáró @ 2017.10.11. 21:54:29


az én is csak ajánlani tudom...!!!... :)
2017.10.12 11:49:18 (19523.)
yano6ard
(Szekszárd)

Előzmény: Prézli @ 2017.10.11. 21:12:20


Könnyű autóval, nehéz vontatmánnyal mindegyik felvezető út gáz lehet, talán a parásztai kivételével, bár ott is van egy-két kritikus pont. Lehet, hogy egy könnyű terepjáró csak hamis biztonságérzetet fog adni, próbáld meg mielőtt túl sokat várnál.

(Volt rá példa, hogy a Hosszúvölgyben újráznom kellett a samuval, mert elfogyott a lendület és kapart mind a négy kerék, pedig nem volt futó az autó mögött.)
2017.10.12 11:15:44 (19522.)
kenci
(Bükkzsérc)

Előzmény: Hegyjáró @ 2017.10.11. 21:54:29


: o) : o)
2017.10.12 07:25:42 (19521.)
Tobzos
(Budapest III. ker.)

Előzmény: Prézli @ 2017.10.11. 21:12:20


Ha aszfalt is van, akkor a helyedben valami központi difis autóban gondolkodnék, amiben a felező a hajtások összezárása nélkül aktiválható.
2017.10.11 21:54:29 (19520.)
Hegyjáró
(Bp.)
Kenci hol van, hogy a Terrano is szóba jöjjön végre? ;)
2017.10.11 21:12:20 (19519.)
Prézli
(Szekszárd)

Előzmény: yano6ard @ 2017.10.11. 14:09:18



Szalonautóm nincs, csak egy 15 éves elsőkerekes transitom...az meg ha meg van rakva+utána van kötve a tréler, akkor elkapar a száraz betonon is ha nem kapom el jól a lendületet. És ott visszatolatni elég rossz, párszor már volt benne részem.
Egyébként a fő cél a Zöldkert utca felőli feljutás lenne, ott meg a vége kavicsos, de legalább nem annyira meredek és szűk, mint a Cserhát tető felé a betonos szurdik. Fel lehet jutni a Hosszúvölgy felől is, de trélerrel az sem jobb semmivel.
2017.10.11 14:54:53 (19518.)
Barna
(Baja)

Előzmény: Vili @ 2017.10.11. 14:38:47


Szinte sosem zártam. Inkább az ajtót nyissák kézzel, mint a ponyvát késsel. :)
Folytatva a felsorolást: Mi az a szervó? Mi az a rugózás? Mi az a beszélgetés menet közben? (a telefonálásról is leszoktam benne).
De azért szerettem. Úgy, ahogy volt. :D
2017.10.11 14:38:47 (19517.)
Vili
(Lakitelek)

Előzmény: Barna @ 2017.10.11. 14:18:10


Persze. Mi az a központi zár? Elektromos tükör minek az. Azta ez mindenhol elfér. :D DD
2017.10.11 14:18:10 (19516.)
Barna
(Baja)

Előzmény: Vili @ 2017.10.11. 14:08:17


Képzelheted, mit éreztem a hosszú Vitara után a Samuban! :D
2017.10.11 14:09:18 (19515.)
yano6ard
(Szekszárd)

Előzmény: Prézli @ 2017.10.11. 09:14:20



A Cserhát-tetőre szalon-autóval is fel lehet menni.*

(* Kivéve mikor ki van jegesedve, de olyankor terepjáróval sem.)
2017.10.11 14:08:17 (19514.)
Vili
(Lakitelek)

Előzmény: Barna @ 2017.10.11. 12:45:51


Nem érteni mondat. Nekem a samu után s osztályos merci lenne. :D
2017.10.11 13:55:36 (19513.)
Tibi
(Kerepes)

Előzmény: Vili @ 2017.10.11. 12:40:38


Én is. :)
2017.10.11 12:45:51 (19512.)
Barna
(Baja)

