Csevegő



Üzenetek időrendben
Keresés:
Hozzászólások száma: 19611 Oldalak:  1  2  3  4  5  ... 389  390  391  392  393   >>

Hozzászóláshoz be kell jelentkezni!


2017.11.13 15:33:19 (19611.)
Kétfészeres
(Bátonyterenye)
Múltkor sikerült ügyesen beosztani a tankban lévő benzint. Láttam, hogy már alig van benne, de gondoltam, még hazaérek, csak 10 km, jó lett volna sietni. Aztán kezdett furcsán kihagyogatni a motor, gondoltam, akkor inkább mégis bemegyek a benzinkútra, épp most következik. Mire a benzinkút leágazóját elhagytam, már nem járt a motor, kinyomott kuplunggal sikerült begurulni a hátsó kúthoz. A 10 méterrel előrébb lévőhöz már tolni kellett volna. :-) Bele is ment 39.3 liter a 40 literes tankba.
2017.11.13 14:39:00 (19610.)
Kopter
(Vác)
Keresek pótkerékre egy darab 215, 225 vagy 235 széles MT-s gumit ami új korában 73-76 cm átmérőjű volt. Mindegy, hogy futózott vagy nem. Akinek van ilyen a birtokában és szabadulni szeretne tőle, kérem jelezze!

Köszönöm.
2017.11.09 22:35:36 (19609.)
RapaMoto
(Kaposvár)

Előzmény: Hegyjáró @ 2017.11.09. 18:11:45


A motorháztetőm jelenleg matt fekete "gumi" spray-vel van lefújva, hogy ne csillogjon vissza a tetőn elhelyezett LED fényszóró sötétben. Csúnya ágas -bogas helyeken is jártam már vele és nem repedt le. RubberComp néven rá lehet keresni. Kapható spré formában, és dobozos - pisztollyal felhordható kiszerelésben is több színben.
2017.11.09 18:11:45 (19608.)
Hegyjáró
(Bp.)

Előzmény: Gewehr @ 2017.10.22. 19:27:53


Nos, jutottál a többivel valamire?
A Gábor kocsijára fújt polyureá-t volt lehetőségem személyesen is szemrevételezni-megtapogatni, és én - még egyszer köszönve Neki a lehetőséget, ill. utólagos engedélyével - a következőket tudom elmondani róla:
- sérthetetlenség szempontjából teljességgel meggyőző!
- kinézetre kétségkívül unortodox, de ettől inkább vagány; valamint egyedi - egyben a legjobb lopásgátló...
viszont:
- nagyon fakul..! (feltehetően csak egy mértékig, de pl. a sötét méregzöldből is majdnem túlságosan, szinte sárgás-világos lett..)
- zsíros foltok, pl. kéznyom, facsöpögés, stb. látványosan megmaradnak rajta - ami mosószerrel persze/nyilván lejön, de addig furcsább, mintha akármilyen lenne..
Én utóbbiak miatt nem estem még neki; meg hogy a kocsim gyári színe olyan ritka szép, pasztellebb zöld, hogy sajnálom... Mondjuk ha lenne nem rücskös és víztiszta kivitelben is, akkor ... először mondjuk kipróbálnám a 'fülein' (abból a jobbost már amúgy is lefejeltem egy 'kiugró' fácskán..) mert mondjuk az meg beopálosodhat idővel(?)

Aztán hallottam még "folyékony[an felvihető] fóliáról", ami vastagabb-rugalmasabb, és csak oldószerrel jön le - tehát nem olyan, mint amit nem kell vágni-felsimogatni, de ugyanolyan kézzel lehúzható "matrica" lesz az eredmény, mert azokat szerintem ugyanúgy megkezdi egy tüskésebb ág.. De erre hiába googolok rá, nem "kapom"...

Előzmény: geo @ 2017.10.22. 07:59:25


Azért ezt a színválasztást gondold át mégegyszer; kiváltképp ha haza akarsz vele jönni :D

Hegyjáró szerkesztette 2017.11.09 18:18:09-kor.
2017.11.09 17:41:43 (19607.)
Hegyjáró
(Bp.)
Hátha valaki nem [csak] jimnyeánus tud rá válaszolni:

Előzmény: Hegyjáró @ 2017.11.09. 17:35:44

( Miszerint ez megoldható izzócserével, vagy csak egy szélesebben terítő "köd"-lámpával?.. A "mh. megvil. lámpa" nem játszhat: orsz.úton, haladás közben [is] kellene..)

Hegyjáró szerkesztette 2017.11.09 17:42:42-kor.
2017.11.09 08:26:17 (19606.)
boxy
(Lovasberény)
Sziasztok!a képeim közé feltöltöttem 2 képet.ilyen ezres hengerfejet láttatok már amin mindkét oldalon szöghajtás helye van?hogy lehet?
2017.11.03 15:42:25 (19605.)
Bencel
(Balatonkenese)

Előzmény: duck @ 2017.11.03. 08:38:33


Az már hibrid hajtás lenne... ;-)

Bencel szerkesztette 2017.11.03 15:42:40-kor.
2017.11.03 08:38:33 (19604.)
duck
(Verőce)

Előzmény: Bencel @ 2017.11.02. 21:18:59


Viszel magaddal egy benzin motoros generátort.
2017.11.02 21:18:59 (19603.)
Bencel
(Balatonkenese)

Előzmény: RapaMoto @ 2017.11.02. 06:51:35


Akkor az erdőbe is fognak telepíteni elektromos gyorstöltőket?!
2017.11.02 06:51:35 (19602.)
RapaMoto
(Kaposvár)

Előzmény: Bencel @ 2017.11.01. 17:14:06


Elektronyos
2017.11.01 17:14:06 (19601.)
Bencel
(Balatonkenese)

Előzmény: RapaMoto @ 2017.10.31. 19:31:01


Dísz vagy igazi terepjáró?
2017.10.31 19:31:01 (19600.)
RapaMoto
(Kaposvár)
<www.google.hu>:

:D
2017.10.22 22:00:39 (19599.)
Gabor
(Budapest)

Előzmény: geo @ 2017.10.22. 15:01:34


Bizony bizony
2017.10.22 19:27:53 (19598.)
Gewehr
(Székesfehérvár)

Előzmény: geo @ 2017.10.22. 15:01:34


Egész jópofák, de ha csúszásgátló funkciót tölt be csupán a rücskösség, maradok én a sima felületnél. Utána nézek majd, ár-érték arányban melyik lenne a legjobb (polyurea, raptor, line x..).
2017.10.22 15:01:34 (19597.)
geo
(Stötzer Gábor (North-West, UK))

Előzmény: Gewehr @ 2017.10.22. 10:25:42


<www.prosurface.hu>
Itt találsz képet feketére fújt Samurai-ról (és sötétzöldre fújt Jimny-ről is...hmm micsoda véletlen hasonlóság! :D :D ;) )
2017.10.22 14:18:29 (19596.)
Gabor
(Budapest)

Előzmény: geo @ 2017.10.22. 07:59:25


A rücskösségnek csúszásgátló funkciója van.
2017.10.22 10:25:42 (19595.)
Gewehr
(Székesfehérvár)

Előzmény: geo @ 2017.10.22. 07:59:25


Elképzelhetőnek tartom, minden esetre fel fogom hívni valamelyik céget, hogy homályosítsanak már fel, mert érdekelne a dolog.

Ízlés kérdése. Én autók tekintetében black metal párti vagyok. Ha lesz is olyan kocsim, ami nem az, akkor valami élénk szín lesz nekem is.
2017.10.22 07:59:25 (19594.)
geo
(Stötzer Gábor (North-West, UK))

Előzmény: Gewehr @ 2017.10.21. 21:29:27


Szerintem a karcállóság nem a rücskösség miatt van, hanem mert annyira jól tapadnak a részeskék egymáshoz, hogy nehéz elszakítani (karcolni, szakítani stb.) őket egymástól. A rücskösséget szerintem valami hangelnyelő - 'rugalmas' anyag hozzákeverésével érik el, aminek a platókon van nagy szerepe inkább.
Én ha lefújatnám, akkor narancssárga lenne vagy bézs/homok színű a kocsim, de jó rücskösen! :D
A jelenlegi ezüst színem olyan hétköznapi... :\(
2017.10.21 21:29:27 (19593.)
Gewehr
(Székesfehérvár)

Előzmény: geo @ 2017.10.20. 20:26:26


Fújnám én szívesen kasztnira is, de egyelőre nem tudok megbarátkozni a gondolattal, hogy a metálfény helyett úgy nézzen ki a kocsim, mint ha smirglivel vontam volna be.