Előzmény: Vili @ 2017.10.11. 12:40:38


Nekem kicsi a három ajtós. Amúgy jó választás, az tuti.
2017.10.11 12:40:38 (19511.)
Vili
(Lakitelek)

Előzmény: Barna @ 2017.10.11. 12:27:03


Ha most vennék suzui terepjárót csak ebbe agyalnék! :)
2017.10.11 12:27:03 (19510.)
Barna
(Baja)

Előzmény: nyuszy @ 2017.10.11. 12:24:01


Az autó is az. Mérges kis jószág. :D
2017.10.11 12:24:01 (19509.)
nyuszy
(Székesfehérvár)

Előzmény: Vili @ 2017.10.11. 12:16:45


Előzmény: Barna @ 2017.10.11. 12:22:39


De durva
2017.10.11 12:22:39 (19508.)
Barna
(Baja)

Előzmény: nyuszy @ 2017.10.11. 12:13:36


Ismerem az autót meg a tulaját, én is rácsodálkoztam. Csak rövid kabrióba szerelték.
Íme egy 2.0 16V a hahuról:
<www.hasznaltauto.hu>

Még a jó pap is... :)


Barna szerkesztette 2017.10.11 12:23:24-kor.
2017.10.11 12:16:45 (19507.)
Vili
(Lakitelek)

Előzmény: nyuszy @ 2017.10.11. 12:13:36


Pedig van. A vége felé már mekapta a gömbölyű motorját.
2017.10.11 12:13:36 (19506.)
nyuszy
(Székesfehérvár)

Előzmény: Barna @ 2017.10.11. 12:04:45


Biztos? Én még nem láttam a kockában sornégy 2.0-t, csak V6-ot.
2017.10.11 12:06:33 (19505.)
Hegyjáró
(Bp.)

Előzmény: Prézli @ 2017.10.11. 11:59:34


"Eeeez is megteszi..." :) (Gy.g.) Neked nyilván az erősebb.
( De a hirdetést nem néztem meg részletesebben, hogy milyen állapotú!..)

Hegyjáró szerkesztette 2017.10.11 12:06:59-kor.
2017.10.11 12:04:45 (19504.)
Barna
(Baja)

Előzmény: Hegyjáró @ 2017.10.11. 11:34:31


Kockából is volt 2.0 sornégyes. Szekszárdon van egy biztosan. Fekete, fehér keménytetővel. ;)
2017.10.11 11:59:34 (19503.)
Prézli
(Szekszárd)

Előzmény: Hegyjáró @ 2017.10.11. 11:34:31



Ezekre gondolsz?: <www.hasznaltauto.hu>

<www.hasznaltauto.hu>

Mert ezek még úgy ahogy tetszenek :) Bár a régi kocka jobban...lehet régimódi vagyok :)
2017.10.11 11:34:31 (19502.)
Hegyjáró
(Bp.)

Előzmény: Prézli @ 2017.10.11. 08:58:52


A VX-es GV sem? ('98-'05) Mert "kétéltűből" (terep és országút) az volt a csúcs... és ebből mintha lett volna 2.x-s motorral is - erről pont Nyuszy pátert kérdezheted, mert volt Neki ilyesmi!
2017.10.11 11:21:32 (19501.)
Prézli
(Szekszárd)

Előzmény: nyuszy @ 2017.10.11. 10:33:56



És mondjuk az 1.6-os motorral szerelt kocka Vitarából a 80 vagy a 97 le az ajánlottabb? Fogyasztásban nagy különbségek itt még gondolom nincsenek. Vagy igen?
2017.10.11 10:33:56 (19500.)
nyuszy
(Székesfehérvár)

Előzmény: Prézli @ 2017.10.11. 09:01:26


A Suzuki az benzines, ha jót akarsz.