A poliureánál olvastam, hogy simára is fújható, nem csak rücskösre. Namost adja magát a kérdés, hogy nem romlanak -e a tulajdonságai (karcállóság, stb.), ha simára fújnám?
2017.10.21 20:50:56 (19592.)
Kopter
(Vác)

Előzmény: fifi @ 2017.10.21. 19:10:50


Épp mostanában tette itt közkinccsé RapaMoto
Előzmény: kenci @ 2017.10.17. 21:33:56

<www.google.hu>

Én ebből szoktam magasságokat számolni. Persze futózott gumikra ez már nem igazán alkalmazható.
2017.10.21 20:49:23 (19591.)
sekeres
(Székesfehérvár)

Előzmény: fifi @ 2017.10.21. 19:10:50


Gumikirály táblázatában 734 mm szerepel.
2017.10.21 19:10:50 (19590.)
fifi
(Szarvas)
üdv!

meg tudja nekem mondani valaki, hogy egy 235/75 R15 méretű gyári MT gumi milyen magas?
2017.10.21 18:43:18 (19589.)
rettegett
(Bekecs)
A kérdésem kormány összekötő gömbfejnél a hatlapfejű távtartót aminek egyik oldala bal a másik jobb menetes és 8 cm hosszú hol lehet kapni egyikbe beleszakadt a gömbfej menete. 8 szelepes 91-es vitara
2017.10.21 18:41:20 (19588.)
rettegett
(Bekecs)
Sziasztok újra itt!
2017.10.20 20:26:26 (19587.)
geo
(Stötzer Gábor (North-West, UK))

Előzmény: Gewehr @ 2017.10.20. 18:02:09


Szerintem alvázra fölösleges, mert az belülről rohad kifelé. Az ellen meg üregvédelem jó csak, kívülről meg festék (nem fekete!) kell, hogy időben lásd, ha rozsdásodik. Ellenben karosszériára rozsdamentes állapotban kötelezővé tenném, annyira jó.
2017.10.20 18:02:09 (19586.)
Gewehr
(Székesfehérvár)

Előzmény: Gabor @ 2017.10.20. 11:24:57


Hát nem tudom, én ezt a raptort tudnám fújatni, de előtte le kéne pucolni az egész alvázat a mostani alvázvédőtől. Csak akkor érne meg ekkora macerát, ha biztosan tudnám, hogy tuti a dolog.
2017.10.20 15:39:14 (19585.)
Gabor
(Budapest)

Előzmény: Zoyi83 @ 2017.10.20. 11:48:51


Rálőni még nem mertem &#128561;
2017.10.20 11:50:03 (19584.)
Barna
(Baja)

Előzmény: Gabor @ 2017.10.20. 11:37:45


Nem túlzottan fostak a visszapattanó söréttől... Biztos mindenki le van fújva :D
2017.10.20 11:49:24 (19583.)
Zoyi83
(Hatvan)

Előzmény: Gabor @ 2017.10.20. 11:29:37



Ha esetleg megunnád kerülgetni jussak eszedbe! :)
2017.10.20 11:48:51 (19582.)
Zoyi83
(Hatvan)

Előzmény: Gabor @ 2017.10.20. 11:37:45



De menő. Akkor neked golyóálló az autód... :D :D
2017.10.20 11:37:45 (19581.)
Gabor
(Budapest)
<m.youtube.com>
2017.10.20 11:29:37 (19580.)
Gabor
(Budapest)

Előzmény: Zoyi83 @ 2017.10.20. 07:29:34


Tartok a közúti ellenőrzéstől - egyesek szerint alaptalanul - de azért megtartottam azt is. 6 csavar 20 perc és vissza tudom tenni. Egyszer ha újra bátrabb leszek :)

Gabor szerkesztette 2017.10.20 11:30:19-kor.
2017.10.20 11:24:57 (19579.)
Gabor
(Budapest)

Előzmény: Gewehr @ 2017.10.20. 06:15:39


Ami biztos hogy az enyémről csavarhúzóval sem lehet levakarni.
2017.10.20 08:04:12 (19578.)
Erik
(Sopron)

Előzmény: geo @ 2017.10.19. 22:25:09


Annyit tudok hogy samurai méretre a festék+alapozó ebayen kerül kb 30ezer forintba. Nekem ismerősöm fújatta ilyennel a versenygépét és kijött neki ilyen 200körül.
2017.10.20 07:34:11 (19577.)
RapaMoto
(Kaposvár)
Eccer láttam a TV-ben valami műsort, hogy egy dinnyét lefújtak ezzel a line-x cuccal, aztán ledobták a nemtudomhányadik emeletről, és nem loccsant szét :)
2017.10.20 07:29:34 (19576.)
Zoyi83
(Hatvan)

Előzmény: Gabor @ 2017.10.20. 00:44:00



Miért vetted le a vas lököst? :-O
2017.10.20 06:15:39 (19575.)
Gewehr
(Székesfehérvár)

Előzmény: Gabor @ 2017.10.20. 00:44:00


Elviekben ez fújható teljesen simára is, a raptor meg azt hiszem nem. Jó lenne tudni a különbséget köztük minőségben és árban is.
2017.10.20 00:44:00 (19574.)
Gabor
(Budapest)

Előzmény: geo @ 2017.10.19. 22:27:06


Az árképzés érdekes vagy szin függő, mert a jimnyt zöldre annyiért fújta mint amennyit a patrolra mondott, igaz az fekete maradna. 300 volt. Nem tudom mi a kúlönbség az én polyurea anyagom és a raptor között, de sztem fogok venni és kipróbálom. A Lajtán túl line-x néven van franchise rendszerben az ami nekem a jimnyn van.
2017.10.19 22:32:46 (19573.)
geo
(Stötzer Gábor (North-West, UK))

Előzmény: Sanyesz @ 2017.10.19. 20:04:20


Nem értem miért!?! A 2kiló már jobban hangzik, elgondolkodtam rajta. Ha biztosra tudnám, hogy nincs rozsda a műanyag panelek alatt a kocsimon, akkor lefújatnám. Szerintem gyárilag minden Jimny-t ezzel kellene gyártani! Nincs több karc, lehet vele bújkálni a bozótban, hiszen mosás után nyoma nincs semminek.
2017.10.19 22:27:06 (19572.)
geo
(Stötzer Gábor (North-West, UK))
'Gabor' fedőnevű kollégát kérem nyilvánosan nyilatkozzon mibe került - ha lehet ilyet kérnem (tudom mondtad már, de kikopott az emlékeim közül, öregszem...)
2017.10.19 22:25:09 (19571.)
geo
(Stötzer Gábor (North-West, UK))

Előzmény: Erik @ 2017.10.19. 20:34:04


Az már jobban hangzik. Konkrét esetről is hallottál vagy ez csak egy bátor tipp?
2017.10.19 22:01:59 (19570.)
Gewehr
(Székesfehérvár)

Előzmény: Barna @ 2017.10.19. 21:22:53


Igen, valami olyasminek nevezném maximum. Eredetileg a fényezést szetettem volna óvni vele, de igen hamar rájöttem, hogy ez esetleg lentre lesz jó :)
Most kapott nem túl rég viaszos üregvédelmet, ezzel együtt csak érne valamit.
Sziklát? Még igazi terepet sem látott nálam (és ez a fekete nem is fog, maximum erdei túra jöhet szóba).
2017.10.19 21:22:53 (19569.)
Barna
(Baja)

Előzmény: Gewehr @ 2017.10.19. 21:06:00


Nagyon mókás ám, hogy a rücsik közül ki lehet dörgölni a fakéreg-darabokat, mert reszelőként dolgozik. ;)
Ez egy (off road) versenyautóra való dukkózás inkább.
Rendes üregvédelem mellett akár jó is lehet, főleg ha nem húzgálod sziklákon az alját.
2017.10.19 21:06:00 (19568.)
Gewehr
(Székesfehérvár)

Előzmény: Barna @ 2017.10.19. 20:15:04


Persze, hogy el, mert úgy néz ki utána az egész, mint ha kőporozva volna, fel sem tűnne ha lenne rajta karc :)
Alvázvédőként viszont gondolkodóba ejtett.
2017.10.19 20:34:04 (19567.)
Erik
(Sopron)

Előzmény: kbalintt @ 2017.10.19. 18:48:33


raptor festék a neve, nem olyan vészes az ára a komplett kocsi megvan 200ból
2017.10.19 20:15:04 (19566.)
Barna
(Baja)

Előzmény: kbalintt @ 2017.10.19. 18:48:33


Viccet félretéve, ha a kopásálló csodára gondolsz, azt én Hajdu Robiéknál láttam(gondolom más is csinálja). Biztos horror az ára, de a karcot egy életre elfelejti a polgár.
2017.10.19 20:11:14 (19565.)
Barna
(Baja)
Ha teszel ipari alapozó alá fűrészporos tapétát, olcsóbb. :D
2017.10.19 20:04:20 (19564.)
Sanyesz
(Somogyország)

Előzmény: geo @ 2017.10.19. 19:26:38


Csalódtunk Benned. :)
2017.10.19 19:26:38 (19563.)
geo
(Stötzer Gábor (North-West, UK))

Előzmény: kbalintt @ 2017.10.19. 18:48:33


Kb. 300eFt, ha jól emlékszem? Nem occó mutatvány. Én új autóra kérném csak.

geo szerkesztette 2017.10.19 19:28:03-kor.
2017.10.19 18:48:33 (19562.)
kbalintt
(Hol-itt, hol-ott..)
Mennyibe kerül és hol lehet ezt a rücsis külsőt adó, műanyag bevonatot ráfújatni a kocsira ?