Előzmény: Prézli @ 2017.10.11. 09:14:20


Azt azért vedd figyelembe, hogy ezek 1-1,2 tonna körüli autók, szóval másfél tonnát húzni velük, pláne felfelé, hááát...
2017.10.11 09:14:20 (19499.)
Prézli
(Szekszárd)

Előzmény: Tibcsi @ 2017.10.10. 21:02:33



Nincs eldöntve még, hogy a leendő terepjáró legyen-e a hosszútávú vontató, ezért igazából még kuszább a helyzet. Egyre inkább arra hajlok, hogy ne. :) Mert azon a szakaszon ahol fel kell jutnom szerintem a 1,5 tonnát bármelyik kis Suzuki felviszi összkerékben, felezővel. És nem hinném, hogy ettől bármi baja lenne. Így akár még a Jimny is szóba jöhet a rövid kocka Vitara mellett. Kérdés, hogy melyiknek mi az előnye/hátránya a másikkal szemben.
A szekszárdi szurdikokat ismerem mint a tenyerem, szerintem nincs olyan amelyikben nem jártam. Nekem a Parászta fölött (szekszárd legmagasabb pontján lévő betontoronytól kb 300 méterre) van a házikóm és részben ez miatt kell a terepjáró.

A barátodnak nem volt szerencséje, én eddig megúsztam :)
2017.10.11 09:01:26 (19498.)
Prézli
(Szekszárd)

Előzmény: nyuszy @ 2017.10.06. 18:07:34



Kocka Vitarából melyik motorral szerelteket nézegessem? Nincs eldöntve a benzin-gázolaj kérdés sem. Egy barátomnak van 2.0 Hdi régóta, nagyon meg van vele elégedve, makulátlan az autó.....viszont hdi-ből kevés van, illetve nem írnak túl jókat róla.
2017.10.11 08:58:52 (19497.)
Prézli
(Szekszárd)

Előzmény: geo @ 2017.10.06. 14:32:52



Köszi az infót, a Grand Vitara nem tetszik semennyire, valószínű a legjobb ha marad a transit és mellé veszek egy Vitarát, ami elsősorban játszós, másodsorban felhúzza a trélert az utolsó 300 méteren, ami kavicsos. Ha nagy terepjáróban gondolkodnék akkor a Patrol az ami tetszik, viszont itt nagyon szűkek a hegyi utak a város fölött....a Patrol az sajnos kitöltené faltól falig :) Nyilván elfér, de túl nagy ide.
2017.10.10 21:30:28 (19496.)
sgtbalage
(Budapest )

Előzmény: Tibcsi @ 2017.10.10. 21:02:33


Bezony, utánfutóval lakott területen kívül 70, autópályán meg 80 a megengedett, a közigazgatási bírság +15, gép hibahatára 3km/h, szóval a megengedett sebesség +19km/h-tól jön automatikusan a bírság.
2017.10.10 21:02:33 (19495.)
Tibcsi
(Szekszárd)

Előzmény: Prézli @ 2017.10.06. 10:12:04


Ha ilyen sokat szeretnél utazni akkor szerintem egy Vitara sokkal kényelmesebb mint egy Sj vagy egy Jimny. Nem tudom mennyire ismered a helyi szurdikokat. Mi a Cinkában lakunk. Én vontattam már ide több autóval többféle utánfutót, trélert. Az sj felezve 1,5 tonnáig simán felhozza. Az Sx4 el (1.6 4x4) olyan 1,2-1,3 tonnát hoztam gond nélkül. Az 1.7 es Niva kapta a legtöbbet az kb 2,5 tonnát hozott fel tréleren.Imádkoztam is, hogy ne jöjjön szembe senki mert biztos nem indul el hegynek felfele ha meg kell állnom.
Ha rendszeresen ilyenre akarod használni akkor szerintem 1.6 osnál kisebb motorba ne gondolkodj, de egy diesel lehet jobb választás lenne a nyomatékosabb motor miatt.
Az utánfutóval 90 es utazóért kapott az egyik barátom 30 as csekket :)
2017.10.10 18:26:42 (19494.)
mozdonyos
(Somogy)

Előzmény: Hegyjáró @ 2017.10.10. 17:50:40


Egyenlőre még csak a használtautó.hu nézegetése zajlik nálam.
Tényleg jó lenne valami kézzelfoghatót is nézni.